Ryktebørs

DeletedUser

Guest
Påpekte heller ikke at du hadde brutt noen regler, heller ikke att noen har brutt noen regler.. les det som står å ikke annet, please..
Jeg satte bare fingern ned på at du av mange i WIC er en av dem som har sutte finger plukket byer for tømming fra RNG! Ingen grunn til å vri seg unna slikt :)
Skittent i mine øyner

Hø? Nei? Jeg har aldri, ALDRI bedt en forsvarer å tømme byer så jeg kan adle de. ALDRI spurt om de kan sende bort støtte eller noe lignende. Eneste jeg har spurt om er om hvilke byer av oss som er claimet, om det finnes tomme byer, hvilke byer som er readlingsbyer (denne kan sees på som litt sleip, men bite me).

Jeg har sikkert spøket om det med flere, jeg husker ikke.. Men kan si at jeg personlig ikke har gjort stort ut av spioner. Er faktisk ofte de som gir info til meg... Jeg spør veldig sjeldent.

Nå kan jeg ikke snakke for alle i stammen min, så du må dessverre spørre hver enkelt.
Legger alle kortene på bordet her, så du får se litt over kildene dine igjen. Og har du mer bevis, så kan du gjerne vise meg. Hadde vært moro :) I need the attention! <3
 

DeletedUser

Guest
Nei? Jeg har aldri, ALDRI bedt en forsvarer å tømme byer så jeg kan adle de. ALDRI spurt om de kan sende bort støtte eller noe lignende

Dette er bare tull D, eg har har snakket med RNG spillere som har vært så manipulert at det var umulig å få dem til å snu. Det var en spiller som tok kontakt og sa at eg måtte trekke alle støtten (Eg var kv i RNG) og støtte opp lenger bak. Eg sa at vi gir ikke bort en eneste by gratis, her skal de få slite for byene. Han tok kontakt igjen og lurte på om eg kunne tw siden eg ikke ville høre på han? Eg sa igjen at det var utenkelig å trekke støtte som han foreslo. Han tok kontakt igjen og sa at MD var enig med han, MD sier at det er lurt å trekke støtten her og heller stacke opp lenger bak. Min neste post handlet om at du ikke bør la fienden ta strategiske valg for deg. Eg sa at MD prøver bare å lure deg, klart at han vil ha fronten tømt så han kan ta byene lett. I neste post fra RNG spilleren så tar han MD i forsvar og mente at sånn er ikke MD, han lurer meg ikke og han kommer ikke til å ta byene. Han sier dette fordi det er lurt??


Denne ungen spilleren var altså så manipulert at han tok deg i forsvar MD, han trodde oppriktig at du ville hjelpe han.

(Denne ungen spilleren er ikke i RNG lenger, han sluttet 2-3 dager etter vår konfrontasjon på post. All denne kommunikasjonen ligger på joker som er stengt)
 

DeletedUser

Guest
Denne ungen spilleren var altså så manipulert at han tok deg i forsvar MD, han trodde oppriktig at du ville hjelpe han.

Jeg har sikkert spøket om det med flere, jeg husker ikke..

Jeg har alt svart deg her ditt nek.. Hvis folk tar meg seriøst på slik, er det ikke min feil at de er stokk dumme. I tillegg er i de i en stamme og det er mulig å spørre andre. Hvis det du sier er sant, så er det en seier fra min side. Skjønner ikke hva du klager over. Dette er en del av spillet og det er mange som har gjort mye verre ting. Her har jeg spøkt eller prøvd å "lure" en spiller til å trekke tilbake støtte? Haha! Vel, ikke min feil at det bare er 12 åringer i RNG.
 

DeletedUser

Guest
Du sier jo i en post rett over her at du ALDRI har bedt noen tømme byer, når eg påpeker bare at det er feil noe du selv innrømmer i siste post. At du syns alle andre er nek og dumme er ok, eg vil jo tillate meg og påstå at det er du som dummer deg litt ut med å gå fra det ene til det andre på to poster:D
 

DeletedUser

Guest
Du sier jo i en post rett over her at du ALDRI har bedt noen tømme byer, når eg påpeker bare at det er feil noe du selv innrømmer i siste post. At du syns alle andre er nek og dumme er ok, eg vil jo tillate meg og påstå at det er du som dummer deg litt ut med å gå fra det ene til det andre på to poster:D

Jeg har aldri seriøst gått ut og bedt folk om å tømme byer for å prøve å lure de. Du klarer kanskje ikke snakke humoristisk med fienden? Jeg gjør i hvert fall det :) Syntes det er ekstremt artig!
Bare å spørre rundt det.. Spør hva jeg har snakket med dem om :)

Ryktes at deeef er aktiv hver tredje dag! :eek:
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Hva du har, og ikke har gjort MD, det er det bgm prøver å opplyse om. I tillegg har også jeg sett i PM at byer er avtalt tømt.. eller rettere sagt så spør du om byene er tømt. Dette var på konto i RNG..

En annen ting som forundrer meg. Dersom dere, som betegner dere som voksne indiver, går inn for å lure 12-åringer. Hva sier da det om dere? Kynisk, manipulerende.. og urettferdig pga aldersforskjell. At noen kan finne på å kalle disse unge individer for dumme, da glemmer dere at det er en viss forskjell i modenhet og forståelse på en 12-åring og dere som manipulerer. Det er rått parti. Det er utnyttelse av små umodne vesener som nesten ikke vet å skille spøk fra alvor.

At de havner i vår stamme behøver ikke få deg til å være nedlatende kenn.. Vi tar vare på de vi har, så godt vi kan, og så godt det lar seg gjøre. At dere utnytter den "heltestatus" dere har i denne aldersgruppen behøver ikke utnyttes vet dere. Dere kunne velge å tenke over hvem dere har med å gjøre..

Godt at småungan samler seg i deres stammer :). Ser ut til at vi vinner V1 enda fortere enn planlagt.
Denne krigen er ikke vunnet før siste by er borte..og hvem som vinner er heller ikke sikkert enda. Hovmod står for fall.. Må ikke gå rundt i den villfarelsen å tro vi lar oss knekke så lett..
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Ikke undervurder 12-åringer nå Cap. Jeg vet selv om flere som er 12-13 år som er ekstremt gode i TW ;)
 

DeletedUser

Guest
Hva du har, og ikke har gjort MD, det er det bgm prøver å opplyse om. I tillegg har også jeg sett i PM at byer er avtalt tømt.. eller rettere sagt så spør du om byene er tømt. Dette var på konto i RNG..

Send det gjerne til meg :) Liker å se på mine suksesser i mine fjasete spøker og min gode humor :)
 

Hakkespetten

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
At de havner i vår stamme behøver ikke få deg til å være nedlatende kenn.. Vi tar vare på de vi har, så godt vi kan, og så godt det lar seg gjøre. At dere utnytter den "heltestatus" dere har i denne aldersgruppen behøver ikke utnyttes vet dere. Dere kunne velge å tenke over hvem dere har med å gjøre..

Så klart, men det er da eierene sin feil når de selv legger seg flate og deler ut byer? (om det så har skjedd, har bare hørt rykter til nå, hurr..). 12 eller 50 år, det spiller absolutt ingen rolle. Selv så har jeg sendt ut tullemeldinger til fiender jeg har kjent over lengre tid angående gratisbyer. De jeg snakka med hadde nok IQ til og besvare med en god tone.. Kanskje du burde informere medemmene deres om de skumle ulvan i WIC, som alltid er på jakt med deres skitne knep? Da tenker jeg på om de mangler enten humoristisk eller logisk sans..

Sitat: Godt at småungan samler seg i deres stammer :). Ser ut til at vi vinner V1 enda fortere enn planlagt.

Denne krigen er ikke vunnet før siste by er borte..og hvem som vinner er heller ikke sikkert enda. Hovmod står for fall.. Må ikke gå rundt i den villfarelsen å tro vi lar oss knekke så lett..

Derfor det trues med og slette sin egen konto begrunnet at det kommer mye motgang? Tihi :eek:

Kan godt sende en PM til deg nå, BGM, der jeg ber deg tømme etpar byer for meg... Om det får deg til å føle deg bedre liksom.
 
Topp