Rate spilleren over

Unholy Confessions

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
50
Hva?
Jeg vil jo bli rated, derfor jeg ratet jo! :p

Da ratingen ble begått var ikke hankVH kontoen overtatt av Tvuttgutta.
 

Storebror

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
39
Unholy Confessions

Poeng: 317.368
Rangering: 3
Beseirede motstandere: 2.426.520 (4.)
Stamme: Aristo


Poeng: 317.368
Har en god og behagelig poengsum. 3. plassen har dere kjempet godt for, men ønsker naturlig nok å komme seg opp til en 2. plass. 8,5/10

Plassering
Svært god plassering. Har et fint cluster og har ellers god kontroll på området. 9,5/10

OD:
Har en OD som sikrer 4. plassen på v21. Viser at spilleren har vært gjennom en del kamper. ODA er i tillegg svært god i mine øyne. 10/10

Stamme: Aristo
Ble en del av Aristo etter at ctrl. ble oppløst. Etter alt å dømme er spillerne svært tilfreds med valget. Stammen er sterk og består av mange erfarne spillere. 9/10

Rykte:
Vet at det sitter en dual på kontoen. Den ene heter Jostein, men den andre husker jeg ikke dessverre. Tror at en god del vet om dere. 7/10

44/50 - Sterk konto. Kommer til å påvirke spillet i stor grad.
 

Pettulf

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
38
Storebror

Poeng: 261.361
Rangering: 7
Beseirede motstandere: 766.740 (22.)
Stamme: Sw4g

Poeng: 261.361
En ganske så høy poengsum, har vert på top 25 en stund nå så tyder på at han har greie på dette spillet.
8/10

Plassering:
Har et ganske så spredte byer, 3 forskjellige cluster som tyder at han prøver å komme seg mot fronten.
7/10

OD:
22 plass på OD og 7 plass poengmessig. Har nok kriget, men kanskje burde krige mer? Men det er også vanskelig med tanke på plasseringen sin, er nok ikke så mange som har tørret å angripe denne karen heller.
8/10

Stamme: Sw4g
Stammen Sw4g har vert i denne verdenen en ganske så lang tid, Storebror som er leder der har nok gjort det han skal. Stammen Sw4g har goe spillere og blir kanskje undervurdert.
9/10

Rykte:
Det har tydeligvis blitt endel snakk om "innadlingen" som skjedde nå nylig som endel her har reagert på. Etter det jeg har sett og lest så har han ikke gjort noe galt og blir feil å dømme han utifra det. Jeg ser på han som en erfaren god spiller som vet hva han driver med.
9/10

41/50 - En god spiller som setter stammen sin forran det meste, liker det jeg ser.


Rate: Pettulf
 

The Vigilante

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
128
Pettulf

Poeng: 139.196
Rangering: 30
Beseirede motstandere: 491.338 (44.)
Stamme: 4PLAY

Poeng:
Ikke en poengsum å skryte av, og ingen late start å skylde på her. Startet faktisk før oss.
Likevel er det en grei poengsum med tanke på mulighetene for ekspansjon i forhold til at du ligger midt i klynga. 5/10

Plassering:
Spredt utover i to kontinenter. Ikke noe du kan kalle et cluster, selv om du har noen byer på en rekke. Kan få store problemer med wannabezz sånn det ser ut nå. 3/10

OD:
44 plass er helt greit. Ikke så mye å gjøre med det med tanke på beliggenheten din. 5/10

Stamme:
4PLAY(ex Xion) har på ingen måte imponert. Nå har flere av de viktigste komponentene i stammen også dratt. 4/10

Rykte:
Har ikke hørt om deg, men du er ihvertfall aktiv på forum. Alle som bidrar på forum får en automatisk 7/10.

24/50 - Mulig jeg er litt streng, men jeg er ihvertfall ærlig. Lykke til videre :)


Rate: Lord Leonidas IV
 

DeletedUser

Guest
Lord Leonidas IV

Poeng: 802.137
Rangering: 1
Beseirede motstandere: 2.839.591 (2.)
Stamme: Aristo

Poeng:
Høyest poengsum og leder klart! Poeng 10/10

Plassering:
Nokså tette byer, greit cluster, og god mulighet for videre ekspansjon 9/10

OD:
2 plass er bra. Første plass i ODA og 25 plass ODD. I og med ingen har erobret noen byer fra deg så er ODD også relativt bra. Vil gi deg en 9/10 her.

Stamme:
Aristo som er første plass, erfarne spillere og prestert godt på verdenen så velger jeg å gi en 10/10

Rykte:
Vi var i krig på v18 og syntes ikke det var så "kult" at du plutselig sluttet. Gir deg en 7/10

Totalt 45/50. Fortsett sånn! Så håper jeg vi gir deg litt mer motstand i fremtiden (støttes)

Rate: Mastif
 
Sist redigert av en moderator:

Elimin@tor

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
129
Jeg er nok ikke den mest kurante til å rate deg, men får da gjøre det siden alle andre er så late. (giggle)


Mastif

Poeng: 43.033
Rangering: 98
Beseirede motstandere: 47.135 (277.)
Stamme: 4PLAY


Poeng:
Fått vokst deg ganske stor på 1 måned, men med 4 intern adlinger innenfor alliansen. 4/10

Plassering:
Ikke noe cluster, byer på tvers av mappet. Merkelig. 2/10

OD:
Ikke noe imponerende OD, men har vel fått litt hjelp til å komme deg igang? 3/10

Stamme:
Kaotisk, lite samhold, og hørte at dere først fikk dere en skype chat til stammen nylig? Har noen gode spillere som kan komme langt, skal ikke skimse av at en stamme ligger på fjerdeplass: Men med ny ledelse og ett innskudd med HankVH kontoen med Robert og Tvutt så kan det vel skje forandringer. 5/10

Rykte:
Vet dessverre ikke hvem du er, første verden jeg er innom siden v.6. Vet at du har vært stor på noen tidligere verdener, men uten å vite noen nicks så lar denne stå blank :)

Totalt: 14/40.


Rate: Elimin@tor
 
Sist redigert:

Elimin@tor

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
129
Ser ut som noen tok dette litt for personlig.. (rofl)
Skulle hedret de som gadd å svare her inne, istedenfor å straffe de? ;)
 
Sist redigert:

spiritinnorway

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Elimin@tor

Poeng: 81.118
Rangering: 56
Beseirede motstandere: 748.908 (26.)
Stamme: TMR


Poeng:
Greit med poeng, nesten topp 50 spiller, hatt en veldig bra stigning. Erobra 5 4PLAY byer fra samme spiller, ikke værst. 6/10

Plassering:
Har alle byene sine samlet i en tett dæsj, funker nok fint for deg det :) Har noen skumle spillere og stammer rundt deg, veit ikke hva slags avtaler dere har, men kan fort bli stygt. 5/10

OD:
Greit med OD i forhold til størrelsen din, tydelig vis hatt mange angrep mot deg og overlevd, 16 plass som forsvarer. 7/10

Stamme:
Har ikke noe kjennskap til stammen, men er en av de små som holder ut enda. Virker som de har fått seg noen trøkker, gått litt opp og ned poeng messig, men har en stigning. 4/10

Rykte:
Aner ikke hvem du er, ikke hørt om deg før eller snakket med deg. Men skriver på forumet og er med i en liten stamme, det skal du ha kred for. 5/10

Totalt: 27/50

rate: Spiritinnorway
 

DeletedUser

Guest
Spiritinnorway

Poeng: 64885
Rangering: 73
Beseirede motstandere: 92.707 (195.)
Stamme: NATO

Poeng:
Startet 25.01, og må karakteriseres som en litt lat konto? 4/10

Plassering:
Ligger innestengt mellom egne og allierte. Må jobbe mye for å få skikkelig vekst. Samtidig er det liten fare for innkommende av det alvorlige slaget. 4/10

OD: Mer angrep enn forsvar, det er positivt. Men hvor skal det skaffes mer? 5/10

Stamme:
Er alliert med verdens beste stamme, og ligger safe. En bra stamme å samarbeide med. 7/10

Rykte:
Det var hyggelig å krige mot deg, og minst like hyggelig å være alliert. Mye positivt å si om brukeren. 9/10

Totalt: 29/50

Rate: Nattevakten
 

hansik

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
14
Nattevakten
Poeng:322.257
Rangering:6
Beseirede motstandere:402.492 (56.)
Stamme:Aristo

Poeng: veldig god vekst. du begynte 27 januar og har ikke vært lat (for og si det sån)
(8/10)

Plasering: har et vakkert cluster oppe i nord. Men er litt spredt :/ (7/10)

Od: 26 plass på oda er ganske bra. Men ligger på 230 på odd. Er lavt men kommer nok til å stige. (6/10)

Stamme: khva kan jeg si. Ligger jo på topp :p (10/10)

Rykte: har ikke hørt om deg, men jeg hører du går rundt i stavanger om kveldene? (Får pluss for det XD) (3/10)

Totalt: 34/50

Rate: hansik
 

DeletedUser

Guest
Rykte: har ikke hørt om deg, men jeg hører du går rundt i stavanger om kveldene? (Får pluss for det XD) (3/10)

Mange rare rykter som går, men Stavanger er absolutt en by jeg vil besøke en gang. (happy)
 

cid the king

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
46
Hansik

Poeng: 5.556
Rangering: 212
Beseirede motstandere: 22.640 (372.)
Stamme: OliCo

Poeng:
Startet 10. mars så er vel det man betegner som en latestart. Vokst veldig lite, men med tanke på posisjonen er vel det ganske lett å forstå at det er vanskelig å vokse seg stor. 3/10

Plassering:
Ligger imellom flere store stammer og spillere. Ekspansjon er vel så si umulig mm. han klarer å skli under radaren. Det eneste positive er at han har nok av spillere og gråbyer å ta av. 4/10

OD: Har mer som angriper en forsvarer. Det kan tyde på aggressiv spillerstil, men tror om han blir satt target på er han ferdig. 5/10

Stamme:
Er med i OliCo som er en liten stamme uten større medlemmer. Dem er små og har få spillere samt ligger noe spredt 2/10

Rykte:
Er ikke noe rykte om deg som jeg vet om. 1/10

Totalt: 15/50

Rate: Cid the king
 

DeletedUser

Guest
Cid the King:

Poeng: 171,769
23 plass er absolutt ikke noe å kimse av. Du har hatt en solid vekst lenge, og det er lite som tilsier at dette skal ta slutt. (7/10)

Plassering:
Midt inne i clusteret av SW4G og 4PLAY. Ser veldig trygt og lunt ut, men alt kan skje. Kanskje litt kjedelig? (6/10)

OD:
28. Plass i angrep er veldig bra. Dette viser at du er en spiller som ikke er redd for å sette troppene sine til disposisjon for både stamme og deg selv. Virker som du har en agressiv spillerstil, dette er absolutt spennende for alle som er innblandet. Du er på 286 plass i forsvar. Du har nok ikke blitt angrepet så mye, og det ser ut som du har hatt frie tøyler til å vokse deg stor og mett. Good for you :)
(7/10)

Stamme: 4PLAY
Har et godt inntrykk av 4PLAY. Kjenner ingen av dem personlig, men de holder kampens hete oppe og gir tilsynelatende Aristo en utfordring. Synes det er helt fabelaktig at det finnes en motstandsstyrke som setter kremen på prøve. Fortsett slik! (8/10)

Rykte:
Har personlig aldri snakket med deg, eller sett deg skrive noe særlig på forumet. Du faller litt under radaren for min del, men jeg er forsåvidt ikke innblandet i "Ryktemiksen" ingame, ettersom jeg ikke er i noen stamme. Du virker som en erfaren og seriøs spiller. Håper å se at fremgangen din fortsetter slik den allerede gjør. (7/10)

Totalt:
(35/50)


Rate Kolp
 
Sist redigert av en moderator:

hansik

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
14
Du har rett der. Han tanutt ligger truende der. Og hvis han ser jeg prøver på noe sender han en nuke midt på natta (helt uten forvarsel) og så lar han meg ligge :/ lit irriterende faktisk XD

Men du har også rett i at jeg spiller for morro skyld. Jeg er jo relativt ny i spillet og er ikke akkuratt satt inn i alle regler og alt det der tullet :/ XD
 
Topp