RNG = Backstabbers, BOL = Backstabbers?

DeletedUser

Guest
RNG skal ha for at de ikke ta vare på sine, så noen må jo ta på seg jobben med å gjøre det :)

Og du mener virkelig det er rett og rimelig at dere bare rekruterer dere inn i RNG sine områder?

For meg så virker det som om at dere ønsker å irritere og undergrave RNG som stamme. Du må da skjønne at RNG vil reagere på denne måten å backstabbe dem på?
 

DeletedUser

Guest
Både BOL og RNG ledet på rankingen før BOL ble "nr. 1". De har mye mer poeng enn oss. Men alt vi trenger å gjøre, er å merge IB og HVIB, så leder vi rått.. Både BOL og RNG har fått nytt blod i stammen og økt en del i poeng på den måten. Men om det var verdt det, blir spennende å se!! Tror faktisk at tittelen kommer til å spille seg ut ganske så snart!

Tror vi vet mer om dere, enn dere gjør selv :eek:


Tror ikke det ville kommet som noe sjokk for noen om ib og hvib hadde merget i nermeste fremtid:rolleyes:
Men kansje det er noe indre intriger og uroligheter mellom spillere i ib og hvib osgå.. :rolleyes:
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Og du mener virkelig det er rett og rimelig at dere bare rekruterer dere inn i RNG sine områder?

For meg så virker det som om at dere ønsker å irritere og undergrave RNG som stamme. Du må da skjønne at RNG vil reagere på denne måten å backstabbe dem på?

En som ikke har fulgt med i timen ja.. Å begynne å diskutere hvem som rekrutterer hvem på nytt igjen, kan vi vel bare spole denne tråden tilbake enda en gang. Om du hadde satt deg inn i hva som virkelig hadde skjedd, Cyber, så hadde du nok ikke kommet med det utspillet der, noe jeg nå skal gjøre noe med. Men ettersom du rett og slett skla kverulere om absolutt alt, så vet jeg ikke til hvilken nytte jeg skriver, men jeg tenker langsiktig ;)

Den spilleren det nå er snakk om, havnet i klammeri med sin egen ledelse i RNG. Det var såpass intenst og utrivelig at han ønsket seg bort fra RNG. Valget han satt med, som han selv skrev var å enten sette kontoen på slett, eller å komme inn i BOL, ettersom han mistet mye av spillegleden da han hadde det såpass utrivelig i RNG. Jeg sier ikke at stammen RNG er en ufin stamme, har selv vært i RNG og trivdes meget godt i min tid, så dette er ikke noe drittslening den veien.

Det har vært hans valg om han ville inn til oss, og ikke et press fra oss i BOL sin ledelse i det hele tatt, noe spilleren selv kan kommentere om h*n vil selv.
Da håper jeg du fulgte med i timen denne gang, Cyber :p
 

DeletedUser

Guest
Slik jeg ser det, så blander dere i BOL dere med en sak som er en intærnsak i RNG ved å rekrutere h*n. I tilegg bygger dere dere opp i RNGs områder. Virker som om at dere bevist provoserer RNG. Overgangen i seg selv var vel bak RNG-ledelsens rygg?
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Du stiller nesten akkurat de samme spørsmålene nå som du gjorde i det forrige innlegget som jeg siterte til.
Men, om spilleren ikke likte seg i RNG, nekter vi ingen å søke inn til oss. Det samme gjelder dere i IB også. Hadde en mislikt seg meget sterkt i HVIB, og så ingen annen mulighet å gå grå eller å komme inn til IB, er jeg helt sikker på at dere ville ha tatt han inn? Eller tar jeg styggfeil nå, Cyber?

Vi blander oss på ingen måte inn i hva RNG driver med i sin stamme, men når vi får en søknad basert på mistrivsel osv fra en alliert stamme ser vi ikke det store problemet i det. Om overgangen var bak RNG-ledelsens rygg har jeg allerede svart på, så fint om du kunne lest hva jeg skriver før du poster nye spørsmål, Cyber.
 

DeletedUser

Guest
Man kan jo si at det ble ganske kaos og opprørsk stemning forgjegang det skjedde noe liknende i "alliansen", og det er derfor jeg påpeker dette. Jeg tror ikke at verken BOL eller RNG liker at den andre parten bygger seg opp i deres områder. Dere er tross alt to forskjellige stammer som etter mitt inntrykk står på sitt, og lar ikke andre stammer undergrave seg uten videre. Jeg synes at en rekrutering på denne måten virker uakseptabelt.
 

Sindle

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Du stiller nesten akkurat de samme spørsmålene nå som du gjorde i det forrige innlegget som jeg siterte til.
Men, om spilleren ikke likte seg i RNG, nekter vi ingen å søke inn til oss. Det samme gjelder dere i IB også. Hadde en mislikt seg meget sterkt i HVIB, og så ingen annen mulighet å gå grå eller å komme inn til IB, er jeg helt sikker på at dere ville ha tatt han inn? Eller tar jeg styggfeil nå, Cyber?

Vi blander oss på ingen måte inn i hva RNG driver med i sin stamme, men når vi får en søknad basert på mistrivsel osv fra en alliert stamme ser vi ikke det store problemet i det. Om overgangen var bak RNG-ledelsens rygg har jeg allerede svart på, så fint om du kunne lest hva jeg skriver før du poster nye spørsmål, Cyber.


En veldig god unnskyldning for å bygge seg opp i RNG's områder... :)
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Vel, dere får spekulere og kverulere så lenge dere orker om dette, det triste er at dere ikke innser sannheten i det heller. Det er veldig synd, synes nå jeg, men hva gjør man ikke for å helle mer bensin på et bål som allerede slår gnister, right?:)
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Noe sier meg at vedkommende ovenfor er veldig naiv mens han prøver, på en rar og veldig dårlig måte, og drite ut vedkommende som faktisk klarer og kjøre opp en diskusjon rundt dette temaet. For meg ser det mer ut som at dere vil skubbe diskusjonen under teppet og dra fordelen(e) ut av dette, mens noen vil helt i bunns i dette - seff at dere holder på informasjonnen og svarene, GG.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Jeg har gitt full forklaring på nettopp spørsmålene til Cyber, men han fortsetter å stille akkurat helt identiske spørsmål i hvert innlegg. Jge vet ikke om du liker å gjenta deg selv, kenn, men jeg er ikke så veldig begeistret for det :)

Om dere ønsker en veldig detaljert forklaring enn det jeg har gitt nå, så ta heller kontakt med de involverte, vanskeligere er det vel ikke?:p Men jeg tviler derimot meget sterkt på at det finnes en annen, eller bedre forklaring.

Jeg prøve på ingen måte å drite ut vedkommende som stilte disse spørsmålene, jeg svarte jo på dem på en saklig og redelig måte, så jeg ser ikke problemet med det!
 

Sindle

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Jeg har gitt full forklaring på nettopp spørsmålene til Cyber, men han fortsetter å stille akkurat helt identiske spørsmål i hvert innlegg. Jge vet ikke om du liker å gjenta deg selv, kenn, men jeg er ikke så veldig begeistret for det :)

Om dere ønsker en veldig detaljert forklaring enn det jeg har gitt nå, så ta heller kontakt med de involverte, vanskeligere er det vel ikke?:p Men jeg tviler derimot meget sterkt på at det finnes en annen, eller bedre forklaring.

Jeg prøve på ingen måte å drite ut vedkommende som stilte disse spørsmålene, jeg svarte jo på dem på en saklig og redelig måte, så jeg ser ikke problemet med det!

Forklar hvorfor Mogan hadde invit fra bol?
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Forklar hvorfor Mogan hadde invit fra bol?

Jeg kan si at det var en person som sendte ut invitasjoner til spillere som nå befinner seg i V-BOL. Når man sender ut invitasjoner er det lett å klikke på en by for så å gå direkte på profilen å sende ut en invitasjon, dessverre hadde visstnok mogan en by innimellom noen V-BOL spillere. Det var en feil, og det gikk litt for fort i svingene akkurat da. Noe big deal er det ikke.
 

andersmann

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Noe sier meg at vedkommende ovenfor er veldig naiv mens han prøver, på en rar og veldig dårlig måte, og drite ut vedkommende som faktisk klarer og kjøre opp en diskusjon rundt dette temaet. For meg ser det mer ut som at dere vil skubbe diskusjonen under teppet og dra fordelen(e) ut av dette, mens noen vil helt i bunns i dette - seff at dere holder på informasjonnen og svarene, GG.

Dere er bare ute etter å svekke forholdet mellom BOL og RNG, som er forståelig. BOL/RNG ville nok gjort det samme om dette hadde skjedd mellom IB og HVIB. Dere hadde nektet for det, og begrunnet slik BOL gjør, og BOL ville sagt noe annet. Det er meningen å kjøre propaganda slik, men tror heller at dere er ute etter å svekke, enn å vite sannheten :)
(jeg sier ikke at akkurat det ovenfor hadde skjedd, men mye likt tror jeg hvertfall)
 

Sindle

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Jeg kan si at det var en person som sendte ut invitasjoner til spillere som nå befinner seg i V-BOL. Når man sender ut invitasjoner er det lett å klikke på en by for så å gå direkte på profilen å sende ut en invitasjon, dessverre hadde visstnok mogan en by innimellom noen V-BOL spillere. Det var en feil, og det gikk litt for fort i svingene akkurat da. Noe big deal er det ikke.

Bortforklarer du ? (a) :p
 
Topp