Rate en spiller!

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
Gunnar Gås

Poeng: rang 2314342. 10/10
OD: Dette er ODA! 9/10
Posisjon: Fin posisjon. Bare å fortsette sørover. 7/10
Rykte: 10/10
Stamme: Beste stammen. 10/10
Totalt: 42/50


Jeg tar like gjerne deg også johan :)

Poeng: 180K 7/10
OD: 960K 8/10
Posisjon: Litt dårlig i forhold til snipe osv.. Men fin vokseplass. 5/10
Rykte: 8/10 De fleste har nok hørt om deg? :) Scorer ikke fult, dog.
Stamme: Kanskje den mest respekterte stammen? 10/10
Totalt: 38/50
 

DeletedUser

Guest
Rock My Body

Poeng: 96k 5/10
OD: 533K 7/10
Posisjon: Litt innestenkt atm, vi får se om det endrer seg når diplomatiet er i boks 5/10
Rykte: Oppegående unggutt, regner med at de fleste vet hvem du er. (På de verdnene du spiller på) 8/10
Stamme: Absolutt brukanes stamme:cool: men får vel være realistiske 8/10
Totalt: 33/50
 

DeletedUser

Guest
Spiller: Skjerpingz Folkenz

Poeng: 184.231, grei poengsum, 6/10
OD: 423.423, står ikke i stil til poengene, muligens ikke nok fiender i nærheten. 4/10
Posisjon: Har noen umiddelbare adlingsmål, etter det må det finnes andre adlingsmarker. 5/10
Rykte: Har faktisk ikke hørt noe om deg :eek:, selv om vi er i samme stamme. 1/10
Stamme: Rank 2 stamme, 9/10
Totalt: 25/50
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Spiller: Malfurion

Poeng: 266.978, grei poengsum, men dere er tre... 7/10
OD: 1.035.072, OD'en er bra, for mye betyr masse tapte tropper, for lite betyr at det ikke har vært noe action. 8/10
Posisjon: Ligger fint til iforhold til Snipe 8/10
Rykte: Vet at de er gode, men er ikke de jeg har hørt mest om :p 8/10
Stamme: Noble, 7/10
Totalt: 38/40 - en bra poengsum.

IG: MakingOutWithGod
 

DeletedUser

Guest
Gunnar Gås

Poeng: rang 2314342. 10/10
OD: Dette er ODA! 9/10
Posisjon: Fin posisjon. Bare å fortsette sørover. 7/10
Rykte: 10/10
Stamme: Beste stammen. 10/10
Totalt: 42/50

jeg skjønner ikke hvordan 10+9+7+10+10=42..... det eneste man egentlig trenger å gjøre er der å ta 50-4=46....

tror du må redigere litt....
 

DeletedUser

Guest
MakingOutWithGod

Poeng:
348.417, bra poengsum med et godt snitt, likevel har dere vært en del på kontoen og en god del kommer fra internadling, slik at det ikke er fullt så imponerende. 6/10
OD:
770.991, hvorav litt under halvparten er ODA. Litt lite synes jeg, forventet i hvert fall mer. 6/10
Posisjon:
Spesiell posisjon med tanke på at du ligger helt sentralt i kartet og har dermed fronter på alle sider (med unntak av allierte). Dette åpner gode muligheter for adling, men du får samtidig en utfordring om du skulle bli angrepet fra alle kanter. Jeg velger å se det positive i det og gir 7/10
Rykte:
Vet du er en god spiller som i hvert fall har min respekt. Er en spiller man legger merke til ig og på fora. 9/10
Stamme:
Mye surr i det siste hvor du har gått fram og tilbake fra stamme til stamme. Har selv vært borti stammer med ledelser som ikke har vært helt gode, og forstår deg godt at du blir oppgitt over det samme (hvis det er så ille som du har gitt uttrykk for). Det er bra du har kommet inn i VA igjen, tror det er stammen som passer best for deg, og det åpner større muligheter for videreutvikling. Men pga alt surret som har vært blir det pr dags dato kun 7/10.

Totalt blir det 35/50
 
Sist redigert av en moderator:

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
Mohahhaha, nå min gode venn :eek:

Poeng:
Hva kan jeg si? Det at du har gått fra 21 til 52 (?) byer siden Noble ble dannet er bare sykt. Lyst til å ta en pause? :D skulle ha gitt deg 8'eren, men siden de fleste er fiendebyer, gir jeg deg 9/10

OD:
Ohooy... Det her var masse OD.. 1.264.079... hvor millionen kommer fra ODA.. Din syking.. :| Siden ODD'en er litt svak. (skyld på oss) Får du 8/10

Posisjon:
Veldig god og front til oss, har også masse byer bak der, som har støtte og nukes i hauger og lass. 9/10

Rykte:
Tror ikke de fleste vet hvem du er egentlig. Flott at du begynner å vise deg litt her på off forum og. Men du får ikke bedre enn 6/10.

Stamme:
Stammen alle frykter? Hvertfall en svært erfaren og god stamme. Respekt. 9/10

Totalt:
41/50
 

DeletedUser

Guest
Søtnos :D
Kan vel ta deg i samme slengen siden jeg ikke har noe bedre å fordrive tiden med nå.

Poeng:
98.033, må vel være helt ærlig og si at det er for lite, i hvert fall til å være deg. Heldigvis er det ikke nødvendigvis poengene som viser spillerens ferdigheter, men du får bare 5/10.
OD:
574.298 (48.), hvorav nærmere 350k er ODD og det skyldes antakelig meg (?). Det er en helt grei OD du har, grunnen til at du ikke har mer skyldes nok desverre litt på posisjonen din og manglende adlingsmål. 6/10
Posisjon:
Du har vært uheldig i denne verdenen og ligger veldig inneklemt i Noble området akkurat nå. Hadde en liten front mot meg og Snipe en stund, men nå er den vekke. Om du velger å forflytte deg opp mot denne fronten igjen eller heller gå sørøstover mot -T-E- får tiden se ann. Men atm får du bare 4/10.
Rykte:
Har fått stor respekt for deg! Spesielt med tanke på alderen din også, så viser du meget gode ferdigheter. Bemerker deg ig og på off fora, og vet du er en knall spiller som egentlig kan så mye bedre enn du har fått vist hittil. En ære å bli kjent med deg og selvfølgelig kjempe mot deg. 8/10
Stamme:
Noble er en stamme som innehar mange gode spillere. Spørsmålet er om dere klarer å samarbeide så bra sammen. Hittil har det vært mye surr og det har vært noen som har byttet til og fra stammen igjen, mens et par andre er ute av stammen helt. Det at du selv var innblandet i overgangene gjør muligens at du mistet litt av lojaliteten til din nåværende stamme? Uansett, gleder meg til å se hvordan dette utvikler seg selvom Noble forløpig ikke har gjort noe som står av spesielt respekt etter min mening. 6/10

Totalt blir det 29/50
 

DeletedUser

Guest
Oi, "nytt blod" å rate :)

Poeng:
Solide 391,160p. Så ut som det var en del fiender som har måtte gitt tapt også. 9/10

OD:
Meget bra her også, som nevnt tidligere 1mill på ODa. Litt lav ODd, som vi satser på at vil endre seg snart! hehe. 9/10

Posisjon:
Jeg liker å være i den posisjonen du ligger i godt selv, så har du jo gjort godt utav det sålangt. 10/10

Rykte:
Har ikke hørt mye om deg ifra før, bare sett deg på tw-stats. Mulig du er en type ‎"Even a fool, when he holds his peace, is counted wise: and he that shuts his lips is esteemed a man of understanding." ? Lar tvilen komme tiltalte tilgode. 8/10

Stamme:
Virker å være en stabilt god stamme med kompetente medlemmer. Gleder meg til å sloss med dere etterhvert her! 10/10

Totalt blir det 46/50
 

DeletedUser

Guest
Var ganske morsomt å rate spillere merket jeg og, så tar like så godt deg :)

Btw, angående ryktet mtt så er grunnen til at du ikke har hørt så mye om meg fordi det er første gangen jeg spiller her på .no

Poeng:
45.268, høres lite ut, men med tanke på at du startet opp for mindre enn 2 måneder siden så er det ganske bra. Sammenlikner man med andre spillere etter 2 måneder ligger ganske likt med de som gjør det best i dag. Jeg velger å gi poeng ut ifra hvordan du klarer deg i forhold til tiden du startet opp. Derfor får du 7/10.
OD:
36.069 (381.), ikke imponerende OD, men skyldes nok pga din sene oppstart og posisjonen. Sammenlikner man med andre her også, så skuffer du litt desverre. 3/10
Posisjon:
Ligger på rimmen til VA og Cresta. Få muligheter til å bevege deg innover på kartet, men fremtiden ser lys ut med tanke på at du har en fin front videre nordover. Etter min erfaring er faren at du vokser mye hurtigere enn dem nord for deg, slik at du vil få en elendig moral og det blir rett og slett bare kjedelig å spille siden du vil trenge drøyt mange nukes for å ta ut en relativt lett motstander. Siden jeg har opplevd dette selv så synes jeg det var en uheldig posisjon for deg, men fremtiden kan bringe overaskelser og du har jo selvfølgelig muligheter til å forflytte deg. Men kan bare gi 6/10 nå.
Rykte:
Har ikke hørt så altfor mye om deg, men det lille jeg har hørt er positivt. Du gir også uttrykk for at du har erfaring og det bekreftes delvis siden du har kommet med i VA. Forventer å se mer til deg i fremtiden! 7/10
Stamme:
VA er en god stamme jeg har respekt for. Mange gode spillere, men i motsetning til Noble har dere lagspill og godt samarbeid. Forventer at dere erobrer kontinentet deres snart også. Likevel skuffer dere littegrann i forholdt til forventningene synes jeg, men det endrer ikke at dere er en god stamme og etter min mening vår sterkeste fiende. 9/10.

Totalt blir det 32/50
 

DeletedUser

Guest
Valkyrian Wolf

poeng:
394.898 God poengsum for deg valkyrian 10/10

OD:
Imponerende od stats du har, har ikke hatt så mye motstand mot deg. har høy oda :) 8/10

Posisjon:
ligger fint i fronten mot Noble kan adle fritt framover i noble sitt omåde ligger bra. 10/10

Rykte:
har hørt lite fra deg, men har ikke ikke lest så mye forum enda. 4/10

Stamme:
er med i Snipe som er flott ut stamme. Men klare ikke å adle byene til noble så lett.
Snipe er en god stamme jeg respektere. 8/10

Total blir det 40/50

Mvh spartacusIII
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
TrAnxZ rater spartacusIII
Nervøs nå Jostein?

Poeng: [3/10]
Startet i desember, og har bare knappe 100k.

OD: [7/10]
670k, bedre en rangeringen. Den liker jeg bedre enn poengsummen, for å si det slik :p

Posisjon: [6/10]
En by i Snipeland, og resten langt til ...... nede i Noble land.

Rykte: [3/10]
Ikke noe særlig mye rykte om deg...

Stamme: [9/10]
Noble er en stamme jeg har troen på, etter at de tok grep. Vipper opp mot 10 her, men er litt streng og gir 9.

Totalt: 28/50

IG: MakingOutWithGod.

- TrAnxZ
 

kermit

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Kermit Rater kosehaien

Poeng: 289.359 7/10
Ikke Dårlig, Ikke best.

OD: 737.592 7/10
Greit antar jeg for poengsummen.

Posisjon: 5/10
Ganske sær-vest, kommer jo ikke langt innover, men det er muligheter utover mot rimmen

Rykte: 6/10
Jeg vet ikke så mye om deg sånn forum-messig, hørt litt IG og Sikkert artig å spille dual med sønnen sin

Stamme: 5/10
300S, ikke min favoritt stamme. Men de lever jo så helt ubrukelige kan de da ikke være^^

Totalt 30/50 :)
 

DeletedUser

Guest
TrAnxZ rater spartacusIII
Nervøs nå Jostein?

Poeng: [3/10]
Startet i desember, og har bare knappe 100k.

OD: [7/10]
670k, bedre en rangeringen. Den liker jeg bedre enn poengsummen, for å si det slik :p

Posisjon: [6/10]
En by i Snipeland, og resten langt til ...... nede i Noble land.

Rykte: [3/10]
Ikke noe særlig mye rykte om deg...

Stamme: [9/10]
Noble er en stamme jeg har troen på, etter at de tok grep. Vipper opp mot 10 her, men er litt streng og gir 9.

Totalt: 28/50

IG: MakingOutWithGod.

- TrAnxZ

Vart vel ikke nervøs har ikke spilt så lenge så viste jeg ikke fikk så mye poengsumm :)
 

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
MOWG/Kremit

Poeng: ca 400K så er jeg litt feig og deler det på 2 siden dere er dualer :) 7/10
Bedre enn meg! :p

OD: 1.202.891 8/10
3 ganger så mye som poengene. Greit :)


Posisjon: 9/10
Flott cluster som er strkker seg helt til fronten, har også et par byer i snipeland som irriterer dem :d

Rykte: 9/10
Tar utgangspunktet i Kremit, siden det var han som har kommentert. Han har de fleste nok hørt om, men corer ikke best, og ikke dårligst. Gir deg en 9'er fordi du er kul :cool:

Stamme: 9/10
VA. Respekt.

TOT: 42/50
 
Topp