Oppdatering 7.0 :O

DeletedUser

Guest
Må som alle over si meg enig med Dommola i flere ting her...
Må innrømme at det først så sykt chill ut med konto admin, men har lest argumentasjonen over + at jeg ikke fikk med meg at vi måtte betale ekstra for den :(


EDIT:
Men når kommer oppdateringen egentlig?
 

DeletedUser

Guest
Synes nattbonusen ødelegger mest når jeg faktisk sover om natta. Ikke noe problem å få sendt angrep om natten som treffer etter bonusen, og ved effektiv bruk av speidere så er det enkelt å blitzadle på natterstid og.

Problemet kommer når jeg er på jobb/skole på dagtid og sover om natta, da har jeg et særdeles lite vindu rett etter jeg kommer hjem, hvor jeg kan sende angrep som rekker å treffe før nattbonusen, så blir jeg nødt til å enten droppe det hele eller bli oppe mye lengre enn optimalt for å få noe til å treffe rett etter nattbonusen istedet.

Og som følge av det så rekker ikke stakkars fienden (som selvfølgelig også sover, fordi han føler seg trygg pga nattbonusen) å deffe fordi da måtte han være oppe om natten for å se angrepene og klare å deffe mot dem.

Det er ikke noe nytt at nattbonusen har denne virkningen, som er totalt motsatt av hensikten.
 

Amstaff

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Like tragiske innstillinger som v3 hadde. :mad:
Søker om færre spillere på verden 7, enn det er i v6 allerede?
 

ekko

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Grunnen til at innstillingene er så "kjedelige" er nok pga at dette dessverre er en fellesverden. Ser at de andre landene skal ha de samme innstillingene.
 

Fakenickern

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
14
Grunnen til at innstillingene er så "kjedelige" er nok pga at dette dessverre er en fellesverden. Ser at de andre landene skal ha de samme innstillingene.

vil dette si at spillere som joiner den nye verden på .se og .dk kommer til å dele server med oss, i din teori?
 

thewarior

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
norge sliter med stor nedgang av spillere. norske spillere liker ikke kriker i tw. når det er så stor nedgang i antall spillere, og vi i tillegg ikke liker kirkeverdner, hvorfor sette opp en kirkeverden da? hvor er logikken i dette om jeg tør spørre? vil dere at antall spillere skal synke og synke enda mer? hvorfor ikke sette opp innstillinger vi vil ha slik at antall spillere ikke synker men begynner å øke..
 

DeletedUser

Guest
Kan ikke vi få en spesiel verden for oss ikke likt som danskene og svenskene. Vi har også nevnt at vi ikke like kirker og trege verdener. Som warri sa vil dere at vi skal synke etter at jeg har fått med IRL venner på v5 da jeg spilte der sluttet pga dem ikke likte kirke og så treg fart. Så tror ikke dette er nybegynnerene sin favoritt! Gi oss en kul verden og ikke de kjedeligeste! Dere har nå mistet mange spillere som hadde planlagt og starte v7.
 

DeletedUser

Guest
De kan nok ikke gjøre noe særlig med det pga hele TW verden har de samme instillingene for å teste Versjon 7.0..

Kommer nok bare til å spille i 1-2uker pga Kirken.. -.- bare for å teste Versjon 7.0..
Tror flere kommer til å gjøre det untatt de som liker Kirken
 

ekko

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
vil dette si at spillere som joiner den nye verden på .se og .dk kommer til å dele server med oss, i din teori?

Hehe. Vet ikke helt hvordan du klarer å få det jeg skrev til og bli det du skrev, men nei det var ikke det jeg mente. Når jeg sier "fellesverden", så betyr det at alle verdene som blir lansert med en ny versjon (i dette tilfelle 7.0) blir å se lik ut. Det har (såvidt jeg vet) alltid vært sånn når det kommer en helt helt ny versjon med påfølgende verden.

Så for å gjøre meg helt 100 % klar; det vil fortsatt være en verden for Norge, en for Sverige, en for Danmark, en for Tyskland and so on :)


Edit: Det er ikke teamet som har bestemt disse innstillingene thewarior - det er Innogames. Jeg vil for en gangs skyld ikke skylde på teamet pga dårlige innstillinger. ;D Og jeg kan bare legge til dette igjen: dette er en versjon som gjør at alle verdene som starter med 7.0 skal være like.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
norge sliter med stor nedgang av spillere. norske spillere liker ikke kriker i tw. når det er så stor nedgang i antall spillere, og vi i tillegg ikke liker kirkeverdner, hvorfor sette opp en kirkeverden da? hvor er logikken i dette om jeg tør spørre? vil dere at antall spillere skal synke og synke enda mer? hvorfor ikke sette opp innstillinger vi vil ha slik at antall spillere ikke synker men begynner å øke..

Helt enig i dette, kirke verdener er ikke for oss, la oss slippe det!
Og speed it up a little bit ;)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ekko hva er poenget og lage en ny kul oppdatering vist ingen vil spille med den?
 

thewarior

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Det er ikke teamet som har bestemt disse innstillingene thewarior - det er Innogames.

Så til teamet: er det ingenting dere kan si til innogames som gjør at v7 innstillingene blir anderledes (høyere speed og ikke kirke)? Det er synd, for da vet jeg om maaange spillere som egentlig ville spille v7 som trekker seg, inkl meg :( Spille tw gjør man for gøy, og dessverre for mange er det ikke noe gøy med slike innstillinger så da blir det mange ferre som spiller. :(

og som min gode herre skrev:
Ekko hva er poenget og lage en ny kul oppdatering vist ingen vil spille med den?

Ja,hva er poenget med det? Håper dere kan snakke innogames til fornuft og redde .no :) Innogmaes må vel tjene på at fler spiller her og kjøper premium. Teamet her har jo bedre oversikt om hvordan å ikke miste fler spillere gjennom innstillingene enn det innogames har. Så verdt ett forsøk? :) Vær så snill :)
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Er litt dumt med det 50ms mellom hvert angrep, for kan hende man sender 47 ms, og 53ms på det neste angrepet. Da vil jo ikke hele toget bli sendt.
 

DeletedUser

Guest
Krike

Kommer ikke til å starte i denne verden heller! Skulle gjerne sett en verden uten krike og nattbonus! Jeg kommer ikke til å starte opp i en ny verden før det kommer!
 
Topp