Propaganda ansvarlig i BIRKI

DeletedUser

Guest
Jeg er klart til å legge ut nå, men av noen grunner jeg ikke går mer inn på så er det blitt utsatt til mellom 24:00 og 01:00 :mad:
 

DeletedUser

Guest
du er klar over at de vil få kosekvenser? tenk hvor mange sure foreldre som ser barne sitte opp på pc så sent:(
 

DeletedUser

Guest
Har det noe med at vi er forberedt? hehe ;P Neida. Dere har ihvertfall klart å skape liv på serveren atter en gang. Spenning rundt stammer som enda ikke har tatt en retning på hvilken vei de ønsker å gå, er alltids interessant.

Og henviser til mitt forrige sitat: "Vi ses på slagmarken, uansett hva. Enten side ved side. Eller øks mot øks."
 

DeletedUser

Guest
Haha bond ;) Da får du snike deg på Pc'en da vettu ;)
ja Geirur, vi møtes uansett hva :)
 

DeletedUser

Guest
Har det noe med at vi er forberedt? hehe ;P Neida. Dere har ihvertfall klart å skape liv på serveren atter en gang. Spenning rundt stammer som enda ikke har tatt en retning på hvilken vei de ønsker å gå, er alltids interessant.

Og henviser til mitt forrige sitat: "Vi ses på slagmarken, uansett hva. Enten side ved side. Eller øks mot øks."

Er det ikke lit dumt å bruke øks i en deff sit da? :D
 

DeletedUser

Guest
Jeg er klart til å legge ut nå, men av noen grunner jeg ikke går mer inn på så er det blitt utsatt til mellom 24:00 og 01:00 :mad:

Ulykken ved å poste en slik stor statement på selveste fredag den trettende..? :p
 

DeletedUser

Guest
Hehe, ja.
Men hvorfor skulle vi ikke støtte dem?
Det hadde kanskje hvert det letteste hvis man tenker kort tid fremover, men da hadde krigen blitt kjedelig og man må tenke på det som skjer senere.
Vi syns det bare er fint med store utfordringer som -rome- :)
 

DeletedUser

Guest
Hehe, ja.
Men hvorfor skulle vi ikke støtte dem?
Det hadde kanskje hvert det letteste hvis man tenker kort tid fremover, men da hadde krigen blitt kjedelig og man må tenke på det som skjer senere.
Vi syns det bare er fint med store utfordringer som -rome- :)

det tar jeg som er kompliment:D
 

DeletedUser

Guest
Og det bør du.
Selvom det har blitt et par større merger gjennom tiden for -Rome-, så har dere kjempet og forsvart dere til den posisjonen dere har i v2.
Jeg har jo også tidligere uttalt at dere er den stammen på v2 jeg har mest respekt for, selvom det er et par stykker(ingen nevnt, ingen glemt) i stammen deres som jeg ikke akkurat er bestevenn med.

Dog ser det ut på statistikkene at BIRKI har våknet etter en rolig start av krigen. Om det er pga at -Rome- fokuserer mer på Elite eller noe annet, skal ikke jeg spekulere i, men fortsetter krigen i dette sporet, så vil jeg ha et smil rundt munnen ;)

mvh Tbb
 

DeletedUser

Guest
Fordi vår kjære Hertug er allergisk mot katter?!
Neida, men skal se om jeg legger det ut her snart :)
 
Topp