Rotent gjort av Wolves

DeletedUser

Guest
Jeg vet at mange dere liker stammen ``Wolves``, det gjorde jeg og! Jeg var med i stammen dems, jeg var aktiv på forumet og deltok i alt som skjedde.

Så kom det opp en diskusjon på forumet der en av lederene sa ja vi følger bare enkelt den regelen ``hvis vi for en søknad fra en spiller som har mer poeng enn den dårligste spilleren i stammen, så erstater vi han med den spilleren som har mer poeng``

Jeg og noen andre sa dette var en dårlig plan og rotent gjort mot de som er lojale mot stammen og prøver og bygge tropper og ikke tenke så særlig på poeng.

Men så lovet de at de ikke skulle kicke folk som har hvist seg verdig til og bli i stammen, og at hvis det var fare for at noen skulle bli kicket skulle de kontaktes først!

Idag logger jeg på Tw og ser at jeg har blitt kicket fra stammen og det var ingen melding og finne om hvorfor jeg ble kicket...

Synes Wolves har gått fra en stamme som jeg hadde respekt for til en stamme som bare tenker på poeng nå...



Mvh -X
 

Shining wolf

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
68
Jeg vet at mange dere liker stammen ``Wolves``, det gjorde jeg og! Jeg var med i stammen dems, jeg var aktiv på forumet og deltok i alt som skjedde.

Så kom det opp en diskusjon på forumet der en av lederene sa ja vi følger bare enkelt den regelen ``hvis vi for en søknad fra en spiller som har mer poeng enn den dårligste spilleren i stammen, så erstater vi han med den spilleren som har mer poeng``

Jeg og noen andre sa dette var en dårlig plan og rotent gjort mot de som er lojale mot stammen og prøver og bygge tropper og ikke tenke så særlig på poeng.

Men så lovet de at de ikke skulle kicke folk som har hvist seg verdig til og bli i stammen, og at hvis det var fare for at noen skulle bli kicket skulle de kontaktes først!

Idag logger jeg på Tw og ser at jeg har blitt kicket fra stammen og det var ingen melding og finne om hvorfor jeg ble kicket...

Synes Wolves har gått fra en stamme som jeg hadde respekt for til en stamme som bare tenker på poeng nå...



Mvh -X

Den stammen kommer til og bli oppløst snart
 

DeletedUser

Guest
Synes bare det var rotent gjort og gjøre det når nybegynnerbeskytelsen snart går ut....

Så pass på dere som er i Wolves, det er ikke sikkert dere er der dagen etter....
 

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
Jeg syntes Wolves gjør det som er lurest. Det å henge dem ut nå betyr at du er dårlig taper. Jeg syntes alle stammer skal gjøre som Wolves, kanskje til og med Pshycio kunne blitt gode da! :eek:
 

DeletedUser

Guest
Jeg syntes Wolves gjør det som er lurest. Det å henge dem ut nå betyr at du er dårlig taper. Jeg syntes alle stammer skal gjøre som Wolves, kanskje til og med Pshycio kunne blitt gode da! :eek:

hmm... delte meninger der ost... men syns egentlig at det er vel fortjent å henge ut Wolves etter en slik handling. De lover noe og bryter det de lovet... det er neimen ikke bra det altså.
 

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Synes bare det var rotent gjort og gjøre det når nybegynnerbeskytelsen snart går ut....

Så pass på dere som er i Wolves, det er ikke sikkert dere er der dagen etter....


Det er der den største tabben er!

De kastet deg ut før beskyttelsen gjekk ut. Dermed kom de på førsteplass, med tanke på poeng, men va viser det at de har mye poeng? Jo, at de ikke har mye tropper. Å uten tropper kommer man ikke langt......

Ikke missforstå. Folk med mye poeng har oftest mye tropper, men ikke i starten av spillet. For vor er de som var på toppen de første dagene?

Konklusjonen er at, etter slik jeg forstår det, har kastet ut en framtidig stor spiller. Greit at de kastet ut en liten spiller, men han har 99% sikkert, en del tropper mer en de som kun tenker poeng.
 

kermit

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Tropper betyer ingen ting! Ser du noen rangerings liste for hvem som har mest tropper eller?
Den som har mest poeng vinner og dermer har wolves gjort noe smart. Creds til wolves, jeg skal selv ta opp med psycho om vi kan gjøre det samme.
 

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
Ikke gjør det kermit, da kan DE bli store og skumle også engang. Slik som det er nå er det hvertfall utrolig dårlig..
 

DeletedUser

Guest
hmm, jeg vet virkelig ikke jeg altså. Det kan nå hende at Psycho begynner å kjøre den samme strategien nå, når de leser dette...
Håper virkelig at Wolves vinner, men da må de ikke kicke kvalitetsmedlemmer, selv om jeg forstår at den som har mest poeng selvsagt er den beste og dermed må den med minst poeng kickes for å få plass til den med mere poeng.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Hhhmmm, var morsomt kritere da.

Søker en med MER POENG så kicker vi den med MINST POENG i stammen.

Hvor ligger prioriteringene til Wolves? :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
de er ikke den eneste stammen.. fikk en invitasjon i dag.

Alone i dag klokken 08:46
Hei, ser at du er en god spiller som vokser fort ;) det er akkurat det vi ønsker i FNTC nå :p du er med i en middels stamme nå, men vi vil gi deg en fear sjanse til å komme til en av de beste, vi "herjerer" k55, vi har sterke allierte her også :) vi kan nesten "velge å vrake" de vi vil :p Jeg har gitt deg og ****** tilbudet om å gå over til oss ;)

håper du tenker godt over tilbudet du har fått fra vår stamme nå ;D

Mvh Alone/Rekrutør/Ledelse


slike stammer har jeg null respekt for, viser også at de ikke er gode nok til å skjønne at kvalitet er langt viktigere enn kvantitet.. jeg vil aldri gå til en stamme som vil kicke en som allerede er der, for at de skal kunne nyte godt av mine poeng.. jeg vil heller knuse den stammen lett. amatører er fine farmer..
 

DONslask

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
103
er enig der, poeng har så litten bettydning, tropper/kordinasjon av angrep er det meste synes jeg!
 

DeletedUser

Guest
Sorry hvis det ser ut som jeg syter, eller dårlig taper som en kalte meg lengre oppe...

Men man blir jo fortvila når stammen din kicker deg og bare lar deg være uten beskyttelse. Hvis man ikke kan stole på stammen sin så hvem kan man stole på da? Det heter jo tross alt Tribelwars :/


-X
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Er på grunnlag av slike ting at vi i FNTC ikke ønsker å være allierte med Wolves, og heller kommer til å gå til krig mot dem innen kort tid :)
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Det ønsker jeg å holde hemmelig :) På grunnlag av at jeg ikke ønsker politikk fra tidligere verdner skal påvirke v9 :) Selvom jeg er åpen om at jeg er i FNTC. Så ønsker jeg ikke å dele mer en det.
 
Topp