NY Topp 20 stammer

DeletedUser

Guest
Mitt poeng.Er at han er en spiller,dere er en hel stamme.

Til en person og være gjør han det bra nok.

Men just4fun kan ha et poeng;)
 

point taken.

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
hva med at dere som sitter og gnager etter en ny liste hiver sammen en selv? Hvis dere mener det mangler en liste i mean.
 

DeletedUser

Guest
Var ikke lenge siden jeg gjorde det...
hva med at du lager en? o0 ;)
 

DeletedUser

Guest
Laget en for et par sider tilbake, men ser gjerne at flere gjør det samme. Har vel ikke vært all verdens med endringer siden den gang, så gidder ikke lage en ny en nå..
 

point taken.

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Nå har jeg laget et par om topp 20 spillere, topp 20 ODA osv.. Må jeg lage alle? :p

topp 20 stammer ber jeg ikke om, og da føler jeg ikke at jeg MÅ sette meg ned å lage en heller.

Men greit, om jeg får tid, så kan jeg sikkert slenge opp en, men da har garantert en annen gjort det føre meg. Håper på det siste ;)
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
topp 20 stammer

får vell prøve meg på en liste jeg da:eek:




1 L-13 : den store stygge ulven klar første plass! vært under press fra de andre topp 5 stammene lenge men denne gjenge holder unna:) lucky indeed? eller pure skils!



2 PMS : en gal jeng detta:D litt mange medlemmer etter min smak, men det ser da ut til å fungere, nr to på poeng ranking, ODD og ODA noe må di gjøre rett;)



3 SUN :hadde troen på at disse gutta skulle kapre første plassen en stund, men slik ble det tydelig vis ikke? i mitt syn vakler disse nonnene for tiden, vill de klare å holde seg oppreist?



4 -NB- : WOW er det bare å si! utrolig mange medlemmer, men klart sjef på k44! selvom de sliter litt med SUN for tiden. men tror de vill reise seg og slå tilbake!


5 BERM : få men knakende gode spillere! men har mistet 26 byer til SUN og bare tatt 2 tilbake den siste måneden:eek: kan det ha noe med at en viss bergenser ikke har prioritert TW den siste tiden?


6 CN : en typisk halveis stamme, ikke dårlige, men langt ifra den beste stammen. taper også striden om k44 med 15 tap mot NB den siste måneden, ikke tatt en eneste by tilbake!


7 PREY : kvalitet forran kvantitet! få men gode medlemmer tapt de fleste av sine byer mot L-13, men relativt stille på den fronten den siste måneden.

8 E=mc² : kan ikke si jeg har så stor tro på disse, de gjør lite av seg og har gradvis falt nedover på listen


9 LVK : kan ikke si at denne stammen imponerer meg noe. med medlemmer som slutter bare de får inkommende fakes! dypt skuffet !


10 C K : en stamme jeg trodde skulle falle for lenge siden, men klarer å klamre seg fast. litt useriøs og rotete stammeledelse.


11 Death : meget få men gode medlemmer!


12 Jupa : the 4 man army! ledet av kløvervaselin klarer denne stammen å gjøre masse ugang! utrolig prestasjon å klatre så høyt med så få spillere


13 Xodina : grå by adlere! ser selv ikke poenge med å adle en grå by på 900 poeng? kommer til å falle når de møter ordentlig motstand!


14 Night : vet desverre veldig lite om disse:/


15 UTG : falt raskt nedover listene da de møtte motstand, tror ikke denne stammen er kommet for å bli!


16 VoN! : også her er jeg litt uinformert:/


17 TNG : poenghorer deluxe! virker som de ikke har hørt om tropper! blir nesten som å adle gråbyer når du tar deres byer


18 ~DKL~ : sorry, vet ikke noe om denne stammen heller:eek:


19 -SA-A : klarer ikke helt se hva som skjer her? er dette understammen? de er jo større en hovedstammen o_O nei her er det noe mufins!


20 FearUs : det er vist ingen som frykter disse gutta! har bare falt og falt og falt! snart ute av lista!


beklager viss listen er litt ufulstendig men tenkte bare jeg skulle prøve meg på en liste ettersom det var flere forespørsler!

håper også at den kan skape litt diskusjon her på forumet!
 

DeletedUser

Guest
Nå har jeg laget et par om topp 20 spillere, topp 20 ODA osv.. Må jeg lage alle? :p

topp 20 stammer ber jeg ikke om, og da føler jeg ikke at jeg MÅ sette meg ned å lage en heller.

Men greit, om jeg får tid, så kan jeg sikkert slenge opp en, men da har garantert en annen gjort det føre meg. Håper på det siste ;)

Ja, men du skriver godt, hadde vært kjekt å se en slik liste ifra deg.
Så skal jeg heller love å komme med en kommentar:)
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Er stolt av varanior08 som her står fram som et godt eksempel i et forsøk på å få et mer aktivt og lesbart forum. Greit at han ikke lager tidenes mest utfyllende liste, men hey, det er en liste. Det er lesestoff, og det er on topic. Bedre det enn at alle samme skal enten ikke skrive en dritt eller at enn skal bare sitte å grine over at det ikke er noen som poster en liste når en pokker meg ikke tørr eller gidder å gjøre det sjæl.

Så kidz, finn fram skrivern i deg og mekk en liste eller 15 sjæl, takk! :)
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
danke

takker for responsen brann:D håper også på å skape litt diskusjon rundt listene :D

skal også prøve å gjøre en bedre jobb neste gang:) men heey, alle kan ikke være best på første forsøk!
 

DeletedUser

Guest
Hmmm

Ja, listen var grei nok varanior08, kunnet kanskje skrevet noe mere om hvordan
du tror det ville gå med de forskjellige stammene.
Ikke så mye å kommentere på.
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
karten

skal huske på det neste gang;) viss det blir en neste gang, listen ble laget i all hast før jeg sprang ut døra:) lover bedre og gjennomarbeidet liste neste gang;)
 

Granpa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Lista var bra den,skjønner ikke hvorfor dere skal hakke på de som orker skrive en liste her.Vi er mange nok som ikke orker det.
Så vi får være skjeleglad noen orker.
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Lista var bra den,skjønner ikke hvorfor dere skal hakke på de som orker skrive en liste her.Vi er mange nok som ikke orker det.
Så vi får være skjeleglad noen orker.

Takk Gud for at det finnes noen smarte og gode sjeler der ute !
 
Topp