Propaganda ansvarlig i BIRKI

DeletedUser

Guest
Fordi vår kjære Hertug er allergisk mot katter?!
Neida, men skal se om jeg legger det ut her snart :)

Hvis du velger allergener mot kattepuser, skal jeg ikke krangle på det :p Men hadde vært interessant å høre grunnen :D
 

DeletedUser

Guest
vi tåler en OT-spøk til;
leenok heter egentlig Brutus, og hans far var medlem i -Rome-. Men de krangla litt, så nå går vi stikk i strid med -Rome-.
 

DeletedUser

Guest
BIRKI skal liksom være så stolte av å være med i verdenskrigen og at de har en propagandaminister og greier :eek:...så går de på side med den største stammen på V2. Hvorfor ikke gå solo eller lage sin egen gruppe med stammer?

Skape seg en fryktet gruppe, isteden for å gå på laget med de største. Litt feigt, er det ikke?

Er dere avhengige av å måtte være på lag med større stammer for å ha en sjanse eller for å overleve i denne brutale verdenen? :eek:

Har fremdeles ikke fått et eneste svar på mitt første spørsmål. Kan karakterisere de "svarene" jeg har fått som SPAM.
 

DeletedUser

Guest
skulle vi blitt med på den største siden i krigen, har vi vel bomma med å joine Elite sin. eller innehar du informasjon som tilsier noe annet?
 

DeletedUser

Guest
Siden du har konto på v2 selv, så er det vel bare å ta en titt på kartet.

Så regner jeg med at det spørsmålet besvarer seg selv
 

DeletedUser

Guest
skulle vi blitt med på den største siden i krigen, har vi vel bomma med å joine Elite sin. eller innehar du informasjon som tilsier noe annet?

Hvis du tar med alle stammer som misliker Elite, så blir den siden ganske stor ja... Men Elite er fremdeles den største stammen i verden 2.
 

Legend of masters

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
BIRKI skal liksom være så stolte av å være med i verdenskrigen og at de har en propagandaminister og greier :eek:...så går de på side med den største stammen på V2. Hvorfor ikke gå solo eller lage sin egen gruppe med stammer?

Skape seg en fryktet gruppe, isteden for å gå på laget med de største. Litt feigt, er det ikke?

Er dere avhengige av å måtte være på lag med større stammer for å ha en sjanse eller for å overleve i denne brutale verdenen? :eek:

ehm.. ok :eek:?
Hvis du ikke har fått det med deg så er AriCa siden større enn Elite siden. Så å si at BIRKI går på lag med de største blir feil. Feil på den måten at Elite-siden er minst. Ikke annet.
 

DeletedUser

Guest
Hvis du tar med alle stammer som misliker Elite, så blir den siden ganske stor ja... Men Elite er fremdeles den største stammen i verden 2.

AriCa er større enn Elite nå. AriCa har vært "blå" de siste ukene på nickjer sine kart:D
 

DeletedUser

Guest
Har flest byer og flest medlemmer (i forhold til Elite). Men rank 1 har Elite enda... ;)


ok, la oss fjerne innaktive stammer(som du liker å kalle dem), så fokuserer vi på dem som er mest aktive her. som vil si at alt som er under topp 5 ikke teller.

Før BIRKIs intreden;
Elite vs AriCa og -Rome-. Ergo er Elite-siden minst i størrelse, antall poeng, antall byer, antall spillere og den dyrebare OD'en deres(tror jeg, uten å ha sjekka). Det eneste Elite kanskje(merk KANSKJE) var størst på, var egoet dems ;)

Etter BIRKI;
Elite og BIRKI vs AriCa og -Rome-. Guess what?? Fortsatt er Elite sin side minst i de punktene jeg nevnte.. Så på hvilken måte er ikke Elite/BIRKI underdogs i dine øyne?
 

DeletedUser

Guest
ok, la oss fjerne innaktive stammer(som du liker å kalle dem), så fokuserer vi på dem som er mest aktive her. som vil si at alt som er under topp 5 ikke teller.

Det er ikke det jeg sier. Jeg syter faktisk over alt sytet om at Elites side er så liten.

OliCo er et eksempel på en stamme som ikke er aktiv i fronten mot Elite. De er på ingen måte inaktive ellers...



Og før BIRKIs fremtreden så var muligens AriCa større enn Elite i samlet poeng og antall byer. Men det har da ikke alltid vært slik?! Les TWstats, så ser du at Elite har mistet mye av sin ledelse på et stort antall tap av byer.
 

DeletedUser

Guest
Det er ikke det jeg sier. Jeg syter faktisk over alt sytet om at Elites side er så liten.

OliCo er et eksempel på en stamme som ikke er aktiv i fronten mot Elite. De er på ingen måte inaktive ellers...



Og før BIRKIs fremtreden så var muligens AriCa større enn Elite i samlet poeng og antall byer. Men det har da ikke alltid vært slik?! Les TWstats, så ser du at Elite har mistet mye av sin ledelse på et stort antall tap av byer.


Greit, og jeg syter over at du syter over Elite.
Jeg veit veldig godt at Elite har vært størst på V2 leeeeenge.
Men la oss kalle en spade en spade. De 4 største stammene på V2 er hovedrolleinnehavere i denne krigen, resten har biroller. (jeg gidder ikke å spekulere i hva som skjer etter krigen akkurat nå, så de teoriene får dere andre ha for dere selv) Det kan vel ingen som er våkne si noe imot?
Ergo blir det jeg skrev i forrige innlegg riktig. Det faktum at du ikke kommenterte den delen, tar jeg som et tegn på at du er enig ;)
Noe som igjen vil si at du er enig i at Elite/BIRKI er minst i krigen akkurat nå, og siden det er kun 2 sider i denne krigen akkurat nå, så vil jo det automatisk gjøre oss til underdogs. Er du uenig i den resoneringen, gode venn?
 

DeletedUser

Guest
Nå skal jeg kommentere det forrige han skrev, slik at det ikke betyr at jeg var enig.

Redswan skrev:
Før BIRKIs intreden;
Elite vs AriCa og -Rome-. Ergo er Elite-siden minst i størrelse, antall poeng, antall byer, antall spillere og den dyrebare OD'en deres(tror jeg, uten å ha sjekka). Det eneste Elite kanskje(merk KANSKJE) var størst på, var egoet dems

Det siste må jeg si meg enig i. Men det egoet var veldig stort da :p

Redswan skrev:
Etter BIRKI;
Elite og BIRKI vs AriCa og -Rome-. Guess what?? Fortsatt er Elite sin side minst i de punktene jeg nevnte.. Så på hvilken måte er ikke Elite/BIRKI underdogs i dine øyne?

Jeg har tidligere gjort rede for hva jeg mener ligger i underdogs-tittelen. Skal søke litt og lete, for jeg orker ikke skrive og forklare det igjen..
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jaja, siden de har ledet V2 så lenge. Jeg har lest det.
Dog, vi ser det jo fra vårt perspektiv, og da ble Elite de som lå under i krigen. Derav Underdogs.
Jeg er uenig i at underdogs-stempelet ikke kan "flyttes", fordi en krig som denne er laaaaang og verden forandrer seg etterhvert som tiden går. Allianser oppstår og allianser begraves. Spillere skifter stammer, slutter, skifter eier, blir grå osv.. Alle slike faktorer er med når jeg definerer Underdog eller ei.

Hadde dette vært en krig KUN mellom Elite og AriCa, ville ingen vært Underdogs. Iallefall ikke på en god stund fram i tid.
 

DeletedUser

Guest
Jaja, siden de har ledet V2 så lenge. Jeg har lest det.
Dog, vi ser det jo fra vårt perspektiv, og da ble Elite de som lå under i krigen. Derav Underdogs.
Jeg er uenig i at underdogs-stempelet ikke kan "flyttes", fordi en krig som denne er laaaaang og verden forandrer seg etterhvert som tiden går. Allianser oppstår og allianser begraves. Spillere skifter stammer, slutter, skifter eier, blir grå osv.. Alle slike faktorer er med når jeg definerer Underdog eller ei.

Hadde dette vært en krig KUN mellom Elite og AriCa, ville ingen vært Underdogs. Iallefall ikke på en god stund fram i tid.

Nei, jeg skrev noe om King Robert the Bruce of Scotland og slaget i Bannockburn hvor Skottland 7000 tropper møtte King Edward IIs 20.000.

Skottland var underdogs. De vant.

Men rett etter slaget så sto plutselig Roberts menn som flertallige.. Er de plutselig topdogs nå? Skjønner?

Elite er slemme England og glitter er Queen Edwarda II. Mens AriCa er Skottland, og hele verdenskrigen fra AriCas side handler om å frigjøre verden 2 fra Englands/Elites tyranni. Freeeedom.

Og så velger dere topdogs siden og Elite/England?
 

DeletedUser

Guest
Underdogs er de ingen folk forventer kommer til å vinne. SFF var underdogs på v1 mens de var i krig med Renegades, BOL, Core og IB, og ~VK~ er vell underdogs på v4 nå.
 

DeletedUser

Guest
Nei, jeg skrev noe om King Robert the Bruce of Scotland og slaget i Bannockburn hvor Skottland 7000 tropper møtte King Edward IIs 20.000.

Skottland var underdogs. De vant.

Men rett etter slaget så sto plutselig Roberts menn som flertallige.. Er de plutselig topdogs nå? Skjønner?

Elite er slemme England og glitter er Queen Edwarda II. Mens AriCa er Skottland, og hele verdenskrigen fra AriCas side handler om å frigjøre verden 2 fra Englands/Elites tyranni. Freeeedom.

Og så velger dere topdogs siden og Elite/England?

Skjønner hva du mener, og dere startet opp sånn. Men ting har endret seg, Skottland vant det slaget og er nå flere enn England og har nå tenkt å invadere England. Vi har kommet til oppfølgeren av Braveheart :p
Poenget er, fortsatt, at ting forandrer seg, ergo kan også hvem som er underdog forandres.
 

ExeeexE

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Dette var morsomt... uansett hva noen sier så klarer en eller annen alltid å spore tråden innpå Arica/Elite krigen....
Noen som har sett litt for mye på Braveheart her forresten??

Nytter ikke å sammenligne for dette er for det første ett spill og helt annet scenario og det eneste som teller her er hva du gjør ingame...

For det andre kan vi jo alltids diskutere frem og tilbake og bruke de smarte hjernene våre på å komme opp med motargumenter som topper den andres i ett forsøk på å ydmyke den andre siden slik flere har gjort i over 1 år nå...
Eller vi kan bruke massevis av vår fritid på å lete etter feil hos den andre parten og selvmotsigende utsagn som de har glemt (for det har vi ikke gjort før?)


Poenget er at alle de gode argumentene for denne krigen forsvant for lenge siden og de som blir skrevet nå er bare kopier og gjentagelser... men for all del vi blir jo aldri lei av det heller ^^
 

DeletedUser

Guest
Poenget er at alle de gode argumentene for denne krigen forsvant for lenge siden og de som blir skrevet nå er bare kopier og gjentagelser... men for all del vi blir jo aldri lei av det heller ^^

Snakk for deg selv! :mad: :p

Heia rome! BIRKI er kjempedårlige! Sånn, krangle om det hvis dere skal krangle om noe i denne tråden! :rolleyes:
 
Topp