Propaganda ansvarlig i BIRKI

DeletedUser

Guest
Fint at det kommer inn en ny sterk stemme (og stamme) her i forumet.

Blir spennende å få høre hva dere har tenkt å foreta dere i fremtiden. BIRKI spiller helt klart en viktig rolle i den store verdens krigen. Og hvilken side de velger vil være av stor betydning. Joiner de alliansen kan det være tunga på vektskåla. Velger de Elite og RoEm så jevnes det hele mer ut...
 

andersmann

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Jeg syns de bør joine Elite siden :O Vi trenger noen som er store i kjeften eller gode i propaganda som det blir kalt :)
 

DeletedUser

Guest
Jeg kan ikke si dette 100 % sikkert, men veiledende tid før vi velger side i verdenskrigen er satt til 1uke :)


Vi i BIRKI har aldri før hatt noen kontakt med AriCa eller mange av de i alliansen, om vi har det nå får dere se om ikke lenge, -rome- har vi hatt noe kontakt med da våre områder grenser/går litt inn i hverandre.

Har svart på det;)
 

DeletedUser

Guest
Så... med andre ord, dere har allerede bestemt dere, men trenger litt tid på å planlegge de første angrepene? :)
 

DeletedUser

Guest
Grim, vi har gjort oss opp en mening men det er, som du kanskje du vet, mange detaljer som må fikses. Vi kommer til og kontakte den/de stammen vi støtter når alt er klart.
Det Redswan sier er ikke helt riktig, vi har ikke alle detaljer klare, men vi har omrisset av hva som må gjøres og hvilke finder vi får, men som sagt så er ikke alt klart enda.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Noen som har noen meninger om hvilke stammer BIRKI bør blir allierte med?:confused:
Syns det er litt stille på forumet nå, så nå må vi ha litt diskusjon :)
 

Mosa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Litt kjipt når folk egentlig ikke bryr seg:confused:

Kanskje det er bare dere selv som syns dette er det største som har skjedd på v2
 

DeletedUser

Guest
Litt kjipt når folk egentlig ikke bryr seg:confused:

Kanskje det er bare dere selv som syns dette er det største som har skjedd på v2

En stamme til der elite ikke allerede er i krig kan være et avgjørende valg i krigen. Støtten til elite vil da bli enda mer tynnslitt.
 

DeletedUser

Guest
Neida det er ikke det største ;)
Masse folk som bryr seg, masse PM in-game og en del kommentarer her også :)
Men jeg kjeder meg og det skjer ingen ting her :O
 

DeletedUser

Guest
Det blir en spennende tid vi har i vente, og håper og tror vi kommer seirende ut :)
 

DeletedUser

Guest
http://no.twstats.com/no2/index.php...&zoom=175&centrex=500&centrey=500&fill=000000

Jeg tar forbehold om at mine krigsopplysninger her ikke er oppdaterte.


For å forstå mine meninger er det viktig å åpne kartet.

Sånn som jeg ser det er det et dårlig valg av birki og gå inn i denne storkrigen på dette tidspunktet. De har roem spillere midt i clustret og sør for sine clustre. Disse burde bli fjernet før noe annet blir gjort. En erfaren leder vil aldri gå til krig mot stammer før deres eget cluster er helt trygt. Hvis nå birki ikke går til krig mot roem, men da elite, vil de alltid ha trusselen med roem sine spillere i sine clustre, og dette er også en trussel som veldig sannsynlig vil skje pga elites forhold til roem. Birki vil da tape stort.

Men siden birki nå har tenkt å gå med på en av sidene i verdenskrigen burde de velge den såkalte alliansen sin side. Og ja jeg er på denne alliansen sin side, men jeg er objektiv her. Birki sin front mot elite er sterk, men mot
-rome- er den på flere steder, det ligger roem spillere mellom disse stammene.
Elite er hardt presset om dagen, særlig rett sør for birki, og derfor vil elitespillerne som er der ha mye og gjøre, trolig lite støtte i nord der birkis byer er. Hvis birki slå til hardt og fort vil de tjene grovt på det.

Arcon
 

DeletedUser

Guest
Jeg er jo subjektiv, men må si at Arcons tanker ikke var så dumme.

Å ta ut RoEm vil ikke bare sikre eget cluster, men også gi litt krigserfaring. Og ser man på OD-en, så vil det ikke skade med litt krigserfaring i sekken.
 

DeletedUser

Guest
Der har propagandaen begynt fra de andre stammene :)

Hvor ser du propaganda fra de 2 stammene? Ser kun propaganda fra 1 side, selv om 1 av de 2 påstås å ikke spille på v2 (Men likevel veldig farget av hvilken side han tilhørte tidligere).
 
Topp