Rate spilleren over

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Nei? Poeng har ikke noe å si. At du har mer poeng enn naboen har ikke mye å si, om det er pga høyere ressfelt. Oppgradering fra jerngruve lvl 6 til lvl 7 tar det 48 timer å tjene inn. Say what?
Om poengskalaen på 1-10 ikke baserer seg på poeng, hva baserer den seg på da? :p Om Sennep hadde hatt alle ressursfeltene i nivå 30 og 5.000 poeng, hadde det fortsatt vært 10/10... Snakker ikke om at de med flest poeng er best, men snakket om et forsprang på poeng - siden 1. plassen har over dobbelt så mye som han jeg rata.
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Om poengskalaen på 1-10 ikke baserer seg på poeng, hva baserer den seg på da? :p Om Sennep hadde hatt alle ressursfeltene i nivå 30 og 5.000 poeng, hadde det fortsatt vært 10/10... Snakker ikke om at de med flest poeng er best, men snakket om et forsprang på poeng - siden 1. plassen har over dobbelt så mye som han jeg rata.

Du mister poenget mitt.
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Andrek

Poeng: 1.138
Rangering: 72
Beseirede motstandere: 4.317 (12.)
Stamme: BAM!

Poeng: 8/10
Akseptabel og god poengsum ettersom du ligger på rim. Folk skryter også mye av at du har mye tropper, så da mener jeg poengsummen din er veldig god i forhånd til plassering og troppestall.

Plassering: 9/10
Du ligger på rimmen, og du har stamme medlemmene også plassert langs kanten oppe i nord-vest.
Foreløpig er det stort potensiale for vekst der.. Ser ut til å ha godt med farms rundt deg også, samtidig som du har spillere du kan farme, og evt adle i fremtiden.

Stamme: 9/10
BaM! En stamme med flinke spillere, som jeg absolutt tror kommer til å hevde seg i fremtiden og kommer til å være en stor trussel for dem som kommer i deres vei.

Rykte: 8/10
Jeg kjenner deg ikke personlig, men IG har jeg stått og sett på at du har blitt adlet ned, men fy du klarte virkelig å imponere ved å bite ifra deg og gjøre jobben vanskelig for dine motstandere. Har trua på at du kommer til å gjøre det enda bedre på v20.

Totalt:
(34/40)
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Chaosisalex

Poeng: 2.546
Rangering: 2
Beseirede motstandere: 2.264 (38.)
Stamme: UTOPIA

Poeng: 10/10
Fått en veldig god start, og ligger på 2. plass. Kan ikke bli så veldig mye bedre.

Plassering: 9/10
Ligger veldig fint til, med tanke på gråbyer og farmer. Lite adlingsmuligheter med det første, bortsett fra Cannavaro såvidt jeg ser det.

Stamme: 9/10
Utopia: En stamme som er kommet for å bli, og kommer til å være en av de siste stammene som står igjen.

Rykte: 10/10
Spilt både med og mot deg flere ganger, og er veldig aktiv på forumet her også!

Totalt:
(38/40)

Spiller du Dual Love.
 

The Governator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
363
Dual Love <3

Poeng: 1 185
Rangering: 77
Beseirede motstandere: 113 (502)
Stamme: Dead or Alive (DoA)

Poeng: 6/10
Ligger på rank 77 med sine 1 185 poeng. Velger å gi et par knepp flere poeng enn jeg egentlig har lyst til å gi, pga at jeg vet hvem som sitter på denne kontoen, og regner med at spillerne prioriterer tropper. Kontoen har i tillegg et vanskelig område.

Plassering: 6/10
Rimmen, stor konkurranse om ressursene. Med tanke på en god startup og farming er dette en dårlig plassering. Tipper det har medført store vanskeligheter med å farme inn nok ressurser, og at kontoen dermed ligger litt bak poengmessig.
Fine adlingsmål i nær omkrets gjør at kontoen kan vokse fint fremover.

Farming: ?/10
Spilleren skjuler sine medaljer.

Stamme: 4/10
DoA - Dead or Alive. Kjenner et par-tre av nickene i stammen, men ingen profilerte spillere som jeg kjenner til i hvert fall. Dual Love er etter min mening den klart beste kontoen i stammen. Bør vurdere et stammeskifte på sikt dersom det skal satses på V20 (Vil bli en ettertraktet konto på V20 om det satses)

Rykte: 8/10
Dual Love er Magnus (Habboagenten) sin gamle konto, men HAB og Simen tok den over på V19. Rater utifra at både HAB og Simen sitter på denne kontoen også på V20 (Uten at jeg kan bekrefte det). Jeg har hatt gleden av å spille med begge to både på HP13 og på V19. To flotte og kjente spillere som kan sine saker godt!

Lykke til videre!

Totalt - (24/40) En score som kommer til å stige betydelig etter hvert som kontoen kommer skikkelig i gang.

Mvh
Pelle - Virtuosi
 

Lexington

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
106
Virtuosi

Poeng: 2.617
Rangering: 3
Beseirede motstandere: 8.681 (3.)
Stamme: UTOPIA

Poeng: 9/10

Holder følge med toppen, men ikke første plass, og ligger et lite stykke bak, så 9'ern passer bra inn her.

Plassering: 8/10

Dere har 100% kontroll over arealet, og farmer mye, endel ODA tyder på at dere farmer endel spillere, og stakk av med dagens raner igår, så ser ut som det ikke er alt for stor kamp om ressursene, noe dere bruker og farmer mye. Ikke så veldig mye å alde i fremtiden men noe er det.

Farming: 10/10

Dagens Raner x1 og 2x dagens plyndrer viser at dere farmer mye, dere også blandt top 3 som første til ulike farming prestasjoner, så mye aktivitet, og mye farming på denne kontoen!

Stamme: 10/10

UTOPIA; er den største stammen på v20 per. dags dato, og det kommer nok til å bli sånn en stund. Stammen kan vise til mange kjentefjes som alle har sine grunner til å bli fryktet på v20.

Rykte: 10/10

Jørn, Pelle + en eller to til?

Jørn er jo kjent for de aller fleste, og er en utrolig hyggelig og god spiller som gjør som han vil, om han vil.

Pelle har jeg ikke noe stort kjennskap til men har hørt du er en god spiller, så velger å tro på det.

Totalt: 47/50

Meget god score, bare litt igjen før dere er oppe på 50, så keep up the good work!


Three Are Legend
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
8/10 på plassering? Hah! Du skulle bare visst! (Spoiler alert: plasseringen vår er max 5/10, vi er bare aktive og spiller smart.)

Three Are Legend

Poeng: 1.803
Rangering: 15
Beseirede motstandere: 1.871 (68.)
Stamme:

Poeng: 7/10
Ganske så bra! Etter plasseringen å dømme har dere en god poengscore, men det er vel liten tvil om at dere kunne klart enda bedre ;) Såpass gode er dere.

Plassering: 4/10
I utgangspunktet tilsvarende som oss på Virtuosi, bare på motsatt side av verden. Rimmen suger. Men det synes for meg som om dere har litt flere aktive naboer enn oss, som for øyeblikket er negativt, ettersom det ikke nødvendigvis gir dere full kontroll på nabolaget. Klarer dere å ta full kontroll blir det imidlertid en god ting å ha feite adelsmål, så plasseringen kan gå opp til minst 6/10, avhengig av hvordan dere utnytter potensialet.

Stamme: 5/10
Å ikke ha en stamme er også et valg, derfor tar jeg det med i vurderingen. Det har klare fordeler og ulemper å være stammeløs. Man slipper å måtte støtte dumme stammevenner som biter over mer enn de kan svelge, man unngår drama og å bli dratt inn i andre sin krig, og man kan fort virke som en mindre trussel enn man egentlig er (maskert av mangelen på stamme). Men på den annen side kan man heller ikke få støtte fra stammevenner om støtte trengs, man har ingen å snakke med, og står farligere stilt mtp. potensielle gangbangs og andre fæle ting. Normalt ville jeg nok sagt at å være stammeløs er 3/10, men mtp. plasseringen deres, størrelsen på kontoen deres og skillsa dere har kan det å være stammeløs vise seg å være smart. Dere har i det minste ferdighetene og aktiviteten som trengs til å fikse utfordringene det medbringer.

Farming: 6/10
Jeg er hard på farming. Jeg forventer egentlig at om man er aktiv, erfaren og ligger på topp 20 (uten å være poenghore som bruker tusenvis av PP) så skal man ha farmet 1 mill innen nå. Plasseringen kan selvsagt noenlunde forsvare mangelen på farmede ressurser, men om man spiller smart funker det likevel. Se bare på oss på Virtuosi: Vi tok DR i går, selv om vi har en tilsvarende plassering som dere. Ellers er det bra at dere har farmet 10k byer, noe som viser en viss tilpasningsdyktighet. Microfarming er nok en fordel på rimmen.

Rykte: 9/10
Personlig har jeg dessverre aldri hatt gleden av å spille med dere (selv om det er noe jeg gjerne vil!). Men jeg har hørt mye bra om dere, og det virker for meg som om dere både er flinke, aktive og reflekterte spillere. Bra! Jeg trekker et poeng siden jeg er old school og ikke har hørt om spillerne på Lexington/Three Are Legend før på v18, så da er dere enten litt ferske i gamet, eller så har dere gjort for lite utav dere på tidligere verdener.

Totalt: 31/50

Mvh
Joakim - Virtuosi
 

Lexington

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
106
Henrik har du sikker kjennskap til (MasterSplinter) men han er jo bare på v18 for tia, ellers vet jeg ikke mye om Kristian's fortid, den skal han få uttale seg om selv tenker jeg, samme gjelder Mathias(han spilte på fenrir på v13).

Jeg starta på v13, på denne kontoen, bare litt navnebytter fra "axelz" til Lexington til Three Are Legend. Men, aldri gjort mye ut av meg på forum og skype før v18 starta, så er kanskje ikke veldig rart du ikke har hørt mye om meg :)

Jeg stemmer for at Virutosi og Three Are Legend lager en stamme ved navn "gutta på rimmen" og starter krig mot alt og alle. Kunn de 2 kontoene, også vinner vi v20, også gifter vi oss, og får små TW barn som også spiller på rimmen og lager en stamme kaldt "sønner av gutta på rimmen", og det er ikke lov å si nei til dette tilbudet(hug)

Ja, rimjob er også et alternativ til hva vi kan kalle stammen
 
Sist redigert:

Moatheblackman.

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
304
Virtuosi
Poeng: 2.933
Rangering: 4
Beseirede motstandere: 15.055 (1.)
Stamme: UTOPIA

Poeng:2,9k
Herje så lang(9/10)

Plassering:
Jævnt over ælendi (5/10)

Farming:
Med den plasseringen så knuse dokk de fleste i core(10/10)

Stamme:
Overpowered Clan(10/10)

Rykte:
Maddness folk på accen her(10/10)

Totalt:
(44/50)

Moatheblackking
 

macklemore

Banned
Reaksjonspoeng
57
Moatheblackman.

Poeng: 1.032
Rangering: 176
Beseirede motstandere: 585 (249.)
Stamme: UTOPIA

Poeng:
Kunne gjort det bedre, men pga lav rank og poeng blir poengsummen sånn.(3/10)

Plassering:
Hvis du er glad i rimmen har du fått en perfekt plassering. Der er helt rolig. (3/10)

Farming:
Blir samme her. Få barbar byer rundt deg og mange spillere. (3/10)

Stamme:
Ligger på 34. plass. Vet ingenting om stammen (4/10)

Rykte:
Vet ganske lite om deg, men vet at du slutter ganske fort. (4/10)

Totalt:
(17/50)
Ble litt tynt mellom linjene, men jeg vet jo nesten ikke hvem du er.

Jack the Ripper
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Jack the Ripper
Poeng: 1.714
Rangering: 37
Beseirede motstandere: 4.383 (27.)
Stamme: DSPAWN

Poeng: 5/10
Ligget godt rangert lenge, men plutselig utenfor topp 25. Fått det tøft mot UTOPIA, og får det trolig tøffere fremover.

Plassering: 7/10
Ligget omringet av flere allierte, men også av flere fiender. Et drøss av gråbyer å farme. Dette kan både være en veldig god eller en veldig dårlig plassering, siden det også er flere adelsmål. Taper dere krigen mot UTOPIA blir det derimot tøft.

Farming: 4/10
Synes helt ærlig de aller fleste, særlig i core, burde ha nådd 10.000 plyndrede byer nå. Dere skjuler raner, så går ut ifra at dere ikke har nådd millionen (blir selvfølgelig bare spekulasjoner). Siden dere skjuler raner, gir jeg nøytralt minus ett poeng for ikke å ha nådd 10.000, som burde ha blitt nådd nesten uavhengig av aktivitet med en fin plassering i core.

Stamme: 5/10
Virket solide for bare et par dager siden, med mange allierte stammer og en sikker 2. plass. Fått grisebank av UTOPIA og GK, og er nå helt nede på 6. plass. Å forsvare seg med off-tropper er sjeldent en god idé, og siden dette har gjentatt seg mange ganger tyder dette på lav aktivitet og/eller dårlig organisering. Det er likevel gode spillere i denne stammen, og ingenting er umulig - det skal lite til for å øke poengscoren på denne betraktelig.

Rykte: 6/10
Vet lite om hvem du er, ikke sett noe til deg tidligere - muligens fordi jeg selv har spilt lite på .no. Gir derfor en nøytral score på 5/10, og legger til et poeng for dine bidrag på v20-forumet.

SUM: 27/50 Ingen dårlig sum. Det er enda tidlig, og med de rette skillsa skal det ikke mye til for å snu dette. Likevel, som nevnt tidligere, om dere taper krigen mot UTOPIA ser jeg lite håp.

Starving Ninja
 
Sist redigert:
Topp