Rate en spiller.

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Phsykes

Poeng: 9

Poeng: 2.101.641
Rangering: 17

Ganske bra poeng og rangering så du får en 9, kommer du opp blandt topp 10;) Så blir det en 10'er!

OD: 9
Beseirede motstandere: 15.969.787 (29.)
12mio. av dem er ODA, på 19 plass. her får du enda en 9'er!

Posisjon: 8
Bygger deg en liten front imot -NB- , har en fin liten front imot PMS og ser du har byer inne der DKL var! Ellers har du noen byer inni BERM land, ligger litt sprett men helt ok! får en 8 her.

Rykte: 4
Tar utgangspunkt i han som skrev over (duallen) så totiss har jeg ikke hørt så mye om. Vet bare at du er der så 4 får du her:p

Stamme: 10
BERM, 2 plass på topp stammer, 10'er her.

40|50
 

DeletedUser

Guest
Chaosisalex
Poeng: 1.805.416
Rangering: 25
Beseirede motstandere: 17.294.265 (26.)

Poeng: 8.5

Du ligger på 25 plass, og er veldig aktiv, så du får en 8.5 poeng her :p

OD: 9

10 milli od-d og 6.6 mill i od-a, dette er en helt grei combo, det viser at selv om du blir angrepet, klarer du deg helt fint!

Posisjon: 9

du har front mot: PMS, ~DKL~ og -NB- og samtidig ett safe cluster:) good to go! :)

Rykte: 9

Alle vet hvem godgutten Håkon er:) Han elsker og gå på chatrullete, så kansje dere burde bestille en date med han?:confused:

stamme: 10

BERM ligger på rank 2, og er nå i krig mot både PMS og -NB-. De har rank 1 på od-d og fortjener en 10'er.

totalt: 45.5/50
 
Sist redigert av en moderator:

suza

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
30
Sindick / Kracked. god gutten;)

poeng: sterk 8. har vokst veldig bra ligger på en 39plass., og håper å se deg på topp 20 .

OD: 10 , veldig bra , poengsum 12,031,286 du har vært flink vennen ;)

Posisjon: 10 du ligger jo utrolig fint til , mange safe byer men mye godt å spise seg stor på også

Rykte: en klar 10 det kan vel ikke være mange som ikke har hørt om deg, du spammer jo overalt:p og du har jo et flott og dyktig spiller .

stamme: må jo bli en 10 her å <3

Totalt: 48/50
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Tror du spiller på Baal? På tide at andre ifra Berm rater :p

Baal

Poeng: Rank 35, 1.5 millioner poeng. Ikke værst :) --> 8

OD: 15 millioner, 10 av dem ODA, og 5 ODD. Grei i forhold til OD / Poeng. --> 9

Posisjon: Ligger i front mot -NB-, og noe PMS, og gjør det bra :) --> 10.

Rykte: Jeg selv har hørt mye om deg, og siden du ligger i front med 2 av 3 største stammene, og er i en av dem har vel de fleste hørt om deg :) --> 10

Stamme: Berm er en fin stamme, flotte folk, gode spillere. -->10

= 47 / 50 :)

IG nick: Serok79
 

DeletedUser

Guest
serok 79:

poeng: 6.5. 1.1 mio, ikkje særlig bra (50 plass) men med deg der så tipper eg den vil stige i poeng :D

OD: 3, til og med verre enn meg. med denne poeng summen så gir eg deg dessverre en 3. veldig mye gråbyadling. (kanskje du bygger deg opp et safe cluster?)

Posisjon: 3 du ligger jo safe til , mange safe byer men ingen front som eg kan se. planer om å nærme deg fronten? dette virker kjedelig

Rykte: 7, aldri hørt om serok 79, men hørt mye om TK, min favoritt styrke på spillet, noe fiendene mine forhåpentligvis har merket seg. ikkje mange som har ikkje har hørt om deg, selv om din nye konto er relativ ukjent.

stamme:10, etter min mening beste stammen krigsmessig på spillet, må jo bli en 10 her.

Totalt: 29.5/50

hvis neste som rater mener eg har gjort en dårlig jobb så foreslår eg at du heller rater serok omigjen enn å rate meg. :D

ig: morten84
 

DeletedUser

Guest
morten84
Poeng: 39.080
Rangering: 220
Beseirede motstandere: 5.542.822 (64.)



Poeng: 2, har begynt igjen

OD: 5, den er høy, men han har startet på nytt etter og ha blitt tatt ut, så da mener eg at det ikke er så veldig mye.

Posisjon: 9, front med berm som han hater så inderlig

rykte: 6, en liten kar, som hater BERM og fyller ut følelsene sine overalt på forumet

stamme: 4, liker de ikke, men de har no gitt litt motstand..


Totalt: 26/50
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Kracked
Poeng: 1.493.887
Rangering: 39
Beseirede motstandere: 25.763.531 (11.)

Poeng 7 - 1,4-5 Mill poeng er en helt grei poengsum på en 39 plass i rank stigen:)

OD 10 - 12mio ODA og 13mio ODD, kjempe grei kombo :D

Posisjon 9 - Fint cluster nesten/ i front med NB og ikke langt ifra PMS, ser potensiale her :D

Rykte 10 - Hvem har vell ikke hørt om Sindick, den traktorelskende hamburgerspisende gutten ifra Sotra? :D

Stamme 10 - BERM rank 2 klar 10'er :D

46|50
 

suza

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
30
Navn:Chaosisalex
Stamme:BERM

Poeng 9 ligger på en 16. med 2,196,621 så en veldig bra plassering.fortsett med den gode økningen.

ODA 8 26. bra den å :)

Posisjon 10 har utrolig masse god snadder å velde mellom , masse røde byer å ta. pluss han har en del byer som ligger ganske safet til.

Rykte 10++ for min del iallefall , håkon har nok klart å etterlate seg noen spor i hode mitt , han kan være helt sykt til å mase høll i hode på meg når han vil vite noe :eek:
men ellers så er jo han godt kjent som en god spiller og er veldig aktiv på forumet.

Stamme 10 :)en flott gjeng her

47/50


Vil gjerne ha sett noen andre spillere innpå denne linken , slik at det ikke bare blir de samme spillerne hele tiden , er litt kjekt med variasjon. ;)
 
Sist redigert:

Übersetzung

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
46
Baal

Poeng 7 - Rang 30, kan vel lett komme seg topp 20.

OD 8 - Bedre OD rank enn poengrank og fin ODA.

Posisjon 9 - Både byer i front og safe områder.

Rykte 8 - Susa og en til som spiller her? Joda har hørt om kontoen Baal og spilleren susa.

Stamme 10 - BERM, strålende stamme.

42/50
 

DeletedUser

Guest
Übersetzung

Poeng 9 - Kan ikke få 10 før man er på første plass;)

OD 2 - Svært lav od-a, bare dobbelt så mye som poeng. Og en ikke-eksisterende od-d. Uforjent mye poeng hvis man vurderer poeng opp mot od.

Posisjon 3 - Ligger innestengt av stammen, med bare 1 barbar by adlet i front. Kan vokse utover rimmen, men fra mitt ståsted høres det svært kjedelig ut.

Rykte 3 - Har personlig ikke hørt så mye om deg, du er bare et nick på rangeringslista for meg.

Stamme 9 - Får 10'ern når de klarer å komme seg til topp på od listene, for der ligger de langt bak:)

26/50
(poengsummen kan virke lav, men jeg vurderer ut ifra egne kriterier, og for meg virker dette som en kjedelig konto som har en ufortjent høy poengsum)
 

DeletedUser

Guest
176-176 :)


Poeng: 10, rank 2, med 3.6 mill poeng, fortjener en 10'er spørr dere meg :)

OD: 8, veldig høy od-a, me dette er noe vi burde forvente av en rank 2, bare 7 x så mye od som poeng.

Posisjon: 10, fine clustere, fin front mot -nb- og forsatt masse byer som er safe! (thumbs upp)

Rykte: 10, Arcon og Mikkel, fortjener en 10'er, alle har vel hørt om noen av dem? og vet hvor gode de er:)

Stamme: 10, BERM er rank 2 og har rank 1 i od-t ;)


Totalt: 48/50
 

Übersetzung

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
46
176-176

Poeng 9 - Andre plass, men langt til Rune.

OD 8 - God ODA, men ikke mye ODD. Rang 16 total.

Posisjon 9 - Tett og fint cluster med mye bra front, funnet noen svake punkt i -NB- muren...

Rykte 8 - Vet at Mikkel er en kjempe spiller. Arcon vet jeg derimot mindre om, men er visst han som har vært på kontoen i det siste..

Stamme 10 - BERM er enda en strålende stamme med mye solide spillere.

44/50
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Übersetzung

Poeng 10 - Veldig høyt oppe på rang 3 plass? :D Topp 3 klar 10er ;)

OD 3 - Ikke mye å skryte av her 6mil OD-T med 3,1mio poeng, uff :p

Posisjon 3 - Ligger så og si inni NB land og ikke mye å adle her :p Foreslår at du adler deg til front :D

Rykte 5 - Har da ikke hørt mye om deg, men har sett deg nokså mye på off forum i det siste :p

Stamme 10 - 1plass -NB- klar 10er.

31/50
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Übersetzung

Poeng 10 - Veldig høyt oppe på rang 4 plass? Klar 10er!

OD 8 - 11 plass på ODA med 22,79mio, med total ODT på 25,1mio. Har bygget seg VELDIG opp siden forrige rank her, på en bra måte, selv om vi er fiender.

Posisjon 7 - Masse safe byer og adler seg til PMS front, ser bra ut!

Rykte 7 - Har hørt mer om Marty nå, eller enn del, så får en 7er :p

Stamme 10 - 2 plass -NB- klar 10er, selv om vi bare er 2 stormakter, så er dem en GOD stamme.

Total: 42/50
 

Ingmo

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
21
Chaosisalex

Poeng 9 - Har vokst veldig mye den siste tiden og har nå 11 plass, noe som er sterkt, men det tyder på innadling?

OD 8 - 19 plass på ODA med 17,89 Mio., med total ODT på 29,70 Mio. På tros av din safe posisjon så hjelper du til med nuks noe som vises med at du har gått opp 3 mil oda på 9 dager ;)

Posisjon 3 - ble plutselig bare safe byer på deg :confused: men det gjøres det vell noe med :rolleyes:

Rykte 8 - Ser deg i alle topickene her på v5 :) ikke så mye på generelt da men :)

Stamme 10 - 1 plass med PMS, ikke rart med tanke på at jeg er i pms også :p men en bra stamme med engasjerte ledere og en god flokk med spillere :)

Total: 38/50

PS: Konto: Bling http://no.twstats.com/no5/index.php?page=player&id=449276
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Bling

Poeng 5 - 1,3 mill så sent er ikke akkurat fantastisk for en konto som har vært med siden starten. Vært inaktiv lenge og ny eier nå (?), så kan jo hende det skjer noe etter hvert.

OD 4 - Veldig lav OD, både i forhold til resten av verden og antall poeng.

Posisjon 6 - Ligger litt inni PMS-land så vidt jeg vet. Sitter sikkert med en drøss av adler, burde i alle fall gjøre det, så burde være muligheter for å skaffe seg front.

Rykte 5 - Sier fem her da jeg ikke kjenner vedkomne.

Stamme 9 - PMS er en god stamme, men sine svakheter, som de fleste andre.

Total: 29/50
 

Übersetzung

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
46
Villarreal

Poeng - Topp 10, stor vekst for øyeblikket, 9.

OD - Fin ODA, lav ODD (ikke din skyld nødvendigvis), 9.

Posisjon - En drømmeposisjon nå i krigen vil jeg si. Fine safeområder for sending av støtte og nukes og en perfekt front mot PMS. Ikke mange som har en bedre posisjon enn dette atm, 10.

Rykte - Villarreal eller Gard er en av slagerne på .no. De aller fleste har hørt om denne spilleren, 10.

Stamme - Vi kan bli mye bedre, 9.

Totalt: 47/50
 
Topp