Rate Spilleren Over

Nikkow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
37
Sir Crazy
Poeng:90.615
Rangering:63
Beseirede motstandere:440.934 (55.)
Stamme:~DW~


Poeng: har spillt siden starten, så er ikke så bra, vet jo hva du kan :) mye av tiden som har gått til v11?
8/10

Plassering: bra, siden dere har bra diplomati med SMACk, noe å adle, men kanskje litt innestengt?
7/10

Stamme: personlig liker jeg dem ikke, men de har bra krigstats, så noe må de gjøre riktig.
8/10

Rykte: tror vel ingen har hørt om deg på forumet, eller ig, du er veldig stille av deg ;) men man har jo sett deg på v11
6/10

OD: bra denne her, høyere OD rang en rang
9/10

Total: 38/50 fortjener egentlig mere(som jeg har erfart i min tid på sir crazy accen) men tror mye av tiden har gått med på v11, derfor du havner så lavt(kunne også ha posta mere på forum)


Xder
 

Sir Crazy

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
36
Edit: 8 dager etter begynte jeg (devil) :p

men dw har ikke noe forhold med smack, lengre. Det kan du takke michelgaera eller hva hannes navn er, zippy.

vil egentlig si at dw ikke fortjener mere en 3.

Å ja, går litt tid her og der og spesielt nå som jeg har hatt en prosjekt ( irl liv ):p
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Oh, du trenger ikke skryte meg opp på forumet selv om jeg var så flink å fikk bort dere n00bs fra vårt diplomati ;)
 

Sir Crazy

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
36
Skjønner ikke hvordan du kan kalle meg noob ? sist jeg huska var jeg og du i krig på v11 ?kan ikke ser deg på v11 lengre :S

Du vet heller ikke noe om meg så og komme hær og kalle meg noob er bare så usakli som du får det. Og du er jo diplomat, må si du er en sakli diplomat som bare kaller meg for en idiot og fjortiss. Etter din oppførsel vil jeg nu si at du er noob som bruker penger på og vokse :)
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Dette er en rate spilleren over chat. Ikke ment for å diskutere hvem som er noob eller ei ^^. Dette kan dere ta privat ;)



nick: xder
rank: 153
poeng: 30k
stamme: hellas
ODt: 117.190 (175.)


poeng: kunne vært bedre ikke hatt helt tiden til v 13? har v 11 tiden tate for mye av deg ? 6/10

plassering: ser ut til og ligge safet kansje litt lite adlings muligheter? 4/10

stamme: hellas vokser tregt men har jo rimmen så :p tror dere kan nå litt men tror desverre ikke dere holder verdeen ut 5/10

rykte: har hørt om deg men viste ikke så mye om deg før v 11 :/ 7/10

ODT: 66k i ODA er vel ikke mye og skryte av i forhold til poeng? burde vært bedre :/ 3/10

totalt
25/50

kan forbedres på mange punkt her ;)

brødrene wright - nicehunter
 

Nikkow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
37
Hadde du tatt deg tid til å sjekke på tw-stats osv, så hadde du visst at vi restarta lott etter nyttårsaften, vi har vel en 24/7(nesten) konto,
Hellas går vi ut av så snart moralen fjernes(midlertidig stamme;))
Og OD: er da ikke vår skyld at folk har så lite tropper ?? :p
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Skjønner ikke hvordan du kan kalle meg noob ? sist jeg huska var jeg og du i krig på v11 ?kan ikke ser deg på v11 lengre :S

Du vet heller ikke noe om meg så og komme hær og kalle meg noob er bare så usakli som du får det. Og du er jo diplomat, må si du er en sakli diplomat som bare kaller meg for en idiot og fjortiss. Etter din oppførsel vil jeg nu si at du er noob som bruker penger på og vokse :)

1. Aldri spilt v11, men kosslig at du har "tatt" meg der da.

Vet nok om deg når du er i ~DW~, da er ikke ferdighetene på topp.

Hvem sier at man må være s aklig som diplomat? Om en person er en idiot og en fjortiss så kaller jeg dem også det.
Forøvrig, jeg bruker ikke penger på å vokse. Tror du overrater det der jeg.
 

Sir Crazy

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
36
sa aldri jeg adla deg tard :) du var med i 24/7 huska jeg, og det sto ZIPPY PÅ BILDET. så ikke prøøøv deg. du er bare redd for å inse at du har tapt en verden / blitt rææveid
 

DeletedUser

Guest
nick: Brødrene wright
rank: 12
poeng: 412,361
stamme: SMACK
ODt: 2,245,443 (15.)


poeng: Bra poengsum, men så ut til at du var en periode hvor du vokste lite? 9/10

plassering: Ser ut som en trygg plasering, men små muligheter for å adle fienden? 6/10

stamme: Stammen som ser ut til å eie deceit. Og det kan jo være bra:p 10/10

rykte: Vet hvem en av kontoeierne er. Om dere fremdeles spiller dual. ellers vet jeg ikke noe mer. Men jeg er ikke noen "forum kar" så det er jo bra nok i seg selv:p 7/10

ODT: Bra ODT, men poeng rangen er høyere en ODT rangen. men ikke med mye. 8/10

totalt
40/50
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
nick: crisis
rank: 177
poeng: 30.565
stamme: LLØS
ODt: 93.042 (244.)

En bra og hyggelig person bak denne profilen

poeng: Ser du ble adlet og måtte restarte 19.12. Så med det i tankene så blir det en grei poengsum 6/10

plassering: Veldig trygg plasering uten front mot store spillere, men fremdeles mulighet til å ta en del byer i 3-5k størrelsen i nærheten 8/10

stamme: Stammen er god, og vokser raskt. Må jo skryte litt av oss :) Men fremdeles er vi ikke den største stammen 8/10

rykte: Vet svært lite om ryktet ditt, men 64 stykker som har sjekket tw-statsene dine på v13. MEn jeg vet i hvertfall hvem du er og vet også du er på tw treff så 7/10

ODT: Høyere ODA rank en poeng rank er bra, men ODD er svært lav noe som ikke er så rart med din "trygge" plassering, så det trekker ned en del 4/10

totalt
33/50
 

DeletedUser

Guest
Benja81
Rank: 17
Poeng: 354.863
Stamme: LLØS
ODT: 760.025


Hyggelig fyr som sitter her.

Poeng: Topp 20 er bra det. Vokst masse siden du adlet meg (!). Som sagt bra vekst, men ikke helt der oppe enda. 8/10 (9/10 er topp 5, 10/10 er rank 1).

Plassering: Ligger bra til nede i K55. Får håpe du ikke støter på ulven i nærmeste fremtid. Ikke så mye ekspansjonsmuligheter som jeg kan se. 7/10

Stamme: LLØS har overrasket meg. Dere vokser raskt, og har etablert dere veldig godt i K55. Ligger litt bak enda. 8/10

Rykte: Hadde ikke hørt om deg før jeg plutselig hadde et tog innkommende mot byen min:LOL:. 3/10

ODT: Klart mer ODA enn ODD, men ikke så mye til å være på topp 20. 6/10

Totalt: 32/50

Jeg spiller på Contra.
 
Sist redigert av en moderator:

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Contra
Poeng: 24.967
Rangering: 197
Beseirede motstandere: 11.417 (598.)
Stamme: Deceit

Poeng: Tror noen missforstår her, det er poeng som skal måles, ikke rank. Uansett, 25k og fyren startet 9 Januar, av hensyn til det så er det en grei stigning, fikk kanskje litt boost i starten og? 4/10

Plassering: Ligger ute på rimmen, lite å adle, men det som kan adles er enkelt. Vil ta tid å bli stor her. 4/10

Stamme: Deceit, må si at respekten for Deceit falt litt nå som jeg så at du kom ditt, jaja. Uansett så har Deceit tydeligvis slått litt tilbake mens jeg var en tur på min hytte, og de er vel SMACK's største utfordrer. 8/10

Rykte: Sværmer litt rundt på forumet her, vel og bra det, men ikke visst noe IG. 3/10

ODT: 11k, veldig smart å ikke bruke tropper i en slik tidlig fase og bare gå for lette adelsmål her. Så smart valg. 4/10

Totalt: 23/50
 

DeletedUser

Guest
zippymaster skrev:
Poeng: Tror noen missforstår her, det er poeng som skal måles, ikke rank.

Rank har vel alt med poeng å gjøre, da poengene utgjør ranken.
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Michele Zagaria
Poeng: 1.500.000
Rangering: 1
Beseirede Motstandere: 8.735.093 (1.)
Stamme: SMACK

Poeng: PP hora slår til, adlet i hytt og pine og tatt byer når folk ikke er aktive, 9/10

Plassering: God front mto Deceit og adler raskt når folk ikke er pålogget, 8/10

Stamme: SMACK har værdt i toppen siden starten av verdenen, men har dotte bak og kommet fram, hadde håpet at flere enn zippy og scarecrow skulle være top 5. 10/10

OD: rank 1? Mer å si? 10/10

Rykte: Du er overallt men liker deg ikke selv, du er en sta intensiv og totalt retarda liten knott, lykke til med adlingen av inaktive spillere og gråbyer.: -40/10

totalt: 0/50
Lykke til videre, blir nok å se deg med hele veien siden du vil adle grått i andre sider av verdenen
 
Sist redigert:

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Rank har vel alt med poeng å gjøre, da poengene utgjør ranken.

Nei, overhodet ikke. f. eks så er forskjellen mellom rank 2 og rank 3 312k poeng, noe som er den totale poengsummen som f. eks rank 19 har.

Rank 1 er 5x så stor som rank 20, så å kategorisere folk etter rank blir feil, det er en grunn for at rank og poeng var 2 forskjellige vurderingskriterier på et par andre lignende ratingstråder.
 

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Dere har på en måte rett begge to. Rank er greit å ha som en faktor, men ikke den eneste
 
Topp