-Rome- vs. Elite

Mosa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Det er i mine øyne latterlig å gi opp. At en Rome spiller på topp 20 ikke holder lengre enn som så, står det overhodet ingen respekt av.

I alle dager er det du snakker om, du bør undersøke litt hva som skjer før du kommen med en sånn latterlig utalelse.

Men det er vel sånn jeg kjenner dine utsagn fra tidligere innlegg.

Men det var jeg som satt på Kaihi før jeg ga meg, og når jeg ga meg så var det ikke noe spes press, ikke noe mere en normalt.

Men når spillet begynte å gå utover RL/jobb, så måtte jeg ta en avgjørelse, og valget var vel ganske enkelt:D
Og for de som kjenner Kaihi kontoen, så veit de at den kontoen ikke hadde noen sikre områder og alle byene var innen 5 timer med adel hos fienden.

For de som kjenner meg, så veit de at jeg står imot presset som Elite har gitt meg, eventuelt andre som har prøvd seg.

Men ønsker alle lykke til videre i TW
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Du hoppa ut i nokka du ikkje hadde peiling på, så du kosta stammen din ein hel topp 20 konto, med andre ord? :) Skills, må eg si.
 

Mosa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Du hoppa ut i nokka du ikkje hadde peiling på, så du kosta stammen din ein hel topp 20 konto, med andre ord? :) Skills, må eg si.

????

Jeg ga bort kontoen til en som hadde spilt på kaihi en liten stund sammen med meg.
Og jeg trenger overhode ikke forsvare meg uansett, det var bare en liten forklaring. Men at du setter det opp i mot skils??? Jaja, sier vel litt om dine evner til å dra slutninger, eller??
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Så du mener at jeg tar feil når jeg sier det er latterlig å gi opp? Er det lissom kult å gi opp eller noe da? :p
 

Mosa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Så du mener at jeg tar feil når jeg sier det er latterlig å gi opp? Er det lissom kult å gi opp eller noe da? :p

At man prioriterer RL foran et spill og at du kaller det latterlig, tja er det noe rart jeg reagerer.

Ja jeg mener du har feil, tror det er noe fullstendig galt et sted når du kommer med en sånn utalelse.
 

DeletedUser

Guest
Du vrir og vender på ting jeg sier. Ja, det ER latterlig å gi opp når du er under hardt vær. Hvis du liksom skulle prioritere RL, så hvorfor sluttet du når du var så langt nede, og ikke før?

Jeg har aldri sagt at det er feig å gi seg pga man skal prioritere RL, det er det overhodet ikke, men det er feig å gi seg når du sliter. Noe som Kaihi gjorde.
 

Mosa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Du vrir og vender på ting jeg sier. Ja, det ER latterlig å gi opp når du er under hardt vær. Hvis du liksom skulle prioritere RL, så hvorfor sluttet du når du var så langt nede, og ikke før?

Jeg har aldri sagt at det er feig å gi seg pga man skal prioritere RL, det er det overhodet ikke, men det er feig å gi seg når du sliter. Noe som Kaihi gjorde.

Hvem sier at jeg var langt nede, adlet 10 byer om dagen fra elite da jeg ga meg. Du må sjekke fakta før du utaler deg, dette får deg bare til å virke litt ........

Jeg ga meg før elite begynte å adle
 
Sist redigert:

Mosa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Du vrir og vender på ting jeg sier. Ja, det ER latterlig å gi opp når du er under hardt vær. Hvis du liksom skulle prioritere RL, så hvorfor sluttet du når du var så langt nede, og ikke før?

Jeg har aldri sagt at det er feig å gi seg pga man skal prioritere RL, det er det overhodet ikke, men det er feig å gi seg når du sliter. Noe som Kaihi gjorde.

Det er rart du er såpass krass i forhold til dette. Det er vel noen kontoer hos elite som har hatt det problemet, kan ikke se at du kaller de feige eller latterlige
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Hvem sier at jeg var langt nede, adlet 10 byer om dagen fra elite da jeg ga meg. Du må sjekke fakta før du utaler deg, dette får deg bare til å virke litt ........

Jeg ga meg før elite begynte å adle

Ye du adlet de inaktive. Det er grunnen til at vi startet offansiven mot deg.

Så du skapte en situasjon og stakk når den vendte seg mot deg.

By all means, skjønner det godt jeg. kontoen hadde ikke kjangs til å bli forsvart ordentlig slik den var spredt overalt. Alt du kunne ha gjort er å utsette adlingen noen timer med sniping, noe som tar mye tid.
 

DeletedUser

Guest
Mosa/kaihi er en veldig erfaren spiller så jeg vet ikke helt om dere skjønner det:D

man må ihverfall respektere at folk slutter med TW:D og han slutta FØR dere begynte å nuke han:D
 

Mosa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Ye du adlet de inaktive. Det er grunnen til at vi startet offansiven mot deg.

Så du skapte en situasjon og stakk når den vendte seg mot deg.

By all means, skjønner det godt jeg. kontoen hadde ikke kjangs til å bli forsvart ordentlig slik den var spredt overalt. Alt du kunne ha gjort er å utsette adlingen noen timer med sniping, noe som tar mye tid.

Det var da rart at det var liv i de når jeg begynte på mange av de, innaktive kontoer sender ikke støtte til andre byer, eller sender nuker/faker tilbake.

Men det var da rart at jeg gikk før den begynte da? har ingen ting å skamme meg for, selvom dere mener det. Bygde opp en stor konto og var stolt av den. Men når et spill begynner å gå forran RL og dere kaller det feigt. Da lurer jeg virkelig på hva som rører seg hos dere:confused:
 

DeletedUser

Guest
Elite er nolifere hele gjengen. Face it. Det er derfor de blir å vinne v2. ;)
 

DeletedUser

Guest
Elite er nolifere hele gjengen. Face it. Det er derfor de blir å vinne v2. ;)

Nja, si ikke det... De har da mistet mange profilerte orginaler med tidens tann... Jeg tror det tæret på motivasjonen å lede serveren så brutalt. Nå som de er svekket og ikke befinner seg øverst på ranken, så tror jeg vi vil se et forbedret og mer motivert Elite i tiden som kommer.

Nøkkelen til suksess på serverne blir å holde crewet motivert, ja akkurat som på en sjørøverskute ;)
 

DeletedUser

Guest
Nja, si ikke det... De har da mistet mange profilerte orginaler med tidens tann... Jeg tror det tæret på motivasjonen å lede serveren så brutalt. Nå som de er svekket og ikke befinner seg øverst på ranken, så tror jeg vi vil se et forbedret og mer motivert Elite i tiden som kommer.

Nøkkelen til suksess på serverne blir å holde crewet motivert, ja akkurat som på en sjørøverskute ;)

Innlegget mitt var ment ironisk. :cool:

Hvem som vil vinne v2 har jeg ingen forutanelser om, men jeg tror det vil fortsette ganske jevnt.
Mulig du har rett i at Elite vil bite mer fra seg i tiden som kommer. Det er alltids litt mer motiverende å ha en rank å strebe etter. :)
 

DeletedUser

Guest
Innlegget mitt var ment ironisk. :cool:

Oi, hehe, jeg tar alt så bokstavlig :D

Hvem som vil vinne v2 har jeg ingen forutanelser om, men jeg tror det vil fortsette ganske jevnt.
Mulig du har rett i at Elite vil bite mer fra seg i tiden som kommer. Det er alltids litt mer motiverende å ha en rank å strebe etter. :)

Jeg tror motivasjonsfaktoren er den faktoren som faktisk vil bety mest i TW, da det vanligvis tar meget lang tid å vinne en server :p
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Det var da rart at det var liv i de når jeg begynte på mange av de, innaktive kontoer sender ikke støtte til andre byer, eller sender nuker/faker tilbake.

Men det var da rart at jeg gikk før den begynte da? har ingen ting å skamme meg for, selvom dere mener det. Bygde opp en stor konto og var stolt av den. Men når et spill begynner å gå forran RL og dere kaller det feigt. Da lurer jeg virkelig på hva som rører seg hos dere:confused:

99,9% Innaktive KV`ter uten premium gjør det.
 

DeletedUser

Guest
Nei, 99,9% innaktive KV`er uten premium sender ikke fakes eller støtte. De ser at kontoen er under angrep, for så å logge rolig ut igjen. Believe me, I know :D
 
Topp