Rate en spiller.

DeletedUser

Guest
Din tur til å rate meg :eek:

Siden det ble lagt ut en personlig statistikk kunne jeg ikke klare å holde meg unna jeg helller :p

[spoil]Side 1:
Spillere: Villarreal
Side 2:
Stammer: Night, PMS, L-13 (lagt inn manuelt)

Timeframe: For alltid
Totalt erobret av motsatt side:
Side 1: 136
Side 2: 12
Forskjell: 124 [/spoil]


Kor e berm på listen her da? :s
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Villarreal

Poeng 9 - Sterk 9ene plass blandt topp 20!

OD 8 - 15mil ODA ganske bra og lite ODD, men veldig fin ODA:)

Posisjon 4 - Ligger forsåvidt langt inni NB land, masse GOH spillere å adle ifra, men råder deg til å adle deg lengre frem til front mot BERM! Ser du har noen byer rett over front, men adle deg frem!;)

Rykte 7 - Er vell en av dere i NB jeg har hørt en del ifra på off forum og IG ;) ..

Stamme 10 - Sier ikke at det er mange GODE spillere der, men er jo seff noen gode der:) Men -NB- i seg selv på en sterk 1 plass. Fortjener en 10'er.

38/50
 

DeletedUser

Guest
Chaosisalex


Poeng: Rank 27 veldig bra ;) 9/10

OD: Bra OD mer ODD en ODA minus fordi det kan du få av støtte 6/10

Posisjon: Ganske god tilgang til fronten 8/10

Rykte: Har ikke hørt mye om deg 6/10

Stamme: Veldig god stamme som gjør det bra mot -NB- i krigen 10/10
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
ghostwarrior137 får eg ta da:) Sorry villa, men eg hadde ikke tid igår ;)


Poeng: rank 147 med 141k poeng , er helt greit + han har vokset raskt, så får 6 på denne (pga du har vokset raskt)

OD: 1 mill poeng 7 ganger så mye som du har i poeng, er litt, men du kunne helt klart klart og fått mere, så gir deg 5 på denne.

Posisjon: langt oppe i nord trygt inni -nb- land, 4

Rykte: Ikke så mye som vi vet om deg, annet enn at du snakker av og til få forumet, 3

stamme: -nb- er helt klart en topp stamme. Selv om det er noen noobs der (som i alle andre stammer) så har de forsatt noen gode og noen OK spillere, så dere får 10 av meg på denne, mest pga dere leder på ranken:cool:


totalt: 28/50


Nick, Kracked
 
Sist redigert av en moderator:

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
KRACKED

Poeng: 10/10 utmerket

OD: Bra 9/10

posisjon: 10/10

Rykte: Har ikke hørt mye om deg 9/10

Stamme: Veldig god stamme. 10/10
 

DeletedUser

Guest
KRACKED

Poeng: 10/10 utmerket

OD: Bra 9/10

posisjon: 10/10

Rykte: Har ikke hørt mye om deg 9/10

Stamme: Veldig god stamme. 10/10


likte denne karen - at han ikke har hørt mye om meg:eek:

er ikke eg den spilleren som flesteparten på v5 har hørt mye om?:confused:
 

suza

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
30
Kalou

Poeng: 7/10 ligger på en 63 plass som er en grei plassering

OD: Bra 4/10 ikke så veldig mye å skryte av her. men har nok mye med plasseringen å gjøre.
du får komme deg til fronten ;)

posisjon: 3/10 ligger midt i nb land som jeg iallefall ser. Jeg hadde iallefall kjedet meg veldig å:(

Rykte: 6/10 har sett at du har skrivi litt på forumet men har ellers ikke hørt noe om deg .

Stamme: . 9/10 God stamme, liker den godt , mange hyggelige folk og en fin ledese.

29/50
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Baal
Poeng: 1.497.724
Rangering: 34
Beseirede motstandere: 14.487.420 (32.)
Stamme: BERM

Poeng 7 - Helt ok poengsum på kontoen generelt. Kunne vært høyere dog, da kontoen har vært her siden starten.

OD 8 - I forhold til poeng ca. 10 ganger så høy, noe som er akseptabelt og vel så det.

Posisjon 8 - Noe spredt, men også fine muligheter for vekst i form av et nabolag med mye lyserødt.

Rykte 7 - Veit i grunn ikke så mye om Susa annet enn fra Skype, men ei veldig all right jente som ryktes å ha en del skills også.

Stamme 8 - Har som sagt det før å sier det igjen. Masse gode enkeltspillere, men mangler litt sånn samla.

Totalt 38/50
 

DeletedUser

Guest
får ta Villarreal eg da:) siden eg lovet og ta deg og ;)


Poeng: rank 11, må jo være en 9'er det der siden du er så langt oppe på listen :)

OD: 19.702.142 rank 17, vel er under 10 x sin egen størrelse, så denne blir da 7.5

Posisjon: Midt inni -nb- land, må være kjæmpe kjedelig.. 5'er her :S

Rykte: En av de gode i -nb-, er alt for aktiv på forumet, og eg kjenner han mest som en spammer (som meg selv) på forumet. siden du er en spammer, får du 10 her :)

stamme: -nb-. De har rank 1, men ville gjerne sett dem høyere på od listen til pass for ranken deres. 10.

total: 41.5/50
 

DeletedUser

Guest
Kracked:

Poeng:7, rank 37:)
OD: 8, bra i forhold til poeng
Posisjon:10, mange trygge byer og en fin front mot NB:D
Rykte: 7, ganske kjent:)
Stamme: 10, ligger på en klar 2.plass i poeng med mindre medlemmer enn de andre toppstammen. Klarer seg dessuten kjempebra i krigen:)


42/50
 

DeletedUser

Guest
Ta meg noen da:)

Ser du har spurt om folk kan ta og rate deg tidligere også. Og da ga vel Villareal deg et veldig klart svar:

Villareal skrev:
Hvorfor kan du ikke gjøre som alle andre å rate noen, så rater de deg? Er sånn det funker. Rate de som gidder å rate andre, og ikke de som ikke gidder.

Sist gadd han faktisk og rate deg, men selv synes jeg det blir litt "urettferdig" ovenfor andre spillere, at du igjen ønsker og bli ratet, uten og rate noen selv. Ihvertfall flere ganger. Sikkert flere som ønsker og bli ratet her, og om alle hadde fulgt din måte og oppnå dette på, så ville denne tråden blitt meget kjedelig. Så hver så snill. Gi litt og "ta" litt. Ikke bare "ta".
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
176-176
Poeng:10, Rank 2
OD: 9 - Ligger på rank 15 i ODT men det står ikke på angreps viljen iallefall ! :D
Posisjon:10. Sitter uten tvil på en meget morsom plass med front mot -NB-
Rykte: 8/5 - Få som vet hvem 176-176 er uten om v5. MEn tror de fleste har hørt om Arcon og Mikkel. Derfor to delt karakter her.
Stamme: 10 BERM er uten tvil en toppstamme, flere kabable spillere. Selvom noen kansje er litt flinkere i sitt eget hode o_O

47/44
 

DeletedUser

Guest
varanior08
Poeng: 1.448.271
Rangering: 39
Beseirede motstandere: 5.662.077 (62.)
Stamme: -NB-


Poeng: rank39, ligger rett under meg, så får en 7 på denne

OD: 5.6 mill od-t rank 62, bare 4 x så mye som sine poeng.. denne er bare verd en 5'er da.

Posisjon: Midt inni -nb- clusteret, må være grosalt kjedelig... 5

Rykte: Spammer som elsker og spamme på v5: 8

Stamme: -nb-, rank 1 i poeng, og rank 1 i od-a, en god stamme. 10

totalt: 35/50
 

knallis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
Sindick aka Kracked.

poeng: sterk 8ér. ligger og vaker rundt 1,5 mill poeng. har muligheter for å stige noe grusomt.

OD: OD-a på sterke 12 mill. viser at dette er en angrepsspiller. nesten 12 mill. på OD-d poengene. en spiller som er like god på deff som angrep...skjelden sak dette. en klar 10ér fra meg på det.

Posisjon: normalt sett en 10ér her også. har en sterk front med en flott plassering av byene sine.
kan slå til både nord, øst og nordvest. så han har alle muligheter til å utvikle seg

Rykte: en klar 10ér her også. de fleste har vel hørt om både Kracked og om Sindick.

stamme: selv om det går hardnakkede rykter om alle mulige ting, tror jeg at dette holder. en feiende flott 10ér her også.

Totalt: 48/50

alt i alt en sterk spiller i en god stamme. så om ikke inaktiviteten tar ham så er han definitivt en av favorittene her.
 

DeletedUser

Guest
Sindick aka Kracked.

poeng: sterk 8ér. ligger og vaker rundt 1,5 mill poeng. har muligheter for å stige noe grusomt.

OD: OD-a på sterke 12 mill. viser at dette er en angrepsspiller. nesten 12 mill. på OD-d poengene. en spiller som er like god på deff som angrep...skjelden sak dette. en klar 10ér fra meg på det.

Posisjon: normalt sett en 10ér her også. har en sterk front med en flott plassering av byene sine.
kan slå til både nord, øst og nordvest. så han har alle muligheter til å utvikle seg

Rykte: en klar 10ér her også. de fleste har vel hørt om både Kracked og om Sindick.

stamme: selv om det går hardnakkede rykter om alle mulige ting, tror jeg at dette holder. en feiende flott 10ér her også.

Totalt: 48/50

alt i alt en sterk spiller i en god stamme. så om ikke inaktiviteten tar ham så er han definitivt en av favorittene her.


og dette var KLART den mes nydelige listen noen har tatt om meg :)

Glad ideg Knallis :*
 

DeletedUser

Guest
Knallis

Knallis

Poeng: 8
Poeng: 1.538.719 Helt grei poeng sum ;) mulighet for å vokse som alle andre.

OD: 9
Sterk 9 for jeg bare smeltet :D han ligger på rank 5 ODA, så veldig aktiv med å angripe.

Posisjon: 7
7, har front mot BERM ser det ut til, for han adler oss værtfall :p

Rykte: 3
Sorry, er ny på V5 så har ikke spilt mot deg ennå, derfor den svake karakteren :eek:

Stamme:9
Sterk 9 her fordi det er en stamme med bra ledelse har jeg skjønt, men 9 fordi den innholder spillere som ikke alltid kan så mye om TW, men kanskje jeg forventer for mye av NB spillere? :rolleyes:

Totalt:36/50
 
Topp