RNG ledelsen som lyver til meg!

The punisher

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
14
Det hele begynte med at jeg ville ha e-posten til kontoen. Jeg begynte å snakke med bunny og den gamle eieren på kontoen jeg "passer" på (tydeligvis) bunny ble sur på meg fordi jeg maste om at jeg ville ha e-posten på kontoen, men bunny sa at det ikke var jeg som eide kontoen. etter nesten over 1 år har jeg brukt tusen vis av timer på kontoen å etter mangeee måneder fikk jeg vite at det var ikke jeg som eide kontoen. Å etter det har jeg gitt blaffen i kontoen. Vist det kommer noen WIC- angrep mot kontoen så gjør ikke jeg en dritt vist dere tror det.. Jeg gidder ikke å ta dritt jobben til han som eier kontoen! Jeg bruker heller all min tid til å gjøre min dritt jobb på MIN EGEN konto! Så ville ikke den gamle eieren bytte e-post fordi bunny og c22/capitan22 mente på at det var RNG sin konto, men den som eier kontoen får logge inn;) Jeg logger ikke inn lenger. Kontoen er ikke mitt problem

Er det sånn en leder skal være? Å lyve til en spiller som har jobba hardt og fått vite etter mangeee måneder at kontoen ikke er min??

Jeg nevner ikke nick, men vist dere ser på tw-stats på v1 så ser dere hvem som ikke har hvert aktiv :)
 

DeletedUser

Guest
Ganske koselig situasjon.

For å unngå slikt, har jeg alltids en tendens til å ikke gjøre noe før jeg er eieren av kontoen.. ;)
 

DeletedUser

Guest
når jeg fikk en konto av de for 6 månder siden var det akuratt det samme som sjedde med deg som sjedde med meg og det er feigt
 

The punisher

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
14
Men jeg har spilt på kontoen i snart litt over et år. Å fikk vite det for ca 1m og 3 uker kanskje
 

Hakkespetten

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Nå ble jeg bare strategisk forvirra. Alt som jeg faktisk klarte og få med meg var vel 1, kanskje 2 settninger av det du skrev, samt tittelen til posten.. Kunne du forumlert det på en litt annen måte er du grei? :)


Skal gjøre et klaberigt forsøk på og tyde!
Det hele begynte med at jeg ville ha e-posten til kontoen. Jeg begynte å snakke med bunny og den gamle eieren på kontoen jeg "passer" på (tydeligvis) bunny ble sur på meg fordi jeg maste om at jeg ville ha e-posten på kontoen, men bunny sa at det ikke var jeg som eide kontoen. etter nesten over 1 år har jeg brukt tusen vis av timer på kontoen å etter mangeee måneder fikk jeg vite at det var ikke jeg som eide kontoen

OK, du er ikke oppr eier av kontoen. Enten så er det du som har tolka noe feil da du var med på og bygge kontoen opp, ekstrem kommunikasjonssvikt og at du egentlig spiller dual, eller at RNG rett og slett har lurt deg opp i stry. Det siste alternativet jeg skrev vil riktignok ikke overraske meg. Det er også noe som heter IQ når man tar over en konto. Fordel og skifte både passord og mail før man begynner og styre på. Syns d bare kan ha det så godt :).

Når Bunny sa at du ikke fikk skifte så burde det nesten gå opp en lyspære oppi der. Just sayin'. Men all in all, who cares! :jblunk:
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Og dette er et forsøk på.... hva? Det er allment kjent at det er praksisen til RNG, og om du vil få noen form for forståelse for det så, meeeh, sorry mate. Du har hatt kontoen i ett år, og først nå har det gått opp for deg at det er slik det er i RNG og politikken dems. Du er kanksje ikke så veldig aktiv at det gjør noe heller, antar jeg? Ett år er lenge, spesielt i TW-sammenheng :)

Men for all del, poor you.
 

DeletedUser

Guest
RNG er smarte, men relativt paranoide. Kjenner ikke til noen andre stammer som har samme praksis. I tillegg er det ikke lov å forlate stammen (står i reglene deres).
Så dette er bare nok en ting som kan slå veldig kraftig tilbake. Hvis denne spilleren kommer tilbake til tw, er sannsynligheten 0 for at spilleren blir med RNG igjen.
 

DeletedUser

Guest
RNG er smarte, men relativt paranoide. Kjenner ikke til noen andre stammer som har samme praksis. I tillegg er det ikke lov å forlate stammen (står i reglene deres).
Så dette er bare nok en ting som kan slå veldig kraftig tilbake. Hvis denne spilleren kommer tilbake til tw, er sannsynligheten 0 for at spilleren blir med RNG igjen.

Kan minne alle på at denne reglen som MD siterer til her er en mange-års regel som ble laget fra RNG's dag 1.. Ergo også en regel ingen av de i ledelsen per.dags dato har hvert med på å lage. Bare for å understreke det ;)
 

Hakkespetten

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Kan minne alle på at denne reglen som MD siterer til her er en mange-års regel som ble laget fra RNG's dag 1.. Ergo også en regel ingen av de i ledelsen per.dags dato har hvert med på å lage. Bare for å understreke det ;)

So? Regelen er tydeligvis aktiv enda, så når den ble oppretta har null og niks med saken og gjøre :).
 

DeletedUser

Guest
So? Regelen er tydeligvis aktiv enda, så når den ble oppretta har null og niks med saken og gjøre :).

såklart, har du ikke lært deg at du skal følge regler?
Poenge var att folk prøver å svarte-male RNG ledelsen så veldig, så da passet det å fylle inn manglede info.
 

narne

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
RNG er smarte, men relativt paranoide. Kjenner ikke til noen andre stammer som har samme praksis. I tillegg er det ikke lov å forlate stammen (står i reglene deres).
Så dette er bare nok en ting som kan slå veldig kraftig tilbake. Hvis denne spilleren kommer tilbake til tw, er sannsynligheten 0 for at spilleren blir med RNG igjen.

MD, han har jo fått tilbud av dere så hvorfor snakke om at han ikke kommer til RNG igjen ? Selvfølgelig ikke når han har tolket situasjonen helt feil.... Jaja, den har front også. Slapp av vi skal finne ut hvem der er.
 
Sist redigert av en moderator:

Hakkespetten

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
såklart, har du ikke lært deg at du skal følge regler?
Poenge var att folk prøver å svarte-male RNG ledelsen så veldig, så da passet det å fylle inn manglede info.

Nei, jeg følger bare mine egne regler. Oh, det var ingen joke forresten.

Joda, ser den, men er alltid mulig og endre på regelverket vet du :).
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Nei, jeg følger bare mine egne regler. Oh, det var ingen joke forresten.

Joda, ser den, men er alltid mulig og endre på regelverket vet du :).

En annen mulighet er å la hver enkelt stamme bestemme sitt eget regelverk.. or what?? :rolleyes:
Hvilke regler RNG styres etter er det da ingen andre som har noe med. Jeg driter da en lang marsj i hvilke regler som råder i WIC, BOL eller H.F.O. Etter mitt skjønn er det altfor mange som mener alt for mye om saker de ikke har noe med.

Når det gjelder trådstarter, så ønsker jeg ikke å beklage at han ikke får med seg alt. Hvem som har klart å opplyse ham om det faktum at han selv har sagt ja til å ta vare på kontoen, uten å være klar over hva han sa ja til.. ja det kan man jo lure på :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Interessant sak dette med mange faktorer å ta tak i.

TC/TP eller hva han vil kalles har spilt på en konto i over 1 år i RNG på en konto han tok over. Han har i løpet av det året ikke fått med seg en regel som har vært i stammen nesten siden tidenes morgen. Først nå når han vil ut av stammen og over i WIC ser han sitt snitt til å whine om dette. Sorry mac, men klarer ikke finne fram mye sympati for den. Hadde du klaget over dette med en gang du overtok kontoen og tatt opp temaet da, kunne det kanskje skapt en viss diskusjon og interesse.

WIC klarer jo nok en gang å skape blest på forumet med 2 av sine topp5 forumtroll (aka Spetten og MD). De er forholdsvis gode til å argumentere og prøver etter beste evne å kjøre RNG sine eldgamle regler i grøfta med mer eller mindre gyldige argumenter. Det de ikke klarer, er å overbevise meg om hvorfor RNG ikke skal kjøre sitt regelverk når de eneste som tjene på en slik endring er nettopp WIC :rolleyes: (fordi det er flere på kontoer som RNG sitter på som ønsker seg over dit?)

BOL/HFO.... Jøss, de er ikke tilstede i denne diskusjonen bortsett fra en småsyrlig kommentar fra Scar. Nye tendenser fra v1s kverulanter og oppviglere (de blir i allefall framstilt som det)

så til slutt RNG og dems regelverk. Jeg har tidligere mens jeg ennå spilte uttalt meg fra alle vinkler når det gjelder det regelverket RNG har om stammen EIER kontoen. For meg virker hele konseptet med at stammen eier en konto helt feil fordi det gjør at en spiller på ingen måte kan kalle kontoen sin noe jeg mener er viktig for motivasjonen for å spille. Det har uansett lite å si hva jeg mener om saken da jeg ikke er RNG og aldri har villet være der pga nevnte regel (og et etterhvert noe betent forhold til deler av ledelsen der). De må nesten få kjøre de løsninger de vil på både kontoer og generell ledelse, men det er jo interessant å se hvem som virkelig taper på v1 om dagen. Man kan lure om det er kvaliteten på spillerne, manglende evne til å lede, et stammeregelverk som overhodet ikke fungerer eller en blanding av alle disse 3 som gjør at RNG ser ut som de til tider er i full oppløsning.

just my 2 cents
 

Hakkespetten

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
WIC klarer jo nok en gang å skape blest på forumet med 2 av sine topp5 forumtroll (aka Spetten og MD). De er forholdsvis gode til å argumentere og prøver etter beste evne å kjøre RNG sine eldgamle regler i grøfta med mer eller mindre gyldige argumenter. Det de ikke klarer, er å overbevise meg om hvorfor RNG ikke skal kjøre sitt regelverk når de eneste som tjene på en slik endring er nettopp WIC (fordi det er flere på kontoer som RNG sitter på som ønsker seg over dit?)

Yo! Hva har vi og tjene på om RNG velger og endre en regel eller ikke? Vi bare poengterer at regelen kanskje kan (noe den også har) skape dårlig motivasjon samt missnøye blandt medlemmene i RNG. Altså det ser vi jo på alle de som har forlatt, enten med og reise til WIC, gå grå eller finne på noe annet tulleskap.

Jan sa til meg på Skype at regelen ikke var der når han var i ledelsen... Så jeg lurer litt på hvem som satt den inn :eek:
 
Topp