RNG.. En stamme med 5-6 spillere?

DeletedUser

Guest
lol. Hva gjør de andre spillerne da? Adler gråbyer og innadling? --___--
Dessuten påpekte jeg ikke at de andre ikke er aktive heller. Satte også spørsmålstegn i topicemnet. Det så du kanskje ikke? :eek:

Neida, overså det ikke. La merke til spmtegnet, men stussa litt når du satt og navngav de aktive spillerne. Da er det vel ikke noe spmtegn i postene dine lenger vel?

Når du synser på hvem som er aktive?

Gråbyadling må til når ikke alle spillerne ligger så godt til fremme i fronten og heller må fokusere på å forsterke clusterne sine, og adle de grå før dere eter dere fulle på de grå i vårt område.
 

DeletedUser

Guest
Gråbyadling må til når ikke alle spillerne ligger så godt til fremme i fronten og heller må fokusere på å forsterke clusterne sine, og adle de grå før dere eter dere fulle på de grå i vårt område.

Bare en dårlig unnskyldning ;)
Er alltid mulig å flytte på seg.
 

DeletedUser

Guest
Bare en dårlig unnskyldning ;)
Er alltid mulig å flytte på seg.

Så grunnen til at vi adler gråbyer er en dårlig unnskyldning? Så det at man burde forsterke clusterne sine er feil? Søren har tenkt helt feil hele veien gett :eek: :eek:

Men at dere adler gråbyer er helt ok? Ingen dårlig unnskyldning at all? Jaja, IB trenger tydligvis ingen unnskyldninger for noe de gjør, for alt dere gjør er visst korrekt..

Har resten av stammen munnkurv btw? :confused:
 

DeletedUser

Guest
Så grunnen til at vi adler gråbyer er en dårlig unnskyldning? Så det at man burde forsterke clusterne sine er feil? Søren har tenkt helt feil hele veien gett :eek: :eek:

Finnes grenser... Det er ikke rart folk mister motivasjonen vettu ;)

Men at dere adler gråbyer er helt ok? Ingen dårlig unnskyldning at all? Jaja, IB trenger tydligvis ingen unnskyldninger for noe de gjør, for alt dere gjør er visst korrekt..

Ja. Gråbyer er noe alle tar. Selv de som sier de ikke har tar det, har gjort det en eller annen gang.. Er veldig lett å ta gråbyer og en er en snarvei til toppen. IB gjør ikke alt korrekt. Ingen er perfekte. Selv liker jeg ikke at spillere bare adler gråbyer, og nevnt dette flere ganger innad i stammen også.

Har resten av stammen munnkurv btw? :confused:
Nei, men de ser ikke meningen med å snakke med inkompetente idioter :D
Vel, noe ala det... Det er mange som ikke klarer å holde seg til topic og skaper unødvendige konflikter. Derfor holder de fleste seg utenfor.

Jeg derimot skriver enkelte ganger bare for moro.

Men må jeg minne deg på hva topicen er? Skal ikke spillmoderatorer være eksempler for oss andre? heh? ;)
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Så grunnen til at vi adler gråbyer er en dårlig unnskyldning? Så det at man burde forsterke clusterne sine er feil? Søren har tenkt helt feil hele veien gett :eek: :eek:

Men at dere adler gråbyer er helt ok? Ingen dårlig unnskyldning at all? Jaja, IB trenger tydligvis ingen unnskyldninger for noe de gjør, for alt dere gjør er visst korrekt..

Har resten av stammen munnkurv btw? :confused:



Vi har ikke munnkurv, Men jeg kan umulig ha noen formening om aktiviteten til RNG da jeg har front mot BOL og konsentrerer meg om denne.

Vil vel si meg enig i mye her, alle stammer har mindre aktive spillere som adler grått/tetter clusteret, fornuftig mener jeg. Sånn er det, alle bidrar med sitt og er like viktige i en stamme, de som står i fronten og kjemper er en del av det, de som tetter clusterne bak og forer frontene med DEF byer og sender ut Nukes er en annen del av spillet, at hele stammen fungerer er viktig, disse bak som kanskje gjør en vel så bra jobb som disse i fronten blir selvfølgelig litt usynlige da de ikke adler fienden men grått eller innadling, disse er fortsatt like viktige som de i front, min mening om "de usynlige" hjelperne i stammene rundt om.
 

phenix

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
24
tenkte jeg bare skulle si howdy og vise at jeg lever.
11 byer tatt av fronten til teacher, whoopdidu.
 

DeletedUser

Guest
La oss ikke glemme hva tråden handler om
Den handler om hvorvidt RNG er aktive krigere eller bare driver med gråbyadling, ikke om RNG sine understammer eller slike ting.
 

DeletedUser

Guest
Nei ikke etter hva jeg har erfart bare jeg gidder. Ble jeg jo naboen din nå, men fant ut i går at jeg hadde glemt og støtte den ene byen.

ja, å ha deg som nabo er jo såå skremmende. merket jo det da du tok over kontoen til Imperian og prøvde deg på et snik-angrep.. alle dine angrep var til ingen nytte, tok meg ikke lang tid å rydde alle byene til stakkars Imp'en, og samtidig lære deg at fakes og dine øksenukes er ubrukelige mot skikkelige spillere.. du klarte vel å cleare TO av mine byer, mens jeg klarte IKKE å rydde to av Imp'ens byer.. først når jeg gav meg og lot noen sitte kv mens jeg fant en ny eier, klarte du å gjøre noe der.. sier jo litt om deg som spiller :D
men ok, du prøver å late som i hvertfall
 

DeletedUser

Guest
ja, å ha deg som nabo er jo såå skremmende. merket jo det da du tok over kontoen til Imperian og prøvde deg på et snik-angrep.. alle dine angrep var til ingen nytte, tok meg ikke lang tid å rydde alle byene til stakkars Imp'en, og samtidig lære deg at fakes og dine øksenukes er ubrukelige mot skikkelige spillere.. du klarte vel å cleare TO av mine byer, mens jeg klarte IKKE å rydde to av Imp'ens byer.. først når jeg gav meg og lot noen sitte kv mens jeg fant en ny eier, klarte du å gjøre noe der.. sier jo litt om deg som spiller :D
men ok, du prøver å late som i hvertfall

Nå hadde jeg tenkt og stikke inn på TWstats og hente litt stats i fra når jeg var på imperian kontoen, men virker som at begge er borte(Badass og Imperian) så dette gidder jeg ikke og diskutere med deg. :)
 

DeletedUser

Guest
Arkiv så klart ,takk brann. x)

Nå skjønner jeg ikke helt hva Badass skriker etter jeg satt på Imperian 3-4dager før den orginale eiern kom tilbake på den.

Og jeg merka aldri noe til motstand fra den kontoen utenom at noen av Badass venner prøvde og fake meg. Så kan jo hende at du aldri satt på kontoen mens jeg kontosatt Imperian.

Disse byene tok jeg over de dagene.

Barbarlandsby (307|444) K43 10,019 Badass [IBB] Imperian [DRs] 2009-07-11 06:29:17
tnx benny3 (345|458) K43 9,783 Badass [IBB] Imperian [DRs] 2009-07-10 16:59:41
*Barbarlandsby* (232|463) K42 9,688 Badass [IBB] Imperian [DRs] 2009-07-10 02:31:23
o_O (333|459) K43 9,451 Badass [IBB] Imperian [DRs] 2009-07-09 22:26:14
Barbarlandsby (345|455) K43 9,443 Badass [IBB] Imperian [DRs] 2009-07-09 09:40:48

Ikke akkurat noe fra min side og skryte av heller da.
 

DeletedUser

Guest
Med nermere ettertanker så fikk jeg et par sinte mail i fra han thats it ikke noe spesielt liksom. :p
 

granny

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
ja, å ha deg som nabo er jo såå skremmende. merket jo det da du tok over kontoen til Imperian og prøvde deg på et snik-angrep.. alle dine angrep var til ingen nytte, tok meg ikke lang tid å rydde alle byene til stakkars Imp'en, og samtidig lære deg at fakes og dine øksenukes er ubrukelige mot skikkelige spillere.. du klarte vel å cleare TO av mine byer, mens jeg klarte IKKE å rydde to av Imp'ens byer.. først når jeg gav meg og lot noen sitte kv mens jeg fant en ny eier, klarte du å gjøre noe der.. sier jo litt om deg som spiller :D
men ok, du prøver å late som i hvertfall

Forteller jo mye om deg som spiller når du ikke gidder og fullføre en krig :p Bare man stackers seg og venter 1mnd så gir du deg?
 

DeletedUser

Guest
hmm. fakta var jo at du klarte å kamuflere noen nukes blant alle dine fakes, og faktisk klarte å cleare to byer av meg.. men igjen, jeg måtte desverre la to av imperians byer få lov til å ha tropper igjen. det var det siste jeg gjorde, får jeg satte opp kv, og avsluttet på v1, for å kunne konsentrere meg om den engelske serveren. jeg sa det da Jerle, og jeg har ingen problemer med å si det igjen, du er en under middels spiller, og en sleip snik som er utrolig dyktig til å stabbe folk i ryggen. som angriper er du en vits, som forsvarer er du ennå verre.
hva som skjedde med kontoen min etter at jeg sluttet og gav den bort, bryr jeg meg ikke om. det var ikke jeg som spilte når du endelig klarte å ta noen byer.
men siden jeg som sagt ikke har konto på v1 lenger, vil hva som kunne skjedd, bare spekulasjoner. men av hva jeg så av dine angrep, så er du nesten på høyde med disse skremmende BOL-spillerene..
 

DeletedUser

Guest
sier jo også litt om badass som spiller som ikke greier å konse på to verdener på en gang å da ;D
 
Topp