På tide å åpne øynene; L-13

Status
Stengt for ytterligere svar.

Alexi lalas

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
hmmm...


så vidt jeg vet (ifølge posten til pilletrille) så var planen at man skulle adle de som kom over til SUN og dette var da ment som en intern humoristisk harselering med L-13.

bare å lese posten til pilletrille det... der skriver ledelsen det selv.

Og hva Just4fun har med SUN å gjøre, eller hva SUN har i denne tråden her å gjøre skjønner jeg ikke helt..

Er ikke smart å kaste stein i glasshus når steinene spretter tilbake fordi de ble kastet uten mål og mening?


hehe..

Når skriver jeg at just4fun har noe med sun å gjøre... ? jeg svarer bare han på en post han hadde litt lenger opp.

Å mener du at jeg kaster stein i glasshus? :)

Kan ikk se den, da det jeg skriver her, går utpå at dere gjør det samme som vi har "gjort". altså ta endel spillere fra en stamme.

Det blir laget en stor stor sak ut av at vi "backstabber" "pure energy" siden vi tok endel medlemmer fra dem over til oss, og dere gjør da det samme. Husker jeg riktig så var det vel den mindre opplyste Glitter som startet tråden:p

men når det er sagt så har jo endel spillere fra dere hevet dere på her og diskutert endel for å sverte oss. Da kaller jeg det å kaste stein i glasshus, siden dere har gjort akkuratt det samme.

så jeg kastet ingen steiner nå, mer sparker til noen som allerede var kastet av andre..

Alex
 

Amstaff

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
hehe..

Når skriver jeg at just4fun har noe med sun å gjøre... ? jeg svarer bare han på en post han hadde litt lenger opp.

Å mener du at jeg kaster stein i glasshus? :)

Kan ikk se den, da det jeg skriver her, går utpå at dere gjør det samme som vi har "gjort". altså ta endel spillere fra en stamme.

Det blir laget en stor stor sak ut av at vi "backstabber" "pure energy" siden vi tok endel medlemmer fra dem over til oss, og dere gjør da det samme. Husker jeg riktig så var det vel den mindre opplyste Glitter som startet tråden:p

men når det er sagt så har jo endel spillere fra dere hevet dere på her og diskutert endel for å sverte oss. Da kaller jeg det å kaste stein i glasshus, siden dere har gjort akkuratt det samme.

så jeg kastet ingen steiner nå, mer sparker til noen som allerede var kastet av andre..

Alex

Kan du fortelle oss, hvem i SUN som har diskutert en del og prøvd å sverte dere?
Jeg finner 2 spillere som har innlegg i denne tråden, før Point taken. besvarer din kritikk mot oss.
Begge spillerne som har svart her, svarte først FØR dem var kommet inn hos SUN. :eek:

Så hold deg til L-13, som tråden handler om, og ikke dra andre stammer inn bare for at du selv skal føle deg bedre.
 

Alexi lalas

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
fælt så krass du var idag da amstaff. Stått opp med feil bein igjen? har Amstaffen bitt deg i rompa?

Tror du bare skal tie still jeg. Den siste setningen der kan du bare holde for deg selv. Da din stamme og dine spillere drar inn L-13 veldig ofte i veldig mye her på verden 5. (forskjellige poster) Er det for å få seg selv til å føle sg bedre det oxo kanskje ??!

Jeg føler det ikke bedre med meg selv ved å få postet litt her på forumet, skal andre ting til for å få meg til å føle meg vel. Helt sikkert motsatt med deg, men her snakker jeg om stammen din sun, ikke enkeltspillere. At du da skriver noko sånt er så typisk deg. Men dt er den amstaff jeg har lært meg å kjenne.

Når sant skal sies så har jeg ikk full oversikt over hvem som spiller under hvilket nick her, og jg fikk den info via 1 annen. så hvis det du sier stemmer (noe jeg tviler sterkt på, siden du alltid farer med tull og fanteri og baluba) så beklager jeg det utspillet.

Det er da muligens disse 2 dt er snakk om.. (men som sagt, noe jeg tviler sterkt på siden det kommer fra deg)

Alex
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
tror h*n mener

Tror at siden tråden handler om L13 så skal ikke du/dere begynne og dra inn SUN siden tråden handler om L13.;)
 
Sist redigert av en moderator:

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Da er denne tråden såpass gammel at jeg stenger den. Om det skulle være interesse for videre diskusjon, så er det bare å sende PM. Kommer til å slette posten om det ikke skjer noe annet :)
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp