Regel 1

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Er det ikke litt artig, at den "største" på verden 1 på norsk server, er så avhengig av støtte kontoer?


Jeg synes det er merkverdig...

Han er den største, men i dette spillet krever størrelse uhorvelig mye tid med TW, spesielt om du er i en krig hvor du har ca. 70-80% av verdenen imot deg.

Du har selv 175 byer, men en elendig ODD. Ikke min intensjon å sverte deg som spiller, men du har tydeligvis ikke fått kjenne hvordan det er å ha mange tusen incomings over en periode på 4-5 dager. Jeg kan garantere deg at man vil komme til å skrike etter en person som kan ta halvparten av jobben, om det er mulighet for det!

Som jeg sa tidligere, om man vil ha litt RL i tillegg til en stor og god konto på TW er det en meget fin regel å faktisk åpne for dualkonto! Hvorfor i himmelens navn fjerne den ene muligheten en stor spiller har for å switche mellom RL og TW??
 

DeletedUser

Guest
Er det ikke litt artig, at den "største" på verden 1 på norsk server, er så avhengig av støtte kontoer?


Jeg synes det er merkverdig...

Haha, det er jo ikke akkurat veldig rart med tanke på hvor større konto, hvor mer tid må du bruke på dette spillet?

Jeg legger til en fin graf som viser FUNCOM sin aksjekurs etter at CONAN gjorde samme opplegg, nå er jeg klar over at funcom ikke gir helt riktig bildet av hva dette dreier seg om, da FUNCOM driver med mye mer, osv, men jeg har fulgt kursen uten selv å ha eid noe aksjer i spilleprodusenten, men kan si så mye som at selskapet kom på børs sammen med CONAN(et rollespill), som jeg vet ikke holdt standarden, når det gjelder høre på hva de beste spillerne mente om produkte. Endre det til det bedre var heller ikke snakk om. Jeg kan såpass om aksjer/spill at jeg kan fortelle at grafen fint kan illustrere åssen det går fremover for tribalwars:

Jeg vil påpeke at vi er sånn ca i samme fase som FUNCOM var ca mitt på nå som verden 3 ble lansert; vi går sikkert litt opp/litt ned, opp ved speed servere og etter at de middelsmådige spillerne opplever mer points, så bærer det ned igjen! Det er min spekulasjon:

plothistory.php
 

DeletedUser

Guest
Er det ikke litt artig, at den "største" på verden 1 på norsk server, er så avhengig av støtte kontoer?


Jeg synes det er merkverdig...

Er ikke du han som var i Yamato på v2 og alltid trengte hjelp til å cleare byer fordi du bare vare def :rolleyes:

Hvordan kan du uttale deg om en slik sak, du har jo ikke hat mer en 175 byer og 1 innkomende, maks!!!! :eek:

prøv deg mot 8k på det meste!

jeg slet med 3k på det meste, og jeg har skole 6t om dager og spiller ellers hele dagen -_-
 

DeletedUser

Guest
lol altså, glitter har sikkert sutrett så mye at hun fikk viljen sin som vanelig.

Jeg så med engang at brann/poke me blei tatt opp som et disksjonevne her, så det er tydeligvis at noen har GRINE seg til denne reglen.


Dere sier at DENNE reglen blei lagd for sånn at det skulle bli rettferdig ?
Kan jeg kanskje si hva er det som er så rettferdig med at folk bruker scripter, når andre enten ikke kan eller ønsker ikke det.




Nå skal jeg sette meg ned i 10min, å finne enn aller annen FREAKY regel som vi skal endre på, også skal jeg bruke 30dager på å få frem det.
 

DeletedUser

Guest
30 dager?

tipper hun gjorde det på 10 min, det er min spekulasjon :rolleyes:
 

Kaptein SorteBill

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
mmå jo bare påpeke at dette er en fantastisk dårlig regel, folk som gjerne vil ha reallife burde kunne ha det, og årsakene det nevnes er jo Utrolig dårlige...

regel Goes Bort.
 

DeletedUser

Guest
Lovly dialekt Fizzmann <3<3 ;).

Vel, det ser ut som om alle spillerene som er på toppen er enige. Vis dem blir grå, blir det vel liksom litt langt ned til neste "store" spiller?

Som blir grå'e igjen ?

Yeeah!
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Han er den største, men i dette spillet krever størrelse uhorvelig mye tid med TW, spesielt om du er i en krig hvor du har ca. 70-80% av verdenen imot deg.

Du har selv 175 byer, men en elendig ODD. Ikke min intensjon å sverte deg som spiller, men du har tydeligvis ikke fått kjenne hvordan det er å ha mange tusen incomings over en periode på 4-5 dager. Jeg kan garantere deg at man vil komme til å skrike etter en person som kan ta halvparten av jobben, om det er mulighet for det!

Som jeg sa tidligere, om man vil ha litt RL i tillegg til en stor og god konto på TW er det en meget fin regel å faktisk åpne for dualkonto! Hvorfor i himmelens navn fjerne den ene muligheten en stor spiller har for å switche mellom RL og TW??


Altså, har da hatt mange tusen inc i dagesvis uten å måtte dualspille. Man har en fantastisk feature som er kalt kontovakt fremdeles. Trenger ikke gi passordet ditt til noen.

Forøvrig ellers nøytral til denne regelendringen. Men akkurat det argumentet er jeg ikke enig i.
 

DeletedUser

Guest
Altså, har da hatt mange tusen inc i dagesvis uten å måtte dualspille. Man har en fantastisk feature som er kalt kontovakt fremdeles. Trenger ikke gi passordet ditt til noen.

Forøvrig ellers nøytral til denne regelendringen. Men akkurat det argumentet er jeg ikke enig i.

Er du det man kaller no lifer da ? :p

For etter det jeg ser, så sliter folk med siden RL tar en bit av kaka.
 

DeletedUser

Guest
Vil bare minne folk på at Glitter ikke team leder her. Mulig hun har gjort ting og tang, men jeg har ikke sett noe bevis for det.

Den som står øverst ansvarlig for denne regelen er Bunnymon.
 

dettsh

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Ja hva skal vel jeg si..

Jeg må si meg skuffer.. men så er ikke dette første gang heller..

Dere som styrer og steller her bør vite at spektere av spillere er ganske stort. Dere har spillere her som er daglig ledere rundt om kring.. dere har til og med advokater som sitter å spiller.. Det finnes masse folk med peiling..

Hvorfor hører du/dere på folk som tydligvis ikke har? At regelen er tvetydig og dårlig skrevet er bare ett av problemene. Det som folk sier så veldig tydelig her nå, er at denne endringen vil endre selve spillet. Vi snakker tross alt om en real-time strategispill her og definisjonen av en "spiller", som dere tidlig har beskrevet som en rolle og ikke en person, syns jeg var fornuftig.

Om ikke så kan vi stoppe spillet mellom 21:00 frem til 17:30 slik at de minste får lagt seg og de eldste for komt seg hjem fra jobb? :) .. ikke det nei?..

Så lenge det aldri vil tillates at to personer spiller samme konto samtidig så er det uansett kun en spiller du møter på andre enden.

Jeg syns også at tw.no skal strebe etter å ha samme regelverk som de tyske/internasjonal sitene. Uten å dra javascript inn i diskusjonen.

En liten oppfordring til admin: Ta inn noen eldre spillere i rådet deres slik at dere får litt mer tyngde og fornuft i reglene. Og for all del... definer en spiller som en rolle og få slutt på surskapen..
 

DeletedUser

Guest
lol altså, glitter har sikkert sutrett så mye at hun fikk viljen sin som vanelig.

Hmm, skjønner for det første ikke helt hvorfor mitt navn kommer frem i denne diskusjonen, det var ikke min idè å innføre denne regelen, og heller ikke jeg som forandret den. Det er Bunnymon som bestemmer over .no og hennes avgjørelse og endre regler. Hvis det er slik at jeg skal bli syndebukk for at jeg faktisk forsøker å svare dere på hvorfor forandringen ble gjort, tror jeg dere skyter dere selv i foten med tanke på fremtidig informasjonsflyt på forumet. Bare for å ha det på det rene:

Hélène. sier:
skjønner folk er sint
Hélène. sier:
det var jo jeg som foreslo det... så du skal få lov til å si det var meg


Glitter ble bannet på verden2 for å ha tatt over en konto som spilleren som startet den, hadde sluttet helt på..
Tror du blander meg med noen andre her nå, jeg har aldri vært bannet på v2 som jeg vet om, forstår heller ikke hva dette har med forandringer i en regel å gjøre.

På v1 gikk dette glitters vei, hadde Yamato vært i live på v2 hadde det gått glitters vei!
Jeg vet ikke helt hva du snakker om her heller. Må gjerne utdype, men hvorfor dette har noe med "min vei" og "din vei" å gjøre vil jeg gjerne ha en forklaring på.

---------
Når det er sagt har det lite å si hva jeg mener om denne regelen. Synes uansett problemet er minimalt med forandringer her, alle spillere kan da ha kontovakt?!
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Altså, har da hatt mange tusen inc i dagesvis uten å måtte dualspille. Man har en fantastisk feature som er kalt kontovakt fremdeles. Trenger ikke gi passordet ditt til noen.

Forøvrig ellers nøytral til denne regelendringen. Men akkurat det argumentet er jeg ikke enig i.

Kontovakt.. Joda, såklart e det en mulighet. Men som æ si her da, så kjæm det an på korr stor konto du har, å korr my tid man har te rådighet. Ser bare ikke grunnen te at .no ska ha så vidt forskjellige regla i forhold te dæm andre spillverdenan.
 

DeletedUser

Guest
Altså, jeg tviler på så mye som hu må gjøre, at hu faktisk har tatt seg tid til å sitte å gruble over reglene.
Hun har ikke engang svart på support forspørslen som jeg sendte på starten av året.
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Er du det man kaller no lifer da ? :p

For etter det jeg ser, så sliter folk med siden RL tar en bit av kaka.

? Les posten min 3 ganger til, til det går opp for deg hva jeg skriver. Kontovakt......

Forøvrig ja....ble for mange timer, er en grunn til at kontoen på V1 er slettet ja.

Og du har helt rett Poke Me. Etter alt jeg vet så er det Bunnymon som har stått for denne regelen og ikke Glitter.
 

DeletedUser

Guest
Han er den største, men i dette spillet krever størrelse uhorvelig mye tid med TW, spesielt om du er i en krig hvor du har ca. 70-80% av verdenen imot deg.

Du har selv 175 byer, men en elendig ODD. Ikke min intensjon å sverte deg som spiller, men du har tydeligvis ikke fått kjenne hvordan det er å ha mange tusen incomings over en periode på 4-5 dager. Jeg kan garantere deg at man vil komme til å skrike etter en person som kan ta halvparten av jobben, om det er mulighet for det!

Som jeg sa tidligere, om man vil ha litt RL i tillegg til en stor og god konto på TW er det en meget fin regel å faktisk åpne for dualkonto! Hvorfor i himmelens navn fjerne den ene muligheten en stor spiller har for å switche mellom RL og TW??

Du tror åpenbart at jeg bare spillere på denne verdenen..

Det skal du få lov til å tro. ;)

Du vil gjøre det uansett...
 

DeletedUser

Guest
Altså, har da hatt mange tusen inc i dagesvis uten å måtte dualspille. Man har en fantastisk feature som er kalt kontovakt fremdeles. Trenger ikke gi passordet ditt til noen.
.

Vel, ja det meste er mulig. Men det viktigste da du er under kratig angrep er ikke bare å forsvare seg, men også fortsette og adle. Da trenger du lokal kunnskaper, det opparbeider du deg ikke hvis du ikke er kontovakt ganske ofte i såfall og slik kontovakt systemet er lagt opp kan man ikke sittekontovakt for andre apillere hver dag.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp