Rate spilleren over

The Vigilante

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
128
Just Testing

Poeng: 2.012
Rangering: 396
Beseirede motstandere: 651 (790.)
Stamme: Ingen

Poeng:
Sier seg selv at dette er veldig lite, men man må tenke på at det er en skikkelig late start det er snakk om her. Av en helt ny spiller også. Du har vokst fort i forhold til den lille tida, og får derfor en 5/10 av meg. Selv om det er bra for den tiden du har brukt kan jeg ikke gi høyere i og med at du startet for seint i mine øyne.

Plassering:
Du havnet selvfølgelig på rimmen, og du ligger litt under der TMR er samla. Sånn sett ligger du ganske utsatt til. Derimot kan ett godt stammevalg gjøre at du vil ha ett stort utviklingspotensiale. Lykke til! 7/10

OD:
Velger å ikke gi poeng for denne, siden du nettopp startet og det dermed ikke er lurt å ha så høy OD og ODA enda.

Stamme:
Ingen. Så gir ikke poeng her heller.

Rykte:
Du er en ny, men engasjert spiller som er aktiv på forum, skype og ig. Du har allerede fått deg mange venner, og jeg tror at hvis du fortsetter å være like sosial og engasjert som du er nå - vil du klare deg veldig bra på fremtidlige verdener og skape deg et ordentlig rykte. For nå må jeg gi 8/10 for engasjement.

Totalt: 20/30
Veldig rar poengsum pga. late start, men det er en positiv en.

Rate: Lord Leonidas IV
 

THEnigga

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
33
Lord Leonidas IV

Poeng:579.067
Rangering: 1
Beseirede motstandere: 1.698.813 (3.)
Stamme: Aristo

Poeng: 10/10
Leder overlegent, kan vel ikke gi annet enn en suveren 10?

Plassering: 5/10
Har vel en altfor liten front etter min mening, blitt litt sperret inne av f.eks. Kim Kardashian, men har samtidig noen små fronter mot Swag så er ikke håpløst. Du er en offensiv acc. så trives nok ikke så altfor godt med plasseringen

OD: 9/10
Leder såklart ODA statsene, men ikke så soleklart som poengene skulle tilsi, sliter vel mye med moralen

Stamme: 10/10
Selvom dere nok ligger litt bak oss i Aris2 kan jeg vel ikke si annet enn at det er en super gjeng, hvis vi bare fortsetter greier vi nok å ro seier i land (party)

Rykte: 10/10
Denne blir vrien, Jokke adla jeg ned ganske greit på v18, kanskje han har lært litt siden den tid? Jaja, han duger nok ;)
Royal er god på oppstarten, så lenge han har motivasjonen oppe greier han nok å knuse det meste også mid-game
Jørn er visstnok pp-kongen, men også utrolig dyktig, så med han i troppen må jeg nok gi en 10

Totalt:
(44/50)

Rate: Lokeli
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Kan bekrefte at Jokke ikke spilte der på v18 under den tiden den ble nedadlet av ODA. Han var for opptatt med å leke Putin på Elevtinget.
 

DeletedUser

Guest
Såvidt jeg husker var det Nikko (a.k.a Fa Kua) som hadde ansvar for den kontoen, men han hadde plutselig ikke tid og da gikk det rett nedenom og hjem med den kontoen :) Tror ikke du møtte på stor motstand der til slutt, eller?
 

THEnigga

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
33
Vet ihvertfall at Jokke var innom kontoen, og nei, var stor til motstand, var vel derfor jeg tok med et ";)"
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Poeng:81.511
Rangering: 35
Beseirede motstandere: 371.260 (35.)
Stamme: Aris2

Poeng: 7/10
Startet nokså nylig etter at verdenen åpnet, har hatt en god vekst de siste dagene takket være SoA.

Plassering: 6/10
Utifra det jeg ser på kartet, slapper du meget god av i midten (øst i nord) Mye noobs rundt deg som du kan ta, men også fiender.

OD: 7/10
Samme OD rank som poeng rank! (stilig) Syntes du har en god vekst på begge sider, og det er nokså jevn, kanskje få litt mer ODA? (Hjelpe meg med nukes? (A))

Stamme: 10/10
Selvom du er med i Aris2, syntes jeg vi er i samme stamme! Aris-familien er utrolig sterk, og det er en stamme som skal kjempe i toppen frem til verden 21 er over.

Rykte: 8/10
Har hørt endel om deg før, men slik jeg ser på deg, så ser jeg opp til deg. Du/dere virker som bra folk, og setter derfor ryktet på 8/10!

Totalt:
(38/50)

Rate: Abobil
 
Sist redigert:

The Vigilante

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
128
Vet ihvertfall at Jokke var innom kontoen, og nei, var stor til motstand, var vel derfor jeg tok med et ";)"

Siden jeg spilte dual med Niko (Fa Kua) en stund kan det godt hende jeg var KORT innom kontoen, men jeg husker det ikke. Jeg slutta jo egentlig, så skjønner ikke hvordan jeg hoppa inn der og ikke The Vigilante der Harald sleit allerede
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Snakker om Tyrion Lannister, tidligere kallt Ainia (Som var en spion for OIM) ;)

Det var jeg som spillte der, og jeg fikk desverre nok å gjøre med andre ting(var en nær venn som døde) så dermed ble det ikke tribalwars som kom i hovedfokus.
Med andre ord så er den eneste som har skyld i at Tyrion sto uforsvart meg, og ikke Jokke, som forøvrig er en utmerket spiller.
 
Sist redigert:

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Bare det at Tyrion ikke var Jokke, men Niko. Når jeg tenker meg om så spilte det en Joakim der, men det er ikke den Joakim som spilte på TV. Son Gohan endret vel han kontoen til også.
 

The Vigilante

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
128
HVIS - ingen husker så kan umulig ha vært en stor greie. Samma det uansett, vi er jo på lag nå <3
 
Topp