Pilsing

DeletedUser

Guest
Hehe, jeg er under 18, men det har blitt litt drikking i ny og ne, tar dere avstand fra dette? Det er jo forsåvidt to helt forskjellige ting, ta en rolig pils med pizza eller fyllefest.
 

jeeeeeeright

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
109
På generelt grunnlag må jeg selvfølgelig ta avstand fra at mindreårige drikker.

Likevel er det ganske få fester jeg har med venner og bekjente hvor man må vise leg. før man slipper inn, og det er alltid hyggelig å hilse på nye folk uavhengig av hvor gamle de er og hva de har i glasset sitt.
 

DeletedUser

Guest
Hehe, ja, jeg så i grunn den komme :D

Men, det jeg tenkte mest på var om en la oss si 17 åring hadde komme på festen deres med alkohol og ville drikke, hadde dere nektet han å drikke på deres fest da? For the record, har jeg ikke tenkt til å gjøre dette, men er nå litt nysgjerrig.
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Men, det jeg tenkte mest på var om en la oss si 17 åring hadde komme på festen deres med alkohol og ville drikke, hadde dere nektet han å drikke på deres fest da? For the record, har jeg ikke tenkt til å gjøre dette, men er nå litt nysgjerrig.

Kan jeg aldri tenke meg :tunge:
 

Lord dark

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
56
Sjølv drikker eg aldri på fester. Noken må jo ta bilder og fortellje alle om dei fantastiske ideane folk får i fylla? :LOL:

Men trur ikkje eg reiser heilt ned til Østlandet for å ta ein pils over ein pizza. Kanskje når eg er blitt litt eldre, men for no held eg meg på Vestlandet.

Men når det er sagt, om det er noken frå Sogn Og Fjordane (Helst Fjordane) her, er eg ytterst interessert i å få kontakt med dei! Ikkje noken gale motiver bak dette, so klart. Begynner på VGS om ei veke, og hadde vore snasent om vi kunne samlast ein god gjeng med TW spelera her å bli kjent! Pizza og brus på Peppes hadde vel ikkje skada? Men akk, veit det er ein del fyllesvin av dei TW spelerane frå fylket vårt (Tar med kamera til neste fest, hehehe).
 

DeletedUser

Guest
bare sånn litt her, jeg skal pilse i byn imorgen (bergen) vist noen vil være med for å snakke tw og lort og annet, send meg en melding, så kan vi nå koseprates der (clapping) tror vorset jeg skal på blir lame, trenger kanskje litt godis rykter og annet på en fuktig kveld :rolleyes:
 

Lord dark

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
56
bare sånn litt her, jeg skal pilse i byn imorgen (bergen) vist noen vil være med for å snakke tw og lort og annet, send meg en melding, så kan vi nå koseprates der (clapping) tror vorset jeg skal på blir lame, trenger kanskje litt godis rykter og annet på en fuktig kveld :rolleyes:

Frister å sette seg på ekspressen imorra tidleg :awesome:
 

DeletedUser

Guest
Noen som har noen gode tips til å få vekk bakrus forresten?
 

DeletedUser

Guest
bare sånn litt her, jeg skal pilse i byn imorgen (bergen) vist noen vil være med for å snakke tw og lort og annet, send meg en melding, så kan vi nå koseprates der (clapping) tror vorset jeg skal på blir lame, trenger kanskje litt godis rykter og annet på en fuktig kveld :rolleyes:

dette sku eg visst igår mtp at eg var ute på en "liten" fylla da
 

HeLLoWeeN

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Noen som har noen gode tips til å få vekk bakrus forresten?


1. For å hindre bakrus, prøv å ikke drikke så mye! (clapping)
2. For å hindre bakrus, putt fingrene ned i halsen og (puke)
3. For å hindre bakrus, skaff deg ei jente (evt gutt), og kjør på! :LOL:
4. For å hindre bakrus, prøv å ta en allergitabelett FØR du går ut på en skikkelig fyllekule :awesome:
5. For å hindre bakrus, spis noe ordentlig mat, og drikk helst vann før du legger deg. (nerd)
6. Er uhellet ute, og du ikke har fått gjort noen av delene nevnt over, ta deg en øl når du står opp! (yes)


Alle disse er prøvd av proffesjonell øldrikker - et par av dem funker, din tur til å finne ut hvilke! (happy)
 

Lord dark

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
56
Snus i bakrusen skal visst vere deiligt om du ikkje har prøvd det før...

Just something I heard :)
 
Topp