RNG.. En stamme med 5-6 spillere?

DeletedUser

Guest
Hehe, for dere som ikke helt forstår dette, så vil det ses på som jeg bare ønsker oppmerksomhet.. Dere har bare mistet interessen selv i å være med på diskusjoner eller lage nye emner. Kanskje det kan ha seg at jeg ønsker å snakke om forskjellige ting uten at folk kommer med kritikk og dømmende ord uten mål og mening?

Stemmer at alle stammer sliter med innaktivtet. Men for meg virker det som RNG blir representert av 5-6 spillere.
 

DeletedUser

Guest
Du oppfatter det sånn. Men eg kan bekrefte at den oppfattningen er feil :)
 

DeletedUser

Guest
Du oppfatter det sånn. Men eg kan bekrefte at den oppfattningen er feil :)

Er da helt sikkert det.. Jeg er ikke dum :)
Men jeg bare sier at det virker som det er bare de beste som klarer noe. Resten bare er der :)
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Vet ikke helt hvor du har vondt MD men vondt det har du hvertfall. Makan til oppmerksomhetsyke unge har jeg faktisk ikke vært borti. Om du er så mye bedre enn fjøsnissene fra RNG, hvorfor har ikke du overkjørt de som ligg rundt deg? Du påstår jo at de er så lette å ta, da burde du jo ha eid hele myggflokken som ligg der. Hadde du brukt halvparten så mye tid på krigen som du faktisk bruker på å spre rundt deg med patetiske poster så hadde det kanskje sett litt annerledes ut for deg når du mener du er bedre? I og med at de angrepa som kenn har imot seg er nesten bare fakes så burde han ha full kontroll, noe det ikke ser ut som at han har. Du må gjerne rette meg om jeg er helt ute på viddene å roter her. Kan jo hende det er noe jeg ikke ser i det budskapet ditt.



ohhhh er det dette man kaller Padde sur?? føler du deg truffet i kritikken her??
 

DeletedUser

Guest
Er da helt sikkert det.. Jeg er ikke dum :)
Men jeg bare sier at det virker som det er bare de beste som klarer noe. Resten bare er der :)

Hehe, eg veit du ikkje er dum ;)
Er ikkje sikkert at de er så dårlige de som ikkje gjer så masse som de beste. Om du skjønner.
Men det går igjen på aktivitet, ka man orke og har tid til. Eg føle kanskje forumet her gjenspeiler ig, om det hadde vert meir propaganda her så hadde det kanskje blitt meir action ig. Meir kniving på forumet = meir kniving ig.
Mulig eg har feil og mulig eg har rett, det er det ingen som veit, er vel egentli berre min sysning.
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Synes IB skal få litt endelig etterlengtet støtte her jeg...

Greit nok at MD er en av tidenes mest utskjelte forumpostere, men jeg begynner å se poenget hans...

Det er rett og slett elendig av fiendestammene her og ikke klare å ta ned IB fra førsteplassen når dere har prøvd på det i ett snaut år nu..

Dem er fremdeles på første, og øker ledelsen for det meste.

Kred til IB, som i utgangspunktet er en stamme som ikke burde være istand til noe som helst når man leser forumet deres... Men når man ser på mengden motgang dem har stått imot så vil jeg bare si at det er svært godt jobba!

Stå på gutter! Dere kan faktisk klare dette her!
 

DeletedUser

Guest
Men det går igjen på aktivitet, ka man orke og har tid til. Eg føle kanskje forumet her gjenspeiler ig, om det hadde vert meir propaganda her så hadde det kanskje blitt meir action ig. Meir kniving på forumet = meir kniving ig.

Hvorfor tror du jeg poster ting er da? ;)
 

super lol

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Dem som ikke har tropper bruker kjeften, ikke sant MD?:D sånn som morderen5 for eksempel.
 

DeletedUser

Guest
Er veldig vanskelig å lage liv her når du MD er den einaste fra IB som gidd å vera her og diskutere med oss andre.

Men når du snakker om at RNG er ein stamme med 5-6 spillere, så kan eg jo slenge ut med det at alle stammer sliter med innaktivitet, som eg har nevnt før i ein eller an bortstøva topic her :p

Kanskje dere kan komme med noe liknende om IB ellerno slikt da? : D
For å prøve få igang litt diskusjon, kanskje spillerne det gjaldt kunne fått fingern ut, og snakka for seg?




Men for all del MD, eg synes det er koselig at du er her og prøver, men eg hadde likt å sett andre IB spillere åpne eh munnen sin her.
Men de er vel for sta eller late. Eller redd for å drite seg ut eller nokke.
Enig med deg her :/ Skjønner ikke at MD gidder, da så og si ingen andre heller gidder : o

Bold..

Credz til MD for å prøve lage litt liv! : )
Håper du fortsetter, og at andre tør komme fram..
 

DeletedUser

Guest
Dem som ikke har tropper bruker kjeften, ikke sant MD?:D sånn som morderen5 for eksempel.

ehh... refererer til navnet ditt..

Seff har jeg tropper. Mer enn nesten alle på spillet, bortsett fra Balle Kloring og terhals, så det argumentet fallet litt bort...:eek:
 

DeletedUser

Guest
Er det noen her som har glemt trådens mening?
Såvidt jeg har forstått så handler den hverken om MD er oppmerksomhet sjuk eller all den andre kritikken dere har gitt til han.

Hold dere til temaet!
 

DeletedUser

Guest
Er det noen her som har glemt trådens mening?
Såvidt jeg har forstått så handler den hverken om MD er oppmerksomhet sjuk eller all den andre kritikken dere har gitt til han.

Hold dere til temaet!

Vel for å oppsummere:

RNG er en stamme med mange spillere, men bare 5-6 som er aktive.
Jerle og Lady Ibex er stemplet som super fakere :)
deeef og op92 er noen pusekatter som bare vil vise at de fortsatt lever.
kjellan er en liten mygg.
RNG går etter de svake for å klare seg.
antonine er med i spillet og gjør akkurat det hun føler for ;)
magic dude er ikke dum :cool:

og en siste ting...
IB er best!
 

DeletedUser

Guest
5-6 aktive spillere ja?

Bare fordi de sender på deg betyr ikke det at de andre er ikke er aktive. Få infoen din korrekt før du poster er du snill :p
 

DeletedUser

Guest
5-6 aktive spillere ja?

Bare fordi de sender på deg betyr ikke det at de andre er ikke er aktive. Få infoen din korrekt før du poster er du snill :p

lol. Hva gjør de andre spillerne da? Adler gråbyer og innadling? --___--
Dessuten påpekte jeg ikke at de andre ikke er aktive heller. Satte også spørsmålstegn i topicemnet. Det så du kanskje ikke? :eek:
 
Topp