Rate spilleren over

jonnernxd

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
31
Romulus
Poeng: 3.131
Rangering: 201
Beseirede motstandere: 21.388 (82.)
Stamme : BS

Poeng : Lav poengsum og har ikke vokst på 6 dager, 4/10

ODA : Dette er bedre. 7/10

Plassering : Ligger rimelig utsatt til, men ellers bra. 6/10

Stamme : Mye som har skjedd her i det siste. 7/10

Rykte : Kjenner deg ikke. 2/10

Total : 26/50

-jonnernxd
 
Sist redigert:

solono

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
68
jonnernxd
Poeng: 14.723
Rangering: 24
Beseirede motstandere: 100.804 (5.)
Stamme : CKH

Poeng : Grei poengsum 8/10

ODA : 4. plass sier jo sitt 10/10

Plassering : Ikke mange spillere i ommerådet. Mange enkle farmer, mye gråbyer. Ikke så mange store byer å adle. 7/10

Stamme : Nr 2 på rankingen, mange dyktige spillere. 9/10

Rykte : Ikke sett deg før. Brukerarkivet tilsier et øverste snitt på 20k poeng etter en kjapp titt, ikke det beste. 3/10

Total : 37/50

-solono
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
solono
Poeng: 21.005
Rangering: 16
Beseirede motstandere: 46.364 (25.)
Stamme: -RE-

Poeng: 21k, Rank 16. Tatt 2 innadlinger. 6/10

ODa: 46k, Rank 17. Matcher bra med poeng. Fin balanse. 8/10

Plassering: Midt i -RE-suppa. Litt for trygt og kanskje litt kjedelig i lengden? 4/10

Stamme: Rank 1. Mange kjente navn og venner ;) 10/10

Rykte: Aldri hørt om før vi begynte å krangl.... diskutere som diplomater her på v12, så denne poengsummen vil gå oppover etterhvert! 4/10


Totalt: 32/50
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Redswan
Poeng: 2.523
Rangering: 258
Beseirede motstandere: 19.135 (104.)
Stamme: CKH


Poeng.....Ikke mye poeng, men det har jo sine grunner, men likevel 4/10

ODA........Bra i forhold til poeng 8/10

Plassering.......ligger langt fra stammen, på rimmen, men gode muligheter for vekst 7/10

Stamme......Må jo helt naturligt bli 9/10

Rykte......joda, har både hørt om deg og kjempet mot deg (selvom jeg ikke viste du het Robert :) 9/10

Totalt 37/50
 
Sist redigert:

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Romulus
Poeng: 6.022
Rangering: 96
Beseirede motstandere: 25.189 (93.)
Stamme: BS

Poeng: 5/10 - Ikke alt for mye, men holder til en topp 100-plassering. Endelig fått seg to byer, og flere blir det nok fremover.

OD: 6/10 - OD betyr lite for meg så tidlig, men det denne er vel helt grei, midt på treet.

Plassering: 8/10 - I hjertet av K54, med gode muligheter, om han spiller kortene riktig. Et par farlige i CKH-spillere rundt seg, som kan gjøre livet surt.

Rykte: 8/10 - Hyggelig fyr som har til vane å være med å bidra godt i stammene han er i.

Stamme 7/10 - Rank 3 og har klart å holde seg bedre enn mange trodde etter at deler av spillerne forsvant for en ukes tid siden.

34/50
 

Nikkow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
37
Villarreal
Poeng:32.705
Rangering:14
Beseirede motstandere:30.206 (74.)
Stamme:-RE-

Poeng:9/10- bra med poeng, men holder ikke helt til plass 1

OD:8/10- kunne vært høyere, men så er det fortsatt ganske tidlig i verdnen.

Geografisk plassering:7/10- ganske bra, men kan bli litt innestengt i RE i fremtiden...

Rykte:10/10- regner med at alle her hørt om han her....

Stamme:9/10- min favoritt stamme(ekskludert min egen) til å vinne v12, men ingen er perfekt...

Total:43/50- kjempespiller, som egentlig hadde fortjent mere...


Serigala
 

Wahaj

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Serigala
Poeng:1.770
Rangering:300
Beseirede motstandere: 2.670 (602.)
Stamme: UNI

Poeng: Lite enda, men har bare hatt litt over tre uker på å bygge deg opp nå 3/10

OD: Har ikke høy OD men du har ikke startett adling enda :) 3/10

Plassering: På rimmen er det alltid fint 8/10

Rykte: Har hørt om deg, men jeg kjenner deg ikke.... 6/10

Stamme: Ikke veldig inponerende men likevell en topp 10 stamme 6/10

Total: 26/50 Til å ikke vert lenge på v12 er det greit. Regner med å se deg klatre deg opp rang listene!! ;)
 

DeletedUser

Guest
Poeng: 44.070
Rangering: 17
Beseirede motstandere: 39.622 (79.)
Stamme: CKH

Poeng: Grei sum og en 17 plass så blir 7/10

plassering: Ligger trykt til, men kanskje litt innesperret 5/10

OD: Denne er ganske lav men ikke alt for dum 5/10

Rykte: Har ikke hørt om deg før jeg så deg her. Men jeg har hørt om veldig få så du får 3/10

Stamme: CKh, Stammerank 2. Mange gode spillere men skuffet litt så langt 6/10

Total: 26/50

Guttakrutt
 

jonnernxd

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
31
Guttakrutt
Poeng: 107.377
Rangering: 1
Beseirede motstandere: 432.606 (1.)
Stamme: -RE-

Poeng: Har mest poeng på v12 så må jo bli. Også bra poengsnitt på byene. 10/10

plassering: Har hatt en bra plassering i forhold til å krige mot RS. Ligger i -RE- clusteret 7/10

OD: Ja, du ligger på 1. plass OD, men 4. plass ODA. 8/10

Rykte: Vet ikke hvem som spiller her, men såklart har jeg hørt om guttakrutt. 7/10

Stamme: RE er har fått en fin start på krigen mot oss. Samtidig har dere vært litt "feige", eller spilt litt skittent. Men det er også fullt lovlig. 9/10

Total: 41/50

jonnernxd
 

jonnernxd

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
31
Til du som ga meg negativt rykte.
Hvis han har fått 8/10 på OD og ligger på fjerdeplass, hva ville da en som lå på 30. plass fått? 2 poeng? Det er ikke realistisk ettersom det er over 1k spillere på v12.

Jeg vurder også OD i sammenheng med poengsum. Når han har 107k poeng og 244k ODA så mener jeg at det ikke holder til 10/10.

Når det gjelder antall spillere på v12 så greit at det er over 1000 spillere. Det er nesten 1000 spillere som ikke har 1k poeng engang. (Ca 73 %). Betyr det at alle spillere som har over 10k poeng bør få 10/10?
 

solono

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
68
Til du som ga meg negativt rykte.


Jeg vurder også OD i sammenheng med poengsum. Når han har 107k poeng og 244k ODA så mener jeg at det ikke holder til 10/10.

Når det gjelder antall spillere på v12 så greit at det er over 1000 spillere. Det er nesten 1000 spillere som ikke har 1k poeng engang. (Ca 73 %). Betyr det at alle spillere som har over 10k poeng bør få 10/10?

Så logikken i det er at han må angripes mer for å få bedre rate av deg? Eller har han møtt dårlig motstand..
Uansett en dårlig forklaring på hvorfor. Tyder mer på et surnet forhold enn en vurdering av spilleren..
 
Sist redigert:

jonnernxd

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
31
At han angriper mer. Ikke angripes mer. Men dere skal jo få selvfølgelig mene at han fortjener 10/10.
 

solono

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
68
At han angriper mer. Ikke angripes mer. Men dere skal jo få selvfølgelig mene at han fortjener 10/10.

Du skjønte sikkert hva jeg mente. Men du skal få ha dine vurderinger slik du vil, men hensikten er å vurdere utifra et nøytralt ståsted :)
 

DeletedUser

Guest
Det at han har en forholdsvis "lav" oda i forhold til poengsum trenger ikke nødvendigvis bety at han ikke angriper nok. Jeg vil tro det går mer på hvem man angriper, og i dette tilfellet er det CKH. En stamme med veldig overvekt på offtropper (min erfaring hittil). Vanskelig å få bra oda mot dere!

Din rangering av OD'n skal jeg ikke blande meg inn i. Kunne sikkert fint funnet på å gi samme score selv, men da med en litt mer utfyllende tekst :p I mine øyne skal en 10'er være rimelig awsome.
 
Sist redigert av en moderator:

suza

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
30
Jeg får ta tråden tilbake her :p
Spekter regner med at du ennå er på panzertank

panzertank
Poeng: 19,149
Rangering: 42.
Beseirede motstandere :195,896 score
Stamme: CKH

Poeng: Ser at du har en tøff periode og har mistet en del , men ennå så ligger du ganke bra 6/10

ODa:synes du har bra skår her . 8/10

Plasering: På rimmen, i -RE- sitt område , greit å ha litt fiender rundt seg men du har vel kanskje litt mye av det gode, misunner ikke plasseringen. 3/10

Stamme: Ser det er mange kjente navn, mange flinke spillere . Vet det har vært mye drama når rundt krigen men tror stammen vil holde seg ganske bra , bare de holder hode kaldt 9/10.

Rykte: Hvem har vel ikke hørt om spekter?? .En flink og dyktig spiller, med et klokt hode ;)
Spilt flere ganger med deg , bare denne verden har du valgt feil stamme :p tror det blir første gangen jeg spiller mot deg så det blir spennede 9/10

Totalt: 35/50
 

suza

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
30
jepp hadde en overivrig spiller som fikk dratt meg inn igjen ^^
Om jeg har tid , helt ærlig , NEI har jeg heller aldri hatt men synes det er gøy , så må bare sette av tid :p
 

DeletedUser

Guest
ikke røp at det ikke er noe aktivitet på kontoen nå da! Susa har selvfølgelig mye tid, hun fikk sparken og sitter å spiller i 12-20t strekk hver dag!
 
Topp