Rate spilleren over

Nikkow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
37
varanior08
Poeng:76.556
Rangering:9
Beseirede motstandere:431.093 (2.)
Stamme:-RE-

Poeng:bra dette her, men mangler litt til plass 1.
9/10

OD: plass 2totalt, 'nuff said
10/10

Plassering: bra den,
8/10

Stamme: ikke noe negativt p si om disse
10/10

Rykte: hørt om deg/sett deg flere ganger både ig og her
8/10

Total: en kjempespiller som mange burde frykte
45/50

Serigala
 

jonnernxd

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
31
serigala

Poeng: 5.835
Rangering: 137
Beseirede motstandere: 18.452 (226.)
Stamme: UNI

Poeng: 5/10 - At du starta sent er ikke god nok grunn til å ha en så lav poengsum
OD: 6/10 - Grei OD i forhold til poeng, dog ca 80% er ODD.
Plassering: 6/10 - Er fint på rimmen, men vanskelig å si hvilken vei du skal gå. Spørs også hvem som er dine venner/fiender.
Stamme: 6/10 - UNI har mistet sin største spiller i leder i fjøsnissn. Stammen har litt av store tap i det siste, men jeg tror dere kan holde dere på topp 20 en stund.
Rykte: 7/10 - Ser nicket ditt på off forum ofte. Ellers vet jeg ikke noe om deg.
Total: 30/50

jonnernxD
 

DeletedUser

Guest
jonnernxD
Poeng: 123.744
Rangering: 10
Beseirede motstandere: 574.260 (5.)
Stamme: CKH


Poeng: 123.744p, rank 10. Langt ifra verst dette. 8/10
ODa: 443,774 score, rank 6. Bedre enn poengrank. Ikke redd for å vise hvem som er sjef. 9/10
Plassering: Rimelig trygt i ly av stammen, men fortsatt byer å spise. 9/10
Stamme: CKH. Underdogs pdd. Kan ny ledelse snu trenden i krigen imot -RE-? 9/10
Rykte: Hadde hørt om deg før v12. Har bare gode ord å si om deg fortsatt! 9/10

Totalt: 44/50


-Tvutt
 

DeletedUser

Guest
Tvutt
Poeng: 190.330
Rangering: 4
Beseirede motstandere: 572.479 (7.)
Stamme: CKH

Poeng: 190.330, rank 4. Meget, meget bra. Var ikke du som startet den engang, hadde du startet der hadde den vel vært rank1 :) 10/10
OD: 548.143 i ODA, 24 000 ish i ODD. Glad i å angripe, ikke blitt truet så mye fra andre dog :) 9/10
Plassering: Ligger godt bak meg. Den tryggeste plassen å være så lenge en er villig til å ofre endel for fronten, samtidig muligheter til å komme i en knallhard front! :) 10/10
Stamme: CKH. Stamme med et godt samhold :) Noe smårusk her og der, men blir forhåpentligvis bedre med ny ledelse! :D 9/10
Rykte: Egentlig bare hørt om deg fra Lurifaxxx på v10. Meget bra rykte! :) 10/10

Totalt: 48/50

- Semtex
 

DeletedUser

Guest
Semtex
Poeng: 85.889
Rangering: 21
Beseirede motstandere:1.006.239 (2.)
Stamme: CKH

Poeng: 85.889 - ikke nok til topp 20 å tror ikke du/dere klatrer så veldig mye mer på rankinga. Må isåfall være noen som faller ned :p 7/10

OD: 1.006.239 - ODA er ikke til å hoppe i taket for, men skal ha skryt for ODD. 8/10

Plassering: Livlig plass, men ikke mer enn at det må være såppass :) 8/10

Stamme: CKH. Virker som en stamme med noen gode spillere - men flere "dårlige". Medlemmer som gir lett opp er også et inntrykk - får se om dette blir bedre når det evt blir en ny ledelse der. Venter i spenning. 6/10

Rykte: Ikke hørt om deg før nå her på v12. Heller ikke sett noe til deg her på forumet tidligere så blir 4/10


Totalt: 33/50


guttakrutt
 

solono

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
68
guttakrutt
Poeng : 291.265
Rangering: 1
Beseirede motstandere:1.270.040 (1.)
Stamme: -RE-


Poeng: 291.265 - holder til en *host* grei 1. plass og det gjør det enkelt 10/10

OD: 1.270.040 - ODA gjenspeiler poengene, og har i tillegg tatt en del deff 10/10

Plassering: Godt plassert siden han hele tiden jobber mot fienden 10/10

Stamme: -RE- Har nå holdt 1. plassen siden oppstart og hatt en jamn stigning hele tiden så jeg mener at skal det finnes 10/10 så må de/vi få det 10/10

Rykte: Har holdt på en stund og kan ikke klandre spilleren på noen ting så fra meg får du også 10/10


Totalt: 50/50

Begrunnelse for 50/50 jeg mener toppspilleren fortjener 10/10 på samtlige punkter, eneste punktene som er til vurdering så langt ut i spillet er plassering og rykte.

solono
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Dere glemte visst oss på Skolehaven, vi ekke så stille nå heller da :D

Gis oss en rate da
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Varainor08

Poeng: Han klatra nylig ekstremt, viser han kan gjøre ting. Han holder seg med 7. plass 9/10

OD gjenspeiler med 7 plass på ODA og tredje på ODD 9/10

Plassering: Han er jo i front mot en del i CKH 10/10

Stamme: RE liker jeg personlig ikke, vet ikke om det er premium men 5/10

Rykte: Han har ingenting negativt med seg, annet en han prøver å lure oss 10/10

43/50 Varainor08 kommer til å vise seg som en hard nøtt å knekke, trur han blir vanskelig senere i verdenen. Respekt for han
 

DeletedUser

Guest
Ikke for å spore av mer enn nødvendig, men du kan si mye om CKH. Premade er absolutt ikke riktig ord. Kan ta meg som eksempel: Jeg var nummer 9 som joina, og jeg joina tilfeldig v12 og så bare Real Steel var i denne stammen og ba om invite. Tror alle er enige om at en premade har en del flere kontoer enn 8 vanligvis?

Tror neste rate er Solono?
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Fortsetter avsporingen litt. Både -RE- og CKH ble laget før V12 og det er fortsatt noen spillere igjen i begge stammer som har vært der fra 0 poeng. Men begge stammene har i all hovedsak basert seg på rekruttering på kartet og mest da av gamle kjente som har dukket opp. Sånn sett skiller ikke stammene seg så veldig fra hverandre og blir dumt å bruke som argument for å ikke like noen, da stammene sånn sett er bygd opp ganske likt. At -RE- har spilt noe mer i gråsonen enn CKH er jeg heller ikke enig i. Men ser at vedkomne er ny på forumet og kanskje ikke vært på V12 hele veien og fått fortalt CKH sin subjektive historie i etterkant.

Er vel Skolehaven som er neste, om jeg har forstått rett?
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Hehe :) etter hva jeg hørte fra flere i CKH inkludert dem på RS var at IAP sluttet over natten, og at nukene strømmet inn før morgene kom. Alle har sine synsvinkler her da.
 

DeletedUser

Guest
Skolehaven

Poeng: 154.918 - holder til en fin fin 10 plass det. 8/10

OD Som angriper rank 9, så kanke gi no annet enn 10/10 der

Plassering: Front mot meg, burde egentlig bare slette kontoen med en gang 1/10

Stamme: CKH, Olvedn presterer å gi oss 5/10, stammen som leder v12 med dobbelt så mye poeng, så velger jeg å gi CKH en -5/10

Rykte: Aldri hørt om deg... 1/10

= 8+10+1-5+1= 15 poeng av 50, ikkje bra
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Kom i gamet da v11 kom, første gang top 40 og med en account som gjør mye, Skolehaven har vel vært med i noen andre verdener og med original eieren på den.

-RE-, CKH og RFLF fortjener seieren like mye, det som avgjører er spillerne i stammen og verdenene :)
 

DeletedUser

Guest
huuuuffdaaa, jeg er nok litt etter idag, klarer ikke lese riktig en gang (nerd):awesome:
 

solono

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
68
Jeg var ikke klar over at det var ens egne personlige meninger i forhold til hva man synes om en stamme som dkulle rangeres, men heller jobben stammen hadde gjort?..

Altså, jeg trodde det var objektive analyser som skulle utføres og ikke personlige meninger. Gruff eller ikke, denne saken har vært diskutert så mange ganger at jeg synes det blir for dumt trekke det frem i denne tråden også :)

Sånn da kan jeg få ratingen min :(
 
Topp