Propaganda ansvarlig i BIRKI

DeletedUser

Guest
De har jo allerede erklært(4-5 dager på lørdag) at de vil velge side i krigen. Hvis elite eller -rome- ikke har stacket sin front mot denne stammen innen lørdag fortjener de å miste mange byer.

Imho er dette spot on. Men vi får se hvordan krigserklæringen til vår brilliante Propagandasjef blir seende ut ;)
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Points don`t kill my friend:) My troops does!

Poeng er bare for å skremme! Lokalisering, erfaring, aktivitet ++ er med på å avgjøre dette!

Og hvor bra front har stammene til hverandre da? Hva kan Xig 1 gjøre i forhold til AriCa?
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
ja ja men uansett kan vi ikke ta tropper fra en annen front å sette der uten å bli svekka:D

Hjelper jo ikke med de 24 timene, vil fortsatt bli svekket. Og elite har nok endel def til overs, det skal mye til for at alle i stammens sikre området har sent vekk sitt def, ikke alle tenker på teamwork vet du.
 

DeletedUser

Guest
nei jeg har sendt støttte opp jeg :D men tenker på de andre som ligger mere utsatt til:D
 

DeletedUser

Guest
Points don`t kill my friend:) My troops does!
But, yesterday it was my troops that killed. ;)

Blir spennende å se hva som skjer, eller spennende og spennende. Vet jo nærmest hvordan dette ender, ligger litt i lufta.
 

DeletedUser

Guest
Jeg mener dere ikke kan se hva som kommer ;)
Hvis dere sjekker TW. stats adlingene mine f.eks så inneholder de ganske lite -rome-, mens hvis du ser skamper sin, så mista han to byer til rome og hvis du ser en 3. person sin så tok han byer av rome. Men nå blir det ikke adlet noe av verken Elite eller -rome- før krigen starter.
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
I tillegg så er Elite angrepet litt, men det bare som rensing av vår hage (k33).

Til og med jeg har ikke aning, selv om jeg er i BIRKI:)
 

DeletedUser

Guest
Det er straks klart for offentliggjøringen.
De respektive stammene vil få PM iløpet av morgen dagen :)
 

DeletedUser

Guest
vet dere når sånn ca dere offentliggjør det?:p eller kommer jeg til å sitte på i hele kveld å vente:D
 

DeletedUser

Guest
Rundt kl. 23 var planen. Men Mulig det blir utsatt til 24:00 eller 01:00 ;)
 

DeletedUser

Guest
Jojo, men Handsome tok 2 byer fra meg i går:p

Men Handsome, hva mener du med "ligger litt i lufta:O":confused:
Jeg mener det sier seg selv, men men.

Lykke til med krigen deres, uansett hvilken side dere velger.
 

DeletedUser

Guest
kommer du til å legge det ut i denne tråden eller i en ny tråd?:p
 

DeletedUser

Guest
Det kommet en helt ny tråd :)
Skal sette igang og lage den nå ;)
 

DeletedUser

Guest
Kanon bra. Da snakkes vi om ikke alt for lenge på slagmarken ;)
 

DeletedUser

Guest
Nja... vi får nå se hvem som blir min (BIRKI) sin nye fiende :)
 

DeletedUser

Guest
Uansett hva dere velger. Dere har ihvertfall gitt oss tid til å forberede oss ;) Vi ses ;) Er nå forberedt... Bli ferdig du nå hehe...
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
kan du ikke bare legge den ut nå da:D

disse smailiene er til deg gard/handsome :D:D:D:D
 
Topp