NY Topp 20 stammer

DeletedUser

Guest
Jeg får da prøve meg på en liste siden ingen andre gidder :rolleyes:
Har ikke vært den flinkeste til å oppdatere meg så vi får se hva jeg får til..

1 L-13

Still going Strong, L-13 kommer nok ikke til å falle fort. Blir nok artig å se når verdenen begynner å forme seg om det blir krig mellom Sun og L-13? Hvis det ikke er det allerede? :eek:
L-13 klarer seg fint mot PMS, foreløpig.

2 PMS
Hm, egentlig så holder de god stand mot både L-13 og PC. Endel kjente spillere fra v1 her, men har de fått for mye motstand allerede mtp krig mot L-13 og PC.. :)

3 SUN

Underdogza, minner litt om HZ på v3. Tror dette er en gjeng med erfaring så de vil definitivt bli farlige etterhvert for resten av v5!

4 E=mc²
Hmm, kan dessverre ikke si så mye om disse..

5 B-g
Høhøhø, kriminelt gode?
Nei, disse er nok en gjeng som blir å regne med fremover!

6 CN
Hmm?

7 PC
PC er nok definitivt en gjeng å regne med fremover hvis de gjør de rette beslutningene angående diplomati, god ledelse har de å! :)

8 *N*
Dette er nok ikke en stamme som blir å regne med hvis ikke noe skjer.

9 Rawr!
Rawr er "overvurdert", håpet for mye av denne stammen. De synker jo på rankinga, dette blir nok ikke en stamme å regne med så alt for lenge men Johivj (unnskyld hvis det er feilstavet) er der og vet han er en god leder, forhåpentligvis sitter han i ledelsen der og får gjort noe :p

10 VALHAL
Har ikke peiling.

11 P-X
Dette er nok ikke en stamme å regne med, har sett hvilke utrolige diplomati valg de tar for øyeblikket..

12 KOS
13 K102SE
14 BERM
15 -HvM-
16 PREY
17 NWe
18 TDE
19 TEK
20 Delta

Er for trøtt til å ta resten nå, dette er mine meninger og jeg beklager for at det er ting jeg ikke har dobbeltsjekket som kan være feil!
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Ledelsen i Rawr! er ikke dum du :)
Johvij er rådgiver tror jeg. DarkMoon er leder :) Trym er ikke så dum han heller :p
 

DeletedUser

Guest
Husk at det hjelper ikke å ha gode spillere fra andre verdner om de ikke satser i denne ;)
 

DeletedUser

Guest
top 20 liste

javel da prøver jeg meg på en liste for første gang XD

1 L-13 dette er en sterk stamme jeg tror dem kommer til og klare seg en god stund.

2 PMS noen erfarene spillere og noen ikke så erfaren

3 SUN sun er en velgig er faren stame med nesten kun gode spillere i dere kommet til og aurobre v5!!

4 E=mc² mange gode erfarene folk fra v3 her. men tror desverre ikke at dem kommet til å klare seg så mye lengere

5 B-g ingenkomentar.

6 CN masserekruterings stamme som kommer til å synke

7 PC ingenkomentar

8 *N* går ned.

9 Rawr! trur dem kommer til og holder seg på top 10

10 VALHAL en ukjent stamme som kom på top 10 som et skudd har ikke så mye info om dem men jeg tror dem er gode.

11 P-X koselige folk :)

12 KOS nettop byttet ledelse (jeg er leder ) så gidder ikke si noe om denne stammen.

13 BERM ingenkomentar

14 K102SE dem er gode på v1 men blir den like gode i v5 ?:confused:

15 -HvM- ingenkomentar

16 PREY er en stamme som det går opp og ned med.

17 TEK er en veldig koselig stamme som kommer til å nå langt.

18 TDE ingenkomentar

19 NWe denne stammen er på bærtur

20 BadC ingenkomentar


der hvor jeg har skrevet ingenkomentar vet jeg ikke noe om XD gidder ikke begynne å skifte det ut nu :p
 

DeletedUser

Guest
Ledelsen i Rawr! er ikke dum du :)
Johvij er rådgiver tror jeg. DarkMoon er leder :) Trym er ikke så dum han heller :p

Kan du vise meg hvor jeg skrev at ledelsen i Rawr er dum?
Mener da slettes ikke det, men jeg mener at de er litt overvurdert. Jeg trodde at Rawr skulle nå toppen når adlingen startet, men verdenen er enda ung :)
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Kan du vise meg hvor jeg skrev at ledelsen i Rawr er dum?
Mener da slettes ikke det, men jeg mener at de er litt overvurdert. Jeg trodde at Rawr skulle nå toppen når adlingen startet, men verdenen er enda ung :)

Det er et utrykk som betyr at den er bra. Det omhandler ikke deg det utrykket?
 

DeletedUser

Guest
Rawr! er gode da, men jeg tror aldri stammen kommer til å toppe V5 :(

Dem som jeg mener imponerer er L-13 og spesielt SUN :)

BERM vil nok også vise seg etter hvert ;)

NWe skal ned, K102SE skal ned osv...
 

DeletedUser

Guest
Når BERM-medlemmene enda var i *N* så var nesten ikke et eneste Rawr!-angrep med adels vellykket :eek:
 

DeletedUser

Guest
Men fortsatt var det vel enda færre *N* angrep på rawr! som var vellykket :rolleyes:
 

Cashewnøtt

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
1 L-13 Føler de er som Rosenborg :p Pr0 stamme
2 PMS Har ikke sett noe til dem
3 SUN De er gode!
4 *N* Kjenner lederen litt :rolleyes:
5 CN CartoonNetwork
6 B-g God til å sende fakes
7 E=mc² Noobs
8 Rawr! Hvor ble det av dem?
9 P-X Noobs! Noobs! Noobs! Noobs! Noobs! Noobs! Noobs! Noobs! Noobs! Noobs!
10 NWe Tror faktisk de kan bli noe
11 KOS Kos til dere også
12 VALHAL Hvem?!
13 PREY Hvem?
14 K102SE God ODD
15 PC Hæ hå
16 TRK Noobs?
17 -HvM- Hår! :eek:
18 Ice Ja, gode de
19 TEK Nei
20 TDE Nei



Disser du stammen min ? :D
 

thewarior

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
stammene:
1 L-13
2 PMS
3 SUN
4 PC
5 E=mc²
6 B-g
7 CN
8 VALHAL
9 *N*
10 BERM
11 T-S-N
12 S-E
13 -HvM-
14 PREY
15 -NB-
16 TDE
17 STORM
18 BadC
19 -MFT-
20 J.F.F
 

DeletedUser

Guest
...

Flott med en liste over topp 20 spillere da Thewarior... ingen kommentar eller.. :p
 

thewarior

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
nei, men du er fri til å kommentere om du vil og appropo rawr! så tror jeg de gode spillerne der ikke er så altfor interessert i v5, så den stammen blir vel snart oppløst/merger bort. det var dagens spådom :p
 

DeletedUser

Guest
...

nei, men du er fri til å kommentere om du vil og appropo rawr! så tror jeg de gode spillerne der ikke er så altfor interessert i v5, så den stammen blir vel snart oppløst/merger bort. det var dagens spådom :p


Tror vel poenget er at du skal legge igjen din kommentar på hver enkelt stamme på listen, hvis ikke er jeg nok helt på bærtur, noe jeg ikke er... ;)
 

thewarior

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
de reglene visste jeg ikke om. hvis jeg var helt på bærtur med posten min så sletter vel mod den.
 
Topp