Rate en spiller!

DeletedUser

Guest
Malfurion

Poeng 7 - Ganske grei på poengsum, men er vel etter hvert jeg har hørt opptil tre (?) spillere på kontoen, noe som gjør det ikke fullt så imponerende.

OD 8 - Ikke all verden ODA, men bra med ODD.

Posisjon 4 - På kort sikt noen byer rundt seg til på adle, men på lang sikt ser det ut til at vedkomne har blitt et lite offer for megamergen i K55 og muligens er nødt til å flytte på seg litt.

Rykte 5 - Veit ikke hve "alle" på kontoen er, men Myh har jo gjort det bra på V5.

Stamme 7 - Kan ikke gi mer enn 7 på denne. Ikke fordi jeg tror jeg ikke tror det er bra spillere der, men fordi jeg tviler litt på evnen til å samarbeide etter så mye drittslenging og kriging dem i mellom. Et indre bråk her i framtida ser jeg på som høyest sannsynlig.

Totalt: 31/50

Ingame: I-will-snipe-you
 

DeletedUser

Guest
I-will-snipe-you (eller som jeg kjenner dem; Ebbern og Handsome)

Poeng - 104,766p, har vært med siden 13. desember, så er ikke veldig imponert her. Vet at dem begge kan bedre; 4

OD - 77,833, hvorav 10k i ODd. Er laaaaangt unna den standarden jeg forventer av disse to; 1

Posisjon - Ligger trygt plassert, men i samme slengen er det jo vanskelig å utvide seg i det området med bare blått rundt seg; 3

Rykte - Nå må jeg jo ta ifra v2, hvor jeg hovedsaklig har hatt med dem å gjøre; 10 (må bedre seg her på v7, om den skal holde seg!)

Stamme - Snipe, rank 2; 9

Totalt: Må innrømme en skuffelse her; 27/50

Ingame: IsBjoeRn
 

DeletedUser

Guest
hmmm

Redswan... IsBjoeRn ingame 20,532poeng, som er 220 plass

Startet 17th Februar, har 6 byer idag, noe som hadde vært en bra vekst om ikke 2 av byene
var ifra hans egen stamme. Poeng 5

30.124 i OD, som er 399 plass. Så med andre ord lavere OD en passering 220 plass,
noe som vel er litt svakt tilnå, men det kan skylles startdatoen, knapt 2 mnd. med her.
Så gir han 5 poeng her også

Plasseringen på kartet er bra, gode muligheter for vekst, her får han 7 poeng

Rykte dessverre kjenner jeg deg ikke ifra andre V, men ser du er aktiv på forumet, så sikkert
en aktiv kjendis ifra andre V, får en 6 der, for regner med at han er en erfaren spiller, og somskrevet aktiv på forumet.

Stamme VA, en elite stamme her i V, så høy skår der. 8 poeng

Det skulle bli 31 av 50, en snill skår synes jeg selv.

Rate meg noen da

Karten67 i V3
 

DeletedUser

Guest
2Fargone4U

Poeng - 92,362p, har vært med siden 13. desember. Er ikke medlem av en av de største stammene. Får derfor 6p.

OD - 528,764, 12 i ODa og 31 total OD. Er veldig bra. Vanskelig å gjøre stort med ODd, så får en fin 8p.

Posisjon - Ligger trygt plassert, mye HG, Autro og 300 S i nærområdet. Noe ODd'en bekrefter. Kan bli problematisk å utvide herfra? 4p.

Rykte - Ser jo det nå og da på forumet. Kan ikke si du har hverken dummet deg ut eller kommet med sinnsyke gullkort etter hva jeg har oppfattet :p Midt på treet; 5p.

Stamme - 300 S, liten, men robust stamme 6p.

Totalt: En nøytral dom på 29/50p

Ingame: IsBjoeRn

Edit; Kan jo legge til at de to byene jeg har tatt ifra stammefrender, er grunnet at de to har hjulpet til med å få ned lojaliteten, og at jeg har bomma på beregning av dette :p
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Hmmmm

Synes faktisk at jeg fortjener en 10 poenger på ODAèn, finnes jo flere folk
på topp 10 listen som ikke er i nærheten av den, litt skuffet der
 

DeletedUser

Guest
Nei, synes 8 er helt greit. Må jo tenke totalt sett, selvom det er vanskelig å gjøre noe med ODd(uten å faktisk angripe segselv) så er det jo totalen jeg gir poeng på, ikke bare ODa. Hadde det kun vært ODa, ville du fått 9, siden jeg forbeholder 10 til den beste og vil kun gi 10 til nummer en :)
 

Mr. Game And Watch

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Redswan

Poeng: 1/10 du suger
OD: 2/10 suger nesten like mye som poengene dine
Posisjon: 7/10 nå som du har byer på alle kanter av deg
Rykte: 8/10 du er badass og alle vet det
Stamme: 10/10 vi er badass og alle vet det
Totalt: Gidder jeg ikke regne ut
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
TrAnxZ vurderer Repentance Requiem

Poeng: 9/10 - du burde holdt den opprinnelige ledelsen din, latstrokk
OD: 8/10 - skaff deg 1.337.000 så får du 8<
Posisjon: 10/10 verdens beste nabo <3
Rykte: 1/10 badass ugly fish moderator
Stamme: 10/10 dere er badass og alle vet det
Totalt: 9+8+10+1+10=38/50 <3<3<3

Gratulerer så masse Joakim!

IG nick: MakingOutWithGod
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
MakingOutWithGod

Poeng: 9/10 flaks??
OD: 5/10 30-30 og 30 plass ca jevnt men lavt da.
Posisjon: 9/10 kan velge oda eller gå enklere vei. vil si possisjonen har mange muligheter
Rykte: 7/10 tja vet ikke hvordna rykte dere har da ++ og -- så får en 7er
Stamme: 9/10 bra stamme mange bra folk
Totalt: 39 ca
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
RDI-rsr, OD is equal to lost troops... :)
Men - litt lav OD pga mergingen mellom meg og Kermit :p

TrAnxZ vurderer RDI-rsr

Poeng: 8/10 244k, rank 10. Akseptabel rangering og poengsum.
OD: 6/10 600k OD og rank 30. Litt lavt?
Posisjon: 6/10 Ligger langt inne i Noble land. Vanskeligheter med å ekspandere seg bra i det området.
Rykte: 6/10 Ikke hørt så alt for mye om - men virker som en grei spiller etter det jeg har hørt og oppfattet.
Stamme: 7/10 Bra stamme, men vi har ikke vist noe enda som gjør at jeg mener at vi fortjener noe bedre en 8.
Totalt: 33/50

IG: MakingOutWithGod
 

DeletedUser

Guest
MakingOutWithGod

Poeng: 298.069, endel poeng, men mye av det er kontomerging. 6/10
OD: 581.959, Litt lav i forhold til poeng. 6/10
Posisjon: Kan utvikle seg, men kan bli tøft 8/10
Rykte: Hørt om de, både posetivt og negativt. 6/10
Stamme: Venter enda på at denne stammen skal slå til. 7/10
Totalt: 33/50
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Guttaboys

Poeng: 386.362, rang 2. 10/10
OD: 1.170.350. 866.363 av dette er ODA. 9/10
Posisjon: Fin posisjon. Bare å fortsette sørover. 7/10
Rykte: Blir lagt merke til, men er andre som har scorer høyere her. 6/10
Stamme: Beste stammen. 10/10
Totalt: 42/50
 
Topp