NY Topp 20 stammer

DeletedUser

Guest
Hmmmm

Ja, du traff ganske bra:) er jo naturlig at flere stammer blir spist opp eller oppløst,
jeg reagerte litt på antallet.
 

DeletedUser

Guest
Det tar tid å lage slike lister, men har tatt med de mest interessante iallefall :)


1 L-13 Mistet hele 25 spillere i sommer, men er fortsatt på en solid førsteplass. Merkelig nok driver RV fortsatt med renkespill bak kulissene med ulike typer av "samarbeide" med andre stammer, hehe, men denne gang tydligvis mer sofistikert enn i de tidligere verdenene da det ser ut til å fungere faktisk :)
2 SUN Har også merket sommerferien, men ser fortsatt ut til å slite om dagen med inaktivitet, hvor en tredjedel av stammen taper byer på løpende bånd. Tror nok de vil miste sin 2. plass, og falle nedover rankingen...
3 PMS Merge Wars trengtes for å holde fortsatt høy plassering, og mer er visst på gang ryktes det, så da er vel 2. plass på rankingen snart sikret :)
4 -NB- De har intet mindre enn 81 medlemmer!!! Og det etter at 35 medlemmer har avgått i sommer!!! Jesus for en gjeng...Runinter er tydligvis i sitt ess, og denne stammen er nok her for å bli.
5 BERM Bermen er litt usikre på hva som skjer i nabolaget, og det ryktes om en konspirasjon med flere større stammer i et samordnet angrep mot Bermen...det tror jeg ikke de vil tåle, så tiden vil vise om Berm blir historie...
6 CN Et mirakel at de fortsatt er så høyt oppe på ranken. Her er alt bare sorgen, så denne stammen vil rykke ned enkelt og greit.
7 PREY Jada, jada, jada, vi ligger på en 7 plass, og er jo veldig stolte av dette :) Vi er jo bare 11 spillere som er koselig, men litt lite, så vi er åpne for flere medlemmer, bare ta kontakt :)
8 E=mc² Gråbyadlere som liker simcity...
9 LVK De rykker stadig oppover om det betyr noen verdens ting...
10 FearUs Oh god...nå begynner det å bli ille.
11 TNG Dette er bare superfail-
12 - 20 lite interessant egentlig...
 

DeletedUser

Guest
Slemmeste lista jeg har sett på lenge fakenick;) Og der værste er vel at du faktisk sier bra ting om l-13.. huff huff må nok gå til doktoren med deg jeg :(
 

DeletedUser

Guest
Artig å se at han skriver mye negativt om alle stammene nesten, utenom sin egen xD
 

DeletedUser

Guest
Hmmmm

Syntes han hadde bra klaff sist gang, er uenig i noen punkter....men alt i alt en ok liste,
skal bli rart å se om 3-4mnd, om han har rett denne gangen....jeg følger med som alltid:)
Han gjør ett forsøk/bidrag...og det er det denne topicen handler om:)
Så takk til Falkenic fiende eller ikke fiende:)

Karten
 

DeletedUser

Guest
Ny og oppdatert liste.

1. L-13
2. SUN
3. PMS
4. -NB-
5. BERM
6. CN
7. PREY
8. E=mc²
9. LVK
10. FearUs
11. TNG
12. C K
13. Jupa
14. Death
15. SF
16. Xodina
17. VoN!
18. UTG
19. Night
20. ~DKL~
 

DeletedUser

Guest
1. L-13 - Er vel fremdeles den stammen med høyest vekst på V5, og fortsetter å holde førsteplassen de har hatt nå nesten helt siden åpningen av V5. Gjør det bra mot SUN og spesielt med syklov i spissen. RV gjør lite av seg på forumet om dagen, og det gjør forresten resten av stammen også.
2. SUN - Topper adelsvinner OG adelstaper den siste uka. Mister masse byer til L-13 i nordøst og adler en del av BERM i sør. Noen veldig aktive medlemmer, men også etter hvert mange inaktive og folk som blir internadlet. Med tanke på at blir presset fra flere kanter spørs det hvor lenge de kan holde det gående om aktiviteten fortsetter i disse banene.
3. PMS - Vokser lite om dagen. Kanskje sommeren har tatt de litt, men her bør nok noe skje om de skal kunne klarte på listene.
4. -NB- - Litt lite aktivitet i sommer her også, men har troa på at dette bedrer seg etter hvert.
5. BERM - En del medlemmer som mister byer til SUN, men samtidig noen som fortsatt klarer seg bra. Tror nok uansett BERM med Brann i spissen er en stamme å regne med.
6. CN - Vokst med 12 byer den siste uka, og stort sett bare små barbarbyer. Tror nok dessverre ikke det holder så veldig lenge for CN.
7. PREY - PREY har gjort det bra i det siste og hevet seg. Har troen på disse.
8. E=mc² - Skal ha cred for å aldri ha gitt opp, men nå synges det virkelig på siste verset her.
9. LVK - Har et par medlemmer jeg kjenner godt til og jeg vet kan sakene sine, men utenom det så aner jeg ikke, rett og slett.
10. FearUs - Ligger ikke inne på topp 20 adelsvinner den siste uka engang. Det tror jeg sier sitt. Fant dem dog på adelstaper, så da er vel den saken grei :p
11. TNG - Fikk en søknad herfra. "Vennligst inviter" het det. Da lurer jeg på hva som skal til for å komme inn der. Svak stamme.
12. C K
13. Jupa - Imponerende stamme!
14. Death - Få, men bra medlemmer.
15. SF
16. Xodina
17. VoN!
18. UTG - Goodbye?
19. Night - Et forsøk på OliCo på V5? Fail. :D
20. ~DKL~
 

DeletedUser

Guest
Villrael

At du missliker TNG er vell ikke verdens største overaskelse?

DU som har tatt rund 7 byer fra de.(er ikke big deal men i TNG er det det:rolleyes:.(kan noen sende på pm om det det blir feil?)
 

DeletedUser

Guest
Hvorfor skal han misslike TNG? :S
Han sier bare at han ikke syntes at de er noe gode, noe som jeg selv ser som fakta...
Tok en TNG by nærmest i går...
0 motstand, var som å få en by.
 

DeletedUser

Guest
Vet det

Jeg vet at det ikke er noe motstand hvis du angriper TNG.

Og er enig i dine såkalte "fakta" .MEN det er forskjell på EN invite og stammens kvalitet selv om den oser av kvantitet:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
1 L-13 Har holdt seg på 1st plass ganske lenge.
Folk sier det er en fortjent 1st plass, og foreløpig nekter jeg ikke, med Syklov og Madder i spissen gjør disse folka det ganske bra.
2 PMS vet om en del fra denne stammen trur jeg, mange andre fra Elite her! ^^
Stå på folks! ;P
3 SUN har vært borti disse i IG, må si jeg vet ikke helt hva jeg skal si...
En god mix av spillere, det kan jeg si. De har erfarne spillere, samt arrogante, men også greie og gode spillere.
De klarer seg ganske godt mot -NB-.
4 -NB- De har spillere som jeg ikke vet hvem er, og jeg er ikke imponert over disse.
Men de jeg vet hvem er spillere som jeg helst ikke vil være på den dårlige siden til.
De adler en god del byer, og klarer seg godt nok mot SUN.
5 BERM LV og gjengen hans.
Disse tror jeg vil gå oppover på rang stigen sånn som de holder på! ^^
6 CN En stamme jeg ikke ser mye til på forumet.
Vet ikke så mye om disse, så jeg skriver heller ikke mye.
7 PREY er der de er, det må vell bety noe.
Har aldri hørt noe til dem i IG.
8 E=mc² Vet ikke mye om disse.
9 LVK Dunno
10 C K inviter seg opp på rank stigen, ikke særlig imponert over disse.
11 Jupa Holder seg oppe, har en liten misstanke om at de vil klare seg godt! ^^
12 Death
13 TNG Fail!
14 Xodina Vet ikke.
15 FearUs Fail!
16 UTG Dunno
17 VoN! Dunno
18 Night njaa.
19 SF ??
20 -SA-A :confused:
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
The unnamed. Bare fordi jeg sier at jeg mente du hadde fått en lett start betyr ikke det at jeg er arrogant og enda mindre at stammen min er arrogant.

Det jeg sier her på forumet er bare hva jeg mener og skal ikke på noen måte linkes til min stamme.

Edit: Ja jeg vet det er meg han snakker om fordi jeg er den eneste fra PREY som er aktiv på forumet her.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jeg har aldri sagt at stammen din er arrogant.
Men jeg syntes du er det! ^^
Min mening er min mening. ;)
 

DeletedUser

Guest
1 L-13. Reisverket kan sakene sine.
2 PMS.Med uman i spissen er det en relativ stabil stamme.
3 SUN. Kongebra stamme som kan sakene sine.
4 -NB- Med runinter i sine glansdager og for ikke snakke om resten.Kanskje de sliter litt med kløvervaselin?
5 BERM Brann2006 er vell ikke så mye mer jeg trenger og si?
6 CN.De har jo cheguevara men jeg tror disse kommer til og falle litt.
7 PREY.Forsyner seg godt av UTG.
8 E=mc².Fjøsnissen go co.
9 LVK Ganske blank.så jeg skriver ikke noe om dem.
10 C K.vriker litt useriøs?
11 Jupa.Lager pinneved av -NB-.
12 Death.Virker som en solid stamme,en av de få stammene på top 10 med få medlemmer.
13 TNG.Kvantitet.
14 Xodina.Tror faktisk disse kan klare seg en stund.
15 FearUs.Satser litt for mye på understammen sin.
16 UTG.Har mistet cluster.tror de kommer til oog forsvinne snart.
17 VoN!Endel bra spillere.Kan klare seg hvis de,sparker noen av de små.
18 Night.Ser ut som om de har samme prinsipp som VoN!
19 SF.Med kun 7 spiller som KAN holde tror jeg de vil falle.
20 DKL,Dette er den eneste stammen hvor jeg bare sier "!FAIL!.
 

DeletedUser

Guest
11 Jupa.Lager pinneved av -NB-.

Side 1:
Tribes: -NB-
Players:

Side 2:
Tribes:
Players: kløvervaselin

Timeframe: For alltid

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 1
Side 2: 3
Forskjell: 2

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 6,195
Side 2: 15,777
Forskjell: 9,582

chart
Side 1:
Tribes: -NB-
Players:

Side 2:
Tribes: Jupa
Players:

Timeframe: For alltid

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 12
Side 2: 6
Forskjell: 6

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 87,077
Side 2: 34,876
Forskjell: 52,201

chart




Dasså.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Det er vel strengt tatt ikke å overdrive dersom -NB- har tatt dobbelt så mange erobringer fra JUPA?
 

DeletedUser

Guest
Mener å huske hvordan det endte med toga til Kløvervaselin sist gang han prøvde seg på NB. :eek:
 
Topp