Ryktebørs

DeletedUser

Guest
MD, du vet godt at jeg har bevis.... :L Så hvorfor prøve og gjemme dem som allerede er sikkerhets lagret på flere steder ? Jaja uansett ha en god kveld :)

Du? Bevis? huh. Det skulle jeg likt å se. Men du? Husk å ta med hele samtaler da.. Og ikke bare det jeg eller andre har sagt. Kan godt legge fram alt jeg har sagt til deg for forumet. Har ingenting å skjule :)
 

DeletedUser

Guest
BGM, den som stjal disse kontoen Var dual på en konto hos oss,

Dere prøvde dere med bortforklaringen den når Narne kontoen forsvant men ingen gikk på!! Om det er en dual på en wits konto som gjør det eller Roger selv har lite å si. Det wic folk som står bak,det er wits konto som blei utestengt for jukset, det wic folk som beklager og det er ALLTID wits som tjener på det når det skjer!

Så må bare forsette og adle gratis byer og tro dere er best, vi andre veit bedre:D


http://klovnerikamp.no
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Prøv å ae litt utenfor glasshuset du sitter å kaster stein i fra Scar, hva jeg har sett backer opp alt vi har sagt om den saken gjeldene Narne!

Jeg har sett både innsiden og utsiden av glasshus, og da spesielt glasshuset til WIC har jeg studert ekstra nøye. Sier en ting, men handler på en helt annen måte. Lønner seg ikke det vettu, lille vennen.

Jeg siktet ikke kun til en konto, men til hele saken generelt. Vil hvertfall takke deg for å komme med innlegg som nærmest bekrefter det spillet dere i WIC driver med. Jeg vet at du har ment det motsatt, men beklager så må jeg derfor fortelle deg at du mest sannsynlig har talt i disfavør din egen sak :) Fortsett slik du ;)

Men, det var det!

Nå er popcorn-bollen min snart ferdig, så WIC; På tide at dere finner noe nytt å drite seg ut på. Dukker vel opp noe snart, vil jeg tro, så er vel ingen vits i å etterlyse noe :p

Enjoy!

Scar signing out!
 

DeletedUser

Guest
Hvorfor er ledelsen alltid en fellesnevner når noen går lei? Var andre ting som spilte en rolle der... Bevis??? Aller roper etter bevis..og regner ikke med at sunny har bevis for sine påstander. Bare bullshit

Det du kommer med er bare bullshit, det var ingen andre en Dansken som var på den tiden dere mener det var noen fra wic der, som sagt, bit i det sure eplet.
 

jonsnow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Latterlig som vanlig Scar, kom med noe som underbygger dine såkalte fakta hvis du kan???

BGM, ta med hele teksten når du siterer eller la være, det som ikke passer deg tar du bort som den feige lille ungen du er, men viser til hvilket nivå du ligger på! Dere har ikke et fnugg av beviser å komme med og at vi skal være ansvarlig for folk som ikke er lengre hos oss blir for dumt.

Eneste som har lagt ut noe her er fra vår side, hva med å komme med de så kalte bevisene deres uten å redigere i dem først slik at ting passer til vrangforestillingene deres?????

Rykte at Alliansen frykter WIC så mye at de er nødt til å slenge dritt for å føle seg gode...
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Latterlig som vanlig Scar, kom med noe som underbygger dine såkalte fakta hvis du kan???

Hva er poenget når du kommer til å avfeie alt uansett? :p Det er akkurat som dette "bevis-spørsmålet" dere i WIC er ute etter. At alliansen skal legge ut bevis for anklagene, men om det skulle komme fram bevis, så vil bl.a du JonSnow komme til å avfeie de like fort som alt annet. Med andre ord; anstrengelsen er ikke vært det å skulle bruke timer på å finne fram bevisene for at du skal bruke 2 sekunder på å latterliggjøre dem. Se bare på hva sunny4000 skriver; Avfeier alt fordi det kommer fra motsatt "side". Hadde det kommet fra hans egen side så hadde nok resultatet vrt noe annet. Ikke ulikt deg selv, JonSnow, som mener May sitt innlegg er selve fasiten. Det May kom med er på langt nær en brøkdel av hva som er sannheten, så du JonSnow er ikke mye bedre selv, på langt nær, bare værre. Du klarer ikke se ting i et større perspektiv enn den lille bobla du selv lever i.

Hva med at du selv kommer med noe underbyggende? Så vidt jeg kan se sitter du bare her å troller forumet med å svartmale andre. Du spør hele tiden etter seriøse innlegg, men du evner ikke engang med å komme med noe selv, så du skal være veldig forsiktig med hva du slenger ut av deg.

Men, da stikker jeg ;)
 

DeletedUser

Guest
Hva er poenget når du kommer til å avfeie alt uansett? :p Det er akkurat som dette "bevis-spørsmålet" dere i WIC er ute etter. At alliansen skal legge ut bevis for anklagene, men om det skulle komme fram bevis, så vil bl.a du JonSnow komme til å avfeie de like fort som alt annet. Med andre ord; anstrengelsen er ikke vært det å skulle bruke timer på å finne fram bevisene for at du skal bruke 2 sekunder på å latterliggjøre dem. Se bare på hva sunny4000 skriver; Avfeier alt fordi det kommer fra motsatt "side". Hadde det kommet fra hans egen side så hadde nok resultatet vrt noe annet. Ikke ulikt deg selv, JonSnow, som mener May sitt innlegg er selve fasiten. Det May kom med er på langt nær en brøkdel av hva som er sannheten, så du JonSnow er ikke mye bedre selv, på langt nær, bare værre. Du klarer ikke se ting i et større perspektiv enn den lille bobla du selv lever i.

Hva med at du selv kommer med noe underbyggende? Så vidt jeg kan se sitter du bare her å troller forumet med å svartmale andre. Du spør hele tiden etter seriøse innlegg, men du evner ikke engang med å komme med noe selv, så du skal være veldig forsiktig med hva du slenger ut av deg.

Men, da stikker jeg ;)


Scar..Hvordan kan du si at may ikke sier sannheten når Jokerjr selv har sagt til henne "Adle meg fort som ****, før rng begynner." Litt senere skrev han "Ta en by i midten av clostret mitt, jeg skal ikke gjøre noe motstand, få med deg resten av hvib"

Om dere hadde kommet med noen ordentlige bevis hadde jeg ikke avfeid det, men dere kommer bare med surr og tull! Dere har lagt så mye i denne saken at dere rett og slett ikke tørr å innrømme at dere tar feil...
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Scar..Hvordan kan du si at may ikke sier sannheten når Jokerjr selv har sagt til henne "Adle meg fort som ****, før rng begynner." Litt senere skrev han "Ta en by i midten av clostret mitt, jeg skal ikke gjøre noe motstand, få med deg resten av hvib"

Om dere hadde kommet med noen ordentlige bevis hadde jeg ikke avfeid det, men dere kommer bare med surr og tull! Dere har lagt så mye i denne saken at dere rett og slett ikke tørr å innrømme at dere tar feil...

Jeg kan si det på samme måte som at dere sier at det jeg og bgm kom med bare var tull. Hvordan kan dere i WIC da si at vi i RNG/HFO/BOL tar feil? Og hvordan skal du avgjøre om de "beviser" som vi legger fram enten er fakta eller tull? Hva er "kvalitetsmerke" på det stoffet for at det skal bli godtatt av dere? Ser du poenget mitt nå? Det er ingenting i noe som kan gjøre det klart nok hva som er skikkelig fakta og hva som blir oppdiktet, så det å spørre etter bevis er egentlig meningsløst og kun brukt som et argument for dere i WIC til å gjemme dere bak.

Dere har allerede avslørt at dere spiller skittent, hvorfor fortsette å kverulere å slenge dritt da, egentlig? Gå heller inn i dere selv å løs problemene deretter, istedenfor å slenge med leppa å drite dere ut på off-forum på denne måten.
 

DeletedUser

Guest
Vi spiller ikke skittent, det med hakking av Narne har vi null kontroll over...
Dere sier jo selv at jokerjr hadde sendt alle troppene til en gråby, det gjorde han selv for at vi skulle kunne ta de før dere gjorde det.

Denne diskusjonen kommer ingen vei uansett, im out!
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Vi spiller ikke skittent, det med hakking av Narne har vi null kontroll over...
Dere sier jo selv at jokerjr hadde sendt alle troppene til en gråby, det gjorde han selv for at vi skulle kunne ta de før dere gjorde det.

Denne diskusjonen kommer ingen vei uansett, im out!

Det at det skjedde på narne av en WIC-spiller, om jeg ikke nå tar feil da jeg ikke har fulgt så nøye med, sier sitt. Det at dere ikke har kontroll over det er forsåvidt greit, men da går dere ikke ut å sier at WIC ikke spiller skittent, når det er åpenlyst at noen i stammen gjør det. Capich?

Uansett, for min del har jeg bedre å finne på enn å snakke til en "vegg" :)
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Det at det skjedde på narne av en WIC-spiller, om jeg ikke nå tar feil da jeg ikke har fulgt så nøye med, sier sitt. Det at dere ikke har kontroll over det er forsåvidt greit, men da går dere ikke ut å sier at WIC ikke spiller skittent, når det er åpenlyst at noen i stammen gjør det. Capich?

Betyr det da at en spiller i WIC er bannet? For da vil jo det bli multi om du snakker sant :) Jeg liker virkelig ikke å forsvare de som har spilt såpass skittent (hvis det har skjedd), men inntill jeg får noe bevis så forsvarer jeg stammemedlemmen :)

Uansett, for min del har jeg bedre å finne på enn å snakke til en "vegg" :)

Vegger er også veldig fine å prate til, så slipper du å få noe dritt tilbake :eek:
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Vegger er også veldig fine å prate til, så slipper du å få noe dritt tilbake :eek:

Jeg vet da ikke om et WIC-medlem er bannet eller ikke?

Ang bevis, les innlegget mitt over. Gjentar ikke meg selv kun pga vedkommende ikke gidder å bruke den ene kalorien det tar ved å scrolle et hakk opp;)
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Og jeg orker ikke å bruke de X kaloriene som trengs for å lese det igjen :)
 

DeletedUser

Guest
Klart at det passer wits kjempe fint å ha en "dual" å skylde på, men dere kommer ikke unna at han gjorde dette for å hjelpe wits og at dere har hentet flere 1000 byer på denne måten de siste mnd.

Juks og manipulasjon er det eneste dere er gode på, rett og slett null moral og null ære.
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Og det gjør vi også mot BOL;

Side 1:
Stammer: WIC
Side 2:
Stammer: BOL

[SPOIL]Timeframe: Siste måned



Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 292
Side 2: 137
Forskjell: 155

chart




Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 2,654,325
Side 2: 1,256,588
Forskjell: 1,397,737

chart
[/SPOIL]

Once again, usaklig ifra Bgm.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Herregud, vi har da ikke sagt at alle gjør det, gjør vi? Snakk om å dra ting langt ut av proporsjoner her a. Men det er vel det eneste dere klarer for at det ikke skal se helsvart ut for dere?
 
Topp