Propaganda ansvarlig i BIRKI

DeletedUser

Guest
user_image.php


Når nå BIRKI har blitt en respektert stamme blant mange, økt jevnlig i poeng og nådd rank 4 på stamme rangeringen, har det blitt bestemt at det er på tide at vi får oss en propaganda ansvarlig. Mye pga. av at det virker som halvparten av alle kriger utkjempes på dette forumet. Jeg er den som har fått den æren av å representere BIRKI og føre propaganda mot våre fiender.(Dette skjer tilfeldig hvis på bursdagen vår, BIRKI fyller nemlig 1 år i dag) :)
Jeg svarer gjerne på spørsmål om stammen, og ser frem til at de andre Propaganda ministrene skal prøve og sverte oss som de prøver med alle andre :)

- Kracked
 

DeletedUser

Guest
bra dere får en til å svare på spørsmål:D

har dere gått til krig mot Elite eller bare rydder dere de Elite byene som ligger i k33 og rundt der?:p
 

DeletedUser

Guest
Takk ^^,
Vi har ikke gått til krig mot Elite bond, vi bare rensker litt i hagen vår :)
 

DeletedUser

Guest
ok begynte å lure litt:D

men hvem er dere i krig mot nå da eller tar dere bare random byer?:p
 

DeletedUser

Guest
ok :D kan du røpe planene deres etter det eller kommer dere til å fortsett å være de mystiskte i k33?:p
 

DeletedUser

Guest
Eg følgar ikkje så mykje med på v2. Korleis forhald har Birkebeinerane til -Rome-, AriCa og alliansefolket?
 

DeletedUser

Guest
ok :D kan du røpe planene deres etter det eller kommer dere til å fortsett å være de mystiskte i k33?:p


Ikke for å ta over her, Kracked. Men vil bare rette på vår venn Bond her :)

Nå er det ikke i k33 Persia/TTA/PE/AWT/<fyll inn neste stammenavn de vil lage> har ligget, denne krigen(om man kan kalle enveiskjøring for krig) foregår/har foregått i all hovedsak i k23-k26.
 

DeletedUser

Guest
mente at BIRKI eier k33 og der har de holdt seg lenge vet at de kriger mot PE/TTA og de der men de har vel større ambisjoner en det å jeg lurte på om han kunne si litt om fremtidsplanenen dems:D
 

DeletedUser

Guest
Det stemmer!
I k33 har vi bare tatt det som ikke er blått eller lyseblått :)
Har hvert noen Persia folk der, men borte for lenge siden.
Men som dere kanskje skjønner så er K33 BIRKI land, og hvis andre tar gråbyer der eller ekspanderer mer enn vi liker så mister de byene sine. Noen stammer har gjort den feilen og tro at vi ikke følger med og tror dermed at de kan adle grått hos oss, det har de betalt dyrt for .
 

DeletedUser

Guest
Ja vi kommer til og annonsere noe om ikke alt for lang tid.
Våre fremtidsplaner er mange, men etter vår annonsering så ser dere hva som kommer til å skje.
 

DeletedUser

Guest
mente at BIRKI eier k33 og der har de holdt seg lenge vet at de kriger mot PE/TTA og de der men de har vel større ambisjoner en det å jeg lurte på om han kunne si litt om fremtidsplanenen dems:D

We're Pinky and the Brain.(Kracked and Thebigbang)

Before each night is done
Their plan will be unfurled
By the dawning of the sun
They'll take over the world.
 

DeletedUser

Guest
Ja vi kommer til og annonsere noe om ikke alt for lang tid.
Våre fremtidsplaner er mange, men etter vår annonsering så ser dere hva som kommer til å skje.

hvor lenge snakker vi da 1 dag 1 uke 1 måned?:p
 

DeletedUser

Guest
Dette var på tide!

Nydelig initiativ Birki!:) Nå begynner nesten forumet på v2 å bli livlig:p
 

DeletedUser

Guest
tror BIRKI har like godt forhold til -rome- og AriCa som til Elite så avgjørelsen deres blir nok med på å avgjøre krigen på v2 tror jeg:D
 

DeletedUser

Guest
En stor innvirkning på krigen vil det nok ha, om vi velger side, men altfor mye annet rart kan skje til å si at det blir avgjørende for utfallet. Tipper jeg, personlig :)
 

DeletedUser

Guest
hvor lenge snakker vi da 1 dag 1 uke 1 måned?:p

Jeg kan ikke si dette 100 % sikkert, men veiledende tid før vi velger side i verdenskrigen er satt til 1uke :)


Vi i BIRKI har aldri før hatt noen kontakt med AriCa eller mange av de i alliansen, om vi har det nå får dere se om ikke lenge, -rome- har vi hatt noe kontakt med da våre områder grenser/går litt inn i hverandre.

EDIT:
Dette var på tide!

Nydelig initiativ Birki!:) Nå begynner nesten forumet på v2 å bli livlig:p

Takk^^,
Ser jo at BIRKI blir nevnt i mange sammenhenger så da var det greit og ha en person som tar seg av spm. o.l :)
 
Sist redigert av en moderator:
Topp