På tide å åpne øynene; L-13

Status
Stengt for ytterligere svar.

Vegarado

Banned
Reaksjonspoeng
2
Latskap, mye enklere om noen spør. Gidder ikke skrive hele min historie dersom ingen egentlig har lyst å høre det. Pluss jeg tror mye allerede er sagt.

Angrep vi hverandre på v3? Husket vi lå tett ved hverandre og jeg hadde planer om å forsøke meg litt.. Men tror kanskje aldri jeg angrep? Angrep du meg? Jeg ble litt spent nå.

Yo topic: L-13 jukser å stinker.
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Her er tråden fra vårt forum som åpenbart Glitter og Co ikke lenger har tilgang til:


en leder den 07.05. klokken 18:21 Siter
wow
XXX 36 12.048 3 4 gullmynter donert
XXX ligger LANGT nede på lista, og har donert 100% mere enn nestemann på lista. 400% mer enn top 5. Imponerende innsats indeed. Håper vi på toppen av lista setter av mere snart også. Hvorfor ikke ihvertfall sikre seg at man har donert like mange som du under seg på lista!

XXX den 07.05. klokken 22:00 Siter
Jeg har adelsmann og skal adle meg videre. Sliter med adlingsmål, men gir meg ikke. Har fått en treg start med en bestemor fra Afrika på besøk. Men jeg skla gjøre det jeg kan for og hente meg in igjen:)

spiller1 den 08.05. klokken 09:07 Siter
XXX med 11 gullmynter donert ;o

en leder den 08.05. klokken 10:01 Siter
XXX, jeg tror ikke du forstår her. Når jeg sa du ligger langt nede på lista, så mente jeg altså at du har færre byer, og dermed dårligere forutsetning enn andre for å donere gullmynter. Likevel hadde du donert mye mer enn alle andre, så det var altså en hyllest til deg og ett spark i baken til oss andre om å donere mere. Veldig flott at du har donert så mye, men nå bør du altså ta en pause med doneringa og la oss andre få tid til å ta deg igjen:)

XXX den 08.05. klokken 10:04 Siter
Hehe. Synes det er viktig at vi får opp en millitærleir raskest mulig
får og få et svært stort overtak.

En leder den 08.05. klokken 10:12 Siter
vi har så stort forsprang påvåres fiender poengmessig att det ikke er noe å stresse med helt enda. kjempe flott att folk donoere mye mynter. men hva hjelper vell det om folk ikke får adla noe og vi ikke har tropper å sette inn i leire?

XXX den 08.05. klokken 10:34 Siter
Får da adle jeg^.^adler nå ;)

Reisverket den 14.05. klokken 17:45 Siter Rediger Slett
Vi mangler nå kun 13 gullmynter på å kunne bygge en militærleir, og planleggingen er allerede igang. Det er mange som har donert bra med mynter, men enkelte har ikke donert en eneste.

På oversikten her ser dere hvem som har bidratt og med hvor meget.
Håper alle nå yter til felleskassa, så vi slipper å måtte sette krav om bidrag. Enn så lenge prøver vi å basere dette på frivillighet.
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
En stamme må stå for hva alle i sin stamme gjør, om noen ikke holder mål så adler dere dem, men om noen adler en av deres spioner så gjør dere ikke noe???

Er helt utelukket at RV ikke vet hva han skal gjøre, vi har sett masse av dette før. Rv er ikke uerfaren og det vet alle og han styrer dette(lederansvar).
Ser Pc har vert i diskusjonen her, men i tillegg har jo L-13 en historie med Pureogså hvor man rekrutere masse topp spillere fra stammen. Så bryter man iap å adler de som ikke ble rekrutert.
Ikke uventet bruk å kast mentalitet.

Hva er det egentlig du snakker om her? Går meg litt bort i et hav av uleste forummeldinger, og lurer oppriktig på hva det er du mener jeg ikke vet hva jeg skal gjøre med.. :confused:

Og hvem er PURE som vi skal ha hatt et forhold til ifølge deg?
 

neos

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Hva er det egentlig du snakker om her? Går meg litt bort i et hav av uleste forummeldinger, og lurer oppriktig på hva det er du mener jeg ikke vet hva jeg skal gjøre med.. :confused:

Hvis du oppriktig lurer, og bryr deg, leser du tråden.
Blir for dumt at du mener at din tid er viktigere enn andres, og at andre dermed skal gi deg ett referat.
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
E=mc² aka Pure Energy. Igjen et bevis på hvor lite du faktisk brydde deg om deres samarbeidspartner.

Heller et bevis på at du ikke har gjort researchen din. E=mc² (som jeg har nøyd meg med å kalle dem) har aldri vært våre samarbeidspartnere. Internt i L-13 satt vi dem opp som IAP for at vi skulle forsikre oss om at ingen angrep dem rett etter at de viste velvilje og støttet en av våre (Yuma). Men det var ikke noen offisiell avtale mellom våre stammer. Ei heller hadde vi noen form for samarbeid (utover at de altså forbarmet seg over Yuma).
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Legg merke til formuleringen her. Er det rart føler jeg TVUNGET?

Nå blir jeg flau på dine vegne, Glitter!
Som du helt klart kan se utfra mitt innlegg, så gikk min oppfordring til alle de som ikke hadde donert en eneste mynt, spesielt av de største spillerne. "Frivillig tvang" er en oppfordring til å gi, samtidig som det er en forsikring om at de som må prioritere annet selvsagt står fritt til å gjøre det. Det er ikke alltid det passer like godt å gi.

Og når det gjelder mine egne doneringer, så var jeg på det tidspunktet du nevner over gjennomsnittet i stammen, men måtte prioritere et tog.
Pr idag innehar jeg den høyeste givergleden med mine 110 donerte gullmynter. Altså nok til en hel ML, samt 10% av den neste. CastorTroy aka Alexxi som også er i ledelsen kommer på en god andreplass med sine 93 donerte mynter.
 
Sist redigert:

kenlar

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Heller et bevis på at du ikke har gjort researchen din. E=mc² (som jeg har nøyd meg med å kalle dem) har aldri vært våre samarbeidspartnere. Internt i L-13 satt vi dem opp som IAP for at vi skulle forsikre oss om at ingen angrep dem rett etter at de viste velvilje og støttet en av våre (Yuma). Men det var ikke noen offisiell avtale mellom våre stammer. Ei heller hadde vi noen form for samarbeid (utover at de altså forbarmet seg over Yuma).

Du sier de aldri har vært deres samarbeidspartnere, greit nokk.

Men da dukker det automatisk opp et spørsmål. Hva fikk dem til å støtte Yuma vis det ikke hadde vært noen diplomatiske samtaler som gjorde at de kunne stole på L-13?
Er vel lite trolig at de hadde handlet slik vis det ikke hadde vært noe de bygde sine handlinger på?
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Du sier de aldri har vært deres samarbeidspartnere, greit nokk.

Men da dukker det automatisk opp et spørsmål. Hva fikk dem til å støtte Yuma vis det ikke hadde vært noen diplomatiske samtaler som gjorde at de kunne stole på L-13?
Er vel lite trolig at de hadde handlet slik vis det ikke hadde vært noe de bygde sine handlinger på?

Det spørsmålet må du nok stille til de som valge å støtte Yuma. Hyggelig gjort av dem ihvertfall. Men så endte jo også noen av dem opp som L-13 spillere. :D
 

DeletedUser

Guest
Heller et bevis på at du ikke har gjort researchen din. E=mc² (som jeg har nøyd meg med å kalle dem) har aldri vært våre samarbeidspartnere. Internt i L-13 satt vi dem opp som IAP for at vi skulle forsikre oss om at ingen angrep dem rett etter at de viste velvilje og støttet en av våre (Yuma). Men det var ikke noen offisiell avtale mellom våre stammer. Ei heller hadde vi noen form for samarbeid (utover at de altså forbarmet seg over Yuma).

Du kan prøve å skjule det så mye som mulig, men ingen går på dette.
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Føler ikke at jeg trenger å forklare noe mere, ei heller å bruke tid på deg RV.
Tror ikke folk er så dumme å kjøper dette snikk snakket.
 

DeletedUser

Guest
Heller et bevis på at du ikke har gjort researchen din. E=mc² (som jeg har nøyd meg med å kalle dem) har aldri vært våre samarbeidspartnere. Internt i L-13 satt vi dem opp som IAP for at vi skulle forsikre oss om at ingen angrep dem rett etter at de viste velvilje og støttet en av våre (Yuma). Men det var ikke noen offisiell avtale mellom våre stammer. Ei heller hadde vi noen form for samarbeid (utover at de altså forbarmet seg over Yuma).



Dette er bare tull RV.
Jeg var i EMC (Som jeg liker å kalle dem) og der var det ganske klart at vi sammarbeidet med dere.
 

Alexi lalas

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
da har ledelsen i stammen deres misforstått;)

kayare fikk vel en sentral rolle i den stammen etterhvert. (han kan ikk svare for seg, da han er uten nett, vært det endel uker nå, er vist no krangel el no med huseier i nye leilighetne han leier)

hva samarbeidet vi om?

ingenting så vidt jeg vet. vi angrep bare ikk hverandre, som respekt for at dere støttet opp endel spillere fra oss, uten at vi ikk hadde noen IAP eller ally.

Derfor satt vi dere opp som IAP på kartet for å ikke angripe dere.

Så vidt jeg vet så har ikk ledelsen i stammen snakket med hverandre engnag. Bortsett fra med kayare.

ALex
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Som jeg sa tidligere vi støttet og dere, rekruterte de største i stammen og så begynte dere å adle oss andre. Er jo sant som du sier at det ikke var sammarbeide(utnyttelse er vle riktig ord)
RESPEKT og troverdighet
 

kenlar

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Som jeg sa tidligere vi støttet og dere, rekruterte de største i stammen og så begynte dere å adle oss andre. Er jo sant som du sier at det ikke var sammarbeide(utnyttelse er vle riktig ord)
RESPEKT og troverdighet

Ser ingen grunn til å klage på dette.. Liker ikke å blande verdener men når man har sett denne måten å lede en stamme på i tidligere verdener av den/de samme lederne som er i L-13, da er det vel på høy tid å lære snart?
Derfor ser jeg ingen grunn til å klage over dette da vi visste hva som ville komme og det kom.
Til alle dere andre som er i samme situasjon i dag uten at det har skjedd enda... Ingen grunn til å spekulere i om det vil komme til å skje, det vil skje! Spørsmålet er bare når det skjer.

God sommer og et godt VM til alle :)
 

DeletedUser

Guest
Jeg må innrømme at jeg begyner å bli lei av all den dritten som kommer om L-13 og om hvor dritt de var fordi de lot en noobe stamme falle sammen og ta de gode spillerne. Herre, kan dere ikke bare godta at det har skjedd og at det er deres feil som ikke var forsiktige nok. Det handler ikke bare om EMC (orker ikke skrive navnet deres skikkelig).

Please bare la det ligge.
 

Alexi lalas

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
hmmm...


så vidt jeg vet (ifølge posten til pilletrille) så gjorde dere akkuratt det samme når dere tok spillere fra B-gjengen.... Dere tok de største og beste og lot de andre dere ikk hadde lyst på være igjen i b-g. og da med sterke ord en lovnad om at disse skulle adles ned...

bare å lese posten til pilletrille det... der skriver ledelsen det selv.

Vi i l-13 tok endel medlemmer fra emc (pure energy) jah... og har etter det stort sett latt stammen være i fred :)

så blir feil at dere skal klage på oss ang at vi tok noen spillere (ref posten til kenlar og diverse andre) når dere gjør det samme selv...

Eller tar jeg feil her? :rolleyes:

så ja, vi kan legge denne tråden dø (just4fun) gjør meg nada.. men endel spillere her som heller burde konsentrere seg om hva deres egen stamme driver med, istedet for å kritisere andre, da de gjør akkuratt det samme selv.

Å kaste stein i glasshus er vel noe alle her inne har hørt før, og kjenner betydningen av... ?

alexi lalas
 

DeletedUser

Guest
av mangel på bedre propaganda blir det ofte stein i glasshus her på tw, og det går begge veier ;)
å en side av saken jeg ikke tror noen har sett på er at spillerne søkte seg inn?
 

point taken.

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
hmmm...


så vidt jeg vet (ifølge posten til pilletrille) så var planen at man skulle adle de som kom over til SUN og dette var da ment som en intern humoristisk harselering med L-13.

bare å lese posten til pilletrille det... der skriver ledelsen det selv.

Og hva Just4fun har med SUN å gjøre, eller hva SUN har i denne tråden her å gjøre skjønner jeg ikke helt..

Er ikke smart å kaste stein i glasshus når steinene spretter tilbake fordi de ble kastet uten mål og mening?
 

DeletedUser

Guest
hmmm...


så vidt jeg vet (ifølge posten til pilletrille) så gjorde dere akkuratt det samme når dere tok spillere fra B-gjengen.... Dere tok de største og beste og lot de andre dere ikk hadde lyst på være igjen i b-g. og da med sterke ord en lovnad om at disse skulle adles ned...

bare å lese posten til pilletrille det... der skriver ledelsen det selv.

Vi i l-13 tok endel medlemmer fra emc (pure energy) jah... og har etter det stort sett latt stammen være i fred :)

så blir feil at dere skal klage på oss ang at vi tok noen spillere (ref posten til kenlar og diverse andre) når dere gjør det samme selv...

Eller tar jeg feil her? :rolleyes:

så ja, vi kan legge denne tråden dø (just4fun) gjør meg nada.. men endel spillere her som heller burde konsentrere seg om hva deres egen stamme driver med, istedet for å kritisere andre, da de gjør akkuratt det samme selv.

Å kaste stein i glasshus er vel noe alle her inne har hørt før, og kjenner betydningen av... ?

alexi lalas


Ang dette.
SUN tok ikke nødvendighvis bare de beste, men de so lå best plassert på kartet.

Og nei, de tok ikke inn meg bare fordi jeg er best :cool: (btw, jeg kom ikke rett fra B-G men var stammeløs) :eek:
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp