Rate spilleren over

Moatheblackman.

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
304
ZombieFred


Poeng: 43.230
Rangering: 2
Beseirede motstandere: 66.435 (9.)
Stamme: Kick

Poeng:
43k poeng og rank 2. Not Bad. Men siden benja er der så forvente æ rank 1 (9/10)

Plassering:
Har forskjellige baser overalt. prøver å tvinge sæ frem te fronten (10/10)

ODD:
Rank 9 som totalt. Not bad. (8/10)

Stamme:
Dere får 10er pga benja og knuttis. (morten er død r.i.p (10/10)

Rykte:
Hvem har vel ikke hørt om den dope benja og freddy? (10/10)

Totalt:
(47/50)
 

DeletedUser

Guest
Lite aktivitet her da :eek:

Moaking


Poeng: 61.468
Rangering: 4
Beseirede motstandere:133.707 (10.)
Stamme: Dips!

Poeng: 61.468 ikke dårlig i det hele tatt, ga vekk en by tilbake til bob1, men har falt vekk fra førsteplassen, selvom henger du med i tet.
(10/10)

Plassering:
Meget sterkt cluster, men ligger midt i mellom (2) fiender? er litt usikker der men ja, du er svært utsatt til tross for bra cluster(8/10)

ODD:
Rank 10 som totalt, ikke altfor verst til å ligge på en 4.plass (8/10)

Stamme:
Aner ikke hva du driver med, men ja (1/10)

Rykte:
Vært mye turbulens med ryktet til alle 3? Hører mest om Moa, som også er den eneste på kontoen nå ( tror jeg ) har et relativt dårlig rykte, men jeg dømmer ikke ettersom jeg aldri har snakket med deg(5/10)

Totalt:
(32/50)

Rate: Falcky :))
 

Daenerys Targaryen

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
Falcky


Poeng: 42.642
Rangering: 11
Beseirede motstandere: 46.092 (40.)
Stamme: Kick

Poeng: 46.092. Er helt ok det. Du har vell fått noe sånt som 13k for de 3 byene du innadlet Erlando med. Så du lå vell på rundt 33k eller lignende nylig, så vill gå ut i fra det utgangspunktet og det er helt greit.
(7/10)

Plassering:
Du har et bra cluster i core, regner med at du har kontroll i området for øyeblikket, men kan fort få trøbbel om noen virkelig går all in mot deg. Men ellers bra plassering. (8/10)

ODT:
40. plass ODT. Ganske svakt OD hittil, regner med at du har en del tropper da :) (8/10)

Stamme:
Om vi snakker om kvalitet så er det en meget bra stamme. Men liker virkelig ikke måten dere har gått frem på eller måten dere har spilt på. Men alt er jo selvfølgelig lov så. (8/10)

Rykte:
Vet ikke hvem som spiller på kontoen her så er ikke helt sikker. Men ut ifra det lille jeg har spilt mot deg så virker du som en ok spiller. Må jobbe litt med togene dine da, de er litt for lett å snipe ;) (7/10)

Totalt:
(38/50)

Rate: Daenerys Targaryen
 

Tarantella

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
14
Daenerys Targaryen
Poeng: 31.056
Rangering: 20
Beseirede motstandere: 95.515 (15.)
Stamme: Down/Upside

Poeng:
31 k poeng er helt ålreit, men ikke helt i toppen med rank 20. Har trua på at dere vil kunne klatre oppover lista fremover.
(7/10)

Plassering:
Ligger ganske så safe, noe som for min del kan bli litt kjedelig. Har gode muligheter for å utvide området og ta kontroll på rimmen der nede. Men vet dere har ønska dere til fronten, og dere har jo tatt en frontby i nabolaget hos oss nettopp, så tenker det skal bli mye morro fremover om dere får bygd dere litt opp der.
(7/10)

ODT
Rank 15 ODT er bra utfra at dere ligger på rank 20. Stort sett alt er ODA noe som er naturlig med tanke på plassering.
(8/10)

Stamme:
Down / Upside er seff den beste stammen. Masse bra folk og flinke spillere. Jeg syns vi er gode på å samkjøre og hjelpe hverandre og med vår alles kjære milde diktator ved roret går det strålende.
(10/10)

Rykte:
Her spiller tre flinke gutter: Simen, Chris og Andy. Simen jeg har mest å gjøre med på v23 og han er en veldig dyktig fyr som gjør mye for felleskapet og som er veldig hyggelig å prate med. Chris kjenner jeg ikke noe særlig, men hørt du har skillsa i orden. Andy har jeg spilt med før og han er en skikkelig flink fyr og jeg vet han er sta og utholdende, noe som bare vil gi kontoen enda mer tyngde. Bare positivt å si om dere!
(10/10)

Totalt:
(42/50)

Rate: tarantella
 

Regal

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
83
Tarantella

Poeng: 41 386
Rangering: 14
Beseirede motstandere: 68 498 (29.)
Stamme: Down/Upside

Poeng:
41k, godt jobba! Denne kontoen kommer nok til å være med i toppen lenge, og kommer til å være en sentral brikke for at upside/down skal klare seg i front :)
(9/10)

Plassering
Som sagt, er i front mot kick. Masse adle muligheter så det er sagt, blir nok noen seine kvelder fremover, men med fire stk på kontoen skal det nok gå bra :)
(8/10)

ODT
Rank 30 ODT er helt greit, men den burde kanskje egentlig vært litt høyere med den poengsummen og ranken dere har :)
(6/10)

Stamme:
Down / Upside. Nuff said.
(10/10)

Rykte:
Fire gode spillere har jeg fått inntrykk av (y) Karo,Ed,GIG og Eivind, vet ikke all verden om dem, men har snakket såvidt med noen av dem, som regel "business". Men jeg kan si at GIG og jeg deler musikksmak, og at han hadde mange gode band som jeg aldri har hørt om på lager. (Sjekk opp "Major Parkinson" på spotify, do it NAO!)
(10/10)

Totalt:
(43/50)

Rate: Regal
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Regal

Poeng: 7.358
Rangering: 60
Beseirede motstandere: 134.969 (10.)
Stamme: Upside

Poeng:
Din tid på v23 har vært preget av mye krig, noe som kommer relativt greit ut på din rank og, en lav poengsum og relativt dårlige fremtidige utsikter mtp adelsmål gjør at det kanskje kan spåes en dyster fremtid om du ikke finner på noe smart. (3/10)

Plassering:
Tja, blått og lyseblått i nærheten. Du er i alle fall trygg. Men det er bare det du er, skal du adle grått eller langadle? Det får du selv bestemme, men et dårligere området med den størrelsen du har finnes nesten ikke. Hardt å farme og. (2/10)

ODT:
Her kommer grunnen til din lave plassering og at du henger såpass etter som du gjør. Kom tidlig i krig og opplevde vel å få 1xDA og 2xDF på 2 dager, et slag du aldri har fått kommet deg helt tilbake etter, en imponerende ODT, men var det ønskelig mtp. hvor du er nå? (7/10)

Stamme:
Down/Upside, stammene som står på lag med Yazata/Daeva mot Kick/South, er vel også hovedutfordreren til Kick, en stamme med en godt balansert spillermasse som ser ut til å passe hverandre godt, visst at en klarer å forsvare seg, men også slå fra seg. Men som alltid er noen bedre enn andre og noen dårligere enn andre. (8/10)

Rykte:
For min del helt ukjent før verdenen, men etter det jeg har skjønt har du vært i toppen på noen flere verdener og kanskje ikke helt ukjent for dem som har spilt aktivt det siste året, men har nok en del å gå på når det kommer til dette, om rykte er +- er også uvisst for min del. (4/10)

Sum: 24/50

Hønsebataljonen
 

MariusN

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
221
Hønsebataljonen
Poeng: 34.001
Rangering: 19
Beseirede motstandere: 178.411 (8.)
Stamme: Down

Poeng:
Hadde veldig late start på v23, og steget fort! Er ikke helt i toppen, men alikevell meget sterkt prestert. (8/10)

Plassering: Ligger trygt og godt på rimmen, beskyttet av stammen. Langt fra front mot Kick, men kan bygge et sterkt cluster pga lette motstandere her. Kanskje litt kjedelig plasering, men får se hva som blir gjort for å nærme seg front etterhvert. (6/10)

ODT: Høy ODT til å ha late start, virker som dere har full kontroll over nabolaget og tar det dere vil rundt dere. (8/10)

Stamme: Upside/Down har sterke spillere så blir spennende å se hva de kan få til, for øyeblikket er det Kick som leder, men mulighetene er fortsatt store.
(9/10)

Rykte:
Pål og Roger som spiller her, begge er fantastiske spillere. Begge er i stand til å bære mye på skuldrene sine så dette er en meget farlig konto for fiender av Upside/Down.
(10/10)

Sum: 41/50

Peligroso
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Dårlig deltagelse her, piffer den litt opp:

Peligroso

Poeng:
63.861 og rank 10. Høyt plassert, bør også ha rikelig med adels mtp. antall adlinger i det siste, høyt snitt på byene og så her er mulighetene fine for fremtidig vekst. Likevel et godt stykke bak rank 1. (8/10)

Plassering:
Ligger i blodøyet og spillerne her er også aktive og vant med krig, derav nesten drømmeplass med mye potensialet og et type spill som også sørger for å holde aktiviteten oppe, delvis valgfritt hvor spennende man vil gjør det for seg selv her. Noe som kan sees på OD at dere liker å gjøre :) (9/10)

ODT:
Rank 5, og høyt oppe i begge kategorier, man høster som man sår og at denne kontoen er på krigsstien er ikke vanskelig å se, fått en bratt vekst i ODA siste dagene og kanskje mistet 1 nuke eller 2, men kontoen bør uansett klare seg godt. (9/10)

Stamme:
Kick & South gjør det relativt skarpt, de helt store utslagene i krigen har enda ikke kommet selv om det har vært noen aksjoner her og der, stammen ser likevel ut til å ha organisert seg fint der de mer erfarne står i front og tar i mot det meste, litt usikker på kvaliteten i South, men med et godt opplæringssystem i regi av Are kan det fungere meget godt. Minuset må være korleis aksjonene mot wannabezz har gått. (9/10)

Rykte:
En trio som blir mer å mer kjent på TW, personlig kjenner jeg mest til Marius da han har spilt lengst og min pause på 1 år har satt sine spor i både hukomelse og relativt ferske TW-spillere, men spillerne her har likevel i hvertfall klart å få et relativt anerkjent rykte på seg, selv om jeg gjerne skulle sett litt mer aktivitet her på off. forum fra to av dem :mehe: (8/10)

Sum:
43/50 - Scorer jevnt over høyt med to 8'ere og tre 9'ere, jevnheten er en styrke og dette er en konto som vil være fremtredende videre på verdenen mest sannsynlig.

Hønsebataljonen
 

DeletedUser

Guest
Hønsebataljonen

Poeng: 80.702
Rangering: 6
Beseirede motstandere: 217.526 (11.)
Stamme: Down


Poeng:
80.702p - rank 6. Det er en finfin plassering så langt. Adlingene har vært innafor også. Skulle nesten tro du har spilt detta før, Zippy.
Redigerer opp litt her fra originalt, da jeg ser at kontoen startet litt etter serverstart 10/10

Plassering:
Ganske trygt så langt. Er ikke det litt kjedelig å ikke ha noen å krangle skikkelig med da? 6/10

ODT:
Rank 11 totalt, helt klart pga trygg beliggenhet at man ser at ODa er det som drar opp(rank 7). Jeg aner ikke hvem du spiller med Zippy, men du er god nok for front, så finn deg en front asap om du ønsker mer poeng fra meg her og mer ODt :D 6/10

Stamme:
an, auf, hinter, in, neben, über, unter, vor, zwischen... Uansett hvor dere er, så gjør dere det bra nok til at det er spennende og jevnt. Veldig 50-50 om hvilken side som vinner krigen nå, eller om det kommer en annen stamme frem fra asken etterhvert. Tidlig å si.
Er fin blanding av veteraner og nykomlinger på den siden av krigen også. Ligger under i poeng og stats så langt, så det blir 8/10.

Rykte:
Oioioi.. Hvor skal vi starte, gamle ørn? :)
Kvalitetsmessig er det ingenting å si på deg, om du er som før. En av .no sine bedre da iallefall. Noen er kanskje uenig, men jeg liker spillestilen din. Det blir liv der du er og du spiller godt. Du er litt i gråsonen nå og da, men du er ikke den som skjuler det fryktelig mye og går ikke på defensiven om det blir noe styr. 10/10

Sum:
40/50 - Øker vel etterhvert, når fronten blir større og ODt'en som følger av det. Regner med vi ser en del av denne kontoen i fremtiden..



Dr.Robert - doesnt make housecalls.
 
Sist redigert av en moderator:

MariusN

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
221
Dr.Robert
Poeng: 20.884
Rangering: 43
Beseirede motstandere: 37.181 (90.)
Stamme: Kick

Poeng:
20k poeng, så ligger et stykke bak. Startet sent på verdenen og har vell kommet greit i gang (fått litt boost av stammen skal sies). OK poengsum om man ser på den korte tiden kontoen har vært her.
(7/10)

Plassering:
Meget god plasering etter min mening, har masse område å utvide både safezone og ikke langt til front.
(9/10)

ODT:
Skuffer vell litt her, fått nukehjelp fra stammen og det gjenspeiles her. Håper denne skal stige mye fremover.
(3/10)

Stamme:
Hva skal man egentlig si om stammen her, mange folk som byr på seg selv (og sin familie?) Veldig godt samhold! Har også mange sterke spillere så absolutt en god stamme. Føler alikevell at man ikke kan gi full pot såpass tidlig, da man enda ikke har sett helt hvordan stammen klarer seg i krig.
(9/10)

Rykte:
To flotte karer her, Robert og Stian. Har hatt mest kontakt med Stian etter at jeg først møtte han på v21. Begge to er etter min mening noen av .no's beste spillere og behersker det meste. Robert er kontoens ansikt (og navn) så i det å styre kontoen må Stian fint finne seg i å bli bencha (som med det meste Stian gjør)
(10/10)

Sum:
(38/50)
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
hahahaha :D er lite med nukehjelp fra stammen ja ^^ er mer at jeg og Robert ikke har møtt på noen svære troppebestander når vi har adlet :p Altså vi speider folk "oh de har decent med tropper" når vi adler er troppene på mirakuløst vis ute av byen(de er sendt til en annen by)

Angående styring av konto så har du nok fått veldig feil inntrykk:p Er jeg som bencher Robert ikke motsatt. Er alltid jeg som bencher folk :3

Skal se om jeg får rangert deg etter jobb idag
 
Sist redigert:

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Poeng:
Kommentar (8/10)

Rank 11. Har vært her siden starten av verdenen, hadde forventet topp 10 ser at det skiller noen hundre poeng, men utenfor topp 10 gir ikke mer enn 8 poeng. Skal også nevnes at du har potensiale til god vekst fremover mtp adlingsaktiviteten.


Plassering:
Kommentar (10/10)

Helt oppe ved Kamikaze og co, Dette er en veldig flott plassering! Nå må dere bare vise at dere holder stand, og kan pushe og fighte mot frontlinjen til Down, utmerket utgangspunkt.

ODT:
Kommentar (10/10)

Jeg legger vekten på at dere ligger på 2 plass på ODA listen, dere ligger på 9 plass på ODD listen og 4 plass på ODT, Jeg kan ikke trekke 10ern fra deg, fordi du ligger såpass høyt på ODA listen. At noen har blitt stacket til skogen og tilbake å troner øverst på ODT listen ser jeg bort ifra da det er ODAen som er viktigst å legge vekt på i dette tilfelle.

Stamme:
Kommentar (9/10)

Er i samme stamme selv, men føler ikke jeg kan gi 10ern før vi har fått bevist at vi virkelig fortjener den.

Rykte:
Kommentar (9/10)

Spilt med Deg og Herman før. Deg på v21, og Herman enda tidligere tilbake, kan bare ikke huske verdenen^^ Dere må derimot bevise til flere enn meg og stammen at dere virkelig duger til ting, og håper å se mye til dere fremover.

Totalt:
(46/50)
 
Topp