Priser på premium ???

DeletedUser

Guest
Jeg personlig, har vært trofast til TW, og kjøpt PK i 2 år nå. (Merk; Jeg er 13 år)
Men, etter disse pris-endringene, har jeg vurdert å slutte, mye takket være at jeg har en stor konto som jeg ikke klarer å passe på uten PK.
Det er ganske synd, for TW er et morsomt spill. Og jeg kjenner flere som vurderer å slutte.
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Jeg reagerte slik jeg også til å starte med. Jeg er 15 år, foreldre som ikke vil bruke penger på slik, og alt for dyre mobilpriser.

Men, plutselig fikk jeg en idè!
Jeg syklet til nermeste narvesen (eller 7eleven går også an) og kjøpte et Spendon kort med 200 kr på for 220 kroner. Det fungerer som visakort, og jeg sitter nå med 7,5 mnd PK, for de pengene. Ja, jeg er 15, men spendon er løsningen. For dere som bor på landet, sjekk Spendon`s nettsider, du kan bestille der også. Dessuten så er det mye å lese om kortene der.:p
 

DeletedUser

Guest
Jeg reagerte slik jeg også til å starte med. Jeg er 15 år, foreldre som ikke vil bruke penger på slik, og alt for dyre mobilpriser.

Men, plutselig fikk jeg en idè!
Jeg syklet til nermeste narvesen (eller 7eleven går også an) og kjøpte et Spendon kort med 200 kr på for 220 kroner. Det fungerer som visakort, og jeg sitter nå med 7,5 mnd PK, for de pengene. Ja, jeg er 15, men spendon er løsningen. For dere som bor på landet, sjekk Spendon`s nettsider, du kan bestille der også. Dessuten så er det mye å lese om kortene der.:p


Det skal jeg prøve!! :D
 

DeletedUser

Guest
funker wallie kort bra?

Og evt hvor langt tid ca tar det før premium poenga kommer vis man petaler med wallie kort?
 

DeletedUser

Guest
Kan dessverre ikke si det for sikkert, for var dual'en min som kjøpte det til kontoen... Men har brukt det selv i andre anledninger, og da har det fungert utmerket. PK'poengene kom veldig fort, og ikke noe annet å klage på :)

Så anbefales! **Kjøpes på Narvesen/7-Eleven ;)**
 

DeletedUser

Guest
Kan dessverre ikke si det for sikkert, for var dual'en min som kjøpte det til kontoen... Men har brukt det selv i andre anledninger, og da har det fungert utmerket. PK'poengene kom veldig fort, og ikke noe annet å klage på :)

Så anbefales! **Kjøpes på Narvesen/7-Eleven ;)**

da eg såg sto det shell/7-eleven .. ?

høres flott ut, takk for tippset :)
 

DeletedUser

Guest
Stemmer at det står 7-Eleven/Shell på wallie.no, men har selv kjøpt det på Narvesen ;)
Vet ikke om det er noe nytt, eller om det er samme kjede (7-Eleven og Narvesen)... Man samma det :p
 

PABben

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
23
Narvesen, Shell/7-Eleven, og 7-Eleven er alle under reitan, og alle skal ha både wallie- og spendon-kort :)
 

DeletedUser

Guest
Hvordan funker dette?

En som prøver dette, men får det ikke til.

Kan noen forklare steg for steg hvordan man bruker det? For det er en som alltid har brukt mobilen for å betale premium. :p

(gjelder spendon gavekort)
 

DeletedUser

Guest
Greit nok at de trenger penger, men det går vel noen grenser der ute i ødemarka? Eller har de blitt flyttet til Sveits? For 1 år siden var jeg en trofast Premium investor, og tenkte det var greit da det ikke kostet mer enn 20 NOK for 2 uker. Prisen er altså doblet.
 

DeletedUser

Guest
For å kjøpe 30 dager med mobil må man kjøpe 60 poeng fire ganger, hvilket blir 80 kroner med 40 poeng igjen. Neste gang må man kjøpe tre ganger og ha 20 poeng igjen, noe som vil si tre ganger 60 neste gang og, da man er fri for poeng. 200 kroner for 3 måneder = 66 kroner pr. måned med reklamefrihet. Før måtte man betale 30 kroner for 1 måneds premium med reklamefrihet.
 
Sist redigert av en moderator:

Andreas55

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
215
Pleide å være en trofast kunde for dere:)
Koster 20 kr for 2 uker:)

Men nå er det dobelt så dyrt:/
Føler meg tvunget å kjøpe premium!

Det er slitsomt å ikke ha premium når man har mange byer;)

Så dette nye systeme synes jeg er idiotisk!
 

DeletedUser

Guest
vel hvor mange byer har du da? blir ikke slitsomt hvis du har under 500 byer
 

Tjallabajs

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Åjoda, det blir slitsomt bare du passerer 100. Da kan du godt sitte der i en halvtime å produsere tropper og lage gullmynter. Har gjort det selv.
 
Topp