Rate en spiller.

DeletedUser

Guest
Tusen takk morten for hvertfall prøvde, følte kanskje enkelte tall avviket litt forhold til faktaene men er helt greit vi lever i en moderne verden hvor folk må no få lov til å skrive hva de ønsker :D

btw ser du nevner vi er en rekruteringsstamme her vil jeg veldig gjerne ha bevis.. i mine øyne så ligger vi no stabilt på 40 medlemmer pluss minus en eller to stk i sikkert 6 mnder snart :p
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Kracked

poeng: 8 - Vokser stadig har masse adels på lager så venter på en enorm poengøking her :p

OD: 10 -
så har vi over 14 ganger så mye od som poeng.
Sier ikke mer ! :p

Posisjon: 6 - Ligger forsåvidt inni BERM, men adler seg nærmere og nærmere fronten :)

Rykte: 10 - Har for å si det sånn hørt om begge her alt for mye godt <3

Stamme: 10 - Alle vet BERM fortjener 10 er uansett hvor mye dere påstår at det er en rekkruterings stamme så.. :cool:

44/50
 

Übersetzung

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
46
Chaosisalex

Poeng: 8 - Er topp 30 med fine tall :)

OD: 9 - Topp 20, veldig fin OD.

Posisjon: 9 - Ligger med både trygge byer og en fin front mot PMS.

Rykte: 6 - Har sett innlegg på forum, men ikke akkurat en jeg har hørt mye om..

Stamme: 10 - BERM er helt klart en toppstamme. Får etterhvert se om de er den beste.

42/50
 

DeletedUser

Guest
Phsykes:



Poeng: 8 | 22 plass, og forran meg:mad:

OD: 7 | 31 plass med 12 mill i od-t

Posisjon 9 | front me like! (thumbs upp)

Rykte: 8 | Er masse kjekke spillere som eg ofte har snakket med

stamme: 10 | hallo, BERM er jo best da folkens :);)

totalt: 42/50


mitt nick er Kracked, viss dere ikke viste det.
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Meg da Marty?:p

Hvorfor kan du ikke gjøre som alle andre å rate noen, så rater de deg? Er sånn det funker. Rate de som gidder å rate andre, og ikke de som ikke gidder. Men siden du absolutt vil:

Phsykes
Poeng: 1.734.245
Rangering: 22
Beseirede motstandere: 12.281.993 (31.)
Stamme: BERM

Poeng 7: Helt ok poengsum. Kontoen har vært stor lenge, så er i grunn ingen bragd slik den er nå.

OD: 7: Grei ODA i forhold til antall poeng.

Posisjon 8: Fine muligheter for krig og vekst slik situasjonen er nå.

Rykte 5: Mange har nok hørt han, men kanskje ikke alltid utelukkende positivt.

Stamme 8: BERM har masse flinke spillere, men setter litt spørsmålstegn til organisering innad i stammen, så blir ikke mer enn 8.

35/50
 

DeletedUser

Guest
Villarreal

Poeng: 9 - Rank 11, og vokser jevnt og bra ^^

OD: 8 - helt grei od.

Posisjon: 7 - litt spredt hit og dit, men har et fint cluster blant Night sine byer.

Rykte: 9 - Han er kjendis :O

stamme: 10 - Topp stammen på v5 :cool:

43/50
 

DeletedUser

Guest
Siden han ble hoppet over...

Kracked

Poeng: 7 - 1,2 mill er en bra poengsum, men har ønsket og se det på topp 20 lenge. Men det kommer nok en dag for det også :)

OD: 10 - Har vel kommet opp i denne tråden at de har x14 så mye OD som poeng engang før, det burde si sitt!!

Posisjon: 8 - Mista vel mye front når jeg kom til BERM. Men nå som NB er røde på kartet, ligger han jo bra til for og adle seg i alle retninger;)

Rykte: 9 - .No's største spammer! Men et godt rykte på denne karen, absolutt! Ettersom han er en jævel på krige i tilegg;)

stamme: 10 - Jeg er selv i BERM og vet hvordan det er der, kan ikke gi den noe annet enn full pot :cool:

44/50
 

Übersetzung

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
46
Smud

Poeng: 8 - Rank 13, ikke værst med poeng det.

OD: 7 - Rank 31 på OD, ikke blant de beste, men ikke elendig akkurat.

Posisjon: 9 - Mye front mot PMS, og ligger da fint til for videre voksing.

Rykte: 8 - Har da hørt om Torjus :eek:

stamme: 10 - BERM er helt klart en toppstamme. Får etterhvert se om de er den beste.

42/50
 

DeletedUser

Guest
Übersetzung

Poeng: 9 - Er på rank 6, nesten blandt de topp 5.

OD: 3 - OD er svak i forhold til poeng, men dette kan kanskje være en sovende kjempe når BERM kommer lengre opp K44? :)

Posisjon: 3 - Har ingen direkt front ennå.

Rykte: 5 - Har sett han er på forumet her. Men ellers har jeg desverre ikke hørt om han.

Stamme: 10 - NB er jo helt klart en topp stamme, vi får se hvem som vinner av hos to :D

30/50

Jeg spiller under nicket Phsykes
 

suza

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
30
Phsykes/E.T


Poeng: 8 - ligger på en 21 plass og har vokst bra de siste dagene .

OD: 7 - OD ligger på en 32 plass

Posisjon: 9 - har fronter både mot pms og nb men likevelll en god del safe byer

Rykte: 5 - E.T selv kjente jeg ikke før han kom inn på phsykes, men ganske sikker på at han kommer til å bli mer kjent frammover

Stamme: 10 - BERM seff blir det en 10 ;)

39/50
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Totiss/E.T(Dual på Phsykes)


Poeng: 7
- Bra poengsum. Har vokst veldig raskt den siste tiden, så er nok ikke lenge før du er og se på top 20 lista nå.

OD: 7 - Nokså lite ODD, men ganske bra ODA. Rundt 30.plass!

Posisjon: 8
- Hadde lite byer i front denne kontoen før, men etter at du kom og adle litt, og at vi nå i TILEGG er i krig med NB, har du jo massevis og velge i!!

Rykte: 5 - Tja, du er jo ganske fersk her på verden 5 egentlig. Kom jo inn etter en fest vi var på sammen:jfornøyd: Så litt trekk der. Men du kommer nok til og bli mer kjent i fremtiden når du får vist hva du kan!!;) Og håper og se mer fra deg her på off-forum også.

Stamme: 10- Haha, sier det jeg alltid sier:
Alle som er medlemm av BERM VET at denne fotjener en 10'er

37/50

(fikk visst ikke posta før suza kommenterte, så tar ho også i samma slengen)
-----------------------------------------------------------------------------------


Susa(Dual på Baal)

Poeng: 7 - 45 plass er absolutt ikke verst, men vil gjerne se deg lenger opp jenta mi! Stå på<3

OD: 8 - Du er jo lenger opp en meg, og jeg har endel mer poeng enn deg, så kan vel ikke gjøre annet enn og skryte av deg her;*

Posisjon: 8
- Har vel fått nokså mye front nå som vi er i krig med NB, så vil tro det blir en stor vekst her når hun bestemmer seg for det ;)

Rykte: 9 - Vil tro de fleste har hørt om denne vakre unge kvinne med det store hjertet :) Hun virker kanskje søt og snill på utsiden, men på innsiden gjemmer det seg en krigsklar og aggresiv okse:eek:+ at du får Smud på nakken om du prøver deg:D

Stamme: 10- Seff sterk 10'er igjen!!

42/50
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Torjus aka Smud :*

Poeng: 9 - står sterkt oppe på topp 20 listen, 13 plass ikke dårlig!!<3

OD: 7 - 12mio total, ikke så alt for bra eller dårlig, men regner med det blir mer når han får slått løs håret !

Posisjon: 10 - byer å adle over alt!

Rykte: 9 - Hørt alt for mye om han etter han kom inn i BERM, og er jo aktiv på forum osv, så sterk 9!

Stamme: 10 - BERM, 2 plass. Helt klart en topp stamme!

45/50
 

DeletedUser

Guest
Chaosisalex får vel eg ta da:)



Poeng: rank 27, flott det:) gir deg en 7'er for den.

OD: OD-t på rank 19, med rank 29 på od-a, får en 8'er på den:)

posisjon: litt front mot PMS, ellers fint inni berm clusteret, denne skal du få 8 for:)

rykte: Håkon feat sindre, hallo alle har hørt om dem, 9

Stamme: BERM rank 2, er alene mot verdenen, og klarer seg helt fint til nå, 10!

totalt:37/50


inngame nick: Kracked
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Kracked
Poeng: 1.319.762
Rangering: 42
Beseirede motstandere: 21.321.451 (12.)
Stamme: BERM

Poeng 7 - Ikke spesielt mye poeng til å være såpass langt uti spillet.

OD 9 - I forhold til poenga, veldig bra ODT. ODA'en kunne vært noe høyere muligens.

Posisjon 8 - Ligger ganske godt an for vekst.

Rykte 7 - Har ganske godt rykte, men det er mulig det ligger mer i kjeften enn ingame? Ikke veit jeg, men finner sikkert ut av det etter hvert.

Stamme 8 - Mye bra spillere i BERM, men den har en del å gå når det gjelder organisering.

39/50
 

DeletedUser

Guest
Kracked
Poeng: 1.319.762
Rangering: 42
Beseirede motstandere: 21.321.451 (12.)
Stamme: BERM

Poeng 7 - Ikke spesielt mye poeng til å være såpass langt uti spillet.

OD 9 - I forhold til poenga, veldig bra ODT. ODA'en kunne vært noe høyere muligens.

Posisjon 8 - Ligger ganske godt an for vekst.

Rykte 7 - Har ganske godt rykte, men det er mulig det ligger mer i kjeften enn ingame? Ikke veit jeg, men finner sikkert ut av det etter hvert.

Stamme 8 - Mye bra spillere i BERM, men den har en del å gå når det gjelder organisering.

39/50

ser jo på krigsstatestikk om det ligger i kjeften eller om det er skillz:)



Side 1:
Spillere: Kracked
Side 2:
Stammer: PMS, -NB-

Timeframe: For alltid

total erobringer:

Side 1: 173
Side 2: 12,267
Forskjell: 12,094

chart


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 53
Side 2: 3
Forskjell: 50

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 1,231,762
Side 2: 71,188,043
Forskjell: 69,956,281

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 485,293
Side 2: 30,241
Forskjell: 455,052

chart



den lyger i værtfall ikke ;)
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Neida, er bra det der, men nå tenkte jeg mer på egne erfaringer. Synes det er vanskelig å danne seg et helt riktig bilde av en spiller før man har noen egne erfaringer.
 

DeletedUser

Guest
Neida, er bra det der, men nå tenkte jeg mer på egne erfaringer. Synes det er vanskelig å danne seg et helt riktig bilde av en spiller før man har noen egne erfaringer.



Kan si meg enig i den der:). (thumbs upp for you);)
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Kan si meg enig i den der:). (thumbs upp for you);)
Din tur til å rate meg :eek:

Siden det ble lagt ut en personlig statistikk kunne jeg ikke klare å holde meg unna jeg helller :p

[spoil]Side 1:
Spillere: Villarreal
Side 2:
Stammer: Night, PMS, L-13 (lagt inn manuelt)

Timeframe: For alltid
Totalt erobret av motsatt side:
Side 1: 136
Side 2: 12
Forskjell: 124 [/spoil]
 
Topp