Rotent gjort av Wolves

DeletedUser

Guest
Det ønsker jeg å holde hemmelig :) På grunnlag av at jeg ikke ønsker politikk fra tidligere verdner skal påvirke v9 :) Selvom jeg er åpen om at jeg er i FNTC. Så ønsker jeg ikke å dele mer en det.

Kom igjen svein... :D Where are youuuuuuuuu!!!! Jeg har noen økser som venter i spenning på å finne deg.:D
 

myh85

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
25
klarer du å holde d hemmelig ENNÅ Svein? :eek:
utrolig :D
 
Sist redigert:

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Blitt mye spamm angående hvem jeg er da :eek:
Mange som tror de vet det vell og merke :eek: men lalalalala
MEN ON TOPIC FOLKENS! Ikke meg vi skal diskutere her! Jeg er ikke i wolves ( Enda )
 

DeletedUser

Guest
Blitt mye spamm angående hvem jeg er da :eek:
Mange som tror de vet det vell og merke :eek: men lalalalala
MEN ON TOPIC FOLKENS! Ikke meg vi skal diskutere her! Jeg er ikke i wolves ( Enda )

Er vel ikke mulig å la vær å diskutere deg?
 

DeletedUser

Guest
Blir vel litt morsomt og se hva som skjer når lederen i stammen havner på bunnen. Erstater de han? Det var tross alt hans ide dette her.

(Top 5 på bunnen- Wolfes)
Sunrise (Diplomat)15 241
yaxoox (Old wolf) 16 237
prinsj123 (Leder)17 237
Praskeda (That was a new one >D) 18 225
Hanssen123 (Ohhh, it`s on! ohhh yeah) 19 225

Det er prinsj som har erstatet alle sammen, så kommer han til og erstate seg selv? Hvis han tenker på stammen beste da vel. (hehe)
 

DeletedUser

Guest
Wolves er en retarded stamme som kommer til å ryke innen kort tid. Useriøs og uerfaren.

ellers veldig spent på hvem varanior08 viser seg å være!:D
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Wolves er en retarded stamme som kommer til å ryke innen kort tid. Useriøs og uerfaren.

eller veldig spent på hvem varanior08 viser seg å være!:D

Han er i FNTC, just sayinnnnnnnnnnnn. :)

Svein hvor er duuuuuuuuuuuuuuuu :jhimle:?
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Kan vel si at Wolves ikke er alene om aa sparke medlemmer til fordel for andre. Hoerer ogsaa at FNTC er svaert aktive paa den fronten. Begynner selvoppskrytte FNTC aa tvile paa sine egne "elitespillere"? ;)

Uansett, naar stammene kun tar 20 medlemmer, gjelder det aa vaere aktiv i stammen for aa vise seg plassen verdig. Ikke noe du trenger master i kjemi for aa forstaa sann sett :)

Jeg er utenlands, saa det froklarer min flotte skrivemaate ;)
 

DeletedUser

Guest
jepp, ble faktisk veldig skuffet av FNTC når jeg hørte det.
 
Topp