Ryktebørs

narne

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Hø? Nei? Jeg har aldri, ALDRI bedt en forsvarer å tømme byer så jeg kan adle de. ALDRI spurt om de kan sende bort støtte eller noe lignende. Eneste jeg har spurt om er om hvilke byer av oss som er claimet, om det finnes tomme byer, hvilke byer som er readlingsbyer (denne kan sees på som litt sleip, men bite me).

Jeg har sikkert spøket om det med flere, jeg husker ikke.. Men kan si at jeg personlig ikke har gjort stort ut av spioner. Er faktisk ofte de som gir info til meg... Jeg spør veldig sjeldent.

Nå kan jeg ikke snakke for alle i stammen min, så du må dessverre spørre hver enkelt.
Legger alle kortene på bordet her, så du får se litt over kildene dine igjen. Og har du mer bevis, så kan du gjerne vise meg. Hadde vært moro :) I need the attention! <3

MD, du vet godt at jeg har bevis.... :L Så hvorfor prøve og gjemme dem som allerede er sikkerhets lagret på flere steder ? Jaja uansett ha en god kveld :)
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Siden du har bevis vil vi nok gjerne se dem :)
Ser ikke vitsen med at folk skryter over at de har beviser, men viser dem ikke..og dette gjelder alle ;)
 

rc jr.

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
ser heller ikke poenget med å legge ut bevis på off.forum siden ingen tar disse seriøst og gidder egentlig å se sakene fra alle sidene... alle her er bestemt på hva som er problemen og bryr meg ikke om andre sier noe annet!
 
Sist redigert av en moderator:

narne

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Så sant... Mange kommer nok ikke til og tro det. Det kommer sikkert ut en dag.. :) Og da får WIC svi .. :)
 
Sist redigert av en moderator:

Hakkespetten

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Uten bevis så er alt du sier bare piss og dritt. Bare sånn til etterettning, jeg har nå fått støtte ifra Dannemann og Windsy 0: Shit til en slu Hakkespett jeg er :s.
 
Sist redigert:

narne

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Men hvis jeg legger ut bevis så kommer ingen til og tro på det heller :p Jaja uansett.. Jeg bryr meg ganske lite om WIC.


Winter is not coming ! See outside.. Almost no snow left.. It's melting :D
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Men hvis jeg legger ut bevis så kommer ingen til og tro på det heller :p Jaja uansett.. Jeg bryr meg ganske lite om WIC.


Winter is not coming ! See outside.. Almost no snow left.. It's melting :D

Får jeg bevis så tror jeg på det, er vel mer at du ikke har det.

[SPOIL]
500x_snow-canyon.jpg
[/SPOIL]

Aldri sett så mye snø jeg..
 

Hakkespetten

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Men hvis jeg legger ut bevis så kommer ingen til og tro på det heller :p Jaja uansett.. Jeg bryr meg ganske lite om WIC.


Winter is not coming ! See outside.. Almost no snow left.. It's melting :D

May la ut bevis, godt nok det. Men ditt problem, om du ikke benytter deg av bevis så vil ingen tro på deg. Dvs at du sitter der og lyver uten og ha noe av fakta som backer opp argumentene dine. Way to go kid.
 

DeletedUser

Guest
ser heller ikke poenget med å legge ut bevis på off.forum siden ingen tar disse seriøst og gidder egentlig å se sakene fra alle sidene... alle her er bestemt på hva som er problemen og bryr meg ikke om andre sier noe annet!

Bevis i form av IGM og rapporter burde funke. Rapporter kan publiseres, og IGM kan videresendes til de som måtte tvile. Enkelt og greit.

@Hakke: May la vel egentlig bare ut sin side av historien og det hun visste, litt på samme måte som ganske mange andre her.
 

jonsnow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Men hun la faktisk ut noe, noe man ikke kan si mange andre her gjør.
Har sett det meste angående den saken og når man er så dum at man bruker samme pw som skypenick så er det ikke rart kontoen blei "hacket", ikke at at jeg liker slik oppførsel eller synes noe om det, men man har da lært over årene på nettet at pw skal skiftes titt og ofte og være noe som er en smule vanskelig å finne ut av;)
 

DeletedUser

Guest
Må fakta inn med teskje? JOKERJR BLE LEI AV RNG LEDELSEN OG TØMTE BYENE SINE FOR OSS, vanskeligere er det strengt tatt ikke. Bare å bite i det sure eplet ;)
 

DeletedUser

Guest
Nå har det kommet frem mye bare den siste uken, en wic spiller er straffet og han har offentlig bedt RNG om unnskylding!! Denne spilleren forsøkte og stjele 5 kontoer sist uke, 5 kontoer !!! Først stakk han med Narne og de 3 kontoene narne var kv for , så stakk han av med lol123 noen dager etter og blei tatt. Mods går nå tilbake og sjekker alt som har skjedd et godt stykke tilbake i tid, så er det bare å håpe for wits side at det ikke ramler flere skjelett ut av skapet!

Dette viser at det vi har sagt lenge er sant, wits har en fremgangs måte på slagmarken som gir lite respekt! Alle greier å adle tomme byer og kontoer dere har stengt eier ute fra!! Så alle stats er en vits forsatt, det har ingenting med skills å gjør. (forsatt synd på de wic spillerne som kjemper ærlig og redelig, de fins)


Akkurat dette kommer dere ikke unna:D
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Må fakta inn med teskje? JOKERJR BLE LEI AV RNG LEDELSEN OG TØMTE BYENE SINE FOR OSS, vanskeligere er det strengt tatt ikke. Bare å bite i det sure eplet ;)

Hvorfor er ledelsen alltid en fellesnevner når noen går lei? Var andre ting som spilte en rolle der... Bevis??? Aller roper etter bevis..og regner ikke med at sunny har bevis for sine påstander. Bare bullshit
 

Hakkespetten

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Null bevis fra BGM heller, så bare piss :). Så bunny med co er hacka de også siden de taper byer? Haha, dere og den tullete logikken deres.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Men hun la faktisk ut noe, noe man ikke kan si mange andre her gjør.
Har sett det meste angående den saken og når man er så dum at man bruker samme pw som skypenick så er det ikke rart kontoen blei "hacket", ikke at at jeg liker slik oppførsel eller synes noe om det, men man har da lært over årene på nettet at pw skal skiftes titt og ofte og være noe som er en smule vanskelig å finne ut av;)

Vi la også ut vår side av saken. Hva gjør at May sin versjon er så veldig mye bedre da, jonsnow? At den versjonen backer opp ditt syn på saken? may kom ikke med noe som helst bedre enn hva oss andre har gjort. Jonsnow; Det er mer interessant å se maling tørke enn å se hva du skriver. Hva med å se ting i et litt større perspektiv enn hva du gjør nå?

Uansett hva som blir kommentaren, så har jeg fått det jeg ville, så da sier jeg meg fornøyd :) Takk til WIC som på tross av sin iherdige argumentasjon med svartmaling, personangrep og nedlatende innlegg likevel har innrømmet å drive med skittent spill:) Way to go!

Da tar jeg med meg popcorn-bollen å setter den i oppvaskmaskinen i påvente av neste sprell som WIC gjør :)

Snx, folkz...
 
Sist redigert:

jonsnow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Prøv å ae litt utenfor glasshuset du sitter å kaster stein i fra Scar, hva jeg har sett backer opp alt vi har sagt om den saken gjeldene Narne!

BGM, den som stjal disse kontoen Var dual på en konto hos oss, men ikke når han gjorde dette. Vi hadde aldri godtatt en slik ting og kontoen ville ha blitt kicket og adlet ned hvis det hadde vært en hos oss, men den gang ei. Som du ser av reaksjonen til teamet så blei han ikke bannet for mer enn en kort periode mens fakta blei sjekket og kontoen frikjent. Så du og SFO kan prøve å legge skylda på oss men argumentene dine faller i fisk som vanlig
 
Topp