Riket ved veiens ende

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Kjekt å gi seg med en løgn som avslutning. At Almighty gikk fra nesten en mill til 100.000 er visst neglisjerbart. Men i grunnen så er vi bare glade for at dere ikke ser faren. Smooth sailing og lykke til videre! (giggle)

Dere hadde alt gråbyhora lenge før dere starta på Almighty, bare sånn liten info på siden om du ikke har fått det med deg. Så ja, ACB har nok fått stemplet det inn i pannen over V10. Litt trist, men sånn er det jo.

Seffern Geir, skal til Kongsberg senere i sommer, så da kan jeg sikkert svippe nedom en tur!
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Dette var trist Kenn! Hadde håpet å teame opp med deg etter at eksamen var gjennomført, men det ser dessverre ikke slik ut nå :p
Vi får ta det igjen en annen gang! Ooooooog, vi snakkes på skype!
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
burde ikke snakke noe serlig om gråbyhoring du da Kenneth...

Om du ikke har fått det med deg, så er det gråbyhoring i fienden sitt cluster vi snakker om. Selv har jeg aldri tatt en gråby i fienden sitt cluster. Så ønsker jeg også og legge til at LuriFAXXX kontoen var den som hadde best statestikk mot p0k3, så skjønner ikke helt hvor du vil, Sindick.

Yup Villa, er d i nærheten? Byr du på pils så kommer jeg innom, hehe.
 

DeletedUser

Guest
Dere hadde alt gråbyhora lenge før dere starta på Almighty, bare sånn liten info på siden om du ikke har fått det med deg. Så ja, ACB har nok fått stemplet det inn i pannen over V10. Litt trist, men sånn er det jo.

Trist..... tja, om det er fra deg stempelet kommer Kenneth, så kan jeg leve med det. For om du har sjekket din egen stamme er det jammen mye adling som kan stilles spørsmål ved der også. Trenger jeg si mer enn Cujos? Og Soulhunter har vel også et par heller tvilsomme adlinger BAK fiendens linjer. Man skal være forsiktige med å kaste stein i glasshus, og jeg merker jeg føler litt at ditt glasshus er et ytterst utrygt sted om dagen.
 
Topp