NY Topp 20 stammer

DeletedUser

Guest
Grått er lov til å ta, jeg ser ikke noe dumt over det? Venter du at spillere med 3K poeng adler andre byer? Jeg er totalt enig i at dem største, deriblant meg, skal slutte med å ta gråbyer. Understammen vår får ta hva den vil uten at en liten "jeg er best" spiller kommer og stikker nesa si i sakene våre. Vedder på at du tok grå du også når du skulle få din første by. Eller hva? Ikke så god du eller da, og jeg kan kalle deg en gråbyhore. Blir jo det samme.

det var nokk en spiller det også , var en i P-x om du husker den stammen . man må ikke ta grått for og overleve starten i dette spillet her , det kan vel flere her være enig med meg . men det stammen din gjør og baaaaare ta grått er flaut. og er bare dumt for deres egenskyld også , blir bare en haug med folk som blir irriterte over at du har tatt farmen til en eller annen. og litt morsomt ,smacksa først en i stammen din husker ikke helt hva han het men du vet det vel nok , om han ba om støtte :p han sluttet ble grå, såkom det søren meg en til som tok den gråbyen byen . måtte smackse han også til han sluttet . og da ble jeg lei og tok byen hans:) og kompisen hans:p
 

Amstaff

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Ruben Rex og Svineinfluensa: Ta dette på PM. Gidder ikke lese om deres krangel her inne...
 

DeletedUser

Guest
7. -HvM- - 64 medlemmer
Har nok ikke et kjempe godt inntrykk her så langt. Har sett stammenavnet i bruk endel tidligere, det er ikke alltid et godt tegn. Skal ikke gå så langt som å kalle dem fail likevel, tiden får heller viseom de overrasker. Er nok svært få som forventer så mye av dem per i dag.
Har ikke disse vært på absolutt alle verdner nå? jaja, de overasket på V4, kanskje vi får en reprise?
 

kenlar

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
På tide med en ny liste. For de som er interessert så var den forrige listen laget 27/4-10 og dere da kan sammenligne hva som har skjedd fra da til nå.

Begrenser meg til de 10 største stammene. Alle kommentarene er basert på det geografiske og stammenes nåværende potensiale og mulige utfordringer. Ikke spekulert i noen eventuelle allianser som måtte være eller komme.

1. L-13
- Har brettet seg utover i 4 kontinenter K44, K45, K54 og K55.
- K45 så ser det ut til at de har full kontroll, hvor PREY og CN som eneste mulige uromomenter.
- L-13 presser på fra nord i K55, her vil utfordringene blir flere enn i K45. AoV, PMS og VALHAL vil være de som i første rekke vil være utfordrere til områdene i nord i K55.
- I K44 så tror jeg at de vil møte stor motstand fra CN og SUN. CN er det som skaper en splittelse i L-13 fra å ha full kontroll i vest.
- I K54 så ser det ut til at det er her L-13 er minst representert i forhold til i de 4 kontinentene de er i. Her er de omringet av SIGHT, *N*, BERM, SUN og E=mc². Vil derfor tro at dette kontinentet er her de vil oppnå de første store nederlagene.

2. SUN
- SUN er i hovedsak representert i K44, men har også rotet seg ned i K54.
- I K44 så bretter SUN seg fra sør-vest til øst. Fra øst så møter de motstand i L-13, CN og noen lykkejegere i fra E=mc².
- Fra nord så er også CN representert sammen med -NB-. Vil derfor tro at hvertfall en av disse stammene bør være viktige diplomatiske mål for SUN, for å forhindre store fronter fra 2 kanter.

3. PMS
- PMS finner vi i K55 + litt her og der....
- I K55 så er PMS stort sett representert i hele kontinentet, men største parten er å finne litt vest.
- PMS deler K55 med L-13 i nord og vest, VALHAL fra øst, -HvM- og SF fra sør. Det vil uten tvil være avgjørende å ha et samarbeid med minst 1 av disse stammene.

4. -NB-
- Ligger i hovedsak nord i K44.
- Har fine områder å vokse i, med store muligheter for litt morro sør for seg med CN og SUN.
- Er en stamme som jeg vil tro vil vare lenge ut i fra de geografiske forutsetningene.

5. CN
- Ligger spredt rundt i K44 + noen som har kommet seg inn i K45.
- Den østligste delen av stammen er omringet av L-13, resten er omringet av SUN og -NB-.
- Dersom denne stammen ikke har en diplomat som har en tunge av gull så vil dette bli tøft i fremtiden.

6. VALHAL
- Valhal ligger i K55, spredt utover.
- Disse deler kontinentet med PMS, -HvM-, SF, L-13 og AoV. Vil derfor tro at disse må være aktive på diplomati fronten for å overleve.

7. -HvM-
- Ligger i hovedsak i K55, men også en del i K54.
- Veldig stor spredning på stammen, men har mulighet for et lite cluster sør-øst i K54. Alt øst for dette vil få det meget tøft dersom de ikke har en gyllen tunge på diplomati fronten.
- Er en av de stammene på topp 10 jeg har minst tro på slik de fremstår i dag.

8. BERM
- Holder til i K54 med gode muligheter for krig hvor enn de snur seg.
- De potensielle fiendene er mange, hvor L-13, D7D og SUN er de største.
- Må vel anta at områdene rundt disse er den potensielt største kruttønna på V5 i dag.
- Blir spennende å se, men liten tro på at disse vil kjede seg.

9. PREY
- I K45 finner vi PREY, litt nord for sentrum og strekker seg fra øst til vest.
- Gode muligheter for vekst og skulle de kjede seg så hjelper sikkert L-13 dem med det...
- Har tro på denne stammen.

10. SIGHT
- Nord i K54 finner vi SIGHT.
- Stammen har SUN rett nord for seg, samt BERM rett sør.
- Muligheter dersom de klarer å få ro på enkelte fronter. Tror dette vil være avgjørende på sikt.
- Dersom ikke utfordringene blir for store så vil vi nok se deres potensiale utvikle seg.
 

DeletedUser

Guest
På tide med en ny liste. For de som er interessert så var den forrige listen laget 27/4-10 og dere da kan sammenligne hva som har skjedd fra da til nå.

Begrenser meg til de 10 største stammene. Alle kommentarene er basert på det geografiske og stammenes nåværende potensiale og mulige utfordringer. Ikke spekulert i noen eventuelle allianser som måtte være eller komme.

1. L-13
- Har brettet seg utover i 4 kontinenter K44, K45, K54 og K55.
- K45 så ser det ut til at de har full kontroll, hvor PREY og CN som eneste mulige uromomenter.
- L-13 presser på fra nord i K55, her vil utfordringene blir flere enn i K45. AoV, PMS og VALHAL vil være de som i første rekke vil være utfordrere til områdene i nord i K55.
- I K44 så tror jeg at de vil møte stor motstand fra CN og SUN. CN er det som skaper en splittelse i L-13 fra å ha full kontroll i vest.
- I K54 så ser det ut til at det er her L-13 er minst representert i forhold til i de 4 kontinentene de er i. Her er de omringet av SIGHT, *N*, BERM, SUN og E=mc². Vil derfor tro at dette kontinentet er her de vil oppnå de første store nederlagene.

2. SUN
- SUN er i hovedsak representert i K44, men har også rotet seg ned i K54.
- I K44 så bretter SUN seg fra sør-vest til øst. Fra øst så møter de motstand i L-13, CN og noen lykkejegere i fra E=mc².
- Fra nord så er også CN representert sammen med -NB-. Vil derfor tro at hvertfall en av disse stammene bør være viktige diplomatiske mål for SUN, for å forhindre store fronter fra 2 kanter.

3. PMS
- PMS finner vi i K55 + litt her og der....
- I K55 så er PMS stort sett representert i hele kontinentet, men største parten er å finne litt vest.
- PMS deler K55 med L-13 i nord og vest, VALHAL fra øst, -HvM- og SF fra sør. Det vil uten tvil være avgjørende å ha et samarbeid med minst 1 av disse stammene.

4. -NB-
- Ligger i hovedsak nord i K44.
- Har fine områder å vokse i, med store muligheter for litt morro sør for seg med CN og SUN.
- Er en stamme som jeg vil tro vil vare lenge ut i fra de geografiske forutsetningene.

5. CN
- Ligger spredt rundt i K44 + noen som har kommet seg inn i K45.
- Den østligste delen av stammen er omringet av L-13, resten er omringet av SUN og -NB-.
- Dersom denne stammen ikke har en diplomat som har en tunge av gull så vil dette bli tøft i fremtiden.

6. VALHAL
- Valhal ligger i K55, spredt utover.
- Disse deler kontinentet med PMS, -HvM-, SF, L-13 og AoV. Vil derfor tro at disse må være aktive på diplomati fronten for å overleve.

7. -HvM-
- Ligger i hovedsak i K55, men også en del i K54.
- Veldig stor spredning på stammen, men har mulighet for et lite cluster sør-øst i K54. Alt øst for dette vil få det meget tøft dersom de ikke har en gyllen tunge på diplomati fronten.
- Er en av de stammene på topp 10 jeg har minst tro på slik de fremstår i dag.

8. BERM
- Holder til i K54 med gode muligheter for krig hvor enn de snur seg.
- De potensielle fiendene er mange, hvor L-13, D7D og SUN er de største.
- Må vel anta at områdene rundt disse er den potensielt største kruttønna på V5 i dag.
- Blir spennende å se, men liten tro på at disse vil kjede seg.

9. PREY
- I K45 finner vi PREY, litt nord for sentrum og strekker seg fra øst til vest.
- Gode muligheter for vekst og skulle de kjede seg så hjelper sikkert L-13 dem med det...
- Har tro på denne stammen.

10. SIGHT
- Nord i K54 finner vi SIGHT.
- Stammen har SUN rett nord for seg, samt BERM rett sør.
- Muligheter dersom de klarer å få ro på enkelte fronter. Tror dette vil være avgjørende på sikt.
- Dersom ikke utfordringene blir for store så vil vi nok se deres potensiale utvikle seg.

Jeg elsker deg, dette er den beste listen jeg har sett på LENGE. (Trokke jeg har sett en bedre.)
 

DeletedUser

Guest
enig:) så på tide å få noen kukurenter da?:D

ynglist stedet mitt på forumet^^
 

DeletedUser

Guest
...

Det jeg elsker, er at SIGHT har fått KUN positive ord på listene til folk ;)
 

DeletedUser

Guest
1 L-13 - Gode, ingenting å si på det.
2 SUN - Bra stamme, mange kjente navn. Uten tvil gode nok til å gi L-13 en på tygga.
3 PMS - IB og BOL samarbeider, noen fra HFO også;)
4 -NB- - 93 medlemmer. Dunno
5 CN - Stamme som vil bli på toppen, mange ukjente spillere, men de er uten tvil gode og erfarne.
6 VALHAL - Aner ikke noe om denne desverre.
7 -HvM- - Nye hårete villmenn - i alle verdener.
8 BERM - Beste stamme i K54. Gode og erfarne medlemmer.
9 PREY - God stamme med mange poeng
10 FearUs - Vi. Loove <333
11 SIGHT - God stamme, L-13s hovedfiende i K54 sammen med BERM
12 E=mc² - Oppløsning
13 AoV - Dunno
14 *N* - I oppløsning
15 D7D - Liten og god stamme med en bra gjennomsnittelig poengsum
16 SF - Har noen gode medlemmer. Spennende om de klarer å holde seg på topp 20
17 -MFT- - God stamme med mange erfarne medlemmer
18 Dreams - Dunno
19 TNG - Dunno
20 LVK - Dunno.
 

DeletedUser

Guest
hehe my turn

da får jeg prøve og legge ut en liten liste jeg også hehehe


L-13 :starter med dere , dere er gode dere .har spillt med flere av dere før såp vet at dere ikke forsvinner med det første

Sun: super miltærsmacksere ;) digger deres holdninger.vet at dere er gode, spillt faktisk med noen av dere før også ;)

pms: hehe kan ikke si mye vondt om dere , dere er helt konger:) at dere er her for og bli er ikke noe og lure på .. goo pms


nb: dere har ikke ionponert meg mye med 94 medlemmer , hehe om dere har kontroll på gutta deres i stammen har jeg liten tro på:) sorry .
valhall: er ikke så dust og skryter opp stammen min , det får noen andre ta på seg jobben og gjøre :)

cn: ja jo , skal ikke si for mye om dere . vet at dere hadde lite kontroll på stammen før .( hadde en god kompis der og han ville bare ut derfra) men om dere har fikkset litt opp i stammen ders vet jeg ingen ting om .

hvm: hehe dere er bare hårete:p hehe


berm : gode spillere ,godt gjennomsnitt .goo berm ;)

prey : her har vi noen gode gamle spillere som kan spillet godt skal ikke se bortifra at disse fyker oppoverlista etterhvert. yoyo estrow:p

fearus : hehehe dere vet hva jeg synes om dere greyhounds, som bare går etter grått . et tips grått er ikke rått... dere har ingen fremtid her hvis dere fortsetter på den måten dere har spilt på hittil ..

sight: vet ikke så mye om dere så skal rett og slett holde kjeft :pmen gode virker detr som der kan være.

resten orker jeg ikke og komentere
 

DeletedUser

Guest
fearus : hehehe dere vet hva jeg synes om dere greyhounds, som bare går etter grått . et tips grått er ikke rått... dere har ingen fremtid her hvis dere fortsetter på den måten dere har spilt på hittil


Jaha, så det sier du?? Har du sett deg selv eller? 2 sider med grått?
 

DeletedUser

Guest
jaja, sindick får sette en liten liste:)

1. L-13 - ja dere virker gode, og har sån sett god kontroll på midten(ekvator i spillet), men minusen er at dere må krige mot alle kanter. vil bli spennenes å se krigen som er i gang nå!

2. SUN - gode spillere som eg ikke liker... dere har skilz, men liker dere ikke fordet.

3. PMS - gogo PMS! elite spillere fra IB og BOL + litt i H.F.O som kjører her. disse vil bli spennenes å følle med på:rolleyes:

4. -NB- - hvorfor ikke kalle dere for -MR-? massive rek.. stamme som vil faile!

5. CN - jau.. ikke så mye info om disse..

6. VALHALL - gogo! dere gjør det bra i krigen mot L-13 og det liker vi:)

7. -HvM- ja, hårete vilmenn børr man passe seg for;)

8. BERM - no koments

9. PREY - keep working agains L-13!!

10. FEARus - vel.. greie nok, men ser ingen framtid her lengre.. spessielt ikke når de beste spillerene vil bort!.

11. SIGHT - good stamme:)

12. e=mc2 - 4 bokstaver.. FAIL!

13. AoV - hvem er disse?

14. *N* - 4 noobies

15. D7D - gode svensker;)

16. SF - hvem er disse?

17. Dreams - aldrig hørt om-.-'

18. LVK - dunno

19. TNG - dunno

20. -MFT- no idea!
 
Topp