Nedstemt/ikke mulig Nynorsk forum

DeletedUser

Guest
Enig med Fizzmann. "en usaklig kuriositet som skape mer arbeid enn goda"
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Bare fordi at du ikkje snakkar nynorsk og ikkje ser poenget i å ikkje ha noko som faller deg sjølve til gode.
edit: dykk
 

DeletedUser

Guest
Lol, hva skal vi med dette?

Vill bare skape arbeid, skal vi oversette til forskjellige dialekter også?
 

DeletedUser

Guest
Bare fordi at du ikkje snakkar nynorsk og ikkje ser poenget i å ikkje ha noko som faller deg sjølve til gode.
edit: dykk

Nuvell. Æ tar dæ usæriøst, ergo kjæm æ med et særiøst svar. Objektiv? Ååå.. Koffor i huleste ska æ vær objektiv? E du objektiv? Neeeei! Det e du itj der du sett! Så spar mæ pisspreiket e du snill! :)
 

DeletedUser

Guest
Støttes ikke, folk som skriver nynorsk burde forresten bli perm. bannet.
 

DeletedUser

Guest
Hahahahahahanei...

Tror ikke helt at Innogames kommer til å støtte to norske servere :p Vi er ikke så mange selv på en helnorsk server, hvordan blir det da om vi deler oss i to? Pluss at interaction mellom bokmålsspillere og nynorskspillere blir umulig ;)

Syns dette er et flott forslag :)

hehehe, det tviler jeg også på... Etter det vi vet om innogames...
 

alurn

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Problemet er at enten krever det 2 forum eller en god del linjer med kode. med 2 forum så blir serverbelastningen økt. med god del linjer kode, ligger det jo da en del arbeid bak de linjene. og personlig i alle fall. jeg klarer og lese nynorsk, men er ikke noe serlig til og skrive det. dere klarer vel og lese bokmål?

Som jeg nevnte, problemet med forslaget er at det er en del jobb for å få det til.
 

DeletedUser

Guest
Støttes ikke, folk som skriver nynorsk burde forresten bli perm. bannet.

ok, nå vil ikke jeg bli helt feil tolket, men for å si det sånn, så vil ikke tw.no lage et ny norsk forum ettersom det er for lite spillere på tw.no og MCBitch, de skal ikke bli bannet, for å skrive på ny norsk, hvis det er dems hoved mål.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320

Hei!
Nå er det slik, som mange har sagt, at InnoGames har ingen interesse av å lage et nytt forum, da det krever både oversetting og plass. Interessen og pågangen er ikke akkurat den største, dessverre. Om et slikt forum ble til, tror jeg ikke aktiviteten hadde vært noe å skryte av der heller! Det er et godt forslag, men jeg er rimelig sikker på at vi alle forstår hverandre såpass at det ikke er noe problem å lese det slik det er nå :)

mvh
Scar
 

DeletedUser

Guest

Hei!
Nå er det slik, som mange har sagt, at InnoGames har ingen interesse av å lage et nytt forum, da det krever både oversetting og plass. Interessen og pågangen er ikke akkurat den største, dessverre. Om et slikt forum ble til, tror jeg ikke aktiviteten hadde vært noe å skryte av der heller! Det er et godt forslag, men jeg er rimelig sikker på at vi alle forstår hverandre såpass at det ikke er noe problem å lese det slik det er nå :)

mvh
Scar

godt at du er aktiv, i mange diskusjoner ;) og helt enig :)
 

DeletedUser

Guest
... Når dere sier "nytt forum", mener dere et eget nynorsk forum for TW? Det jeg forestilte meg var nærmere en slags knapp som på face, der du kan velge hvilket av de to språkene du vil ha. Det ville altså være det samme forumet, men skriften på skjermen hadde vært av to forskjellige norsk-språk :p Ville ikke tro det skulle så alt for mye til, men så har jeg vel aldri prøvd å oversette en hel nettside før heller... :p
 

PABben

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
23
Det finnes i dag mulighet for å velge mellom tysk, engelsk og norsk. Jeg klarer ikke å finne noen språk-pakker for nynorsk og det vil derfor si at vi evt. må oversette hele forumet manuelt.

Vi er ikke ferdig med å oversette den norske dele enda så å begynne på nytt prosjekt tror jeg ikke er aktuelt.

Hvis noen brenner for dette, er det mulig å lage språkpakken selv (sjekk http://www.vbulletin.com/ ). Om den er god nok skal vi alltids få implementert den :)
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
TrAnxZ likes PABben, and dislikes Scar.
@ Scar:
Vil ikke ha et nytt forum, men mulighetne for å velge mellom BM og NN på dette forumet.

PABben - hvor finner jeg og hvordan oversetter jeg (prøve iallefall) å oversette til nynorsk?
 
Sist redigert:

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
TrAnxZ likes PABben, and dislikes Scar.
@ Scar:
Vil ikke ha et nytt forum, men mulighetne for å velge mellom BM og NN på dette forumet.

PABben - hvor finner jeg og hvordan oversetter jeg (prøve iallefall) å oversette til nynorsk?

Aah, ser ut som jeg misforstod deg litt der, beklager!:) For all del, hvis man kunne bytte mellom BM og NN ved hjelp av en knapp, slik at tekst ble oversatt automatisk, så hadde det vært flott!

mvh
Scar
 
Topp