RNG ledelsen som lyver til meg!

Hakkespetten

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Vi venter fortsatt på at dere skal begynne å ta byene på ærlig vis.

Haha, altså jeg har hørt om dårlig taper, men den der var bare tragisk. Scar har blitt desperat, dette blir jo mer fun for hver dag som går. Var det noe mer dritt du sku spyle ut av deg? Vi på WIC chatten dør av latter, så bare fortsett, gogo!
 

DeletedUser

Guest
Vi venter fortsatt på at dere skal begynne å ta byene på ærlig vis.

Se på kommentaren under! Det stemmer faktisk Scar!

Haha, altså jeg har hørt om dårlig taper, men den der var bare tragisk. Scar har blitt desperat, dette blir jo mer fun for hver dag som går. Var det noe mer dritt du sku spyle ut av deg? Vi på WIC chatten dør av latter, så bare fortsett, gogo!

Oh yes we are!! Herregud så kos det har blitt på chatten i det siste :)

Fant et godt sitat som er brukt her før:

"Det er bedre å la andre tro du er dum enn å åpne kjeften og fjerne all tvil."
 
Sist redigert av en moderator:

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Så hyggelig at dere snakker om meg :) Tar det som et kompliment :D
Glad i dere også, you know...
 

DeletedUser

Guest
Vi på WIC chatten dør av latter, så bare fortsett, gogo!
__________________


Dere er isåfall langt fra aleine, ryktene om wits sprer seg lenger og lenger:D


Eg som spiller på v1 og har brukt mye tid her syns bare det er tragisk , dere har skjemt ut v1 og ødelagt for alle!
 

DeletedUser

Guest
Dere er isåfall langt fra aleine, ryktene om wits sprer seg lenger og lenger:D


Eg som spiller på v1 og har brukt mye tid her syns bare det er tragisk , dere har skjemt ut v1 og ødelagt for alle!

Fint du opplyser oss med dine personlige meninger bgm, men det er ingen som bryr seg om hva du syns^^
 

Mr.yoda

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
10
Sjønner ikke hvorfor noen må lage så sykt oppstyr av enn ting skjer med RNG, dem prøver jo og få stammen på rett kjøl.

Er så sykt tragisk at 1-3 spiller fra rng skal få all krittikken i RNG,hvordan skal d bli da, måtte endre email fra enn fra wic til rng jeg.

sjønner bare ikke at vi skal kjefte på Cap og Bunny her.


TW er ikke ett spill for krangling prøv heller og spille for artigheten og ikke ødelgge for enn stammen

bedre og stenge tården enn og spamme ned v1 forumet :)


Etter min meinger har alle enn lyver i stammen :)

Så vist d skal bli slik kan nå alle lage enn sånn tråd da vell??
 

Hakkespetten

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Dere er isåfall langt fra aleine, ryktene om wits sprer seg lenger og lenger:D


Eg som spiller på v1 og har brukt mye tid her syns bare det er tragisk , dere har skjemt ut v1 og ødelagt for alle!

Ah se! Enda en som liker og drite seg ut på forumet. Stikk og snakk med 4 år kidsa i HFO du, så lar du oss voksne folk snakke her :).
 

DeletedUser

Guest
Nå stiller jeg et ultimatum til deg bgm. Kom nå med en lang og gjennomtenkt post der du FORKLARER hva du mener og hvorfor du mener det.
Du virker som en komplett tulling ved å komme med slike meningsløse innlegg som du har gjort i det siste.

Så nå ber jeg deg komme med et realt SVAR på det du har kommentert i det siste.

Are you up for it?
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Fint du opplyser oss med dine personlige meninger bgm, men det er ingen som bryr seg om hva du syns^^

Da er det rart at de likevel tar seg tid til å kommentere hva han skriver også da, synes du ikke? :p

@MD; Hva med deg og WIC da? Klarer dere å ta byer på en skikkelig måte framover? Are you up for it?
 

DeletedUser

Guest
@MD; Hva med deg og WIC da? Klarer dere å ta byer på en skikkelig måte framover? Are you up for it?

Ikke si at du enda henger deg opp i dette???!!! Vi har funnet ut hvem som har jukset og det var et tidligere medlem i stammen. Slik opptreden har vi tatt sterk avstand fra og gitt alle i stammen beskjed om det!

Byer blir tatt på redelig måte hele tiden.. Bare dere som tror det må være noe annet...... Enten fordi RNG suger eller WIC er suverene... eller begge :p

Godt nok?
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Ikke si at du enda henger deg opp i dette???!!! Vi har funnet ut hvem som har jukset og det var et tidligere medlem i stammen. Slik opptreden har vi tatt sterk avstand fra og gitt alle i stammen beskjed om det!

Byer blir tatt på redelig måte hele tiden.. Bare dere som tror det må være noe annet...... Enten fordi RNG suger eller WIC er suverene... eller begge :p

Godt nok?

Jeg kan si at så lenge dere holder på på den måten, så kommer jeg til å henge meg opp i det.

Vi får nå se ;) WIC har hatt en vond tendens til å falle tilbake til gamle vaner når ting ikke går som det skal og muligheten sikkert ligger der. Jeg tar ikke den festen på forskudd hvertfall :)
 

DeletedUser

Guest
Stikk og snakk med 4 år kidsa i HFO du, så lar du oss voksne folk snakke her :).
__________________

Du er den største ungen her inne, du kommer bare med svada og opp gulp og oppfører deg som en 12 åring i puberteten. Så tror du skal tenke deg om før du skriver sånne ting igjen. Gjennomsnittsalderen i wits er MYE lavere en HFO, HFO har en fin blanding men største delen er godt voksne folk som kan oppføre seg og kan spille på en ærlig måte!!

Og MD, eg har forklart hva eg mener flere ganger.


Dere i wits drar nivået her inne like langt ned som dere gjør IG dessverre.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Og MD, eg har forklart hva eg mener flere ganger.


Dere i wits drar nivået her inne like langt ned som dere gjør IG dessverre.

Oh... kill me now....

Ga deg muligheten til å komme med noe her. Et eller annet som kunne støtte dine utsagn og så kommer du med mer søppel?
Enten så er du lat og ikke gidder å skrive noe, eller så bare finner du på noe å skrive.. HVEM AV DE ER DET?
 

Hakkespetten

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Du er den største ungen her inne, du kommer bare med svada og opp gulp og oppfører deg som en 12 åring i puberteten. Så tror du skal tenke deg om før du skriver sånne ting igjen. Gjennomsnittsalderen i wits er MYE lavere en HFO, HFO har en fin blanding men største delen er godt voksne folk som kan oppføre seg og kan spille på en ærlig måte!!

Åh er snittet høyere der? Kanskje på tide og vise til det på forumet også da, i stedenfor denne 8år oppførselen din? Patetisk, BGm, hadde trodd bedre om deg :). Snakk om å dra stammen sin ned i dritten a.

Og MD, eg har forklart hva eg mener flere ganger.

Jada, svada og piss som vi er så vandt med og se fra deg og dere. Keep it coming.


Dere i wits drar nivået her inne like langt ned som dere gjør IG dessverre.

Uhu, skjer med kallenavn? Kunne jo funnet på noe til HFO også... Hva med og endre litt på ordet som starter med H?...:jhimle:
Bold..

Hva er det vi skal svare på da, Scar? Er jo dere som stiller spørsmål og snakker dritt om oss på forumet uten begrunnelser enn "blablabla, RNG taper byer og dere haxxer"... Om nuke + adles er haxx så har jeg nok ikke følgt med nok :s.
 

DeletedUser

Guest
Å sitte utenfra å lese disse trådene er etter hvert blitt en relativt forutsigbar affære. Det hele starter gjerne med en diskusjon om et tema som er relativt interessant sett fra flere vinkler.

Så går det et par sider der diskusjonene er sånn noenlunde on-topic før ting går helt fra konseptene. Nå er det bare tragisk å lese her der det e veldig få som kommer med noe konstruktivt what so ever.

Og bare så det er sagt: Jeg synes ingen er bedre enn den andre akkurat nå.

Scar kjører på med at WIC spiller urent pga noe grums de angivelig skal ha gjort. - Enten må du komme med noe som er spennende å lese, eller så kan du like gjerne holde kjeft nå. Vi har hørt argumentet x-antall ganger nå og skjønner at noe har skjedd.

MD prøver å argumentere, men det gir ikke så mye mening for den som ikke står midt i sakens sentrum. - Dog skal du få pluss av meg for å faktisk innrømme at noe har skjedd som dere ikke bør kunne stå inne for.

Hakkespetten virker som han mest er her for å tirre Scar (igjen) og å lage kvalm. - Jeg vet du kan bedre Kenn. Spice it up a tad ;)

Bgm bruker jeg vanligvis å ha litt sansen for siden han liker å røre inni vepsebolet for å se hva som skjer. - Akkurat her er du helt på viddene min venn. Du slenger bare ut oppgulp og å rakke ned på en stamme for å få overtaket virker noe desperat.

Resten ser jeg ikke noe vits i å kommentere da de enten ikke har bidratt i noe større grad, eller så bidrar de bare til det jeg ville kalle oppgulpkvoten.

Til slutt et stikk til teamet: Når ting skjærer ut som de gjør her bør dere heller stramme inn enn å la temaer flyte ut som her. V1 forumet er kanskje ikke det mest aktive forumet, men når tråder flyter ut fra diskusjoner til ren skittkasting bør noen gripe inn.

Spir
 
Topp