-Rome- vs. Elite

DeletedUser

Guest
Elite hadde tapt forriges ukes statestikker stort med eller uten murmel :eek:

Har du forresten noen unnskyldning til hvorfor dere har adlet lite byer av oss?:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Sånn har det vært med de spillerne AriCa har fjernet.. Av erfaring så hjelper det lite å diskutere med dem... De har alltid så gode unnskyldninger ;)

Neida, Shanks. Vi har ikke sagt at "alle" dere har tatt ut er inaktive, men de aller fleste. Men av erfaring så vet jeg at det ikke nytter å diskutere med deg heller.... Så da er vi vel like langt:rolleyes:

Men til Ebberns kommentar har jeg ikke noe godt svar. Jeg aner ikke hvorfor vi ikke tar flere byer mot dere. Latskap kanskje??
 

DeletedUser

Guest
Etter at vi har angrepe samtlege "Elite?"-spelarar ei stund, så har dei ein tendens til å bli "inaktive", av ein eller annan merkeleg grunn... :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: Elite Elite
Players:

Side 2:
Tribes: -Rome-
Players:

Timeframe: Siste 24 timer

total erobringer:

Side 1: 95
Side 2: 63
Forskjell: 32

image.php


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 23
Side 2: 20
Forskjell: 3

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 863,326
Side 2: 575,136
Forskjell: 288,190

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 205,795
Side 2: 189,576
Forskjell: 16,219

image.php
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: Elite
Players:

Side 2:
Tribes: -Rome-
Players:

Timeframe: Forrige uke

total erobringer:

Side 1: 521
Side 2: 491
Forskjell: 30

image.php


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 44
Side 2: 254
Forskjell: 210

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 4,655,161
Side 2: 4,285,144
Forskjell: 370,017

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 395,198
Side 2: 2,375,285
Forskjell: 1,980,087

image.php
 

DeletedUser

Guest
Oi, og -Rome- fortsetter å imponere. Virkelig god uke. Gratulerer :D
 

DeletedUser

Guest
men om jeg gjetter (spår litt)nå så tror JEG at -ROME- taper i neste statistikk da de tok inn heralf, og denne heralf er en skikkkkkkkkelig dårlig spiller som sikkert taper 30-50 byer for -ROME- bare han. (men ok han kanskje får KV)
 

DeletedUser

Guest
men om jeg gjetter (spår litt)nå så tror JEG at -ROME- taper i neste statistikk da de tok inn heralf, og denne heralf er en skikkkkkkkkelig dårlig spiller som sikkert taper 30-50 byer for -ROME- bare han. (men ok han kanskje får KV)

vis du ser på kartet så ser du vel at byene hans ligger mest spredt rundt deres så er ikke så rart det da:D har selv søtte KV der:D og adelstog fra Elite på 10 sek mellomrom mellom hver adels er ikke akkurat så vanskelig å snipe:D
 

DeletedUser

Guest
vis du ser på kartet så ser du vel at byene hans ligger mest spredt rundt deres så er ikke så rart det da:D har selv søtte KV der:D og adelstog fra Elite på 10 sek mellomrom mellom hver adels er ikke akkurat så vanskelig å snipe:D

At en spiller med 3,5 millioner poeng i tillegg bare har 7, og skryter av økningen fra 5 til 7 sier vel sitt. Heralf er ikke akkurat den beste spilleren jeg har vært borti. Jeg trodde det var en internspøk første gang jeg hørte om det "store" antallet offensive byer..
 

DeletedUser

Guest
At en spiller med 3,5 millioner poeng i tillegg bare har 7, og skryter av økningen fra 5 til 7 sier vel sitt. Heralf er ikke akkurat den beste spilleren jeg har vært borti. Jeg trodde det var en internspøk første gang jeg hørte om det "store" antallet offensive byer..
Hehe, sier han som hadde nuket til slutt i adelstoget. :D

Hehe, neida. Tror ikke jeg skal kaste meg inn i en stor debatt rundt heralf egentlig. Dere ser vel hva som dessverre skjer om dagen her.

Mer gledelig er det da at den andre som gikk over, Haavardunited adler som bare det av Elite om dagen.
 

DeletedUser

Guest
Hehe, sier han som hadde nuket til slutt i adelstoget. :D

Hehe, neida. Tror ikke jeg skal kaste meg inn i en stor debatt rundt heralf egentlig. Dere ser vel hva som dessverre skjer om dagen her.

Mer gledelig er det da at den andre som gikk over, Haavardunited adler som bare det av Elite om dagen.

Egentlig hadde jeg regna med at han ville adlet mer, han har jo hatt RIKELIG med tid til å forberede seg til dette. Svært skuffende om man ser på det med nøytrale øyne, vil jeg påstå.
 

DeletedUser

Guest
Etter at vi har angrepe samtlege "Elite?"-spelarar ei stund, så har dei ein tendens til å bli "inaktive", av ein eller annan merkeleg grunn... :rolleyes:

Du føler ikke at du er i feilt forum nå King Ruska??
Du vet dette er -Rome- vs. Elite, og sist jeg sjekket var ikke i -Rome- :D
 

DeletedUser

Guest
Egentlig hadde jeg regna med at han ville adlet mer, han har jo hatt RIKELIG med tid til å forberede seg til dette. Svært skuffende om man ser på det med nøytrale øyne, vil jeg påstå.
Jepp, svært skuffende. Du kan få sagt det du. :D
 

DeletedUser

Guest
Hehe, sier han som hadde nuket til slutt i adelstoget. :D

Hehe, neida. Tror ikke jeg skal kaste meg inn i en stor debatt rundt heralf egentlig. Dere ser vel hva som dessverre skjer om dagen her.

Mer gledelig er det da at den andre som gikk over, Haavardunited adler som bare det av Elite om dagen.

Nå er det forskjell på å trykke "2" før man trykker "enter" og å "glemme" å lage offensive byer når man har 3,5 millioner poeng. Hadde lite håp om å få byen uansett, ville bare ha opp litt ODA, og kanskje slå til ;)
 

DeletedUser

Guest
Hehe, jaja, veit det, bare tuller litt. Det der har vel skjedd de fleste. Hadde ikke noe å si uansett, da byen var stacket. ;)
 

DeletedUser

Guest
Og enda en gang er det et medlem av -rome- som blir adlet kastet ut av stammen.. Statistikkhoring er vel det nye ordet for slikt?
 

DeletedUser

Guest
Og enda en gang er det et medlem av -rome- som blir adlet kastet ut av stammen.. Statistikkhoring er vel det nye ordet for slikt?

XD hvilke spiller har vi kicket før?:confused:

kjenner ikke grunnen til at heralf ble kicket men tipper pga lite aktivitet:D
 
Topp