Ryktebørs

DeletedUser

Guest
ja da var de Roger's oppmerksomhet som skal frem da :)

Jeg spilte på lol123 og kriget mye mot Njal etterhvert begynte støtte og renne inn og noen ble sendt hjem plutselig.
Men idag tar han kaka og tar og skifter pw og fucker opp alt.
Kjempe bra jobba assa
Åjja vent litt d har jo skjedd med Narne også da Var d Ken som var dual med Roger
fy
Ein dag jeg snakka med Roger kunne hann nå pw ganske mange brukere i RNG også og d var ikke første gangen d Roger gjor

de

kan bekreftes fikk en den delen med lol123 fikk en IRL Venn til og gå in på min gamle konto og sette den på slett

men du kan vel legge ut samtalen vi hadde på Skype også kan jeg legge ut den pmen jeg fikk videresendt på lol123 så kan vi se hvor lenge den konton hadde vært I rng

det med narne hadde ikke jeg noe med og gjøre
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Det ryktes at noen ønsker å fjerne RNG, uansett metode.. Kan jeg spørre hva som er vitsen med å stjele andres kontoer?????????????
Sondre spilte på den kontoen, og så kommer en WIC-spiller og stjeler! Akkurat nå er jeg så forbanna at jeg er truende til å sette kontoen på slett - ASAP... Møkk lei backstabbing..
 

DeletedUser

Guest
Det ryktes at noen ønsker å fjerne RNG, uansett metode.. Kan jeg spørre hva som er vitsen med å stjele andres kontoer?????????????
Sondre spilte på den kontoen, og så kommer en WIC-spiller og stjeler! Akkurat nå er jeg så forbanna at jeg er truende til å sette kontoen på slett - ASAP... Møkk lei backstabbing..

Vi fisker ikke etter slike ting. Er bare dere som har mistet kontroll på medlemmene deres.

Ta kontroll før du lasher ut her.
 

jonsnow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Knaskje på tide å gå inn i seg selv Cap? Og se etter hva har jeg gjort galt? I stede for å skylde på oss for alt som er galt med den råtne skuta di!

Barne mine tanker om saken, men kan ikke være gøy å se at alt går i mot seg nå som de som ikke har hatt incs forlater skuta en etter en. Vi får vel se en ny BuRn-stamme rimelig kjapt eller en masse flukt til BOL/HFO og WIC siden dere ikke klare å ta tak i den intern uroen som er det, men heller går ut og skylder oss for alt mulig rart.

Hører det ikke står så bra til i BOL-leiren heller, rakner VepseBOLet nå?
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Vi fisker ikke etter slike ting. Er bare dere som har mistet kontroll på medlemmene deres.

Ta kontroll før du lasher ut her.

Det er nå dine medlemmer som stjeler kontoer MD..så hvem som har kontroll på hvem kan du diskutere til du blir blå!
Det ryktes at WIC-medlemmet har innrømmet det hele
 

DeletedUser

Guest
Det er nå dine medlemmer som stjeler kontoer MD..så hvem som har kontroll på hvem kan du diskutere til du blir blå!
Det ryktes at WIC-medlemmet har innrømmet det hele

Blir feil å si at WIC står bak. Her er det en enkelt spiller som har gjort noe uten at vi har visst noe. Dette kunne skjedd med hvem som helst.
Men hvis det er et annet tilfelle jeg ikke vet om, så kan jeg ikke uttale meg om det.. Utenom at jeg tar sterk avstand fra slike skitne triks.
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Vi fisker ikke etter slike ting. Er bare dere som har mistet kontroll på medlemmene deres.

Ta kontroll før du lasher ut her.

Blir feil å si at WIC står bak. Her er det en enkelt spiller som har gjort noe uten at vi har visst noe. Dette kunne skjedd med hvem som helst.
Men hvis det er et annet tilfelle jeg ikke vet om, så kan jeg ikke uttale meg om det.. Utenom at jeg tar sterk avstand fra slike skitne triks.

Det var snakk om å ha kontroll på egne spillere MD..var det ikke?? Da burde du holde kjeft så lenge du ikke har det sjøl!
 

DeletedUser

Guest
Det var snakk om å ha kontroll på egne spillere MD..var det ikke?? Da burde du holde kjeft så lenge du ikke har det sjøl!

Det jeg vet om er at den som drev med fusk her, ikke var på en av våre kontoer da ugjerningen skjedde. Så yeah, jeg er rett mann å klage til..For jeg burde visst bedre -.-
 

DeletedUser

Guest
@Cap: Det er forskjell å ha "kontroll" på medlemmer ved lojalitet vs makt. Det er hovedgrunnen til at WIC vinner dette argumentet og krigen mot dere.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Blir feil å si at WIC står bak. Her er det en enkelt spiller som har gjort noe uten at vi har visst noe. Dette kunne skjedd med hvem som helst.
Men hvis det er et annet tilfelle jeg ikke vet om, så kan jeg ikke uttale meg om det.. Utenom at jeg tar sterk avstand fra slike skitne triks.



Artig att du skulle nevne at du er imot "sktne triks"... vil det si du er en fair play spiller? :rolleyes:
Når kortene først skal på bordene, så har vi da også beviser på at DU sitter og hover i deg info om tomme byer og lediege clustre fra en RNG kont.... Som var akk da underkontroll av WIC for noen timer... Er det dette du kaller skitne triks? :rolleyes:
Dere nekter på så mange rykter om WIC og etterpå maler dere ting over på RNG for å ikke skitne til egen kappe.. Er vell snart på tide at fakta må frem og dere må ta på dere, dreres ugang.
 

DeletedUser

Guest
[/B]

Artig att du skulle nevne at du er imot "sktne triks"... vil det si du er en fair play spiller? :rolleyes:
Når kortene først skal på bordene, så har vi da også beviser på at DU sitter og hover i deg info om tomme byer og lediege clustre fra en RNG kont.... Som var akk da underkontroll av WIC for noen timer... Er det dette du kaller skitne triks? :rolleyes:
Dere nekter på så mange rykter om WIC og etterpå maler dere ting over på RNG for å ikke skitne til egen kappe.. Er vell snart på tide at fakta må frem og dere må ta på dere, dreres ugang.

Jeg benytter meg ikke av skitne triks. Har ikke noe imot å legge alle kortene på bordet og så kan vi se på om det er skittent eller ikke :)
Har aldri spurt om ledige clusteret, men har klart spurt om tomme byer. Opp til de å si om de er tomme eller ikke. Har bare benyttet meg av spioner, men ikke i ekstrem grad. Kunne gjort det hvis jeg ville, men har altså ikke det.
 

DeletedUser

Guest
Så du mener at det å utrnytte spioner som enten er WIC spillere selv eller unger på 12 år som er redde for å ødelegge "fila" si ikke er skittent triks når det er mellom disse alternativene? For du har utnyttet begge av dem..
Uansett om enkelte mener at spioner er en del av spillet, så er det ikke det og vil alltid være en måte å jukse på.
Når spionene er WIC spillere .feks i noen tilfeller, såklart sier de ifra om enkelt tomme byer osv, annet hadde hvert rart....


At du har kunne utnyttet spioner i mye større grad er kun ord som ikke kan bevises :) Enkelt å si!
 

DeletedUser

Guest
Spioner er en del av spillet, face it. Såfremt det eksisterer og ikke er direkte regelbrudd, er det effektivt en del av spillet. Hvorvidt det burde være det er derimot åpent for debatt :)

Ellers spiller jo også formen for spionasje en rolle. Jeg har ikke noe imot "casual" spionasje, der infoen uprovosert blir levert til motparten. Da er det bare å vente at informasjonen blir utnyttet. Men det å plante spioner, enten ved trusler, lokkemidler eller å plassere folk på kontoer, har jeg ikke mye til overs for. Ganske lite pent gjort, egentlig.
 

DeletedUser

Guest
Så du mener at det å utrnytte spioner som enten er WIC spillere selv eller unger på 12 år som er redde for å ødelegge "fila" si ikke er skittent triks når det er mellom disse alternativene? For du har utnyttet begge av dem..
Uansett om enkelte mener at spioner er en del av spillet, så er det ikke det og vil alltid være en måte å jukse på.
Når spionene er WIC spillere .feks i noen tilfeller, såklart sier de ifra om enkelt tomme byer osv, annet hadde hvert rart....

At du har kunne utnyttet spioner i mye større grad er kun ord som ikke kan bevises :) Enkelt å si!

Jeg har aldri snakket med WIC spillere på RNG kontoer. Men unntak av en gang på narne, men da visste jeg det ikke. Fikk beskjed av narne om at han hadde "avslørt" planen min, men jeg visste som sagt ikke noe om det.

Nå kan du heller spørre deg selv hvorfor flere RNG spillere kaster seg i fanget vårt og spør om hjelp. De er ikke redd for noe, de er bare irriterte og sinte på DERE (RNG ledelsen og stammen generelt). Jeg har bare spurt om det enhver stamme gjør med en spion... Nothing more, nothing less. Det beste av alt var at jeg ble kontaktet av de og ikke omvendt.

Vet nesten mer om medlemmene deres enn dere gjør selv...:eek:
 

Hakkespetten

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Så du mener at det å utrnytte spioner som enten er WIC spillere selv eller unger på 12 år som er redde for å ødelegge "fila" si ikke er skittent triks når det er mellom disse alternativene? For du har utnyttet begge av dem..
Uansett om enkelte mener at spioner er en del av spillet, så er det ikke det og vil alltid være en måte å jukse på.
Når spionene er WIC spillere .feks i noen tilfeller, såklart sier de ifra om enkelt tomme byer osv, annet hadde hvert rart....


At du har kunne utnyttet spioner i mye større grad er kun ord som ikke kan bevises :) Enkelt å si!


1.

Om jeg hadde fått byer gratis, så hadde jeg ikke takket nei. Tviler på at hverken dere i BOL/RNG ville sagt noe annet enn det jeg hadde gjort. Skjønner frusterasjonen forsåvidt, er ikke gøy og vite at så mange av sine egne medlemmer er illojale imot sin egen stammeledelse.. Så handler det jo litt om hvem som blir satt på de ulike kontoene også, alltid greitt at det er noen man stoler på, ikke sant RNG?

2.

Så du mener at BOL/WIC/HUFF jukser, altså spionasje? Artig tanke, og ellers har du det bare bra?


Det var snakk om å ha kontroll på egne spillere MD..var det ikke?? Da burde du holde kjeft så lenge du ikke har det sjøl!

Such rage! Vi har da kontroll på medlemmene våre i WIC. Om de begår regelbrudd så hadde de jo blitt banna sånn som du ble sist gang du drev med tullefaktene dine *lol*.
 

DeletedUser

Guest
Jeg har aldri snakket med WIC spillere på RNG kontoer. Men unntak av en gang på narne, men da visste jeg det ikke. Fikk beskjed av narne om at han hadde "avslørt" planen min, men jeg visste som sagt ikke noe om det.

Nå kan du heller spørre deg selv hvorfor flere RNG spillere kaster seg i fanget vårt og spør om hjelp. De er ikke redd for noe, de er bare irriterte og sinte på DERE (RNG ledelsen og stammen generelt). Jeg har bare spurt om det enhver stamme gjør med en spion... Nothing more, nothing less. Det beste av alt var at jeg ble kontaktet av de og ikke omvendt.

Vet nesten mer om medlemmene deres enn dere gjør selv...:eek:

Vell som alltid drar du igjen Temaet vekk... Som jeg sa tidligere idag så vender du Teamet over på RNG's medlemmer og styre måte noe, som ikke er teamet her nå..
Typisk deg ser jeg!
Igjen, mye påstander her om at du ikke har gjort eller sakt det og det... Enkelt å si men dog, verre at det er sant!:cool:
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at tobbi-95 er ute av rng, men det var vel wic som gjorde det også?
 

DeletedUser

Guest
Vell som alltid drar du igjen Temaet vekk... Som jeg sa tidligere idag så vender du Teamet over på RNG's medlemmer og styre måte noe, som ikke er teamet her nå..
Typisk deg ser jeg!
Igjen, mye påstander her om at du ikke har gjort eller sakt det og det... Enkelt å si men dog, verre at det er sant!:cool:

Er mer å snakke om der ettersom jeg ikke jukser. Bryter ingen regler og gjør ingenting dere ikke ville gjort. Så vend kritikken mot dine egne spillere istedenfor og prøv å rett opp i problemene. For det hjelper deg NULL å snakke om meg...
 

rc jr.

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Så du mener at det å utrnytte spioner som enten er WIC spillere selv eller unger på 12 år som er redde for å ødelegge "fila" si ikke er skittent triks når det er mellom disse alternativene? For du har utnyttet begge av dem..
Uansett om enkelte mener at spioner er en del av spillet, så er det ikke det og vil alltid være en måte å jukse på.
Når spionene er WIC spillere .feks i noen tilfeller, såklart sier de ifra om enkelt tomme byer osv, annet hadde hvert rart....


At du har kunne utnyttet spioner i mye større grad er kun ord som ikke kan bevises :) Enkelt å si!

syns du er både søt og morsom når du sier "Uansett om enkelte mener at spioner er en del av spillet, så er det ikke det og vil alltid være en måte å jukse på"

så minnes jeg den samtalen du og jeg hadde om ei bok som kalles "The Art of War" der du nevnte at du har lest og hadde 2 favoritt kapital :) da tror jeg du glemmer det siste kapitlet ;)

Kapitel 13. spionasje.

Informasjon er makt i krig er informasjon det som er viktigst til å vinne en startegisk fordel. det er speidere med i spillet... disse er spioner i den grad at de avslører alt om en landsby! og dette med spioner som avslører kampanjer og hvor WIC/BOL/RNG finner tomme clustre er informasjon som en av stammene kan burke til sin fordel...

som så mange andre før meg har sagt så er dette et krigspill... sjekk rundt dere... spioner overalt... info kommer ut uansett hva dere gjør... kan bare avsløre såpass at det er flere kontoer igjen i RNG som kommer til å bryte ut og skape stort sirkus for dere... jeg mente dette da jeg joina BuRn og jeg mener det enda... RNG er og vil for altid være et synkende skip! stammen greier ikke å sette seg selv i respekt nok når små stammer og noobspillere tørr å sette seg opp mot dere... dere har en lang vei før dere klarer å redde dette skipet...
 

DeletedUser

Guest
Er mer å snakke om der ettersom jeg ikke jukser. Bryter ingen regler og gjør ingenting dere ikke ville gjort. Så vend kritikken mot dine egne spillere istedenfor og prøv å rett opp i problemene. For det hjelper deg NULL å snakke om meg...

Påpekte heller ikke at du hadde brutt noen regler, heller ikke att noen har brutt noen regler.. les det som står å ikke annet, please..
Jeg satte bare fingern ned på at du av mange i WIC er en av dem som har sutte finger plukket byer for tømming fra RNG! Ingen grunn til å vri seg unna slikt :)
Skittent i mine øyner
 
Topp