Ny topp-20 for stammer

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Visste ikke at UNI var ti stammer :eek:

Viste du ikke =?

Det er mange stammer i K3x regionen, vet da hva det heter, og alle de er UNI stammer :p 11 med selve UNI.

Men ja.. Som det er blitt sagt en gang i dag, en homofilcidoholiker som meg er en skam ovenfor UNI.

Men nei. Jeg har ikke sett DoF siden det er ikke der jeg skal konse på. Jeg skal konse på det området hvor PALS ligger i K34.

Så bare sett i gang og lag et sitat og skriv noe artig om mine skrivefeil eller rare settninger m. uvitenskap :)

Ånei... Vet om noen som blir sur nå:(
 

DeletedUser

Guest
Interessant! ^^

BoS har skiftet navn til Noob Predators :eek:
Noen som vet hva som skjedde med dem? :)
 

Jazcan

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
Viste du ikke =?

Det er mange stammer i K3x regionen, vet da hva det heter, og alle de er UNI stammer :p 11 med selve UNI.

Men ja.. Som det er blitt sagt en gang i dag, en homofilcidoholiker som meg er en skam ovenfor UNI.

Men nei. Jeg har ikke sett DoF siden det er ikke der jeg skal konse på. Jeg skal konse på det området hvor PALS ligger i K34.

Så bare sett i gang og lag et sitat og skriv noe artig om mine skrivefeil eller rare settninger m. uvitenskap :)

Ånei... Vet om noen som blir sur nå:(
nice comeback =D, gleder meg til å se mer av UNI's knænangen nu, og tsk har allerede litt info om deres PAL's "buisniss"(må snart lære meg skrivemåten på det ordet ettersom jeg liker det =/) jeg da :p
 

DeletedUser

Guest
Dette burde vel egentlig ha hatt sin egen tråd men neh..

Kom bare til å tenke på denne her når jeg ser at BoS har forsvunnet ^^)

LINK:http://forum.tribalwars.no/showthread.php?t=5752

Utdrag

Null stress å fullføre målet på 2-3 måneder:rolleyes:

Null stress ja, på 2 måneder. Trodde vi alle hadde lært fra våre feil med å selge pelsen før bjørnen er skutt. Ting går tregt i v3, krigene blir ofte stillingskriger men noen fremskritt her og der. Om du så skulle nå målet ditt må du nok ta en kikk på kartet og omberegne tiden litt.

Sier 3 måneder....

Prøver å stå på mitt.

Fair enough, snakkes om 3 måneder.

Da sier vi det sånn.

BadaBing-BadaBom!


jeg står på at dere ikke klarer det :p
tross alt så er dem 10mill poeng, skal du/dere klare å få alle til å forlate stammen eller adle dem? det kan ta sin tid :rolleyes:

Du bomma med litt under en måned shaman :) Men hva er en måned i TW-sammenheng?

Uansett godt gjort av alle involverte, nå gjelder det bare å bli ferdig med restene.
Et nytt stammenavn blir som Scarborough sier dårlig beskyttelse for fremtiden :)

Og for å ikke gå hel off-topic så...

1 DOGZ - Flinke karer ^^)
2 EE - Forsterker seg i k64, hva med k54?
3 Yakuza - Adler vei i vellinga :cool:
4 NN - http://www.no.twstats.com/no3/index.php?page=map&tribe_0_id=7050&tribe_0_colour=FF0F0F&zoom=200&centrex=500&centrey=500&nocache=1&fill=&grid=1 Er det bare jeg som synes det ligner på en hest, kansje en hund... Et eller annet ihvertfall.
5 UNI - Familien dominerer hele K30 serien på verdenskartet :O
6 ~VK-E~ - Ingen erfaring med dem, langstrakt frontlinje uten tyngden av å ha skikkelig backing. Hvis noen forstår hva jeg mener...
7 N.P - Rett vest er best?
8 DOF - Dominerer tre kontinenter, men to av dem er så små at de tells ikke :p
9 USENS - Holder listeplass selvom de ble dømt nord og ned i starten
10 {TVG} - Aner ikke
11 TWK - (Your assumptions are probably right)
12 PALS -(Your assumptions are probably right)
13 UNI-XP -(Your assumptions are probably right)
14 R.ART -(Your assumptions are probably right)
15 H-INC -(Your assumptions are probably right)
16 T.D.K. -(Your assumptions are probably right)
17 LB -(Your assumptions are probably right)
18 TRV -(Your assumptions are probably right)
19 TRA -(Your assumptions are probably right)
20 POP -(Your assumptions are probably right)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jaja, kan se ut som Jin hadde rett da :rolleyes:
 
Sist redigert av en moderator:

Jazcan

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
Selve stammen forsvant jo ikke, bare stammekonseptet, lurer på om ikke NN hadde noe med det å gjøre etter navnet å bedømme :rolleyes:, men for all del grats til alle som mener BoS er borte. Jeg tror dem fremdeles er her, om bare under et nytt navn N.P.

Og hexnuts, ved henvisningen din til amnesti, når skal Yakuza vs NN bli en stor krig da? :p
 

DeletedUser

Guest
Vi kan snakke igjen nå. BoS på fritt fall. Navnbytte er siste ledd i et desperat forsøk på å redde seg selv...

Snart på tide å sprette Champisen;)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Selve stammen forsvant jo ikke, bare stammekonseptet, lurer på om ikke NN hadde noe med det å gjøre etter navnet å bedømme , men for all del grats til alle som mener BoS er borte. Jeg tror dem fremdeles er her, om bare under et nytt navn N.P.

Og hexnuts, ved henvisningen din til amnesti, når skal Yakuza vs NN bli en stor krig da?

Navnet er borte, familien er borte, konseptet er borte..

HexNuts fornøyd ^^)

Men heldigvis så består statistikken som kommer til å forfølge dem helt til de finner ut at det er påtide å oppløse stammen for godt

Eks:
Side 1:
Tribes: Yakuza
Players:

Side 2:
Tribes: N.P
Players:

Timeframe: Siste måned

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 277
Side 2: 8
Forskjell: 269

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 2,532,929
Side 2: 62,765
Forskjell: 2,470,164

image.php


Og til ditt spørsmål i bånn så overlater jeg det til stammediplomatene å svare på, hvis vi noen gang finner ut av hvem som var diplomat igjen :rolleyes:

der tar jeg over må kanskje dele litt med chil da....

jeg ser en hane :S

My point exactly :)

En hane faktisk! Du har mer skrudd fantasi enn meg du :O


Gratulerer Yakuza!

Takker på vegne av oss alle ^^)

...."screw å kommenter dette" hehe. good 1.

Ops, sorry :p Håper den kommentaren ikke var en åpenbaring for eventuelle fiender.. :)

(fjernet smilies i qoutes for å få plass til mine egne :p)
 

DeletedUser

Guest
Selve stammen forsvant jo ikke, bare stammekonseptet, lurer på om ikke NN hadde noe med det å gjøre etter navnet å bedømme :rolleyes:


Hva f*** har vi med det å gjøre? Lite vi får gjort med copy cats. Gå og studer litt mer kart eller hva pokker du bedriver tiden utenom dette forumet med.

Samme stamme med nytt navn er der jo fortsatt. Og selv om kampen er avgjort så vil det en stund til før de fysisk er fjernet fra kartet. Men jaggu skal du ha Matozan, dette er å leve opp til forventningene på høyt nivå. Samtidig hvis man skal se svart på hvit så er jo selve stammen med navnet BoS fjernet, så da kan man jo si at dere er i mål. selv om jeg tviler på at dere sier dere fornøyd med det;). Ikke ofte jeg føler for å gi skryt online, men det har dere fortjent.
 
Sist redigert av en moderator:

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
ja sjelden det er skryt, men fa.. for en statistikk.
Og regner vel med at eneste måte å komme seg unna adlig er total oppløsning av stammen.

Meget bra Yakuza
 

Fail

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Superduper redigering av meg, som viser tydelig at det er en hane og en bjørn

Enjoy!

15495202.png
 

DeletedUser

Guest
@hex: Veldig flott post og sexy stats ;)

@ithrian: Trur nok jaz referete til at navnet kunne tilseie at bos var plitt poka, hadde ikkje det vore ironisk :D Men uansett så blir det vel feil å hevde at at bos ikkje har nok med dykk å gjer, store delar av stammen dykkar kjem jo derfrå... Eller flyktningar som det kallast. Eg ventar med å sprette champisen til NN er fjerna og :p
Kor mange måndar gir du det denne gangen ithrian ;)

@Fail: Flott illustrasjon :D
 

eskarse

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
@ithrian: Trur nok jaz referete til at navnet kunne tilseie at bos var plitt poka, hadde ikkje det vore ironisk :D Men uansett så blir det vel feil å hevde at at bos ikkje har nok med dykk å gjer, store delar av stammen dykkar kjem jo derfrå... Eller flyktningar som det kallast. Eg ventar med å sprette champisen til NN er fjerna og :p
Kor mange måndar gir du det denne gangen ithrian ;)

Klart vi har noe med poken å gjøre, snart poker vi DOGZ, men dere blir nok å hete noe som NNB.. Noob Noblers bitches

Når det gjelder utsagnet ditt om oss som flyktninger så ser jeg ikke på oss som det :)
Vi starta opp en stamme fra grunnen, en flyktning søker seg inn til en stamme, gjerne større en den han allerede er i, for å få beskyttelse i den når han selv er under angrep eller kommer til å bli angrepet. NN var en stamme vi laga opp fra grunnen, vi som joina gjorde ikke dette for å få beskyttelse eller for at vi var redd for dere eller Yakuza eller de ti tusen andre stammene som var mot BoS, men som en protest mot BoS regimet..

De fleste i NN var i K44 før den omtalte mergen.. K44 kan ikke sammenlignes med BoS en gang.. Synd at den skulle bli ruinert av personene vi alle kjenner, på godt og vondt. Jeg personlig fikk dessverre ikke oppleve noe lang tid i K44. Men de få dagene jeg fikk der før mergen ga meg et inntrykk av en stamme som ville nå langt.. Synd det gikk som det gikk, med kupping og så videre.

Når det gjelder champisen din så blir det fryktelig lenge til du får spretta den..
NN skal dere slite med å fjerne..
Ellers, lykke til videre..
 
Sist redigert:
Topp