Oppdatering 7.0 :O

trade

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Enig

Opprinnelig skrevet av Sindle
Så lenge vi slipper den forbaska kirka på denne verdenen, og at vi beholder bue, da er jeg fornøyd.


Da er jeg fonøyd jeg og!
 

DeletedUser

Guest
Tw 7.0

Ser ut til at det kjem mange spanande nye funksjonar med versjon 7.0, og mykje virkar veldig bra, men det var ein av dei nye funksjonane stussa eg over:


Premium [postlink=184651]^[/postlink]

Kontoadmin! Kontoadmin er en tilleggspakke du kan kjøpe til din nåværende premiumkonto som vil gi deg en rekke nye spesielle funksjoner som kanskje vil gjøre hverdagen for deg som storspiller noe lettere. Kontoen din er nødt til å møte enkelte vilkår som et visst antall landsbyer (standard: 20, kan variere per verden), samt ha en vanlig premiumkonto aktiv minst like lenge som du ønsker å aktivere Kontoadmin. Aktivering kan bli gjort for enten 14 eller 30 dager.

Angrepsvarslinger! Trenger du noen timers pause? Ingen problem. En email vil dukke opp i din innboks ang innkommende angrep dersom noen skulle finne ut at det hadde vært morsomt å angripe deg når du prøver og nyte et stille øyeblikk. Flere innstillinger er tilgjengelige for sendingen av denne nevnte varslingen.

Landsbyadmin De som har Kontoadmin aktivert på deres konto vil få muligheten til å sette opp omfattende bygningskøer. Opptil et visst antall bygningsnivåer (standard: 50) kan bli lagt til i oversikten over bygninger. Hovedkvarteret ditt vil da forsøke å fullføre disse ordrene dine en etter en så lenge det er tilstrekkelig med ressurser.

Troppeadmin! Ganske så lik ”Landsbyadmin”-funksjonen – Troppeadmin tillater deg å legge til ønsket antall tropper som du vil lage i hver landsby. Dette vil da av seg selv begynne å produsere så lenge det er ressurser og gårdsplass nok og vil pause når det ikke er tilstrekkelig.

Markedsadmin! Spillere vil ha muligheten til å sette opp et antall (standard: 50) ressurseroverføringer (handelsruter) som går periodevis. Dette for å maksimere ressursbruken i alle byene dine ordentlig. De landsbyene som er involvert i handelsruten er selvfølgelig nødt til å ha påkrevd handelsmenn tilgjengelige. Dersom ikke kravene blir tilfredsstilt innen overføringen av ressursene er ment til å gå, så vil overføringen hoppe over til neste planlagt tid.

am.png

Kontoadmin

[postlink=184651]Til toppen ^[/postlink]

Det er fleire ting eg reagerer på her. For det første så syns eg det blir synd om ein skal kunne få mail når ein blir angripe, da dette øydelegger mykje av meta-spelet i tw, nemleg det å gjere seg kjent med sine motstandarar, finne ut når dei er online for å finne beste tid å angripe etc. Med denne endringa blir eg jo nødt til å spamme alle motstandarane mine med fakes 1 gang i timen slik at dei sluttar å bry seg om mailen om at dei er under angrep :eek:
Det andre eg reagerer på er eit nytt nivå av betaling. Enten har du premium eller så har du det ikkje, seier no eg. Viss dette er vegen innogames vil gå, så trur eg ikkje det er lenge før vi kan kjøpe kortare byggetid etc(kan ein ikkej det på grepolis tru?) , og da trur eg tw mistar så godt som alle seriøse spelarar. Eg veit at argumentet kjem til å vere at det er valgfritt om du vil kjøpe det, akkurat som med premium, men realiteten er ikkje slik. Om du skal ha samme mulighet til å hevde deg som andre, som har kjøpt denne funksjonen, så må du ha den du og.
 

DeletedUser

Guest
Kunne ikke vært mer enig Dommola...
Skal det komme ekstrafunksjoner som man må betale for i tillegg til vanlig premium ødelegger det hele spillet. Det skaper ubalanse og hjelper de som sitter med rompa full av gryn til å få store fordeler.

For en student for eksempel er det nok å kaste 30-40 kr i dass i måneden for vanlig premium, om vi ikke skal måtte bruke enda mer på latterlige ekstra funksjoner. Spesielt hvis man spiller på mer enn 1 verden blir det voldsomt dyrt.
 

DeletedUser

Guest
Yep, og jeg hater kontoadmin-funksjonen i seg selv og. Har nektet å bruke den på beta

Dem legger opp til effektiv inaktivitet :eek:

Setter på bygningskø og rekrutteringskø på lille julaften, og handelsruter til en kompis så jeg ikke går i rødt, så snakkes vi på nyåret med mindre jeg får mail om at jeg blir angrepet! :p
 

Amstaff

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Konto-admin funksjonen bør fjernes fra TW.
Trodde at formålet var å få flere spillere til Tribalwars, men dette vil sette en stopper for veksten vil jeg anta.

Mail når man bli angrepet?
Sånn at man kan sjekke tidspunktet for sendingen, og tagge det riktig?
Hvor er da utfordringene?

Så er fullstendig enig med Dommola som vanlig.
Meget fine argument som dukker opp fra den kanten enda en gang :)
 

DeletedUser

Guest
Jeg tror virkelig at v7.0 vil være en positiv utvikling for TribalWars som spill, og for nye spillere.

For oss gamlingene derimot... :eek:
 

DeletedUser

Guest
Konto-admin funksjonen bør fjernes fra TW.
Trodde at formålet var å få flere spillere til Tribalwars, men dette vil sette en stopper for veksten vil jeg anta.

Mail når man bli angrepet?
Sånn at man kan sjekke tidspunktet for sendingen, og tagge det riktig?
Hvor er da utfordringene?

Så er fullstendig enig med Dommola som vanlig.
Meget fine argument som dukker opp fra den kanten enda en gang :)

Helt enig der Amstaff !
Dette vil ødelegge hele poenge i spillet :eek:
 

DeletedUser

Guest
Jeg tror virkelig at v7.0 vil være en positiv utvikling for TribalWars som spill, og for nye spillere.

For oss gamlingene derimot... :eek:

Det trur eg og. Det er mykje bra med v 7.0. Eg er som sagt skeptisk til konto-admin-funksjonen, ikkje ALT det nye. Er jo ikkje såååå gamal at alt nytt er skummelt :p
 

DeletedUser

Guest
Mente vel mer "veteraner" enn at vi er så gamle rent fysisk ^^

Du for eksempel, er jo i din beste alder!
 

DeletedUser

Guest
når kan vi vente at oppdateringen til verson 7 kommer?
står sikkert et annet sted, men hvilke oppdateringer kommer på gamle verdner?
 

DeletedUser

Guest
Enten har du premium eller så har du det ikkje, seier no eg. Viss dette er vegen innogames vil gå, så trur eg ikkje det er lenge før vi kan kjøpe kortare byggetid etc(kan ein ikkej det på grepolis tru?) , og da trur eg tw mistar så godt som alle seriøse spelarar. Eg veit at argumentet kjem til å vere at det er valgfritt om du vil kjøpe det, akkurat som med premium, men realiteten er ikkje slik. Om du skal ha samme mulighet til å hevde deg som andre, som har kjøpt denne funksjonen, så må du ha den du og.

Mail når man bli angrepet?
Sånn at man kan sjekke tidspunktet for sendingen, og tagge det riktig?
Hvor er da utfordringene?
Helt enig med begge dere her. Mange av de andre nye funksjonene er fine, men disse to er bare helt på trynet.
 

MrVictor

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
31
Får vel kaste meg på jeg også, og si meg helt enig med Amstaff og dommola. Jeg likte mye av det som kommer med 7.0, men akkurat konto-admin burde fjernes :)
 

DeletedUser

Guest
Jeg må si at jeg ikke liker de to nevnte funksjonene som Dommola og Amstaff allerede har nevnt. For en konto av viss størrelse vil mail systemet ikke har all verdens å si. De som kan bruke attack ID har allerede en fordel her. På mange måter vil mailsystemet eliminere den delen av spillet som går på aktivitet. Det vil bli satt større krav til strategi og teknikk. Noe som ville vært en god forandring.
 

mrmalle

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Om det fortsetter slik så er det vell ikke lenge til vi får melding om incomes på sms?:confused:
 
Topp