RNG.. En stamme med 5-6 spillere?

DeletedUser

Guest
Har i lang tid sett litt på RNG sin utvikling og har merket enkelte ting.
Det er et fåtall av medlemmene som faktisk gjør noe. Bare de mest aktive ved fronten som er RNG spillere. Resten bare er der som støttespillere og gjør ikke mye annet enn å adle gråbyer og angripe når de blir bedt om det.
I store angrep er det bare de svake de går etter. Dette er helt greit, men det viser jo at de ikke kommer gjennom de som klarer å se spillet deres.

Lady Ibex sender 10-20 angrep mot samme by, fra samme by... Capitan22, lederen i RNG, småpirker på spillerne rundt for å holde dem "opptatte". Hårek the wise vet jeg ikke helt hva jeg skal si om. Han angriper noen, sender rundt 100 angrep, det meste nukes og katas for å rive gård, og så er han ferdig. Veldig lett å angripe tilbake også... Bryr seg ikke om sine egne byer eller tropper*:eek:

Så kommer også noen av de store slemme spillerne som deeef og op92 og skal vise seg fram. Hey, la oss sende noen fakes, så vi kan si vi var med på leken! -_-

Så kommer også kjellan, en liten irriterende mygg, og adler de byene som er lettest å ta. Det funker sikkert, men om han er en god spiller? Tvilsomt.. Er ganske så lett å angripe og vinne, bare man gidder og har tid.

De har til nå tatt ut en del spillere, skal gi dem det, men hvis vi ser på hvem de har tatt ut, så ser jeg en sammenheng. De fleste var innaktive og hadde annet å gjøre. Det er synd for oss ja, men hvis vi ser på spillere som rustern94, tyven (i starten), Teacher, Theodoric, Njal, Stiche (sluttet) og forholdsvis meg, så kommer de ikke så langt. Tatt noen få byer, men de har alltid blitt slått tilbake. Nå er det altså kenn93x som står for tur der han har over 2k inc og det meste er fra 2 spillere. Overraskende nok.. Og gjett hvem de er.... Ja.. hvis du har fulgt med, så er det nettopp Jerle og Lady Ibex. Master fakerne i RNG som har spesialisert seg i det, og ikke stort annet. Veldig, veldig lett å se hva som er fake og real.. Kan ignorere 1900 angrep av 2000. Så ille er det. Noen vil sikkert si at dette er bra og at det skaper forvirring, men jeg vil si det motsatte. Det roer en faktisk ned! Man begynner å le av hvor latterlig det ser ut.

Så stå på videre RNG, eller skal jeg si, Lady Ibex, Jerle, Hårek, Capitan og kjellan! :rolleyes:

PS! Glemte nesten.. IB er best! ;)
 
Sist redigert av en moderator:

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Du kan sikkert legge til krull også aka antonine. Ellers var stammen så og si død da jeg var der...
 

DeletedUser

Guest
Synes egentlig det er ganske morsomt at denne posten kommer nå som IB ikke har vokst nesten en eneste by de sist 3dagene. ;) Sier muligens mere om IB det. :p

1500fakes og bortimot 2000-3000 semi fakes er hva jeg har kasta ut de siste dagene. ;) Blir sikkert en spenende tid framover.

Rart at en så innaktiv gjeng klarer og holde følge med IB. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
har i lang tid sett litt på rng sin utvikling og har merket enkelte ting.
Det er et fåtall av medlemmene som faktisk gjør noe. Bare de mest aktive ved fronten som er rng spillere. Resten bare er der som støttespillere og gjør ikke mye annet enn å adle gråbyer og angripe når de blir bedt om det.
I store angrep er det bare de svake de går etter. Dette er helt greit, men det viser jo at de ikke kommer gjennom de som klarer å se spillet deres.

det er ein taktikk å ta gråbyer og vettu ;) tette cluster er faktisk ein bra ting. Men du ser kanskje på gråbyer som fysj og æsj og fanteri

Lady ibex sender også 10-20 angrep mot samme by, fra samme by... Capitan22, lederen i rng, småpirker på spillerne rundt for å holde dem "opptatte". Hårek the wise vet jeg ikke helt hva jeg skal si om. Han angriper noen, sender rundt 100 angrep, det meste nukes og katas for å rive gård, og så er han ferdig. Veldig lett å angripe tilbake også... Bryr seg ikke om sine egne byer eller tropper*:eek:

så kommer også noen av de store slemme spillerne som deeef og op92 og skal vise seg fram. Hey, la oss sende noen fakes, så vi kan si vi var med på leken! -_-

du veit at fakeing er ein del av tribalwars sant?

så kommer også kjellan, en liten irriterende mygg, og adler de byene som er lettest å ta. Det funker sikkert, men om han er en god spiller? Tvilsomt.. Er ganske så lett å angripe og vinne, bare man gidder og har tid.

byer er byer. Så lenge det er ein fiende by så adler me lette eller ei. Adlet er adlet. btw lett, eg trur du er ein av spillerene på v1 som har hatt det lettest av alle.

de har til nå tatt ut en del spillere, skal gi dem det, men hvis vi ser på hvem de har tatt ut, så ser jeg en sammenheng. De fleste var innaktive og hadde annet å gjøre. Det er synd for oss ja, men hvis vi ser på spillere som rustern94, tyven (i starten), teacher, theodoric, njal, stiche (sluttet) og forholdsvis meg, så kommer de ikke så langt. Tatt noen få byer, men de har alltid blitt slått tilbake. Nå er det altså kenn93x som står for tur der han har over 2k inc og det meste er fra 2 spillere. Overraskende nok.. Og gjett hvem de er.... Ja.. Hvis du har fulgt med, så er det nettopp jerle og lady ibex. Master fakerne i rng som har spesialisert seg i det, og ikke stort annet. Veldig, veldig lett å se hva som er fake og real.. Kan ignorere 1900 angrep av 2000. Så ille er det. Noen vil sikkert si at dette er bra og at det skaper forvirring, men jeg vil si det motsatte. Det roer en faktisk ned! Man begynner å le av hvor latterlig det ser ut.

du nevner rustern her, joda han skal ha creds for at han jobber litt :)
tyven, i starten, eh, om du meiner at han da var aktiv. Joda han var aktiv og kjempa, men du må ikkje fortelle meg at han gjorde ein god jobb. Kanskje det var me som gjor at den kontoen faktisk blei grå, for me skal ha creds for det, synes no eg i alle fall, men du er sikkert uenig i det uansett, men det bryr meg ingenting. Eg veit ka me gjorde og han endte opp som gråbyer


så stå på videre rng, eller skal jeg si, lady ibex, jerle, hårek, capitan og kjellan! :rolleyes:

du glømte meg din fjompenisse.. No såra du meg :(

ps! Glemte nesten.. Ib er best! ;)

bold.....
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Så kommer også noen av de store slemme spillerne som deeef og op92 og skal vise seg fram. Hey, la oss sende noen fakes, så vi kan si vi var med på leken! -_-

jaja, første gangen æ har blitt kalt noe som ligne på stor å "skummel" da :p e vel første gangen æ e nevnt på forum å, om æ ikke huske feil... menska se om man ikke får ordentlig liv i kontoen etterhvert :eek: om du da vil ha noe anna enn fakes that is?
 

DeletedUser

Guest
Haha :)
Sarkasme anyone?

Kanskje du følte deg litt truffet der dannemann?

antonine, du er litt av og på. Du må nok gjøre litt mer for å bli nevnt :)
Som å angripe en av dine egne eller noe :D

Jeg har ikke hatt det lett. Kanskje ikke så utrolig vanskelig, men definitivt ikke lett.

IB er best!
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
jaja, første gangen æ har blitt kalt noe som ligne på stor å "skummel" da :p e vel første gangen æ e nevnt på forum å, om æ ikke huske feil... menska se om man ikke får ordentlig liv i kontoen etterhvert :eek: om du da vil ha noe anna enn fakes that is?

Tja, dere er vel egentlig noen pusekatter som ikke tør stort. Adle seg innover ved hjelp av gråbyer.. Er det for vanskelig å ta byene våre fra lang avstand? :p

Det høres bare bedre ut når man sier store og slemme. Kan tolkes på så mange måter ;)
 

DeletedUser

Guest
Tja, dere er vel egentlig noen pusekatter som ikke tør stort. Adle seg innover ved hjelp av gråbyer.. Er det for vanskelig å ta byene våre fra lang avstand? :p

Det høres bare bedre ut når man sier store og slemme. Kan tolkes på så mange måter ;)

hehe, pusekatt like æ :) tåle å bli kalt det æ gitt. Men, om du hadd sjekka ODA på kontoen MIN som æ hadd i BOL før, så hadd du visst at fakes ikke va min sterkeste side :p å no har æ jo en finfin dual (som IB e glad i) som ei heller like fakes, så da blir det bra :)
 

DeletedUser

Guest
Haha :)
Sarkasme anyone?

Kanskje du følte deg litt truffet der dannemann?

antonine, du er litt av og på. Du må nok gjøre litt mer for å bli nevnt :)
Som å angripe en av dine egne eller noe :D

Jeg har ikke hatt det lett. Kanskje ikke så utrolig vanskelig, men definitivt ikke lett.

IB er best!

Hehe.. Av og på ja.. Men eg er alltid her ;) Alle veit jo at V1 er ufattelig kjedelig, men me klare jo ikkje slutte heller..
Men om det ikkje er verdt å nevne meg, som faktisk har vert med på å angripe IB. Merkelig vinkling du har der.. Jaja :p

Du har hatt det lett. Det blir og er det eg meine :)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Nåja, tipper magic sender inn den for å syke bed rng eg:)

han er redd for hva de skal få gjort, og prøver dermed å få dem til å nuke med en gang?

Nåja, skal du sette en post, kan det være om hvilke fiender som utvikler seg best i krigen syntes eg, det hadde vært intresert:)
 

DeletedUser

Guest
Vennligst ikke snakk om bruken av ulovlige scripts her på forumet.
Også hadde det vært fint om dere brukte rapporterings funksjonen isteden for å sitere poster hvor en bruker har snakket om regelbrudd.
 

DeletedUser

Guest
Nei ikke etter hva jeg har erfart bare jeg gidder. Ble jeg jo naboen din nå, men fant ut i går at jeg hadde glemt og støtte den ene byen.

Slapp av. Du får ikke beholde de andre der heller ;)

Men om det ikkje er verdt å nevne meg, som faktisk har vert med på å angripe IB. Merkelig vinkling du har der.. Jaja :p

Vel, du kan være den 6 spilleren i RNG som faktisk er med. Er ikke en merkelig vinkling.. Kan ikke nevne alle hver gang heller :/

Takk for at du sente adelstog med en gang MD. Har ikke så veldig lyst på en by selv som har så mye kata og nukes mot seg. :)

Bare hyggelig. Krysser fingrene på at jeg får den ^_^

Vennligst ikke snakk om bruken av ulovlige scripts her på forumet.
Også hadde det vært fint om dere brukte rapporterings funksjonen isteden for å sitere poster hvor en bruker har snakket om regelbrudd.

Du var rask med infraction der ja :)
Vel, får heller formulere meg annerledes neste gang..
 

DeletedUser

Guest
Vel, du kan være den 6 spilleren i RNG som faktisk er med. Er ikke en merkelig vinkling.. Kan ikke nevne alle hver gang heller :/

Men eg trur nok det er fleire enn 6 stk som er aktive.. Kanskje ikkje aktive mot deg, men andre plasser.. Du kan ikkje vera midpunktet vettu ;)
 

Paddehatt

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Vet ikke helt hvor du har vondt MD men vondt det har du hvertfall. Makan til oppmerksomhetsyke unge har jeg faktisk ikke vært borti. Om du er så mye bedre enn fjøsnissene fra RNG, hvorfor har ikke du overkjørt de som ligg rundt deg? Du påstår jo at de er så lette å ta, da burde du jo ha eid hele myggflokken som ligg der. Hadde du brukt halvparten så mye tid på krigen som du faktisk bruker på å spre rundt deg med patetiske poster så hadde det kanskje sett litt annerledes ut for deg når du mener du er bedre? I og med at de angrepa som kenn har imot seg er nesten bare fakes så burde han ha full kontroll, noe det ikke ser ut som at han har. Du må gjerne rette meg om jeg er helt ute på viddene å roter her. Kan jo hende det er noe jeg ikke ser i det budskapet ditt.
 

DeletedUser

Guest
Vet ikke helt hvor du har vondt MD men vondt det har du hvertfall. Makan til oppmerksomhetsyke unge har jeg faktisk ikke vært borti. Om du er så mye bedre enn fjøsnissene fra RNG, hvorfor har ikke du overkjørt de som ligg rundt deg? Du påstår jo at de er så lette å ta, da burde du jo ha eid hele myggflokken som ligg der. Hadde du brukt halvparten så mye tid på krigen som du faktisk bruker på å spre rundt deg med patetiske poster så hadde det kanskje sett litt annerledes ut for deg når du mener du er bedre? I og med at de angrepa som kenn har imot seg er nesten bare fakes så burde han ha full kontroll, noe det ikke ser ut som at han har. Du må gjerne rette meg om jeg er helt ute på viddene å roter her. Kan jo hende det er noe jeg ikke ser i det budskapet ditt.

Da er du nok veldig feilinformert.
For jeg har faktisk fjernet de som var rundt meg. Tatt godt over 100 RNG byer og noen BOL byer. I det siste har det bare vært motivasjon og tid som har holdt meg tilbake.

Og du kaller meg en "oppmerksomhetsyke unge"? haha.. Er dette første gang du er på forumet eller gutt? Hvis du ikke vet hvordan man tolker det som står her, ja da får du heller spørre noen andre om råd. For jeg ønsker bare litt mer aktivitet jeg på forumet. Litt mer en INGENTING, noe som er sjukt kjedelig.... Din padde! hehe.. :)
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
MD, han har faktisk et poeng. Du er en oppmerksomhet syk kid. ;)

Men for å vinkle dette til de andre stammene da. Hvordan er status der? Like innaktive hele bautan der også?..... tviler ikke.
 

DeletedUser

Guest
Er veldig vanskelig å lage liv her når du MD er den einaste fra IB som gidd å vera her og diskutere med oss andre.

Men når du snakker om at RNG er ein stamme med 5-6 spillere, så kan eg jo slenge ut med det at alle stammer sliter med innaktivitet, som eg har nevnt før i ein eller an bortstøva topic her :p

Men eg lure på ka som har skjedd på V1? Ka har skjedd med forumet her? Det er innaktivitet all over liksom. Ikkje rart at me blir lei.

Men for all del MD, eg synes det er koselig at du er her og prøver, men eg hadde likt å sett andre IB spillere åpne eh munnen sin her.
Men de er vel for sta eller late. Eller redd for å drite seg ut eller nokke.
 
Topp