RNG.. En stamme med 5-6 spillere?

DeletedUser

Guest
hmm. fakta var jo at du klarte å kamuflere noen nukes blant alle dine fakes, og faktisk klarte å cleare to byer av meg.. men igjen, jeg måtte desverre la to av imperians byer få lov til å ha tropper igjen. det var det siste jeg gjorde, får jeg satte opp kv, og avsluttet på v1, for å kunne konsentrere meg om den engelske serveren. jeg sa det da Jerle, og jeg har ingen problemer med å si det igjen, du er en under middels spiller, og en sleip snik som er utrolig dyktig til å stabbe folk i ryggen. som angriper er du en vits, som forsvarer er du ennå verre.
hva som skjedde med kontoen min etter at jeg sluttet og gav den bort, bryr jeg meg ikke om. det var ikke jeg som spilte når du endelig klarte å ta noen byer.
men siden jeg som sagt ikke har konto på v1 lenger, vil hva som kunne skjedd, bare spekulasjoner. men av hva jeg så av dine angrep, så er du nesten på høyde med disse skremmende BOL-spillerene..

Synes det er ekstremt rar fakta du kommer med hær. Jeg kom på kontoen sente ut noen fakes og brukt et par av nukene som var i front speidet deg også ganske kraftig. Så sente jeg ut nukene som var lengst fra deg mot et Badass cluster jeg syntes så ganske bra ut i forhold til Imperian kontoen. Du og et par andre i området sente litt i retur syntes ikke det var noe serlig og skryte av egentlig dodga litt og stacka litt etter som hvor jeg syntes det passa.
Så fikk jeg noen sinte meldinger av Badass hvor han angrep dyseleksien min da har man muligens allerede falt ganske langt ned mot bunnen synes jeg. Mot slutten av disse meldingene ga han beskjed om at han ikke ble og spille mere på Badass kontoen og nukene mine begynnte og treffe dette clustret jeg hadde sikta meg inn mot, ingen ting var stacka dær og det ble mere eller mindre masse slakt, men en ting jeg merka var at det var bittelitt troppe bevegelser på kontoen ikke nok til at det skulle vært noen som spilt aktivt på den tror jeg.
Forlot Imperian kontoen etter noen dager.

End off story
 

DeletedUser

Guest
Nei, Jerle.. Det er slutten av din story ;)
Dere har begge forskjellig syn på saken og dere mener begge den andre er en dårlig spiller.

Ok? Moving on???
 

DeletedUser

Guest
Hvor har jeg skrevet noe om at Badass er en dårlig spiller?

Men ja move on. :)
 

DeletedUser

Guest
sier jo også litt om badass som spiller som ikke greier å konse på to verdener på en gang å da ;D

satt som med-leder i en nystartet stamme, med masse ferskinger som måtte læres opp. og siden min gode venn LordLazlo slettet sin konto på v1, mistet jeg mye motivasjon der.
 

DeletedUser

Guest
Hvor har jeg skrevet noe om at Badass er en dårlig spiller?

Men ja move on. :)

Jerle som spiller er ok, er hans oppførsel jeg har noe mot.. Han turte i hvertfall å angripe meg, mer enn hva BOL noen gang gjorde. men med dannemann som nærmeste, var jeg jo rimelig trygg :)
 
Topp