Ny supermakt vil overta verden 9!

lord halv

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Hvor er egentlig denne stammen? Kan ikke finne den :D

Hittil blir alliansen BoSS (MIN STAMME), DACII, 9H, B-L, RAM, BoSS A og TWSK den sterkeste alliansen :)

-lord halv, hertug i BoSS v9
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Lord halv: De fleste premader starter litt senere i spillet så de ikke kommer midt i smørøyet, blir mer spredt og dermed kan vise sine muskler i større gradd da sjangsen for å bli spredd er større. De kan da også se an hvor andre dyktige har startet og da avgjøre om de skal slå seg ned på samme sted for å fort slå de ned eller starte et annet sted og ta fighten senere. Kan være flere gunner for at denne stammen ikke er opprettet før og dette er bare 1 mulig grunn.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Hvor er egentlig denne stammen? Kan ikke finne den :D

Hittil blir alliansen BoSS (MIN STAMME), DACII, 9H, B-L, RAM, BoSS A og TWSK den sterkeste alliansen :)

-lord halv, hertug i BoSS v9

Oh, akkurat det vi manglet! Vi starter verdenen i et forrykende tempo, med å inngå allianser med samtlige stammer på topp 10 listen, well done! :)

Kan vel si den alliansen ikke kommer til å holde lenge når jeg planeter mine ben på v9!
 

kermit

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Jeg trodde han tullet xD
Jaja, BoSS har jo en understamme til og med?

Klassisk, det er sånne stammer på hver eneste verden. Men hva kan man si, vi har alle hvert der :)
 

DeletedUser

Guest
At folk faktisk trodde på at Honour starter i K54 i det hele tatt :)
 

DeletedUser

Guest
Jøss, det var et sjeldent syn, Sharpy :)

Enig! :)

Å sjeldenere skal det bli:(. Eg annonserer min slutt på v9 lol. Med en gang eg så (halveringtids) satte jeg kontoen min på sletting. Snakk om å ødlegge tw. Holder meg på .net eg:)
 

DeletedUser

Guest
Nettop tilbake fra 1 års pause, så forventer egentlig ikkje at nye spillere skal ha hørt om meg. Men eg er nok en av de beste;).

I hvilken vitenskapelig test ble du kåret som en av .no's beste? :p
For all del, jeg veit du er/var god, men det er da flere som er det.. :rolleyes:

Welcome back forresten...

Tror TW har utviklet seg veldig på 1 år, så de som var gode og best for 1 år siden suger i dag uten vesentlig trening.

Agree :cool:


EDIT: Leste siste posten til sharpy :eek:

Byebye sharpy
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Lykke til med det ;]

Hehe. Lykke til. men forvent ikke for mye allerede, husk at vi har så vidt starta på V9.
 

DeletedUser

Guest
I hvilken vitenskapelig test ble du kåret som en av .no's beste? :p
For all del, jeg veit du er/var god, men det er da flere som er det.. :rolleyes:

Welcome back forresten...



Agree :cool:


EDIT: Leste siste posten til sharpy :eek:

Byebye sharpy

"En av" = kan være flere. Anyway, jeg vet jeg er bedre:p.

Takk and bye^^, var herlige 3 dager, 7 timer, 34 min, 47sec og 543 MS.



Darkmooooon!o_O
 

DeletedUser

Guest
Man har jo ikke ress nok enda til at det lønner seg å halvere. er også digg i en krise situasjon ;=)
 
Topp