-Rome- sin tid er historie

DeletedUser

Guest
Det er for meg en trist dag å meddele at jeg oppløser -Rome-

Det er mange grunner til dette skal prøve å fatte meg i korthet, vil først legge frem en samtale her:

Handsome den 05.07. klokken 12:29
Hei, Ruffiro!

Da har ledelsen i -Rome- bestemt at vi kommer til å si opp alliansen med deres understamme, Arica2. Begrunnelsene for dette er flere:

* Den største grunnen er at dette er en stamme bestående av spillere som aldri var med mot Elite eller noen gang har kjempet side om side med -Rome-. De spillerne fra gamle Olico som hadde noen betydning mot Elite er nå i Arica, og en allianse med Arica2 føles ikke helt riktig. Dette hemmer også vår utvikling.

* Massiv adling av -Rome- sin rim i K52 og K42. Dette er områder -Rome- har hatt over lengre tid, men den siste tiden har Arica2 tatt mer og mer over disse områdene - som Rome på ser på som sine.

Alliansen vil bli sagt opp med umiddelbar virkning, og de vil bli sett på som vanlige røde (brune) byer på kartet.

Vi håper dere har forståelse for vårt valg her, og forholdet mellom -Rome- og Arica forblir det samme.

Mvh, Handsome - fungerende diplomat i -Rome-

Ruffiro den 06.07. klokken 22:34
Hei, Handsome!

Bekager at det tok tid å svare på denne, men vi følte at så mange som mulig i vår egen ledelse burde få lese denne mailen først.

Til å begynne med, bare for å gjøre det helt klart; AriCa2 er en del av AriCa! Så om angrepene på dem ikke innstilles umiddelbart vil dette bli sett på som en krigserklæring fra dere mot begge stammene.

Videre må jeg si det er skuffende at dere ikke tar opp dette med oss først, vet det har vært en del krangling rundt adling i K42/52, men så ærlig talt ikke denne komme. At det ikke finnes spillere i AriCa2 som har bidratt mot Elite vet du ikke stemmer, det er tross alt gamle OliCo-spillere der som sendte fakes/nukes og støtte hele sommeren/høsten...

Det er tydelig for ledelsen her i AriCa at sammarbeidet med dere ikke er det det en gang var. Før hadde vi en åpen dialog når problemer oppstod hvor vi kom til enighet uten at noen av partene truet med angrep osv. Hva må til for at vi skal komme tilbake til de dagene hvor AriCa og -Rome- stod sammen i tykt og tynt, selv om det kanskje var småting vi ikke var helt enige om?

Som det fremgår av denne meldingen har vi ikke forståelse for deres valg av flere grunner:

1 Dere burde ha tatt opp dette med oss i forkant.

2 AriCa2 har den siste måneden bare adlet 4 byer i K42 og 30 byer i K52 (hvorav 14 var internadlinger). Hvor de 20 resterende byene ligger vet jeg ikke, men regner med de ligger i/ved eksisterende clustre. Noen fullstendig adlingsstopp fra bare AriCa2 har aldri vært aktuelt uten at vi får noe igjen for det, men vi har likevel begrenset oss kraftig i de aktuelle kontinentene mens forhandlingene har pågått.

3 AriCa2 er som sagt en del av AriCa, så dere burde vite at å oppheve alliansen med dem og sende angrep umiddelbart etterpå vil bli sett på som en krigserklæring.

4 Slik vi ser det har dere ingen annen grunn til å angripe AriCa2 enn å provosere oss ytterligere. Du må ikke tro at vi ikke har øyne i huet og får med oss en del av det dere bedriver, og jeg kan vel si så mye som at flere i Rome har gitt oss mer enn nok grunn til en krigserklæring eller to allerede.

Så kutt ut dette tullet og kom å snakk med oss i stedet for å trekke ut alle avtaler som skal lages mens dere sniker til dere byer som omfattes av disse. Vi er klare for en storkrig med dere, om det virkelig er det dere ønsker. Vi foretrekker å gjøre det på en skikkelig måte (at begge stammene er med på det) slik vi snakket om da Elite falt (og i forkant av det også).

Vil dere ha byene til AriCa2 får dere erklære oss krig først som sist og bli ferdig med det, for dette tullet dere har bedrevet hele våren gidder ikke vi lenger.

Mvh,
Ledelsen i AriCa og AriCa2

Handsome den 06.07. klokken 23:19
La meg først få begynne med vår gamle understamme. ~Rome~, som til slutt ble ødelagt av dusteste lederskap av den tidligere lederen der. Da vi den gang gikk inn for å merge den, så hadde flere av deres medlemmer innkommende fra AriCa. Det sies også at de var fjernet som allierte i AriCa, uten at jeg skal bastant si at dette stemmer.

Etter at Elite ble oppløst ble det etter hvert bestemt at AriCa skulle merge inn i Arica, og de resterende skulle kastes bort:
Ruffiro 6. april skrev følgende:
OliCo vil jeg foreslå at vi får merget inn i AriCa, (de spillerne som er av verdi selvsagt, vi vil også kaste ut de som ikke er av verdi i AriCa).



Det er ikke det som har skjedd her. -Rome- var i utgangspunktet lite fornøyde med en del av medlemmene i OliCo grunnet deres mange negative utspill mot -Rome-, offentlig og internt. Likevel så respekterte vi dette. Da synes vi det er feil at vi skal stå som allierte med en haug av mindre spillere på vår egen rim, som vi ALDRI har samarbeidet med i krigsituasjoner. Det er AriCa som -Rome- føler noe for, ikke disse spillerne som er igjen her.

Det har trengt seg inn i våre områder, og de er frekke nok til å mene at de faktisk har like mye å si der, selv om dette er vår rim. Det er her vi over lengre tid har hentet våre deffbyer for å stacke om en utrolig lang front mot Elite og BIRKI.

1 Vi har uttalige ganger tatt kontakt angående dette, og det vet dere. Vi har blitt sendt frem og tilbake.

2 Til tross for dette i punkt 1 har adlingen fortsatt.

3 Noen angrep er sendt, men meg bekjent er dette flere timer etter. ~Rome~ var også en del av Rome-familien.

4 Om det er krig dere ønsker så får det være opp til dere. Vi i -Rome- ønsker ikke krig mot dere i Arica.

Mvh, Handsome og -Rome-

Ruffiro den 06.07. klokken 23:27
Etter flere krumspring fra ~Rome~ så fjernet vi alliansen ja, var vel grunnet diverse utspill fra ledelsen deres, da dere merget stoppet vi alle angrep på de som ble merget inn til dere, uten protester.


1. det tok ganske lang tid før det ble tatt opp med ledelsen faktisk..

2. den har sunket drastisk, og det er minimalt med byer som er blitt tatt, kan kanskje telle byer som er adlet motsatt vei, i områder hvor vi har "forkjørsrett"?

3. har med egne øyne sett at det er godt over 200 angrep, og du står vel for en del av disse, så skjønner ikke hva du mener her..
og ja, de var en del av "familien" deres, men jeg fikk godkjent fra granpa eller runinter (husker ikke hvem) etter de uttalelser som kom fra ledelsen i ~rome~ at det var greit vi tok ut evt spillere, og at dere ei heller hadde noe forhold til denne stammen lengre..

4. da synes jeg alle provokasjonene som kommer til stadighet er litt forbløffende altså..

Handsome den 06.07. klokken 23:46
Men se for deg dette. OliCo var også en stamme -Rome- ikke følte noen nærhet til, men vi respekterte det dere gjorde. Det vi ikke liker dette her. Arica2 består ikke lenger av spillere som kjempet mot Elite. Trekker gjerne inn eksempler på spillere som gjorde en stor innsats der. Dette er mest X-V-spillere og andre spillere som ikke har noe med Olico og Arica å gjøre fra før av uansett.

Lederen LDonna, som er under angrep fra meg nå, kom inn fra X-V 24. april. Da hadde ikke -Rome- noe som helst forbindelse med den stammen. Hun har også adlet opp store deler av nord-K52 og K42, på rimmen der. Hvorfor skal slike spillere stå i veien for oss, og hvorfor har dere egentlig en understamme der borte. Har dere planer om å rekruttere opp disse også, og bygge dere på utsiden av -Rome-? Svar meg helt ærlig her, Ruffiro.

1. Dog også lenge siden.

2. Forskjellen på disse områdene er jo at dette er mange spillere som har vært i -Rome- nesten like lenge som Arica har eksistert (Heldur og de andre spanjolene der nede).

3. Dere fikk gå på disse som Rome ikke ville ha med etter hvert. Ja, jeg husker dette, men likevel er vel spillere som er i -Rome- nå vært under angrep fra dere, men de stoppet riktignok.

4. Spørsmålet er vel hvem som provoserer her. Får Rome lov til å lage en akademistamme på K77?

Ruffiro den 07.07. klokken 10:54
svar kommer senere, travel dag idag



Nå som dere har lest dette så har de fleste av dere valgt side, enten enig eller uenig.
Det dere mener er opp til hver enkelt.

NB: Ønsker ikke at denne siden skal spammes ned da dette er ment som ett slags innleg på at vår tid er er.

Vi har hatt mange flott dager sammen i -Rome- å med hpnden på hjerte så er dette uten tvil den beste stammen i TW`s historie "kanskje" noe partisk men det er vel lov til å være det når man har hatt æren over å ledet en lsik HERLIG GJENG!!!!!!!!!

Har hatt mange flotte kriger med b.l.a Elite som ga oss en fin fight med LAW også.
Det var Yamato som med Zanmato i spissen som tok kvele tak i vår strupe å etter en del fighting gikk vi østover å fikk raskt ett cluster der som vi laget oss.
All ære til Yanmato som jeg personlig var en SUPER stamme, som ble oppløst grunnet hartd press samt lite aktive spillere, satt selv kv i Yanmato å så hva som skjedde der.....

Så jeg mener med det rette at det er Rome's fortjeneste at Elite falt.
Desuten ga vi Arica byer fra flere kontier i Rome og OIM som gjorde at de kom tett inn i Elite sine clustre.Dette deriblant fra Kahi kontoen.
Dette gjorde at de kom tett intill Deriblant Glitters konto.
Så i bunn å grunn fikk de masse gratis av oss, på denne tiden adlet vi 100 byer om dagen av Elite da AriCa adlet 10 !!!

Til slutt så vil jeg takke AriCa for mange moroe dager vi hadde da vi kriget mot Elite, men likte ikke denne avslutningen på vår alianse så da ser jeg det som min plikt å oppløse stammen samt en sommerferie med tw skal vi ikke ha noe av:)

Så jeg håper AriCa fikk det som de ville og at det vi gjorde sammen mot Elite betydde faktisk så lite, hadde jeg vist dette så skulle vi spist dere levende da vi var aktiv ;-)

God sommer alle sammen.

Tusen takk alle i Rome vil for altid huske dere som det beste av det beste her i tw, dere er alle velkommen i stammen min på v5!!!

Mvh
En trist grunnlegger av Rome.

runinter
 

DeletedUser

Guest
Da var dagen jeg har gruet meg til kommet. Dette er en blanding av en utrolig trist følelse, samtidig som en litt lettet følelse. -Rome- gir seg på topp. Ingen stammer skal få æren av å adle av -Rome-s tusen inaktive kontoer, og at vi skal huskes for dette.

Vanskelig å finne noen ord for dette her, men mest av alt er jeg trist for at vi aldri får oppleve den aktive tiden sammen igjen. Krigene mot Elite og BIRKI kommer aldri til å glemmes, og -Rome- er den beste stammen jeg har vært i noen gang. En strålende gjeng, og jeg er bare glad at vi spiller sammen på V5.

Runinter og granpa har mye å være stolte av. Dømt nord og ned, og motbeviste alle. V2's kanskje største legender velger nå å legge ned av de to stammene som har vært her siden starten. Utrolig trist. Takk for alt, -Rome-!

RIP ROME - RIP V2

:(
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Tiden i -Rome- har vært fantastisk, men den går nå mot slutten desverre. Det er en veldig trist dag for -Rome- og v2, men også en lettelse som Gard sier. Vi slipper bruke mer tid på en død server.

Da -Rome- var på sitt beste var det ingenting som kunne stoppe oss, synd motstanden forsvant ved elites undergang, og kjedsomheten inntraff oss..
All creds til Granpa og Runinter for å lede -Rome- gjennom tykt og tynt, .no's beste ledere uten tvil. Jeg vil takke dem og resten av -Rome- for en spennende og morsom tid her på v2.

RIP Rome - RIP V2 :(
 

DeletedUser

Guest
Jeg vil, som tidligere fiende av -Rome-, si tusen takk for en herlig tid med (mot) dere!
Har aldri hatt det så gøy på TW som når jeg kriget med Gard og sondre94 for det meste. Husker det ble mange sene nattetimer med sending av nukes og tog. Det er ikke til å unngå at etter å ha hvert i krig med dere ett års tid at jeg har fått utrolig god kontakt med dere.
Har pratet mange timer på skype med flere av dere. Synd det måtte ende slik, men det lå i kortene hele veien etter Elites fall.

Rune og Granpa, dere har uten tvil motbevist alt og alle det de trodde om dere. Dere ble dømt nord og ned men kom styrket ut av alle krigene og er uten tvil en bedre stamme en AriCa. Når dere var aktive adlet dere sykt mye elite i forrhold til AriCa. Min personlige mening er at Elite har hvert den beste stammen her så lenge de var aktive og de originale spillerne var der, men dere kommer på en sterk 2. plass. Beste stammen som er igjen (enn så lenge) i allefall!


- Nikko
 

DeletedUser

Guest
Utrolig...

Her sitter et gammelt -rome- medlem og er faktisk trist, dog jeg var spion den tiden jeg var i -rome-
Vil ikke ta noen diskusjon på mitt medlemskap i -rome- så ikke gidd:)

Stammen, rome, må innrømme at stammen aldri kom til å oppløses innad den tiden jeg har (og skal ha) på tribalwars. Stammen klarte å vende meg fra en Rome hater til en Rome elsker, dog jeg sammarbeidet med et birki medlem i begynnelsen av min tid i Rome.

og vis ikke spioner fra birki og elite alliansen ikke hadde røpet meg, så hadde jeg sikkert fortsatt vært i Rome..

Kanskje litt sent å si dette, men vil takke de stae og utrolig skill'a rome medlemmene for gode tider med kriger, vennskap og nøytralitet


mvh
Serigala
Vet ikke om noen husker meg men
Mvh også
myspace
 

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
Utrolig trist dette.
-Rome- vil altid bli husket. Granpa og Runinter vil bli husket. Dere har heltestatus for alle som har vært i -rome-!

RIP ROME!
 

DeletedUser

Guest
En utrolig stamme, ledelse og historie. Er bare å ta av seg hatten over hvor lenge Rome har holdt på, hatt den samme seige ledelsen. Jeg har hvertfall ikke sett maken til det på tw før. All ære til deg Runinter, Granpa og det dere har prestert på V2. Uannsett hva andre måtte finne på å mene. Æren beholder dere...

Salute!

Ærbødigst... Zanmato
 

DeletedUser

Guest
Så jeg mener med det rette at det er Rome's fortjeneste at Elite falt.
Desuten ga vi Arica byer fra flere kontier i Rome og OIM som gjorde at de kom tett inn i Elite sine clustre.Dette deriblant fra Kahi kontoen.
Dette gjorde at de kom tett intill Deriblant Glitters konto.
Så i bunn å grunn fikk de masse gratis av oss, på denne tiden adlet vi 100 byer om dagen av Elite da AriCa adlet 10 !!!

Dere kan gjerne ta æren for å ha tatt ut Elite. Selv om det er AriCa som har den beste statistikken mot Elite totalt sett. Takk for at dere gjorde det mulig for oss å komme inntil glitter.

Til slutt så vil jeg takke AriCa for mange moroe dager vi hadde da vi kriget mot Elite, men likte ikke denne avslutningen på vår alianse så da ser jeg det som min plikt å oppløse stammen samt en sommerferie med tw skal vi ikke ha noe av:)

Så jeg håper AriCa fikk det som de ville og at det vi gjorde sammen mot Elite betydde faktisk så lite, hadde jeg vist dette så skulle vi spist dere levende da vi var aktiv ;-)

Jeg vil på vegne av AriCa takke for samarbeidet. Dessverre mistet vi gradvis kontaktet etter Elites fall, og det hele toppet seg ved ditt avbrekk i mai/juni (?). Men du kan spare deg for å ordlegge deg som om vårt samarbeid betydde lite... For i den anledning har jeg en del informasjon som jeg vil dele med interesserte lesere... Men det fortjener en egen tråd.
 

DeletedUser

Guest
Takk, for alt -Rome- den beste tidenen på .no er forbi snufs:(

Da vi var i vinden kunne ingen slå oss, har aldri opplevd maken til aktivitet og samarbeid, kommer til å savne hele gjengen, ble selv innaktiv etter Elites fall og hadde ikke lyst til v2 lenger :(

Vil takke,
Deisa --> en kul person som har et IRl.
Handsome --> kjempe fyr, motiverende og god, holdt fronten mot BIRKI i ukes vis.
Granpa/Runinter --> hva kan jeg si? murer og fisker = tommel opp :)
Mimma --> takk for tiden sammen.
Icekebab --> råeste spiller på .no.
ebbern --> eier i TW, COD og og spamme skype.
Are --> eier alle.
Wynja --> kom inn etter vi hadde adla et par hundre byer fra deg, var et av høydepunktene mine å være med å adle fra deg tross inaktiviteten din.
RUAB --> Adlern, adler overalt, og har TW, største hjerte :)

Og til alle dere andre i -Rome-
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
En trist dag for verden 2. En legendestamme har gitt seg! At dere klarte å holde ut så lenge er rett og slett utrolig.

Siden jeg først var imot dere (D-Yato/Yamato), og deretter ble gode sammarbeidspartere med dere (Yamato/AriCa), har jeg både vært på fiende- og vennefronten med dere. Det sirkulerte mange rykter om dere i ledelsen. Om at Runinter og Granpa jobbet sammen, om at de hadde en hel bedrift som passet på kontoene, det var noe magisk rundt det ;)

Jeg får rett og slett si takk og farvell, og ønske dere lykke til videre.
Og Gard, skal du fortsatt ha intervjuene?
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Takk og farvel!

Hva kan jeg si... Har spil mot mange stammer og mange fiender har jeg hatt... Men -Rome- var den desidert hardeste stammen noensinne når det ko til det deffansive! Alt jeg kan om off må jeg si å ha lært av dere og igrunn! Kreativ spilling og ikke muligheten til å slappe av ett sekund er det dere står for!

Hvil i fred! Keisere av verden 2!
 

DeletedUser

Guest
:(

Dette var synd. Var i Rome med en annen konto. Var den beste tiden min på Verden 2. Må dere ha lykke til videre dere i Rome som skal fortsette...

All ære til Runinter og Granpa.
Synd dette...


RIP Rome. :(
 

DeletedUser

Guest
Ordentlig synd! Jeg må si at noen av disse spillerne her har skills. De mista aldri byer, og holdt ut helt til Elite ga seg. Creds til Runinter, Granpa, Icekebab osv!
 

soppyknight

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Dette var gode nyheter :D men egentlig litt trist på den måten at jeg hadde egentlig tenkt at det skulle bli litt sommer kriging mellom AriCa og -Rome- og hadde klargjort en del for det men ,, de ""tok en Elite"" og sletta stammen , kanskje like greit og heller ikke så rart ettersom de hadde jo plukka opp en del spillere fra gamle Elite og de har jo erfaring for slikt :D
God sommer til alle
 

cleo

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
74
Når granpa og runinter blir ordentlig gamle kan de sitte å glise mens de mimrer tilbake på sine ungdomsår, og være stolte over hvordan de førte -Rome- til toppen. :D
All ære til dere og resten av medlemmene som har stått på i lange tider og er blitt til "dagens" -Rome- ,og det stammen vil bli husket som.

Takker for en kjempe fin tid sammen med dere alle <3
 

deisa

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Fikk sjokk nå...
Takk, for alt -Rome- den beste tidenen på .no

Vi hadde det utrolig moro sammen gøtta!.. Har lært kjempe mye av dere!
Vil takke handsome, are, ebbern, sondre94, mimma ( Trond ), Cleo, runinter, icekebab, granpa, ruab og wynja får en fantastik tid vi har hatt sammen! Dere er god menneskene! Heilt fantastisk folk! (L)
Håper vi kan holde kontakt lenge til og håper de fleste her forsetter på v5.no!

Hvil i FRED Gamle gode -ROME- <3
v2.no beste stamme ever!

Mvh Triste deisa
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Når granpa og runinter blir ordentlig gamle kan de sitte å glise mens de mimrer tilbake på sine ungdomsår, og være stolte over hvordan de førte -Rome- til toppen. :D
All ære til dere og resten av medlemmene som har stått på i lange tider og er blitt til "dagens" -Rome- ,og det stammen vil bli husket som.

Takker for en kjempe fin tid sammen med dere alle <3


Skal være enig i at Rome var en Toppstamme, men på toppen har de aldri vært. Så de kan jo sitte på gamle hjemmet og tenke at de gjorde det nesten!! :D:D
 
Topp