Rate spilleren over

Imrahil

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
102
Poeng: 1.237
Rangering: 282
Beseirede motstandere: 5.850 (64.)
Stamme: Ingen

Poeng: Dette var da litt vel svakt vel? Er greit nok at du seier at du har ein roleg start, men gitt på litt meir enn dette. Men du har blitt angrepe, så det har vel kanskje litt med saken å gjere(?) Uansett litt vel lavt. 4/10

Plassering: En ting trur eg alle kan vere enige om: Livet på rimmen suge. Men i forhold til å vere på rimmen har du relativt god tilgang til gråbyar (ikkje at det er noko hjelp i, spoilers: alle er tomme), men å vere naboen til Creo er neppe kjekt det heller, så lenge som du ikkje er medlem i stammen deira da. Å ha gerpe sør for deg er heller ingen trøst. 3/10

Farming: Her er vel kanskje grunnen til den lave poengsummen. Du har plyndrer i gull, og raner i bronse. Ein tragisk kombinasjon å ha, men ikkje dermed sagt din feil. Er vel kanskje ein del LK bak denne kontoen da (så lenge det ikkje er tatt ut av naboane da). 8/10


Stamme: Ingen 0/0

Rykte: Kjenner dessverre ikkje til deg, er nok min feil så vi lar den stå blank den og. 0/0

Totalt: 15/30

Rate: Imrahil
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Imrahil, yo!

Poeng: 2.836
Rangering: 64
Beseirede motstandere: 26.827 (4.)
Beseirede motstandere angrep: 5.521 (43.)
Beseirede motstandere forsvar: 21.306 (2.)
Stamme: AM

Tilgi meg på forhånd for å være en streng fyr. Jeg vurderer alle som om rank 1 er det eneste som er godt nok - jeg stiller altså litt dustete høye krav.

Poeng 6/10
Rangering utenfor topp 50 er litt sånn middels, som tilsier 5/10, men med tanke på at du har møtt en del motstand, og at du har en kjip plassering tilsier at du har gjort det litt bedre enn "litt sånn middels". Så da blir det 6/10.

Plassering 4/10
Nesten ingenting er bra med plasseringen din. Som du selv sier så suger rimmen iherdig her på v20, og du ser til og med ut til å ha fått et kjipt område på rimmen. Det er tynt med både gråbyer og spillerbyer. Du har heldigvis en gråby på >800p som hjelper litt på, men jeg tviler på at den har kommet dit av seg selv. Og jeg tviler enda mer på at du får farme den i fred. Hadde du vært større kunne du kanskje i større grad ha jobbet med å utbedre ditt eget nabolag, men slik situasjonen er nå skjønner jeg godt at det føles treigt å vokse på rimmen der hos deg. I tillegg ligger du et stykke unna de fleste stammemedlemmene dine. Akkurat nå som du ikke har helt kontroll i nabolaget ditt er kanskje det litt negativt. Senere - hvis du overlever - kommer du til å dra nytte av å ligge litt unna de andre.

Farming 3/10
1 000 byer. 10 000 ressurser. Her er det noe som mangler, synes du ikke? Selv om det er aldri så få byer på kartet bør det være mulig både å ha farmet 10k byer og ranet 1 mill. Selv har vi rett i underkant av 5 mill farmet (tror jeg), og vi ligger også på rimmen. Så her kunne du vel lagt litt ekstra innsats ned.

Stamme 5/10
Her er jeg streng. Jeg har hørt om enkelte av medlemmene i AM, men de fleste er ukjente for meg. Stammen har ingen innenfor topp 50, som er ganske middels. Dere har 3 medlemmer som har farmet over 1k byer, 4 som har farmet over 100 byer og 1 som har farmet over 10 byer. Heller ikke det er veldig imponerende.

Tatt i betraktning medlemmene i stammen er plasseringen deres på kartet ganske bra. 6/8 medlemmer ligger ganske tett sammen, og kan hjelpe hverandre dersom hjelp trengs. Selv ligger imrahil et stykke unna, men ikke urovekkende langt unna. Jeg ser du har fått en del bank (mye ODD), så det kan enten tyde på at stammen er flink til å støtte opp, eller at du har noen andre du kan støtte deg på.

Rykte 7/10
Jeg har sett deg rundt her på forumet, og du virker som en fornuftig og bra kar. Likevel er du ikke et sånn navn jeg assosierer med masse bra ting, så du har litt å jobbe med for å bygge imaget ditt. Dialekt/nynorsk er en god plan, da skiller du deg ut! Det er kult :)

Totalt 25/50 som samsvarer ganske bra med ranken din, og litt dårlig med motstanden du har møtt.

Virtuosi.
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Virtuosi.


Poeng 10/10
Førsteplass med 3 fine byer, bykset oppover nå. 10/10

Plassering 9/10

Veldig fin plassering med mange greie byer å adle fremover. Stor utviklingspotensiale!

Farming 10/10
Trenger ikke si så mye mer enn at dere har 7X dagens raner, kan ikke bli altfor mye bedre.

Stamme 8/10

Gir bare 8/10 her, fordi ja, de leder soleklart og på papiret har de de sterkeste kontoene og de beste spillerne, men de har skilt seg såpass ut såpass tidlig at en gangbang er mulig.

Rykte 10/10
Alle vet hjem Joakim og Jørn er. Pelle er også ganske så godt kjent, mener det her er den sterkeste kontoen du finner på V20.

Totalt 47/50


Dual love.
 

Moatheblackman.

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
304
Dual love.
Poeng: 2.791
Rangering: 110
Beseirede motstandere: 8.182 (63.)
Stamme: SR

Poeng:
2,8k, ikke så verst men med din plassering så forventer jeg mere (6/10)

Plassering:
Fin den, mange gråbyer og deilige naboer(8/10)

Stamme:
Ser en kjent spiller der mens resten e ukjent for mæ. (6/10)

Rykte:
Desverre så har æ ikke peiling på kæm du e:) (5/10)

Totalt:
(25/40)

MOATHEBLACKMAN
 

Barnslig

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
14
Moatheblackman
Poeng: 2956
Rangering:97
Beseirede motstandere: 1410
Stamme:GK 55

Poeng:5/10
Nesten 3k poeng på 3 uker er ikke det værste som kunne ha skjedd. Likevel et stykke unna de nest beste.

Plassering:4/10
Har noen farms i umiddelbar nærhet og en del spillere limt rundt seg. Flere i samme stamme som seg, også en samling med Gold Diggers i nærheten som kan være litt plagsomt.

Farming:10/10
Har plyndrer gull og raner sølv.

Stamme7/10
Skal vel være en relativt god stamme, ligger rett utenfor topp 10.

Rykte 8/10
Moa har vel rykte på seg for å være en den mest plagsomme personen på forumet. Han virker likevel å ha noenlunde oversikt over hva som foregår og skal ha for det.

Totalt:34/50

Sexyotter
 

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
Sexyotter
Poeng:5.524
Rangering:23
Beseirede motstandere:15.812 (20.)
Stamme:TØK

Poeng: (7/10)
Ligger på en en foreløpig 23. plass, noe som egentlig ikke er alt så for verst.. men ligger desverre et stykke unna de helt i toppen. For at det er såpass jevnt blant de 25 øverste skal du få en 8'r! :)

Plassering: (7/10)
I forhold til gråbyer og farming ligger du jo ikke så verst til. Finnes klart verre posisjoner enn det der altså! Trekker litt ned på at du er dekket av stammemedlemmer rundt deg. Det vil hemme din videre ekspansjon ganske kraftig. Gir deg 7 også her.

Farming: (8/10)
Du har nådd 1 million ranet ressurser, så du har hvertfall stått på litt! Du har plyndrer i sølv også, men jeg tror ikke du er så veldig langt unna (burde værtfall ikke være). Isåfall har du farmet ganske smart. Noe mere er vanskelig å si iom at jeg ikke vet noe nøyaktig tall...

Stamme: (6/10)
Ligger på en foreløpig 9. plass, men jeg har kun hørt om 1-2 av spillerne før. At noen av dere ligger veldig tett og har en fornuftig mengde ODA trekker dette karakteren ett par hakk opp :)
Rykte: (6/10)
Ikke hørt om deg før v20, så muligens et fakenick? At du er aktiv og virker som en fornuftig kar på forum hjelper godt på karakteren. Litt over midt på treet her...

TOTALT: ​34/50

-
Valkyrie
 

thomz97

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
Valkyrie
Poeng: 3386
Rangering: 72
Beseirede motstandere: 7.518 (76.)
Stamme: DSPAWN


Poeng: (6/10)
Ligger på en rank 72, ett godt stykke bak, har en fin 3k by, men fortsatt ett stykke bak, gir deg en 6er. :)

Plassering: (8/10)
Veldig godt farmeområde! Greit med byer og adle også, men så ligger du nært den store sennep så kan bli vanskelig i fremtiden, men en 8tter blir det!

Farming: (9/10)
Du har det meste som er mulig, men ingen dagens raner/plyndrer så du får en 9er

Stamme: (4/10)
God stamme i starten, fallt en del nå i det siste, rank 23, hmm ikke braaaa.

Rykte: (9/10)
Hørt om deg mangen ganger, god spiller, vet ikke om du spiller med noen men ja, har hørt om deg ivertfall.

TOTALT: ​36/50

-WeirdAldo
 

Castell0

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
216
WeirdAldo

Poeng: 11.064
Rangering: 3
Beseirede motstandere: 19.112 (14.)
Stamme: SG


Poeng: (9/10)

Rank 3. og 3 fine byer med 3-4k poeng, veldig bra jobba!

Plassering: (8/10)

Fin plassering mellom core og rim

Farming: (10/10)

Vet at de farme mye! Har også tatt DR en dag, og det holder til 9'er når jeg samtidig vet selv at de farmer mye.


Stamme: (9/10)

SG vår kjære allierte, virker som en aktiv stamme med en fin blanding av erfarne og ikke fullt så erfarne spillere. Folka virker greie i skypechatten iallfall.

Rykte: (10/10)

Thomas(kyss) Bortsett fra at han ditcha oss i BAM! 2 dager før serverstart for å starte her så er han en fantastisk fyr. Har fått med meg at det er iallfall en til på denne kontoen, og at han også kommer fra Molde.


TOTALT: ​46/50

Bra jobba, keep on working! Utopia skal ned :awesome:


Creo
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Poeng: 6.955
Rangering: 12
Beseirede motstandere: 10.483 (43.)
Stamme: BAM!

poeng: har ca 7000 noe som er veldig bra sålangt 7/10

plassering: fint område med mange adlings muligheter derimot litt færre farme muligheter 8/10

farming: plyndrer i gull men farmeren er skjult 6/10

Stamme: Bam er absolut en stamme og passe seg for og ligger på rank 4 atm med 25k 8/10

Rykte: Ikke hørt eller sett så mye til deg men det lille jeg har hørt har ikke vært negativt. Samt har du vist deg litt her på forumet så 8/10

37/50

ikke gale keep that work up (y)

amat victoria curam her
 

Moatheblackman.

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
304
Amat victoria curam
Poeng: 6.103
Rangering: 19
Beseirede motstandere: 14.400 (25.)
Stamme: SG

Poeng:
6kpoeng, ikke så verst (8/10)

Plassering:
Bra plassering med mange noobs. (7/10)

Farming:
Farmers endel her (8/10)

Stamme:
Pp hore stammen blah (4/10)

Rykte:
Avåte så e du irriterende magnar(6/10)

Totalt:
(33/50)

Moatheblackman.
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Amat victoria curam
Poeng: 6.103
Rangering: 19
Beseirede motstandere: 14.400 (25.)
Stamme: SG

Poeng:
6kpoeng, ikke så verst (8/10)

Plassering:
Bra plassering med mange noobs. (7/10)

Farming:
Farmers endel her (8/10)

Stamme:
Pp hore stammen blah (4/10)

Rykte:
Avåte så e du irriterende magnar(6/10)

Totalt:
(33/50)

Moatheblackman.

Hvordan er vi en pp-hore stamme?
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
forskjell på og pp-hore (som tilsier at du ikke har farmet særlig og har lite tropper.

En og bruke pp samt har greit farming og tropper
 
Topp