Rate spilleren over

The Governator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
363
Starving Ninja

Poeng: 4.491

Rangering: 3
Beseirede motstandere: 9.642 (14)
Stamme: BAM!

Poeng: 9/10
Ligger på en flott tredje plass og har nettopp adlet seg en ny fin koseby. Var oppe på rank 1 en liten stund, og jeg tror denne karen kommer til å stifte mer bekjentskap med den plasseringen fremover. Kun rank 1 som skal ha 10 poeng her, så det blir en sterk 9'er som fekter hardt med 10'ern

Plassering: 7/10

Ligger plassert rett utenfor core. Bra farmeområde til å ligge utenfor kjernen. Starving Ninja har flere adlingsmål i nabolaget. Jeg er spent på hvilken retning han legger clusteret sitt. Mitt stalltips er retning nord-vest for å få bedre kontakt med sine stammefrender. Det lurer imidlertid noen farer i form av gode spillere i nærområdet som må behandles med forsiktighet.

Farming: 9/10
Var en av de første til 1. mill ranet, tror han var nr. 4? Han har selvsagt også Plyndrer i gull.
Noe mer enn dette kan ikke forventes. Trekker et poeng fordi du ikke har noen DR medaljer.

Stamme: 10/10
BAM! er dekket av flere gode spillere med skills, erfaring, motviasjon og kapasitet. Fremstår for meg som en toppstamme på V20. Flott og tett cluster på nordrimmen. Stammen har hatt patetiske farmeforhold så langt, og hadde nok hatt rank 1 nå med bedre forhold under startup. Stammen kommer til å bli en dominerende faktor på V20.

Rykte: 8/10
Det er kanskje ikke så mange som kjenner til herremannen som sitter på denne kontoen, men han er kjent for meg. Henrik kom som et skudd på V14 ut av det blå og filleristet til tider motstanderne sine fra første stund, før han trakk seg ut for å prioritere skole. Han kan holde et heftig trykk over tid, angriper på litt utradisjonelle og spennende måter som gjør det vanskeligere å lese han. Tro meg, man blir ikke stram i buksa av å sitte på motsatt side av Henrik i en krig. Det ender som regel med to tette og en badehette.

SUM: 43/50
En meget bra score til et beist av en spiller. Jeg gleder meg til å følge med på deg utover serveren! Masse lykke til :D

Virtuosi har blitt ratet to ganger nå, så feel free til å rate en annen konto.
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Ok Pelle!

birken

Poeng: 4.535
Rangering: 2
Beseirede motstandere: 182 (553.)
Stamme: SG

Poeng: 9/10
Ligger på en fin 2 plass, adlet en gråby som ikke er særlig imponerende i grunn, men kanskje en fremtidig plan om å lage et fint cluster rundt seg? Ellers holder han teten, blir spennende og se om han henger med etterhvert.

Plassering: 8/10
Ligger litt under core, og har fremdeles en god del farme muligheter. Det er masse spillere ifra blant annet Dspawn rett over ham som kan bli spennende og nye adlingsmål i fremtiden. Så ikke en dårlig plassering dette. Det som blir spennende er og se hva han får til IG.

Stamme: 8/10
SG er en liten "underdog" spør du meg. De har noen gode spillere i stammen og noen mer ukjente virker det som. De er absolutt en stamme som enn bør følge med på i fremtiden. De er også alliert med FRO, såvidt jeg vet. Eller ihvertfall IAP. Så blir spennende og se hva samarbeidet deres kan utgjøre på v20 i fremtiden.

Rykte: 6/10
Jeg har dessverre null kjennskap til denne spilleren. Jeg minnes og ha sett ham på noen tidligere verdener og tror han har god erfaring. Selv om han ikke har klart å hevde seg noe særlig andre steder. Kanskje dette er verdenen du lykkes på? Blir spennende å følge med på om det du kan er nok til å holde koken i toppen av v20 rankingen ihvertfall :) Han har jo også 6 års tjeneste på tw-medaljen.

Totalt:
(31/40)
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Chaosisalex
Poeng: 6.235
Rangering: 1
Beseirede motstandere: 12.412 (9.)
Stamme: UTOPIA

Poeng: du er rank en og ha 6k poeng ikke mye mer og si 10/10

plassering: fin og grei plassering som kan gi mange fordeler seinere i gamet no som dere adler desawpn som GK familien har tømt får dere også en fin start i det området. 7/10

Stamme: Utopia leder fint denne verden atm men diplomati blir viktig for alle stamme i dette gamet så alt kan skje :) Men ligger også fint i midten litt sammlet men lidt spred også kanskje? 10/10

Rykte: du har et fint rykte på deg og er kjent for å være en god TW spiller. Du er også veldig aktiv påoff,forumet. 9/10

totalt 36/40

amat victoria curam
 
Sist redigert:

Andreas55

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
215
amat victoria curam

Poeng: 1.454
Rangering: 154
Beseirede motstandere: 8.689 (20.)
Stamme: SG

Jaja, Magnar. Spent på hvor mye jeg skal gi deg nu ?

Poeng: 5/10
Selv jeg som er ELENDIG i earlygame kan si at dette her er for dårlig. Ihverfall iforhold til de andre :/

Plassering: 6/10
Grei nok plassering, stammefrend, gråbyer og spillerbyer.

Farming: 5/10
Okei, dette her er vrient. Da jeg ikke helt vet hva som er dårlig og bra. Er ikke ekspert på dette på dette stadiet. Så jeg tar ei sjanse med å gi han 5 poeng.

Stamme: 9/10
Selveste SG det her. Ei praktfull stamme dette. Uansett, ingen stamme er perfekte ^^

Rykte:7/10
De fleste har nok hørt om Magnar. Markert seg på godt og vondt på forumet :) Er heller ikke så dårlig i spillet ^^

SUM: 32/50


Jeg er på WeirdAldo sammen med Johan og Thomas.
 

pikknick

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Weirdaldo

Poeng: 2.987
Rangering: 16
Beseirede motstandere: 7.547 (30.)
Stamme: SG


Andreas 2, du Andreas 2...

Poeng: 3/10
det er ikke å legge skjul på at dere både pp horer og poeng horer. say no more.

Plassering: 4/10
Plasseringen din er helt ok, problemet er det at du ikke klarer å bruke den.

Farming: 2/10
siden dere omtrent ikke farmer, så gir jeg ikke mere her.

Stamme: 10/10
du tar feil, SG er perfekte.

Rykte:4/10
en nokså kjent som Andreas spiller her ja, alle kaller han Andreas 2, siden han såklart ikke er noen nr1.

SUM: 23/50

Amat victoria curam
 

Andreas55

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
215
Jeg krever en ny rating. Andreas 2 sin rating er så useriøs :/ Han likte tydeligvis ikke å bli ratet så dårlig :|
 

Castell0

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
216
WeirdAldo

Poeng: 2.987
Rangering: 16
Beseirede motstandere: 7.547 (30.)
Stamme: SG


Poeng: 8,5/10

Greide ikke helt å bestemme meg om du skulle få 8 eller 9, så bli midt imellom. Så lenge han holder med på topp 15 - 20 så tidlig mener jeg at man har potensiale til å nå enda høyere senere(hvis de har tropper da ofc).

Plassering: 8/10

Ligger litt utenfor core, sammenligner du med rim så vil jeg si at du skal være fornøyd med farmeområdet ditt, også mange spillerbyer å adle. Som betyr at du kan enten oppnå suksess eller det bli fiasko.

Stamme: 8/10

Ser ut som en helt ok stamme, har dog klatret ganske høy opp på ranklisten de siste dagene, og er helt sikkert en stamme og følge med på!

Rykte:5/10

Sry aldri hørt om.


SUM: 29,5/40


Creo
 

Moatheblackman.

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
304
Creo
Poeng: 3.176
Rangering: 13
Beseirede motstandere: 109 (641.)
Stamme: BAM!

Poeng:
Rolig 3,1k poeng og rolig rank 13. (7/10)

Plassering:
Deilig plass med masse spillerbyer og stort potensiell for vekst. (ps! Du e naboen te sondrekul) (8/10)

Farming:
Har enda ikke plyndra 10k -.- slapt gjeng og som sagt- de tar det rolig (7/10)

Stamme:
BAM igjen da. Treng itj å si det hele tia (10/10)

Rykte:
Markus virke som en kul fyr. Resten av gjengen e ukjent for mæ (7/10)

Totalt:
Accen tar det med ro og satse på bygninger og de like itj å farme-.-
Rolig (39/50)

Rate: Moatheblackman
 

Prin

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
30
Moatheblackman

Poeng: 1.679
Rangering: 137
Beseirede motstandere: 1.397 (1.378 ODA, 19 ODD)
Stamme: Digger

Poeng:
Helt greit med poeng, for å være på rimmen(8/10)

Plassering:
En del barbarbyer, men omringet av stamme medlemmer (6/10)

Farming
Har gull medalje for plynderer. gjemmer alt annet (7/10

Stamme
Digger. Har ikke hørt så mye om disse spillerne, men er nokk bare meg. Alle har plyndrer sølv og godt med poeng(8/10)

Rykte
Moa (10/10)


Totalt(39/50)

Rate: Sennep
 

Shining wolf

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
68
Poeng: 6.362
Rangering: 2
Beseirede motstandere: 20.905 (4.)
Stamme: UTOPIA

Poeng: en sterk andre plass,har den beste første byen og tror nok også mest tropper på v20,men synest bare 1.plassen skal få 10/10 så blir en 9er

Plassering:Har mange utopia spillere rundt seg,men om man ser på odt så har han også noen fiender rundt seg så vil nok ha en del og adle.:)9/10

Farming:Vanskelig og si,han har nok fullført både 10k plyndrer og 1mill ranet men hvor mye er det vanskelig og si da han har skjult det. men skal vi si 9/10...:)

Stamme: en av stammene som kommer til og bli i toppen og kanskje vinne,men vært mange stammer der alle de erfarne samler seg blir ødelagt av egosime,sier ikke at det skjer men kan skje,skjedde på v18 og v17. Men kjempe spillere av øverste fra så 10/10

Rykte:Syl og Donnes,va skal man si,perfekt duo!:) 10/10

sikkert 48/50 elns

igglybuff
 
Topp