DeletedUser
Guest
Hehe, jeg er under 18, men det har blitt litt drikking i ny og ne, tar dere avstand fra dette? Det er jo forsåvidt to helt forskjellige ting, ta en rolig pils med pizza eller fyllefest.
Men, det jeg tenkte mest på var om en la oss si 17 åring hadde komme på festen deres med alkohol og ville drikke, hadde dere nektet han å drikke på deres fest da? For the record, har jeg ikke tenkt til å gjøre dette, men er nå litt nysgjerrig.
bare sånn litt her, jeg skal pilse i byn imorgen (bergen) vist noen vil være med for å snakke tw og lort og annet, send meg en melding, så kan vi nå koseprates der (clapping) tror vorset jeg skal på blir lame, trenger kanskje litt godis rykter og annet på en fuktig kveld
Noen som har noen gode tips til å få vekk bakrus forresten?
bare sånn litt her, jeg skal pilse i byn imorgen (bergen) vist noen vil være med for å snakke tw og lort og annet, send meg en melding, så kan vi nå koseprates der (clapping) tror vorset jeg skal på blir lame, trenger kanskje litt godis rykter og annet på en fuktig kveld
Noen som har noen gode tips til å få vekk bakrus forresten?
Snus i bakrusen skal visst vere deiligt om du ikkje har prøvd det før...
Just something I heard
(happy)
Ellers som jeg sier. Spis noe mat og drikk litt vann før du legger deg. Det hjelper mye.